Sivu: 38 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1111:stä 1140:een 1544:sta
  1. #1111
    qnarkill:n avatar
    Liittyi Apr 2011
    Ei enää neekerihelsinkiin ikinä
    Lainaa Suikkaman kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö kingiläisistä ystävällistä heeboa joka lainaisi suomenkielistä manuaalia kopioitavaksi, saksalaisella en tee kyllä yhtään mitään. Englanninnoksen saa netistä mut mä oon Suomalainen! Voin ajella vähän pidemmällekin hakemaan, toki mieluiten Tampereen lähialueille. Jos joku pystyy vaikka kopioimaan maniskan, niin maksan toki vaivanpalkkaa, pliis
    Mulla on toi manuska suomeksi mutta se on kettumaisen kokonen skannattavaksi mikälie a5 vihko välimuoto, voin toki yrittää mutta en lupaa mitään.
    exxtatic
  2. #1112
    Lainaa qnarkill kirjoitti Katso viesti
    Mulla on toi manuska suomeksi mutta se on kettumaisen kokonen skannattavaksi mikälie a5 vihko välimuoto, voin toki yrittää mutta en lupaa mitään.
    Olispa ihan törkeen hyvä juttu jos sen sulta saisin kopsuna.
  3. #1113
    Lainaa qnarkill kirjoitti Katso viesti
    Mulla on toi manuska suomeksi mutta se on kettumaisen kokonen skannattavaksi mikälie a5 vihko välimuoto, voin toki yrittää mutta en lupaa mitään.
    Kiitos manuskasta qnarkill, iso sellainen!
  4. #1114
    Lainaa Suikkaman kirjoitti Katso viesti
    Kiitos manuskasta qnarkill, iso sellainen!
    jos tännekin voisit laittaa niin iso käsi
    hcaape@gmail.com
    b-king -08
  5. #1115
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Ei kellään olis ABS-mallin manuaalia suomeksi tai englanniksi? Tosta aatun murteesta kun ei oikein ota tolkkua..
    Viimeksi muokannut: riisor; 11.08.2013 klo 01:40.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  6. #1116
    Laatuun pitää tosiaan tottua..... kuten tuohon kytkimeen ja
    toiseen mopoon verraten aika kepoiseen moottorijarruun .

    Kaasuhan on tunnetusti vieläkin pidempi kuin nälkävuosi, mutta
    enemmän siinä haittaa, ainakin osaltaan "välityksen" mukana tuleva,
    liiallinen kepeys.

    Kun nuo ladut ovat siinä kunnossa kun ovat, eikä parempaa ole näköpiirissä,
    "ryteikössä" meno höyhenen kevyellä kapulavasteella alkaa paikoin naurattaa
    itseäkin. "Pientä turbulenssia" on kuin Audi-Jonnella parkkihallissa .

    Minkäs verran esim. se Rytkösen kapula tuo lisää vastetta alkuperäiseen verraten?
    Olishan tuo hienoa jos saisi kaksi kärpästä samalla kertaa, eikä tarttis vieterijumppaa
    alkaa harrastamaan.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #1117
    Mielestäni se ärykkösen kaasukahva ei vaikuttanut tuohon keveyteen. Mut liikeradaltaan tuli kyllä parempi. Pieni sivuttais liike tuli vaihdon myötä kahvaan, mutta sitä ei ajossa huomaa. Sen saisi ehkä pois jollain isolla muoviprikalla.

    Mulla ois sulle ylimääräisenä r6:sen kahva. UUSI. kokeile sitä =)
  8. #1118
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Mielestäni se ärykkösen kaasukahva ei vaikuttanut tuohon keveyteen. Mut liikeradaltaan tuli kyllä parempi. Pieni sivuttais liike tuli vaihdon myötä kahvaan, mutta sitä ei ajossa huomaa. Sen saisi ehkä pois jollain isolla muoviprikalla.

