Sivu: 48 / 48:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748
Tulokset 1411:stä 1417:een 1417:sta
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Olipa typerä veto.
    Liite 14323
    Allekirjoituksesi väittää muuta.
    Mutta puolustukseksi sanottakoon, että video on kuvattu maaseudulla. Keskiyön tunteina.

Lainaa massajaska kirjoitti Katso viesti
    Jotain asiasisältöäkin kannattanee kanavalleen kehittää että innostaisi enemmän katsoa.
    Kiitoksia palautteesta. Kanava on tosiaan aika tuore. Vanhemman pään, goprosta löytyneet videot on sinne vaan nakattu editoimatta, puhelimella sopivaksi pätkien. Nykyisin mulla on käytössä asiallinen softa editointiin, jolla viimeisin karting video on tehty.
    Aihe kanavalleni mulla on selvä ollu alusta lähtien, mutta suuntaa ja sisältöä alan vasta kehittämään, siksi kaikki palaute on arvokasta
    Lainaa Fu3L kirjoitti Katso viesti
    Mutta puolustukseksi sanottakoon, että video on kuvattu maaseudulla. Keskiyön tunteina.
    Toivottavasti se poliisille kelpaa puolustukseksesi.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
    Joko se jeesustelu jo alkoi...

Kielletään kaikki yli 200 kuutioiset moottoripyörät. Kaikille 200 duket vaan alle. Pystyy ottamaan kaiken irti ja mikä parasta laillisesti

Ei tossa videossa nyt ollu minkäänlaista ongelmaa nopeuden suhteen. Muutama auto tuli vastaan koko pätkän aikana ja muuten missään ei ollut ketään.

Mitä poliisiin tulee, niin se ei liene muiden, kuin kuskin ongelma. Vähän sama, kun katsojien ininä videoista, joissa kuski ajaa ilman hanskoja. Mitä se muille kuuluu, ajatko hanskoilla vai et? Mitä väliä sillä katsojalle on??

Videoihin jatkoa ajatellen: kannattaa katsoa miikavenäläisen videoita. Jotain saman tyylistä on kiva katsoa. Vähän speksejä pyörästä ennen ajoa, sitten ajaessa vähän kuvailua, miltä se tuntuu.
    Ja olisi kiva, jos joku keskittyisi noihin hiukan vanhempiin malleihin. Itseä ei niin paljoa uusien mallien koeajo kiinnosta, koska a) niitä voi koeajaa itse tapahtumissa b) uuden ostaminen ei kiinnosta, koska itse en saa lisäarvoa yhtään vs vähän käytettyyn.
    Suzuki GSX1300BK 2008
    Suzuki DR600 1987
    Suzuki GT550K 1973
    Suzuki Pv50(80) 1986
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Videoihin jatkoa ajatellen: kannattaa katsoa miikavenäläisen videoita. Jotain saman tyylistä on kiva katsoa. Vähän speksejä pyörästä ennen ajoa, sitten ajaessa vähän kuvailua, miltä se tuntuu.
    Ja olisi kiva, jos joku keskittyisi noihin hiukan vanhempiin malleihin. Itseä ei niin paljoa uusien mallien koeajo kiinnosta, koska a) niitä voi koeajaa itse tapahtumissa b) uuden ostaminen ei kiinnosta, koska itse en saa lisäarvoa yhtään vs vähän käytettyyn.
    Kiitos mukavasta palautteesta, yritin ottaa toivomiasi seikkoja huomioon uusimmassa videossani. Vanhempi pyörä, ja lisää höpöttelyä fiiliksistä. En viitsi sitä tähän linkata, koska menisi offtopicin puolelle.
    Lainaa Fu3L kirjoitti Katso viesti
    Kiitos mukavasta palautteesta, yritin ottaa toivomiasi seikkoja huomioon uusimmassa videossani. Vanhempi pyörä, ja lisää höpöttelyä fiiliksistä. En viitsi sitä tähän linkata, koska menisi offtopicin puolelle.
    Kävinkin katsomassa sun uusimman videon. Hyvähyvä Sopivasti vielä huumoriakin mukana Tilaukseen meni samantien.

Kertokaapa viisaammat, mistä löydän B-kigistä työkaluboksin? Eikös siinä sellainen kuitenniin ole.
    Suzuki GSX1300BK 2008
    Suzuki DR600 1987
    Suzuki GT550K 1973
    Suzuki Pv50(80) 1986
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Kävinkin katsomassa sun uusimman videon. Hyvähyvä Sopivasti vielä huumoriakin mukana Tilaukseen meni samantien.

Kertokaapa viisaammat, mistä löydän B-kigistä työkaluboksin? Eikös siinä sellainen kuitenniin ole.
    Jos työkaluboksia ei ole ruuvattu irti, niin löytyy siitä penkin alta vasemman puolen irroitettavan kopan takaa.

Lähetetty minun SM-T815 laitteesta Tapatalkilla
  7.  
    Morjesta pöytään! Oliskos Oulun seudulla B-kingin omistajia? Hakusessa isompaa pyörää entisen tilalle ja tuo kunkku kyllä miellyttää silmää todella paljon. Jos Oulun lähistöltä löytyy ko. kulkineen omistajia, niin olisin kiitollinen, jos saisi käydä tutkimassa ennen kuin lähtee etelästä katteleen myynnissä olevaa
    Kawa Z750 -06
Sivu: 48 / 48:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748