Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Kausi korkattu 20.4.
Nyt on Kingiä tyypätty uusilla Buellin jalkatapeilla ja hyvin mahtuu pitkähkökin tyyppi kuskaamaan, eikä ahtaasta ajoasennosta enää tietoakaan. Toimii!
Myös Pilot Road 3:t (takana 190/55) toimivat hienosti ja ajettavuus on mitä mainioin.
Suzuki B-King (white edition)
exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
Itte oon kokeillu vähä kaikkia kokoja 200/50, 190/50 jne.. Mutta omasta mielestä toi 190/55 on parhaan tuntuinen.
B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
ex CB 900 Hornet
ex CB 600 Hornet
ääni 190/55:lle. Toimii ilman epäilystäkään kaikkein parhaiten !
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Kiinnostaisko jotain RK:n mustat ketjut Kingiin?
Ite meinasin tilata nämä ja jos sais kimppaan jonkun toisen niin tulis ilman postikuluja (~60e). Noita ei Suomesta saa kuin Duellin kautta tilaamalla, ja Duell ilmoitti toimitusajaksi noin 3kk
Lainaus Duellillta: "Ketju on tarkoitettu Japanin omille markkinoille ja myös paketti on pääosin Japanin kielellä. Sitä saadaan kyllä mutta toimitusaika tilauksesta n. 3kk ja seuraava tilaus lähtee reilun viikon sisään. Ketjun sivulenkit on eloksoitu mustaksi, tapit ja rullat on kullanväriset. Teknisesti ja kestävyydeltään sama kuin 530XW rengasketjut mutta on hienon ja laadukkaan näköiset. Korroosion sieto on näissä ketjuissa parempi kuin missään muussa mallissa."
Itellä ei ole varaa odotella ketjuja heinä-elokuulle joten tilaan suoraan Japanista. Laittakaa mulle privaa 4.5. mennessä jos haluatte samanlaiset.
edit: Eikä niiden toisten tarvitse olla samanlaiset, eli jos joku haluaa samat ketjut mutta eri pituudella (siis eri pyörään) niin sekin toki käy.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Kingihän imee ilmaa koneeseen hirmu ahtaista pilleistä suoraan konehuoneesta, mikä ei ole ihan optimitilanne, joten tuli asennettua yhden kanadalaisen hepun väsäämä ja myymä cold air intake mod. Täytyy sanoa että todella laadukas setti - jopa meikäläisen kriteereillä. Airboxin rei'itykseen tuli kaava ja kun sen mukaan teki niin osat istui kuin hanska.
Kingiä purkaneet tietää että tuolla on jo valmiiksi ihan sairaan ahdasta. Runkopalkkien reiät piti saada siis tyhjäksi, niistähän menee molemmin puolin kaikki stongan, mittariston ja etuvalon johdot. Mulla siellä on kaiken lisäksi "hieman" ylimääräistä piuhaa, mm. vilkkumodia, kahvalämppäreitä, pro-oileria ja navin johtoja, joten ihan pikkasen oli haasteita johtojen uudelleenreitittämisessä![]()
kuva1.jpg
kuva2.jpg
kuva3.jpg
kuva4.jpg
kuva5.jpg
Mutta tuli ihan loistava!![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Tässä vielä ne rungon reiät ennen ja jälkeen..
kuva6a.jpg
kuva6.jpg
kuva7a.jpg
kuva7.jpg
Ilmansuodattimen kunnon tarkastaminenkin on nyt vähän helpompaa - riittää että irroittaa oikean puolen ponttoonin![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Viimeksi muokannut: riisor; 05.05.2013 klo 11:45.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
http://suzukibking.bbactif.com/t5627...ade+fiberglass
tuollahan tosta tietoa![]()
b-king -08
Asialliset osat ja asentuu aika mukavasti paikoilleen käytännössä ilman sahaa-viilaa-poraa sessioita.
(Boximodia lukuunottamatta)
Noista rungon aukkojen piuha/liitin tukoksista sen verran, että pienellä jumpaamisella
nuo kaikki häröpallot saa siivottua pois tukeksimasta paikkoja, eikä tuo maksa pennin jeesusta.
Mitään haittaa tuosta piuha/liitin askartelusta ei mihinkään "projektiin ole.
Aikamoinen "sauna" tuolla ilmaboxin edessä on tosiaan saatu tehtaalla taiottua![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Mainittakoon tässä että ei noita ketjuja ole anodisoitu(eloksoitu)sillä harvoin ketjut on tehty alumiinista. Niissä on joku muu pintakäsittely mikä sopii ketjulenkeissä käytettyyn aineeseen.elektrolyyttinen mustaus ?
Ultrafast KTM machine .
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Mulle oli laitettu joku hirveä tuning viritys ilmanputsari kun talvella tein huoltoa. Ei ollut K&N:nän vaan joku vaaleanpunainen vhirvitys. Siinä oli suodatusmateriaalia ehkä 2mm =) Vaihdoin vakion tilalle.
Pitikös tuohon laatikkoon tehä mitään muuta vviilausta kuin lisätä nuo lisäputket? Ei mulle oikein tuosta videosta selvinnyt....
Vois enstalvena tehä tuon saman muutoksen jos saa pyörän sellaiseen paikkaan missä pääsee ropaamaan sitä...
mulla ainakin k&n kiinni ja pysyy oli niin "iso"vaikutus käytännössä että ei olisi uskonut.
ja kun ton pitää puhtaana ja öljyttynä ei mielestäni ole mitään huolta
eli paketti b-king+k&n+scorpion+xtre![]()
b-king -08
onko kukaan käynny bike foxilla säädättämässa kingiä.pystyy kuulemma omaa poksia säätämään.ei tarvi välttämättä hommata commanderia ja onnistuuko se täyden tehon saanti pihalle pikku vaihteilla aivan entteriä painamalla vai pitääkö sinne joku mutikka laittaa?kun foxilla nii väittivät![]()
b-king + DR 750
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Aj-bike säätelee busan ja B-Kingin omaa equa vaasassa, oma oli siä säädettävänä edellis vuonna. Kn +two brothers 184hp takarenkaalta ja kierros rajoitin pois![]()
B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
ex CB 900 Hornet
ex CB 600 Hornet
Jokos tälle vuodelle saatais B-King-miitti aikaiseksi johonkin päin Suomea?![]()
Löytyykö puuhamiehiä tai -naisia?
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
tuossa ois ideaa.![]()
b-king + DR 750
Mites tuota ohjausiskaria säädetään? Vai pystyykö edes säätämään? Pitäisi saada vähän tiukemmalle...
Mites tuo shifteri kingiin. Pitääkö olla powercommanderi vai saako sellaista joka ei tarvii tuota commanderia?
Mä laitoin just Cordonan shifterin joka puukotetaan vakio-ecuun ecueditorilla, eikä tartte mitään muita kilkkeitä. Toi on itse asiassa gixxerin malli, mutta vartta lyhentämällä siitä saa sopivan. Vastaavan Busa-mallin varsi on sitten Kingiin liian lyhyt.. Muuten ton asennus onkin "plug & play".
Älkää hitossa hommatko commandereita Kingeihin (tai muihinkaan Suzukeihin). Paljon paremman lopputuloksen (ja halvemmalla) saa kun vie pelin osaavalle pajalle säädettäväksi. Tästä aiheesta on kirjoitettu tässä samassa ketjussa aiemminkin (jossain sivujen 24-25 paikkeilla) ja hakusanalla "ecueditor" löytyy lisää ketjuja.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S