Sivu: 35 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 1544:sta
  1. #1021
    1400:ssakin aukes luukku heti ensimmäiseksi kun sai mopon kotiin.

    Nippelit auki ja kunnon puuhamassat väliin ja momenttiin.
    Monessahan on ihan perinteiset nuo koneen kiinnityksetkin.

    Oikeastaan on aika "holtitonta", että mopoissa jää käytännössä esim.
    alustan läpikäynti "herran haltuun" ns. sisäänajon jälkeen.

    Toisaalta.... ihmekös tuo, kun ihan polkupyörälläkin ajellaan kaupasta haun jälkeen
    vaan tyytyväisenä.... vaikka puolet osista alkaa hetken päästä karkailla
    pitkin pientareita . Pinnoja nyt ei perkele ainakaan mennä kiristelemään
    niin kauan kun vanne jotenkin edes pyörii haarukan välissä .

    Mopojen "määräaikaishuollot" eivät vaan todellisuudessa hoida tuota
    lähtökohtaisesti välttämätöntä paikkojen läpikäyntiä sen tasoisesti kun
    asia vaatii.... jos nyt yleensä juuri mitään edes tehdään.

    On loppujen lopuksi valtava määrä "vikoja & rikkoontumisia", jotka juontavat
    juurensa riittämättömästä "tarkkailusta, ylläpidosta ja ajoissa asiaan puuttumattomuudesta.

    Helppoa ja halpaa tehdä pois jos on hiemankaan huhuja kylillä paikkojen
    löystymisistä.... ihan kuin siinä ohjauslaakerihommassakin.

    Eihän nyt tietenkään ole kyse mistään "kilpurihommista", jossa "uusi laite" puretaan
    käytännössä kaikilta osin aivan atomeiksi, tarkistetaan ja muutetaan tarpeiden mukaan jne.

    Ihan yleisestä laitteen ylläpidosta on kyse, ei sen kummemmasta.

    Omasta puolesta, kun on ajellut vuosien varrella todella paljon erilaisilla lainavehkeillä,
    voi vaan todeta että usein on ollut alla merkkiliikkeissä määrähuollettu peli......
    jolla ajaminen alkaa jo alkukilsoilla hirvittämään..... eikä laitteen omistaja
    ole huomannut mitään..... missään.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  2. #1022
    Lainaa BadToThe Bone kirjoitti Katso viesti

    alla merkkiliikkeissä määrähuollettu peli......

    .
    Juu, ei se "merkkiliike" valitettavasti meinaa useimmiten mitään. Työstään tarkka ammattilainen täytyy olla tiedossa, eli etukäteen on syytä tietää, kuka sormensa prätkässä rasvaa.
    ... jotain piti muistaa
  3. #1023
    Notta RISTUS!

    Tarttuhan se lopulta Renthalin musta Fatbar 671 Kinkyyn.
    Olihan taas "perinteinen" vaikeuksien kautta voittoon- ilta .
    Tarttee jatkossa taas palata tuohon hyväksi todettuun.....
    Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty- taktiikkaan .

    Olis tietenkin voinut tarkistaa, että Kinkyssä on yläkolmiossa 10mm:n
    pultilla nuo korotuspalat/kiinnikkeet.

    12mm:n pulteroosat uusissa paloissa porautti sitten holkit auki, ei siinä sen kummempaa.
    Varmalla otteella, vapaalla kädellä..... ja vittu.... ihan suoraan .

    Kynnet verillä saksien uusia vaimenninkumeja uusien kiinnityspalojen alle .

    ............Mutta sitten positiiviset asiat!

    Nyt on tupit just siinä missä pitää ja ranteet inhimmillisissä kulmissa.
    Kaikki on omalle ruodolle just eikä melkein .

    Lisäksi: Tuolla 671:llä ja Buildeman kiinnityspalikoilla paketti on täysin kasassa....
    ja vaijerit & piuhat riittää just eikä melkein.

    Son siinä!

    (sama helvetin häsvellys, samoilla hiluilla oli muutama vuosi sitten 1400:n kanssa )
    Oppis joskus... jotain
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  4. #1024
    Lainaa BadToThe Bone kirjoitti Katso viesti
    Notta RISTUS!

    Tarttuhan se lopulta Renthalin musta Fatbar 671 Kinkyyn.
    Olihan taas "perinteinen" vaikeuksien kautta voittoon- ilta .
    Tarttee jatkossa taas palata tuohon hyväksi todettuun.....
    Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty- taktiikkaan .