    Mulla ois sulle ylimääräisenä r6:sen kahva. UUSI. kokeile sitä =)
    Et niinku haulikon liipaisin pitäis asentaa .
    Keskity siinä sitten "lineaarisiin avauksiin"
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  9. #1119
    Mut saat sen raskaamman kaasunliikkeen. =)
  10. #1120
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Ei kellään olis heittää manuaalista etu- ja takapään vaimennusten ja etupään esijännityksen oletusasetuksia?
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  11. #1121
    etujousitus esijännitys asento 4
    puristusvaimennus ensin kokonaan kiinni ja sitten 8 naksahdusta vastapäivään
    takajousitus puristusvaimennus säädin kiinni myötäpäivään ja 2 kierrostaauki pistemerkit kohdakkain
    muita säätöjä en löytänyt mutta näillä alkuun
    b-king -08
  12. #1122
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Et niinku haulikon liipaisin pitäis asentaa .
    Keskity siinä sitten "lineaarisiin avauksiin"
    Jos radalle tekee mieli niin en suosittele "liipasinta" sillä lineaariset avaukset on aikas haasteellisia ihan vakiasetuksillakin kun on tuota voimaa tarjolla...
    Ain't No Fun Waiting Around To Be a Millionaire...
  13. #1123
    Lainaa El Gordo kirjoitti Katso viesti
    Jos radalle tekee mieli niin en suosittele "liipasinta" sillä lineaariset avaukset on aikas haasteellisia ihan vakiasetuksillakin kun on tuota voimaa tarjolla...
    Onhan sitä, mutta jos viulu on oikeassa vireessä, sitä tulee niin hienon selkeästi käyttöön ettei
    paremmasta väliä.

    Sinällään hauskaa, että vanhoilta hyviltä 2-t ajoilta on jäänyt näppiin se "rullaaminen"
    jolla kipakan ja ylävireisen "haulikon" sai narrattua hieman nätimmin pelialueelle .

    Sama tapa näyttää pelittävän ihan hyvin silloinkin kun voima puhuu.... vaikka johdonmukaisestikin

    .......Mutta on se vaan turhan pitkä toi orginaali kaasu, huutaa melkein veiviä kapulan päähän

    Joutuu kai koneistamaan jollain artistilla sellasen custom made kapulan ja sitten vielä
    niskaan hieman jämäkämpää palautusjousta.

    Armoton pelimanni tietty soittaa vaikka sinkin lenkki sormenpäässä , mutta
    vanha fabu pinttyneillä tavoilla ja karkealla tuntumalla tarttee jotain "tuttua ja turvallista" .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  14. #1124
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Onhan sitä, mutta jos viulu on oikeassa vireessä, sitä tulee niin hienon selkeästi käyttöön ettei
    paremmasta väliä.

    Sinällään hauskaa, että vanhoilta hyviltä 2-t ajoilta on jäänyt näppiin se "rullaaminen"
    jolla kipakan ja ylävireisen "haulikon" sai narrattua hieman nätimmin pelialueelle .

    Sama tapa näyttää pelittävän ihan hyvin silloinkin kun voima puhuu.... vaikka johdonmukaisestikin

    .......Mutta on se vaan turhan pitkä toi orginaali kaasu, huutaa melkein veiviä kapulan päähän

    Joutuu kai koneistamaan jollain artistilla sellasen custom made kapulan ja sitten vielä
    niskaan hieman jämäkämpää palautusjousta.

    Armoton pelimanni tietty soittaa vaikka sinkin lenkki sormenpäässä , mutta
    vanha fabu pinttyneillä tavoilla ja karkealla tuntumalla tarttee jotain "tuttua ja turvallista" .
    Mun pyörä on tuusulan hyrylän alueella ja siinä on se R1:sen kahva. Että jos haluat joku päivä koittaa pyöritellä sitä, niin se kyllä onnistuu.
  15. #1125
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hcaape kirjoitti Katso viesti
    etujousitus esijännitys asento 4
    puristusvaimennus ensin kokonaan kiinni ja sitten 8 naksahdusta vastapäivään
    takajousitus puristusvaimennus säädin kiinni myötäpäivään ja 2 kierrostaauki pistemerkit kohdakkain
    muita säätöjä en löytänyt mutta näillä alkuun
    Kiitos! Sama saksaksi niin lopputulos olis voinu olla hieman toinen

    Vielä kun ne reboundin oletukset löytyis.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  16. #1126
    Kaveri ettii Kingiin slipareita, saa tarjota!!
    Täällä ainakin joskus on ollut kaupan Yoshimuran B-King edition slipari....
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

    * * * * * * * * * *
  17. #1127
    Uusi Kingisti ilmoittautuu!!


    Pitkään haaveiltu pyöräprojekti sai eilen onnellisen päätöksen, kun oma Kingi löysi tiensä talliin. Vantaan Bikeworldiin tuli viime torstaina musta K8, joka oli hienosti pidetty. Hain sen eilen pois ja vaikka ilma oli aika raikas, niin kyllä ajaminen oli hienooooo!!!

