jos tännekin voisit laittaa niin iso käsi
hcaape@gmail.com
b-king -08
Ei kellään olis ABS-mallin manuaalia suomeksi tai englanniksi? Tosta aatun murteesta kun ei oikein ota tolkkua..
Viimeksi muokannut: riisor; 11.08.2013 klo 01:40.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Laatuun pitää tosiaan tottua..... kuten tuohon kytkimeen ja
toiseen mopoon verraten aika kepoiseen moottorijarruun.
Kaasuhan on tunnetusti vieläkin pidempi kuin nälkävuosi, mutta
enemmän siinä haittaa, ainakin osaltaan "välityksen" mukana tuleva,
liiallinen kepeys.
Kun nuo ladut ovat siinä kunnossa kun ovat, eikä parempaa ole näköpiirissä,
"ryteikössä" meno höyhenen kevyellä kapulavasteella alkaa paikoin naurattaa
itseäkin. "Pientä turbulenssia" on kuin Audi-Jonnella parkkihallissa.
Minkäs verran esim. se Rytkösen kapula tuo lisää vastetta alkuperäiseen verraten?
Olishan tuo hienoa jos saisi kaksi kärpästä samalla kertaa, eikä tarttis vieterijumppaa
alkaa harrastamaan.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Mielestäni se ärykkösen kaasukahva ei vaikuttanut tuohon keveyteen. Mut liikeradaltaan tuli kyllä parempi. Pieni sivuttais liike tuli vaihdon myötä kahvaan, mutta sitä ei ajossa huomaa. Sen saisi ehkä pois jollain isolla muoviprikalla.
Mulla ois sulle ylimääräisenä r6:sen kahva. UUSI. kokeile sitä =)
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Ei kellään olis heittää manuaalista etu- ja takapään vaimennusten ja etupään esijännityksen oletusasetuksia?
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
etujousitus esijännitys asento 4
puristusvaimennus ensin kokonaan kiinni ja sitten 8 naksahdusta vastapäivään
takajousitus puristusvaimennus säädin kiinni myötäpäivään ja 2 kierrostaauki pistemerkit kohdakkain
muita säätöjä en löytänyt mutta näillä alkuun
![]()
b-king -08
Onhan sitä, mutta jos viulu on oikeassa vireessä, sitä tulee niin hienon selkeästi käyttöön ettei
paremmasta väliä.
Sinällään hauskaa, että vanhoilta hyviltä 2-t ajoilta on jäänyt näppiin se "rullaaminen"
jolla kipakan ja ylävireisen "haulikon" sai narrattua hieman nätimmin pelialueelle.
Sama tapa näyttää pelittävän ihan hyvin silloinkin kun voima puhuu.... vaikka johdonmukaisestikin
.......Mutta on se vaan turhan pitkä toi orginaali kaasu, huutaa melkein veiviä kapulan päähän
Joutuu kai koneistamaan jollain artistilla sellasen custom made kapulan ja sitten vielä
niskaan hieman jämäkämpää palautusjousta.
Armoton pelimanni tietty soittaa vaikka sinkin lenkki sormenpäässä, mutta
vanha fabu pinttyneillä tavoilla ja karkealla tuntumalla tarttee jotain "tuttua ja turvallista".
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Kaveri ettii Kingiin slipareita, saa tarjota!!
Täällä ainakin joskus on ollut kaupan Yoshimuran B-King edition slipari....![]()
x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x
* * * * * * * * * *
Uusi Kingisti ilmoittautuu!!
Pitkään haaveiltu pyöräprojekti sai eilen onnellisen päätöksen, kun oma Kingi löysi tiensä talliin. Vantaan Bikeworldiin tuli viime torstaina musta K8, joka oli hienosti pidetty. Hain sen eilen pois ja vaikka ilma oli aika raikas, niin kyllä ajaminen oli hienooooo!!!
Täytyy sanoa, että moottori on upea!! Nyt vääntää ja kiertää. Devilin sliparit pitävät huolen äänimaailmasta
Jos joku viitsisi kommentoida, mistä olisi hyvä hommata madalletut jalkatapit?? Ilmeisesti Buellin mallina tunnetut toimivat ainakin??
Entä kaatumatapit?? Mitä olette käyttäneet omissa pyörissänne??
Ajokautta 13 ei todellakaan ole vielä taputeltu, vaan se jatkuu vielä... Talvesta saattaa tulla aika pitkä
Terv. Joe
2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade
Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
Onnittelut! Miten musta tuntuu että Tuusulassa alkaa olemaan ihan kohtuullinen Kingikeskittymä
Oma kausi loppui jo syyskuun lopussa, mut Kingi joutuu vielä tekemään vähän hommia, on meinaan just tätä kirjoittaessa penkissä. Saas nähdä paljonko irtoaa, toivotaan että vähän enemmän kuin edellisestä![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Kiitos, kiitos
Alkaa poskilihaksissa jo tuntumaan tämä jatkuva hymyily...