    Olis tietenkin voinut tarkistaa, että Kinkyssä on yläkolmiossa 10mm:n
    pultilla nuo korotuspalat/kiinnikkeet.

    12mm:n pulteroosat uusissa paloissa porautti sitten holkit auki, ei siinä sen kummempaa.
    Varmalla otteella, vapaalla kädellä..... ja vittu.... ihan suoraan .

    Kynnet verillä saksien uusia vaimenninkumeja uusien kiinnityspalojen alle .

    ............Mutta sitten positiiviset asiat!

    Nyt on tupit just siinä missä pitää ja ranteet inhimmillisissä kulmissa.
    Kaikki on omalle ruodolle just eikä melkein .

    Lisäksi: Tuolla 671:llä ja Buildeman kiinnityspalikoilla paketti on täysin kasassa....
    ja vaijerit & piuhat riittää just eikä melkein.

    Son siinä!

    (sama helvetin häsvellys, samoilla hiluilla oli muutama vuosi sitten 1400:n kanssa )
    Oppis joskus... jotain
    Kuvia kiitos! Ja jos saa laittaa lisä toiveen niin vakio sarvet rinnalle, näkis muutoksen paremmin
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  5. #1025
    Lainaa Migeli kirjoitti Katso viesti
    Kuvia kiitos! Ja jos saa laittaa lisä toiveen niin vakio sarvet rinnalle, näkis muutoksen paremmin
    Ei tule tänne yhtään kuvaa yhdestäkään moposta.... Sorry!

    Toisaalta.... Eiköhän kaikki tiedä miltä näyttää vakio stonga..... (tai saa katsottua Tubesta)
    ja myöskin miltä näyttää musta Fatbar.

    Homman olennaisin jujuhan on se, että kuski saa "tupit kohdilleen"....omaan makuunsa,
    tottumuksiinsa ja ruotoonsa... Eli valitaan ihan itselle oikeat kiinnityspalat ja stongan leveys-korkeus-bend.

    Sentti pieleen tuppien paikassa vaakaan tai/ja pystyyn, niin se ei ole sinisessä tai ruskeassa silmässä,
    vaan päin helvettiä
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  6. #1026
    Ootko Bad... yli 1,8 m? Mun ranka ja handut on herkkiä etukenolle, mutta kingissä ei oo vaivannut, eli on vakioviritys.
    Muuten kyllä penkin kulma tuntuu joskus sääyämisen tarpeelta, eli on aavistuksen takaa ylempi, kun esim. Fazerissa. Onko joku etsinyt vaihtipenkkiä? Entä vaikutus?
    ... jotain piti muistaa
  7. #1027
    Lainaa seku kirjoitti Katso viesti
    Ootko Bad... yli 1,8 m? Mun ranka ja handut on herkkiä etukenolle, mutta kingissä ei oo vaivannut, eli on vakioviritys.
    Muuten kyllä penkin kulma tuntuu joskus sääyämisen tarpeelta, eli on aavistuksen takaa ylempi, kun esim. Fazerissa. Onko joku etsinyt vaihtipenkkiä? Entä vaikutus?
    Ollaanhan sitä yli.... vielä . Tarkoitus olisi pysyäkin aika pitkään vuosien paineesta huolimatta .
    Tossa vakiostongassa itsellä pahin ongelma on osittain tottumuskysymys, osittain ihan fysiologinen.

    Pahin on se, että stonga tulee oikeastaan liian lähelle... ja bend on sellainen että se
    vetää rannekulmat "sairaaksi" jos ei tykkää ajella kyynärpäät yhdessä. Minä en.

    Jos sitä orkkista taas "nostaa pystympään" nousee sarvet kuin 70-luvun alun Crossistongissa.....
    joka kääntää taas kyynärpäät taivaaseen.... tai ranteet vituralleen.