    Täytyy sanoa, että moottori on upea!! Nyt vääntää ja kiertää. Devilin sliparit pitävät huolen äänimaailmasta

    Jos joku viitsisi kommentoida, mistä olisi hyvä hommata madalletut jalkatapit?? Ilmeisesti Buellin mallina tunnetut toimivat ainakin??

    Entä kaatumatapit?? Mitä olette käyttäneet omissa pyörissänne??

    Ajokautta 13 ei todellakaan ole vielä taputeltu, vaan se jatkuu vielä... Talvesta saattaa tulla aika pitkä

    Terv. Joe
    2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade

    Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
  18. #1128
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JoeSixpack kirjoitti Katso viesti
    Uusi Kingisti ilmoittautuu!!
    Onnittelut! Miten musta tuntuu että Tuusulassa alkaa olemaan ihan kohtuullinen Kingikeskittymä

    Oma kausi loppui jo syyskuun lopussa, mut Kingi joutuu vielä tekemään vähän hommia, on meinaan just tätä kirjoittaessa penkissä. Saas nähdä paljonko irtoaa, toivotaan että vähän enemmän kuin edellisestä
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  19. #1129
    Kiitos, kiitos


    Alkaa poskilihaksissa jo tuntumaan tämä jatkuva hymyily...
    Ens kaudelle pitää sopia sellaiset mini kokoontumisajot aina torstaisin Pk-ajoille. Voi olla että ensi kesänä tulee kierettyä niissä vielä enemmän.

    Hyviä dyno tuloksia odotellessa,

    t:JoeS
    2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade

    Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
  20. #1130
    Lainaa JoeSixpack kirjoitti Katso viesti
    Uusi Kingisti ilmoittautuu!!
    Jos joku viitsisi kommentoida, mistä olisi hyvä hommata madalletut jalkatapit?? Ilmeisesti Buellin mallina tunnetut toimivat ainakin??
    Onnittelut minunkin puolesta

    Kokeile laittaa kaimallesi postia (keskustelun viimeisin postaus) --> http://www.suzukib-king.org/t658p15-...ght=buell+pegs

    Tilasin häneltä noin vuosi sitten Buellin tapit ja ne maksoivat silloin 87€ toimituskuluineen. Tapit saapuivat hyvin pakattuna kotiosoitteeseen ja asennusohjeen kera. Näistä on oikeasti hyötyä jos vakiotapeilla polvet eivät mahdu ponttoonien alle
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  21. #1131
    Kiitti Tepe

    Jehna kun tänään oli kosteaa!! lämpötilan puolesta olisi ollut ihan Ok ajokelit. Ei oikein uskaltanut availla
    Hieno kuulla, että "kaimani" toimittaa myös tänne vanhalle mantereelle. Ilmeisesti Paypal toimii??

    En ole aivan varma löytyykö edelliseltä omistajalta käyttäjän ohjekirjaa. Sen vuoksi koitin löytää sellaista verkon syövereistä. Sitä ei ole ainakaan vielä löytynyt, mutta huoltokirja löytyi. Kaikki 683 sivua. Tämä siis lontooksi.

    Jos jollakulla ei sitä vielä ole, niin tuolta löytyy...

    http://www.hugh308.com/bking/bking.pdf

    Pidetään peukkuja, että vielä olis muutama kuiva ajopäivä
    2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade

    Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
  22. #1132
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    186Hp/151Nm näillä muutoksilla:
    - Yoshin Dual Oval-BK sliparit ilman killereitä
    - airbox modattu, imutorvet 2xØ60mm rungon läpi (vakio ilmansuodatin)
    - EXCV aina auki ja servo poistettu
    - PAIR poistettu
    - turhat rajoittimet poistettu
    Ja bensana 98E5. Hyvin laulaa
    201310221633_0001.jpg
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  23. #1133
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    186Hp/151Nm näillä muutoksilla:
    - Yoshin Dual Oval-BK sliparit ilman killereitä
    - airbox modattu, imutorvet 2xØ60mm rungon läpi (vakio ilmansuodatin)
    - EXCV aina auki ja servo poistettu
    - PAIR poistettu
    - turhat rajoittimet poistettu
    Ja bensana 98E5. Hyvin laulaa
    201310221633_0001.jpg
    Melekeen voisin väittää kokeilematta, että aika namu laite on ohjastaa käytännössä. Tulee mieleen oman vanhan Yammun FZS 1000 käyrät jotka oli penkittäjänkin mielestä loistavat, ainoo vaan, että nämä sun viivat on aikasta paljon ylempänä skaalalla... molemmat. Onnittelut! Joko riittää by the way?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  24. #1134
    Joojoo, muttaku uus kotari on niin paljo parempi ajaa, paras mitä on. Pojat sano. Kuvien perusteella.