Ens kaudelle pitää sopia sellaiset mini kokoontumisajot aina torstaisin Pk-ajoille. Voi olla että ensi kesänä tulee kierettyä niissä vielä enemmän.
Hyviä dyno tuloksia odotellessa,
t:JoeS
2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade
Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
Onnittelut minunkin puolesta
Kokeile laittaa kaimallesi postia (keskustelun viimeisin postaus) --> http://www.suzukib-king.org/t658p15-...ght=buell+pegs
Tilasin häneltä noin vuosi sitten Buellin tapit ja ne maksoivat silloin 87€ toimituskuluineen. Tapit saapuivat hyvin pakattuna kotiosoitteeseen ja asennusohjeen kera. Näistä on oikeasti hyötyä jos vakiotapeilla polvet eivät mahdu ponttoonien alle![]()
Suzuki B-King (white edition)
exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
Kiitti Tepe
Jehna kun tänään oli kosteaa!! lämpötilan puolesta olisi ollut ihan Ok ajokelit. Ei oikein uskaltanut availla
Hieno kuulla, että "kaimani" toimittaa myös tänne vanhalle mantereelle. Ilmeisesti Paypal toimii??
En ole aivan varma löytyykö edelliseltä omistajalta käyttäjän ohjekirjaa. Sen vuoksi koitin löytää sellaista verkon syövereistä. Sitä ei ole ainakaan vielä löytynyt, mutta huoltokirja löytyi. Kaikki 683 sivua. Tämä siis lontooksi.
Jos jollakulla ei sitä vielä ole, niin tuolta löytyy...
http://www.hugh308.com/bking/bking.pdf
Pidetään peukkuja, että vielä olis muutama kuiva ajopäivä![]()
2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade
Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
186Hp/151Nm näillä muutoksilla:
- Yoshin Dual Oval-BK sliparit ilman killereitä
- airbox modattu, imutorvet 2xØ60mm rungon läpi (vakio ilmansuodatin)
- EXCV aina auki ja servo poistettu
- PAIR poistettu
- turhat rajoittimet poistettu
Ja bensana 98E5. Hyvin laulaa
201310221633_0001.jpg
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Melekeen voisin väittää kokeilematta, että aika namu laite on ohjastaa käytännössä. Tulee mieleen oman vanhan Yammun FZS 1000 käyrät jotka oli penkittäjänkin mielestä loistavat, ainoo vaan, että nämä sun viivat on aikasta paljon ylempänä skaalalla... molemmat. Onnittelut! Joko riittää by the way?![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Joojoo, muttaku uus kotari on niin paljo parempi ajaa, paras mitä on. Pojat sano. Kuvien perusteella.
Sori, kevääseen on taas pitkä matka.![]()
No huh... Julmat on luvut
Mulle riittää vielä slipareilla modattu peli, KUN vaan pääsisi ajamaan sillä
Fcuk, tästä taitaa tulla historian pisin talvi
2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade
Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
Suzuki B-King (white edition)
exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
Tuntuu käytännössä tuo "cool air" modi,
eli mahdollisimman viileän ilman johtaminen
sinne "saunaan" putsarikotelon imutorvien eteen,
olevan normiliikennöinnissä paljon merkittävämpi asia
kuin tuo torvien suurentaminen.
Eli Kinky kärsii normaalielämässä, todellisissa olosuhteissa,
poikkeuksellisen pahasti aivan tolkuttoman huolella "esilämmitetystä imuilmasta".
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
eli pannaan tälläinen kysely kinkin omistajille miten pyöränne eroaa alkuperäisestä tässä mun lista
-geelipenkki
-scorpion sliparit
-k&n ilmanputsari
-x-tre power box
-tangonpääpeilit
-lankarullat
-kaatumatapit
-rosteriritilät molempien syylärien eteen
-190/55 taka nakki
-jarru ja kytkinneste säiliöiden rosterikansi b-king läpileikkauksella
-alumiininen ketjusuoja
-givin takalaukkuteline
-hiilikuitujäljitelma tankinsuojateippi
-s2 concept pleksi
![]()
b-king -08
Olen omistanut oman Kingini ihan virallisesti kohta kahden vuorokauden ajan, mutta meinasin "modata" siihen Gopron kiinni ja lähteä laulattamaan moottoria.
Moottorissa oleva voima tuntuu aivan loputtomalta ja reserviä jää vielä PALJON jäljelle!!!!
Tiet on kuivia, lämpöä luvattu ylelliset 11 astetta. Nyt LIIKKEELLE!!!!
Ps. Edellinen omistaja on laittanut Devilin race sliparit siihen. Äänet on kyllä hienot. Fanitan kyllä orkkiksiakin, joten oli hyvä juttu, että sain laatikollisen kamaa mukaan.
Omalistani on siis lyhyt:
- Devilin Race sliparit
Viimeksi muokannut: JoeSixpack; 27.10.2013 klo 10:51. Syy: Kirotusvihre
2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade
Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750