    Toi Renthalin "minicrossi" on nakuun kuin nakuun itselle "se oikea"..... oikeilla kiinnityspaloilla.
    Se vaan on "siinä", eikä sille mahda mitään .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  8. #1028
    Lainaa seku kirjoitti Katso viesti
    . Onko joku etsinyt vaihtipenkkiä? Entä vaikutus?
    Prkle, vauhtipenkki on tietenkin vakiona ja pysyvä, mutta piti olla VAIHTOpenkkiä...
    ... jotain piti muistaa
  9. #1029
    Lainaa seku kirjoitti Katso viesti
    Prkle, vauhtipenkki on tietenkin vakiona ja pysyvä, mutta piti olla VAIHTOpenkkiä...
    Eikös se ole se takapenkki kun toimittaa vaihtopenkin virkaa
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  10. #1030
    Laitetaan ny tännekki kuvat uudesta tankkilaukusta, eli kyseessä on givi t480 Easy Lock Tank Bag. Hyvän oloinen tankkilaukku pikakiinnityksellä, vähän piti muokata kiinnitys paloja että sain sopiin b-kingiin.

    http://aijaa.com/mVOVxH
    http://aijaa.com/weYJOf
    http://aijaa.com/FRtf2C
    http://aijaa.com/F1eS9t
    http://aijaa.com/WTVJt2
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  11. #1031
    Lainaa Migeli kirjoitti Katso viesti
    Laitetaan ny tännekki kuvat uudesta tankkilaukusta, eli kyseessä on givi t480 Easy Lock Tank Bag. Hyvän oloinen tankkilaukku pikakiinnityksellä, vähän piti muokata kiinnitys paloja että sain sopiin b-kingiin.

    http://aijaa.com/mVOVxH
    http://aijaa.com/weYJOf
    http://aijaa.com/FRtf2C
    http://aijaa.com/F1eS9t
    http://aijaa.com/WTVJt2
    Ihan asiallisesti....

    Tuntuisko siltä, ettei tule hiemankaan aktiivisemmin ajettaessa pahasti suuhun ja syliin ?
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  12. #1032
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Migeli kirjoitti Katso viesti
    Laitetaan ny tännekki kuvat uudesta tankkilaukusta, eli kyseessä on givi t480 Easy Lock Tank Bag. Hyvän oloinen tankkilaukku pikakiinnityksellä, vähän piti muokata kiinnitys paloja että sain sopiin b-kingiin.

    http://aijaa.com/mVOVxH
    http://aijaa.com/weYJOf
    http://aijaa.com/FRtf2C
    http://aijaa.com/F1eS9t
    http://aijaa.com/WTVJt2
    Mahtaa olla helppo käyttää virta-avainta laukun ollessa paikallaan..?
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  13. #1033
    Lainaa BadToThe Bone kirjoitti Katso viesti
    Ihan asiallisesti....

    Tuntuisko siltä, ettei tule hiemankaan aktiivisemmin ajettaessa pahasti suuhun ja syliin ?
    Aika tukevalta kyllä tuntuu toi mekanismi ja on tossa sitte vilä varmistusnaru minkä voi laittaa sarvien yli. Edellisissä pyörisssä oon käyttäny mangeettilaukkuja ja uskaltaisin kyllä sanoa että tämä pysyy paremmin paikallaan.
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  14. #1034
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Mahtaa olla helppo käyttää virta-avainta laukun ollessa paikallaan..?
    Joo avain on laukun alla, mutta laukku siittyy sivuu nappia painamalla aika vaivattomasti
    http://www.youtube.com/watch?v=GvUEGaYa_os
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  15. #1035
    Lainaa Migeli kirjoitti Katso viesti
    Aika tukevalta kyllä tuntuu toi mekanismi ja on tossa sitte vilä varmistusnaru minkä voi laittaa sarvien yli. Edellisissä pyörisssä oon käyttäny mangeettilaukkuja ja uskaltaisin kyllä sanoa että tämä pysyy paremmin paikallaan.
    Ihan hyvä .

    Oikeastaan hakusessa oli tuo "aktiivinen ajaminen" kontra laukun fyysinen sijainti ja mitat .

    .....Eli tunkeeko suuhun ja syliin??????

    Vaikka itse on reilustikin pidempi kuin 150cm lippa pystyssä, ei tuollaisella paketilla
    kykenisi jouhevasti ajelemaan kuin sunnuntaiaamuna suoraa tietä ryhdikkäänä kirkkoon.....
    joka taas on sekin lähtökohtaisesti mahdotonta .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  16. #1036
    Lainaa BadToThe Bone kirjoitti Katso viesti
    Ihan hyvä .

    Oikeastaan hakusessa oli tuo "aktiivinen ajaminen" kontra laukun fyysinen sijainti ja mitat .

    .....Eli tunkeeko suuhun ja syliin??????