    Sori, kevääseen on taas pitkä matka.
  25. #1135
    No huh... Julmat on luvut

    Mulle riittää vielä slipareilla modattu peli, KUN vaan pääsisi ajamaan sillä
    Fcuk, tästä taitaa tulla historian pisin talvi
    2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade

    Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
  26. #1136
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    186Hp/151Nm näillä muutoksilla:
    - Yoshin Dual Oval-BK sliparit ilman killereitä
    - airbox modattu, imutorvet 2xØ60mm rungon läpi (vakio ilmansuodatin)
    - EXCV aina auki ja servo poistettu
    - PAIR poistettu
    - turhat rajoittimet poistettu
    Ja bensana 98E5. Hyvin laulaa
    201310221633_0001.jpg
    Hienot luvut!

    Paljonkohan nuo killerit mahtaa ahistaa jos vaikka ensi keväänä kävis säädättämässä tolle pöntölle Tosin toi ilmanputsarimodi pitänee hoitaa ensin pois alta.
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  27. #1137
    Tuntuu käytännössä tuo "cool air" modi,
    eli mahdollisimman viileän ilman johtaminen
    sinne "saunaan" putsarikotelon imutorvien eteen,
    olevan normiliikennöinnissä paljon merkittävämpi asia
    kuin tuo torvien suurentaminen.

    Eli Kinky kärsii normaalielämässä, todellisissa olosuhteissa,
    poikkeuksellisen pahasti aivan tolkuttoman huolella "esilämmitetystä imuilmasta".
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  28. #1138
    Lainaa JoeSixpack kirjoitti Katso viesti
    Kiitti Tepe

    Jehna kun tänään oli kosteaa!! lämpötilan puolesta olisi ollut ihan Ok ajokelit. Ei oikein uskaltanut availla
    Hieno kuulla, että "kaimani" toimittaa myös tänne vanhalle mantereelle. Ilmeisesti Paypal toimii??

    En ole aivan varma löytyykö edelliseltä omistajalta käyttäjän ohjekirjaa. Sen vuoksi koitin löytää sellaista verkon syövereistä. Sitä ei ole ainakaan vielä löytynyt, mutta huoltokirja löytyi. Kaikki 683 sivua. Tämä siis lontooksi.

    Jos jollakulla ei sitä vielä ole, niin tuolta löytyy...

    http://www.hugh308.com/bking/bking.pdf

    Pidetään peukkuja, että vielä olis muutama kuiva ajopäivä
    PayPalilla maksoi, tosin eBayn kautta.
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
  29. #1139
    eli pannaan tälläinen kysely kinkin omistajille miten pyöränne eroaa alkuperäisestä tässä mun lista
    -geelipenkki
    -scorpion sliparit
    -k&n ilmanputsari
    -x-tre power box
    -tangonpääpeilit
    -lankarullat
    -kaatumatapit
    -rosteriritilät molempien syylärien eteen
    -190/55 taka nakki
    -jarru ja kytkinneste säiliöiden rosterikansi b-king läpileikkauksella
    -alumiininen ketjusuoja
    -givin takalaukkuteline
    -hiilikuitujäljitelma tankinsuojateippi
    -s2 concept pleksi
    b-king -08
  30.  
  31. #1140
    Olen omistanut oman Kingini ihan virallisesti kohta kahden vuorokauden ajan, mutta meinasin "modata" siihen Gopron kiinni ja lähteä laulattamaan moottoria.

    Moottorissa oleva voima tuntuu aivan loputtomalta ja reserviä jää vielä PALJON jäljelle!!!!

    Tiet on kuivia, lämpöä luvattu ylelliset 11 astetta. Nyt LIIKKEELLE!!!!

    Ps. Edellinen omistaja on laittanut Devilin race sliparit siihen. Äänet on kyllä hienot. Fanitan kyllä orkkiksiakin, joten oli hyvä juttu, että sain laatikollisen kamaa mukaan.

    Omalistani on siis lyhyt:
    - Devilin Race sliparit
    Viimeksi muokannut: JoeSixpack; 27.10.2013 klo 10:51. Syy: Kirotusvihre
    2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade

    Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
Sivu: 38 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen