Sivu: 48 / 48:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748
Tulokset 1411:stä 1433:een 1433:sta
  1. #1411
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Olipa typerä veto.
    Liite 14323
    Allekirjoituksesi väittää muuta.
    Mutta puolustukseksi sanottakoon, että video on kuvattu maaseudulla. Keskiyön tunteina.


    Lainaa massajaska kirjoitti Katso viesti
    Jotain asiasisältöäkin kannattanee kanavalleen kehittää että innostaisi enemmän katsoa.
    Kiitoksia palautteesta. Kanava on tosiaan aika tuore. Vanhemman pään, goprosta löytyneet videot on sinne vaan nakattu editoimatta, puhelimella sopivaksi pätkien. Nykyisin mulla on käytössä asiallinen softa editointiin, jolla viimeisin karting video on tehty.
    Aihe kanavalleni mulla on selvä ollu alusta lähtien, mutta suuntaa ja sisältöä alan vasta kehittämään, siksi kaikki palaute on arvokasta
  2. #1412
    Lainaa Fu3L kirjoitti Katso viesti
    Mutta puolustukseksi sanottakoon, että video on kuvattu maaseudulla. Keskiyön tunteina.
    Toivottavasti se poliisille kelpaa puolustukseksesi.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
  3. #1413
    Joko se jeesustelu jo alkoi...

    Kielletään kaikki yli 200 kuutioiset moottoripyörät. Kaikille 200 duket vaan alle. Pystyy ottamaan kaiken irti ja mikä parasta laillisesti

    Ei tossa videossa nyt ollu minkäänlaista ongelmaa nopeuden suhteen. Muutama auto tuli vastaan koko pätkän aikana ja muuten missään ei ollut ketään.

    Mitä poliisiin tulee, niin se ei liene muiden, kuin kuskin ongelma. Vähän sama, kun katsojien ininä videoista, joissa kuski ajaa ilman hanskoja. Mitä se muille kuuluu, ajatko hanskoilla vai et? Mitä väliä sillä katsojalle on??


    Videoihin jatkoa ajatellen: kannattaa katsoa miikavenäläisen videoita. Jotain saman tyylistä on kiva katsoa. Vähän speksejä pyörästä ennen ajoa, sitten ajaessa vähän kuvailua, miltä se tuntuu.
    Ja olisi kiva, jos joku keskittyisi noihin hiukan vanhempiin malleihin. Itseä ei niin paljoa uusien mallien koeajo kiinnosta, koska a) niitä voi koeajaa itse tapahtumissa b) uuden ostaminen ei kiinnosta, koska itse en saa lisäarvoa yhtään vs vähän käytettyyn.
    Suzuki GSX1300BK 08

    ¤Almost BusaBro!

  4. #1414
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Videoihin jatkoa ajatellen: kannattaa katsoa miikavenäläisen videoita. Jotain saman tyylistä on kiva katsoa. Vähän speksejä pyörästä ennen ajoa, sitten ajaessa vähän kuvailua, miltä se tuntuu.
    Ja olisi kiva, jos joku keskittyisi noihin hiukan vanhempiin malleihin. Itseä ei niin paljoa uusien mallien koeajo kiinnosta, koska a) niitä voi koeajaa itse tapahtumissa b) uuden ostaminen ei kiinnosta, koska itse en saa lisäarvoa yhtään vs vähän käytettyyn.
    Kiitos mukavasta palautteesta, yritin ottaa toivomiasi seikkoja huomioon uusimmassa videossani. Vanhempi pyörä, ja lisää höpöttelyä fiiliksistä. En viitsi sitä tähän linkata, koska menisi offtopicin puolelle.
  5. #1415
    Lainaa Fu3L kirjoitti Katso viesti
    Kiitos mukavasta palautteesta, yritin ottaa toivomiasi seikkoja huomioon uusimmassa videossani. Vanhempi pyörä, ja lisää höpöttelyä fiiliksistä. En viitsi sitä tähän linkata, koska menisi offtopicin puolelle.
    Kävinkin katsomassa sun uusimman videon. Hyvähyvä Sopivasti vielä huumoriakin mukana Tilaukseen meni samantien.


    Kertokaapa viisaammat, mistä löydän B-kigistä työkaluboksin? Eikös siinä sellainen kuitenniin ole.
    Suzuki GSX1300BK 08

    ¤Almost BusaBro!

  6. #1416
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Kävinkin katsomassa sun uusimman videon. Hyvähyvä Sopivasti vielä huumoriakin mukana Tilaukseen meni samantien.


    Kertokaapa viisaammat, mistä löydän B-kigistä työkaluboksin? Eikös siinä sellainen kuitenniin ole.
    Jos työkaluboksia ei ole ruuvattu irti, niin löytyy siitä penkin alta vasemman puolen irroitettavan kopan takaa.

    Lähetetty minun SM-T815 laitteesta Tapatalkilla
  7. #1417
    Morjesta pöytään! Oliskos Oulun seudulla B-kingin omistajia? Hakusessa isompaa pyörää entisen tilalle ja tuo kunkku kyllä miellyttää silmää todella paljon. Jos Oulun lähistöltä löytyy ko. kulkineen omistajia, niin olisin kiitollinen, jos saisi käydä tutkimassa ennen kuin lähtee etelästä katteleen myynnissä olevaa
    Kawa Z750 -06
  8. #1418
    Nyt olis jollekkin hyvä kinky tarjolla...

    https://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/2230005
    Kaikki hauska on kielletty!
  9. #1419
    Lainaa Corpisoturi kirjoitti Katso viesti
    Nyt olis jollekkin hyvä kinky tarjolla...

    https://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/2230005
    Vähä epäilen noita kisoja.
    Yamaha YZF-R6R - ratalelu
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  10. #1420
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Vähä epäilen noita kisoja.
    Mikä vika kilometreissä on? Tuota luokkaa oli jo edellisessä omistajan vaihdossa ja muutenkin historia on tältä palstalta aika hyvin tiedossa. Myyjä ei oikein osaa kehua tuotettaan vaikka viimeksi nuo speksit täälläkin käytiin läpi.

    Muoks: Sitten eilisen sentään on päivittäyt "osalistaa" myynti-ilmoituksessa.
  11. #1421
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Vähä epäilen noita kisoja.
    Ai kilsoja? Jokanen metri mitä tolla pyörällä on ajettu, niin näkyy mittarissa!
    Kaikki hauska on kielletty!
  12. #1422
    Lainaa Räpylä kirjoitti Katso viesti
    Mikä vika kilometreissä on? Tuota luokkaa oli jo edellisessä omistajan vaihdossa ja muutenkin historia on tältä palstalta aika hyvin tiedossa. Myyjä ei oikein osaa kehua tuotettaan vaikka viimeksi nuo speksit täälläkin käytiin läpi.
    On sinne nyt lisäilty. Olin vaan liian hätäseen ton tehny, ku kuitenkaan ei oo tarve siitä eroon päästä. Mutta kun kaikki "vapaa aika" menee järvellä, niin tälle ei vaan jää enää aikaa...
    Kaikki hauska on kielletty!
  13. #1423
    Lainaa Räpylä kirjoitti Katso viesti
    Mikä vika kilometreissä on? Tuota luokkaa oli jo edellisessä omistajan vaihdossa ja muutenkin historia on tältä palstalta aika hyvin tiedossa.

    Siks ihmettelenkin että kui noin vähän.
    Yamaha YZF-R6R - ratalelu
    ex. MV Agusta Brutale 910R
    ex. Yamaha MT-07
    ex. Suzuki DRZ 400sm
  14. #1424
    Aika kaksijakoiset on Kinkyjen kilometrit.

    Tuolla pyörii oikeasti alta parikymppääkin ajettuja pitkin maailmaa, joten 40-50 tkm edustaa
    ihan hyvää keskiarvoa. Havemmin noi matkalehminä vanhenee.

    Puhumattakaan että rikkomatta niitä monikaan tulisi "loppuun ajetuksi".
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  15. #1425
    Pitkästä aikaa jotain tännekin Kohta on Kingissä 40tkm ja eipä muuta harmia ole ollut, ku orkkis akku kyykkäsi nyt syksyllä Ja eipä ole edelleenkään tarvinnut miettiä vaihtoa. Just pistin tuossa rengasta ja öljyä/suodatinta tilaukseen, että eiköhän sitä taas körötellä On se vaan hyvä peli !
    www.alphaindigo.net

    www.soulhealermusic.com
  16. #1426
    Jostain syystä jonkin verran pyörän historiaa tuntien, en näe syytä epäillä kilometrejä. Itse olin sen toinen omistaja ja jälkeeni seuraava ajoi sillä vain muutamia kertoja pääosin vain kaupungissa (kerran mukana 350 kilsan letkalla). Myös ensimmäinen omistaja ja varsinainen rakentaja on monen orggilaisen hyvä tuttu ja mopon historiaa on seurattu lähes alusta asti. Jos tuosta olisi metrejä väännetty, ne olisi voitu samantien vääntää kahteenkymppiin, sillä pyörästä sitä ei huomaisi kukaan.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
  17. #1427
    Olisko kellään antaa suosituksia renkaiksi Kinkyyn?

    Ykköskriteerinä on melkeinpä kestävyys. Ja toki sais olla märkäpitoja sen verran, ettei ole hengenvaarallinen.
    Kokoina 190/55 tai 200/50 taakse. Ei haittaa vaikka maksaiskin vähän enemmän, mutta alkaa tympimään noitten Qualifier Dunloppien kestävyys. Rosso kolmoset piti kyllä hyvin, mutta kesto - mikäli mahdollista - jopa lyhyempi kuin Dunlopeilla.

    Kiva olis jos pääsis tuon öljynvaihtovälin yhdellä takarenkaalla
    Suzuki GSX1300BK 08

    ¤Almost BusaBro!

  18. #1428
    Itellä oli aikoinaan kingissä Pilot Road 4, kesti paremmin kun PR kakkonen. Tosta toi GT malli pitäs vissiin kestää vielä paremmin ja ehdottomasti 190 levee.
    Victory Hammer 8-Ball -11
    Suzuki B-King -08
    Suzuki 750 gsx -84
  19. #1429
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Olisko kellään antaa suosituksia renkaiksi Kinkyyn?

    Ykköskriteerinä on melkeinpä kestävyys. Ja toki sais olla märkäpitoja sen verran, ettei ole hengenvaarallinen.
    Kokoina 190/55 tai 200/50 taakse. Ei haittaa vaikka maksaiskin vähän enemmän, mutta alkaa tympimään noitten Qualifier Dunloppien kestävyys. Rosso kolmoset piti kyllä hyvin, mutta kesto - mikäli mahdollista - jopa lyhyempi kuin Dunlopeilla.

    Kiva olis jos pääsis tuon öljynvaihtovälin yhdellä takarenkaalla
    Kattamattomaan sport-touring pyörään sopii hyvin saman kategorian rengaskin. Busassa oli Pilot Road 4 oikein hyvä ajettava ja kohtuu kestävä. Laittaa eteen sitten powerin kaveriksi.

    Pito riittää nostamaan takarenkaalle sateellakin.
    Tuono 1100RR
  20. #1430
    Kiitos.
    Nyt kun googlasin miltä tuo PR4 näyttikään, niin juuri samanmoinen on työkaverin busan alla ja sekin oli sillä jo ajellut vaikka mitenkä. Olisko sanonut, että tullut n.10tkm takarenkaalla ja pintaakin oli vielä jäljellä.

    Eiköhän semmonen tule, juurikin tossa 190/55 koossa, kunhan vanhan Dunlopin oon kulutellut loppuun. Ja eteen samanmoinen.
    Suzuki GSX1300BK 08

    ¤Almost BusaBro!

  21. #1431
    Lainaa Mäkine kirjoitti Katso viesti
    Kiitos.
    Nyt kun googlasin miltä tuo PR4 näyttikään, niin juuri samanmoinen on työkaverin busan alla ja sekin oli sillä jo ajellut vaikka mitenkä. Olisko sanonut, että tullut n.10tkm takarenkaalla ja pintaakin oli vielä jäljellä.

    Eiköhän semmonen tule, juurikin tossa 190/55 koossa, kunhan vanhan Dunlopin oon kulutellut loppuun. Ja eteen samanmoinen.
    Se etunen on hieman turhan tourinki profiililtaan, tekee pyörästä turhaa kankeamman ajettavan kuin sen tarvitsee olla... Laittaisin powerin eteen, kestää kuitenkin vallan hyvin etusena.
    Tuono 1100RR
  22. #1432
    PR 4:n tuntuu ainakin Kinkyn alla kovinkin erilaiselta riippuen käytetyistä paineista.

    Sitten päästäkin taas vaihteeksi siihen, missä vedellään, kuinka paljon ja mitä kyytiä.

    Eli ei tuo etunenkaan tourinkipaineilla, vittumaisen uraisilla teillä ja kohtuukyydeillä
    mikään "painittava" ole.
    Hakeminen lisääntyy myös selvästi paineiden laskemisen myötä.

    Pudotat paineet 2.5:n pintaan, niin johan alkaa "paita kastua"... tai ainakin huomaa hyvin selvän eron
    juurikin siten kuin jaulis tuolla toteaa.

    Voi olla ihan hyväkin ajatus koittaa edessä jotain hieman racempaa, mutta siinä
    kannattaa sitten huomioida vaihtoehtoisen etusen märkäpito-ominaisuuksia verrattuna PR 4 takaseen.....
    ettei iske rytmihäiriö hankalassa välissä.

    Ei liioin ole kauheen hyvä ajatus sotkea samaan settiin kovin eri "kylmäpidoilla" olevia kummeja.

    Nohh.... Elannon makkara ei aiheuta enää ongelmia, eikä liioin ole kyse siskosta tai kansantanhuista.....
    Että tuota... Anna mennä!... Anna mennä!...
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  23.  
  24. #1433
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti

    Voi olla ihan hyväkin ajatus koittaa edessä jotain hieman racempaa, mutta siinä
    kannattaa sitten huomioida vaihtoehtoisen etusen märkäpito-ominaisuuksia verrattuna PR 4 takaseen.....
    ettei iske rytmihäiriö hankalassa välissä.

    Ei liioin ole kauheen hyvä ajatus sotkea samaan settiin kovin eri "kylmäpidoilla" olevia kummeja.
    Silläpä tuota poweria voikin huoletta suositella juurikin tuolle road4 kaveriksi. Isoin ero on hieman tunnokkaampi pidoltaan ja nopeampi kääntyvyys. Toimii samalla tavalla myös kylmänä, sateella yms...

    Oli ihan toimiva combo sekalaiseen pommitukseen kilokyykyissäkin ja olipa mulla tuo setti 990-supermotossakin reissun päällä. Huoletta sai rapsutella polvella assua vuoristossa vaihtelevassa kelissä, eikä tarvinnut renkaita vaihdella kesken reissua.
    Tuono 1100RR
Sivu: 48 / 48:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748