    Vaikka itse on reilustikin pidempi kuin 150cm lippa pystyssä, ei tuollaisella paketilla
    kykenisi jouhevasti ajelemaan kuin sunnuntaiaamuna suoraa tietä ryhdikkäänä kirkkoon.....
    joka taas on sekin lähtökohtaisesti mahdotonta .
    Ok

    Itsellä löytyy kans vartta sen 190+ ja luulisin että laukku ei häiritse ajoa kun sitä ei venytä max korkeuteen. Itse vähän selkä vammaisena oon kyllästyny reppu seljässä ajeluun, pakko koittaa vähä muita vaihtoehtoja
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  17. #1037
    Lainaa Migeli kirjoitti Katso viesti
    Ok

    Itsellä löytyy kans vartta sen 190+ ja luulisin että laukku ei häiritse ajoa kun sitä ei venytä max korkeuteen. Itse vähän selkä vammaisena oon kyllästyny reppu seljässä ajeluun, pakko koittaa vähä muita vaihtoehtoja
    pehmeät takalaukut toimii
    yksi reissu krieganreppu selässä riitti mullekin
    nyt käytetty jos tarvista held:in pussukoita hyvin ovat toimineet
    b-king -08
  18. #1038
  19. #1039
    Lainaa hcaape kirjoitti Katso viesti
    pehmeät takalaukut toimii
    yksi reissu krieganreppu selässä riitti mullekin
    nyt käytetty jos tarvista held:in pussukoita hyvin ovat toimineet
    Ittellä oli kans pehmeet sivulaukut ennemmin, mutta perän laihdutuksen ja uusien vilkkujen sijoituksen jälkeen ei oo laukut ollu kiinni pyörässä.. Biltemasta ostin joskus sellasen nyrkeilysäkin mallisen pussukan, se on sairaan kätevä jos saa vaan hirtettyä sen takapenkkiin kiinni.
    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...pyoraan-82497/
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  20. #1040
    Dodih !

    Kytkin syynätty, koneen pultit syynätty, ohjauslaakeri syynätty/huollettu, venat syynätty ja
    itse asiassa.... kaikki tarkistamisen arvoinen tarkistettu & huollettu alustaa myöten

    Tarpeelliset "pikkuvilpit" tehty..... ja nyt uupuu enää kelit .

    Jotenkin ei vaan lohduta edes Igor Akrapovic- orkesterin "hymni keväälle" tuossa tallin edustalla .

    Jospa edes sitten..... Vappuna
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  21. #1041
    Lainaa BadToThe Bone kirjoitti Katso viesti
    Dodih !

    Kytkin syynätty, koneen pultit syynätty, ohjauslaakeri syynätty/huollettu, venat syynätty ja
    itse asiassa.... kaikki tarkistamisen arvoinen tarkistettu & huollettu alustaa myöten

    Tarpeelliset "pikkuvilpit" tehty..... ja nyt uupuu enää kelit .

    Jotenkin ei vaan lohduta edes Igor Akrapovic- orkesterin "hymni keväälle" tuossa tallin edustalla .

    Jospa edes sitten..... Vappuna
    mitenkä toi ohjauslaakeri hoidetaan
    ja paljonko sulla ajettu ajattelen venojen säätöä oliko tarvetta
    ja kelejä ootellaan
    b-king -08
  22. #1042
    Voihan tuohon ohjauslaakeriin rasvat vaihtaa.
    Hajapusanisti
  23. #1043
    Lainaa hcaape kirjoitti Katso viesti
    mitenkä toi ohjauslaakeri hoidetaan
    ja paljonko sulla ajettu ajattelen venojen säätöä oliko tarvetta
    ja kelejä ootellaan
    Laakeri leväälleen, tarkistus, uutta rasvaa ja uudestaan nippuun, mieluusti "vapaana" ja
    oikeaan momenttiin.

    Sen verran kova luotto on huoltoihin (yleisellä tasolla), että kohdetta josta on tehty
    oikein bulletiini perään, ei vaan pysty jättämään "huoltokirjan leiman varaan" .

    Sama koskee itse asiassa kaikkia "kriittisiä kohteita".

    Kaikkien alustan laakerointien, holkkien yms. suhteen tilanne on taas sellainen,
    että jos ei pyörän pesuhistoria ole varmassa tiedossa, nukkuu paljon rauhallisemmin
    yönsä.... ja ajaa kilometrinsä.... kun paikat on käyty läpi.
    Reikäpäisen käsissä painepesuri ahkerassa käytössä + "normihuollot" = -yhdistelmä.

    Venojen säätötarve (jos ei mikään ole matkalla mennyt pieleen), tulee yleisen käsityksen
    mukaan eteen vasta viidenkympin jälkeen vaihtelevassa tahdissa.
    Toisaalta.... jos nyt jonkinlaista huolto-ohjelmaa vähänkään noudattaa, sattuu noiden
    ohjelman "isompien" huoltojen kohdille muutoinkin tuo tarkistus/säätö.
    Peli on siis jo valmiiksi aika palasina, eikä siitä enää pitkää matkaa ole venoihinkaan.
    Jos tuolla kohtaa miettii "säästöä" kontra kansirempan kuluja..... HUONO PAIKKA SÄÄSTÄÄ!
    Ainakin jos meinaa pitää peliä itsellä pitempään
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  24. #1044
    Lainaa BadToThe Bone kirjoitti Katso viesti
    Laakeri leväälleen, tarkistus, uutta rasvaa ja uudestaan nippuun, mieluusti "vapaana" ja
    oikeaan momenttiin.

    Sen verran kova luotto on huoltoihin (yleisellä tasolla), että kohdetta josta on tehty
    oikein bulletiini perään, ei vaan pysty jättämään "huoltokirjan leiman varaan" .

    Sama koskee itse asiassa kaikkia "kriittisiä kohteita".

    Kaikkien alustan laakerointien, holkkien yms. suhteen tilanne on taas sellainen,
    että jos ei pyörän pesuhistoria ole varmassa tiedossa, nukkuu paljon rauhallisemmin
    yönsä.... ja ajaa kilometrinsä.... kun paikat on käyty läpi.
    Reikäpäisen käsissä painepesuri ahkerassa käytössä + "normihuollot" = -yhdistelmä.

    Venojen säätötarve (jos ei mikään ole matkalla mennyt pieleen), tulee yleisen käsityksen
    mukaan eteen vasta viidenkympin jälkeen vaihtelevassa tahdissa.
    Toisaalta.... jos nyt jonkinlaista huolto-ohjelmaa vähänkään noudattaa, sattuu noiden
    ohjelman "isompien" huoltojen kohdille muutoinkin tuo tarkistus/säätö.
    Peli on siis jo valmiiksi aika palasina, eikä siitä enää pitkää matkaa ole venoihinkaan.
    Jos tuolla kohtaa miettii "säästöä" kontra kansirempan kuluja..... HUONO PAIKKA SÄÄSTÄÄ!
    Ainakin jos meinaa pitää peliä itsellä pitempään
    no pyörä ollut mulla uudesta lähtien ja ajettu nyt n15 000km
    ja kaikki huollot tehnyt itse eli empä taida kiirehtiä venojen säätöön
    ja ei pesty painepesurilla kuin 2 kertaa ja varoin pesemästä rasvoja pois.
    eli kattelen että "ruuvit"ovat kiinni vaihdan takarenkaan tietenkin kokoon 190/55/17
    sekä uusi akku ja kovaa ajoa
    b-king -08
  25. #1045
    No niin. Nyt on omalla kingillä ensimmäiset 150km takana ja jalkatapeista olisi kysyttävää. Tuntuu että ei oikein jalka toimi noilla vakiotapeilla, jotenkin tahmeata on vaihteen vaihtaminen. En osaa oikein selittää =) Onko tottumiskysymys vai tekeekö se kumi siinä jalkatapissa vaihtamisen hankalaksi?

    Korjautuisikohan ongelma tuollaisilla racing tapeilla?

    http://www.dragrace.fi/product_info....ducts_id=16499

    Muita ehdotuksia?
  26. #1046
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    No niin. Nyt on omalla kingillä ensimmäiset 150km takana ja jalkatapeista olisi kysyttävää. Tuntuu että ei oikein jalka toimi noilla vakiotapeilla, jotenkin tahmeata on vaihteen vaihtaminen. En osaa oikein selittää =) Onko tottumiskysymys vai tekeekö se kumi siinä jalkatapissa vaihtamisen hankalaksi?

    Korjautuisikohan ongelma tuollaisilla racing tapeilla?

    http://www.dragrace.fi/product_info....ducts_id=16499

    Muita ehdotuksia?
    Oisko totutusta poikkeava polvikulma.... ja siitä sitten seuraa että vipu on "väärässä paikassa" ?

    Itsellä ainakin huomasi esim. 1400:n verrattuna, että mennään ihan "kantapäät perseessä" .

    Korjaa vaan vivun oikealle kohtaa.... jos tuntuu ettei löydy heti ja sokkona sieltä mistä pitäis.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  27. #1047
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Oisko totutusta poikkeava polvikulma.... ja siitä sitten seuraa että vipu on "väärässä paikassa" ?

    Itsellä ainakin huomasi esim. 1400:n verrattuna, että mennään ihan "kantapäät perseessä" .

    Korjaa vaan vivun oikealle kohtaa.... jos tuntuu ettei löydy heti ja sokkona sieltä mistä pitäis.
    Pitääpä vielä kokeilla siirrellä sitä vipua ennen kun tappeja alkaa ostamaan...
  28. #1048
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    1400:ssakin aukes luukku heti ensimmäiseksi kun sai mopon kotiin.

    Nippelit auki ja kunnon puuhamassat väliin ja momenttiin.
    Monessahan on ihan perinteiset nuo koneen kiinnityksetkin.

    Oikeastaan on aika "holtitonta", että mopoissa jää käytännössä esim.
    alustan läpikäynti "herran haltuun" ns. sisäänajon jälkeen.

    Toisaalta.... ihmekös tuo, kun ihan polkupyörälläkin ajellaan kaupasta haun jälkeen
    vaan tyytyväisenä.... vaikka puolet osista alkaa hetken päästä karkailla
    pitkin pientareita . Pinnoja nyt ei perkele ainakaan mennä kiristelemään
    niin kauan kun vanne jotenkin edes pyörii haarukan välissä .

    Mopojen "määräaikaishuollot" eivät vaan todellisuudessa hoida tuota
    lähtökohtaisesti välttämätöntä paikkojen läpikäyntiä sen tasoisesti kun
    asia vaatii.... jos nyt yleensä juuri mitään edes tehdään.

    On loppujen lopuksi valtava määrä "vikoja & rikkoontumisia", jotka juontavat
    juurensa riittämättömästä "tarkkailusta, ylläpidosta ja ajoissa asiaan puuttumattomuudesta.

    Helppoa ja halpaa tehdä pois jos on hiemankaan huhuja kylillä paikkojen
    löystymisistä.... ihan kuin siinä ohjauslaakerihommassakin.

    Eihän nyt tietenkään ole kyse mistään "kilpurihommista", jossa "uusi laite" puretaan
    käytännössä kaikilta osin aivan atomeiksi, tarkistetaan ja muutetaan tarpeiden mukaan jne.

    Ihan yleisestä laitteen ylläpidosta on kyse, ei sen kummemmasta.

    Omasta puolesta, kun on ajellut vuosien varrella todella paljon erilaisilla lainavehkeillä,
    voi vaan todeta että usein on ollut alla merkkiliikkeissä määrähuollettu peli......
    jolla ajaminen alkaa jo alkukilsoilla hirvittämään..... eikä laitteen omistaja
    ole huomannut mitään..... missään.
    Niin eihän koneesta tarvitse olla öljyt poissa kun avaa ton kytkinluukun?
  29. #1049
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Samppale kirjoitti Katso viesti
    Niin eihän koneesta tarvitse olla öljyt poissa kun avaa ton kytkinluukun?
    No ei tarvii, mut sit ne kyllä tulee ulos sieltä kytkimen kannen kautta

    Tietty jos saat kingin makaamaan vasemmalle kyljelle/kallistettua riittävästi niin sit pysyy liemet sisällä.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  30.  
  31. #1050
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    No ei tarvii, mut sit ne kyllä tulee ulos sieltä kytkimen kannen kautta

    Tietty jos saat kingin makaamaan vasemmalle kyljelle/kallistettua riittävästi niin sit pysyy liemet sisällä.
    Hyvä että varmistin asian =) Olin nimittäin jo räikkä kädessä että avaan sen luukun, mut sit rupesin miettimään kytkimen rakennetta =)

    Eikös se pyörä pidä saada oikealle kyljelle makaamaan jos haluaa välttämättä öljyt sisällä kokeilla vaihtoa? ( en ole kokeilemassa) =)
Sivu: 35 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen