Sivu: 24 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 691:stä 720:een 1544:sta
  1. #691
    Tulipa viskattua Kingikseen Wp Fusion iskari kaikilla herkuilla .. onko hieman eri pyörä.. nyt vasta tajuu mikä ero on iskarilla ja orkkis "jousella" säädöt kaikki käden kääntessä saatavilla.. Ehdottomasti paras muutos koko fillariin.. suosittelen
    http://tr3.kuvat.fi/kuvat/Suzuki+B+-...usion+4014.jpg



    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  2. #692
    Lainaa (tr3 @ Touko. 16 2010,07:07) kirjoitti
    Tulipa viskattua Kingikseen Wp Fusion iskari kaikilla herkuilla .. onko hieman eri pyörä.. nyt vasta tajuu mikä ero on iskarilla ja orkkis "jousella" säädöt kaikki käden kääntessä saatavilla.. Ehdottomasti paras muutos koko fillariin.. suosittelen
    http://tr3.kuvat.fi/kuvat/Suzuki+B+-...usion+4014.jpg
    Mitäs kustansi? Olen miettinyt iskarin vaihtoa itsekin. Ensin pitää tosin asentaa Commanderi...
    BMW S1000XR
  3. #693
    Tuli sitten Commanderi hankittua. Ainoa juttu tässä on se, että tekisi mieli säästää vähän kuluissa ja asentaa se pyörään itse.

    Noh, ohjeethan ovat olemassa, mutta luotto omiin kykyihin ja ohjeiden lukutaitoihin rajalliset. Eli onko täällä pääkaupunkiseudulla porukkaa joka on komentajan omaansa asentanut ja huvittaisi jeesiä äijää urakan edessä. Vähintään kaljat, tupakat ja ruoat tarjoan. Säädättämisen jätän sitten ammattilaiselle
    BMW S1000XR
  4. #694
    No joo tallia tuli vaihdettua ja tänään on haettu kingi . 600km takana pyörällä ja hyvältähän se tuntui . Jalkatapit pitää kyllä hommata että tulis hitusen lisää jalkatilaa (vartta löytyy 192cm). Löytyykö suomen puolella mitään hyvää paikkaa mistä kannattais tilata/hakea vai pitääkö suosiolla tilata ulkomailta?
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  5. #695
    eli pyörässä scropionin sliparit ja pitäisi laittaa pehmeät laukut.
    kuinka kuumaksi putket menee eli sulaako laukut kiinni putkiin


    ei sulanut
    450km ajoa takana.



    b-king -08
  6. #696
    Wp Fusion maksoi 1140 €. vaihtaminen oli sika helppo..
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  7. #697
    Lainaa (Migeli @ Touko. 19 2010,23:52) kirjoitti
    No joo tallia tuli vaihdettua ja tänään on haettu kingi . 600km takana pyörällä ja hyvältähän se tuntui . Jalkatapit pitää kyllä hommata että tulis hitusen lisää jalkatilaa (vartta löytyy 192cm). Löytyykö suomen puolella mitään hyvää paikkaa mistä kannattais tilata/hakea vai pitääkö suosiolla tilata ulkomailta?
    Onnea uudelle mopolle, ei saa madallus tappeja täältä, tässäkin ketjussa niitä mestoja josta saat tappeja alemmas, joudut tilaa ulkkareista
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  8. #698
    MYYDÄÄN:
    uudet, iskemättömät orkinaali-etulevyt paketissa ylimääräisenä. käy gen2 busaan ja B-kingiin.
    ovh 220e/kpl. nää lähtee vaikka 275e pari. tai sitten tarjoot jotain. levyt hki.



  9. #699
    Kuka tunnustaa tai kuka tuntee Pk seudun avk:lla olleen B-kingin edellisen omistajan? Hänellä vaan saattaisi olla tallissa jotain, joka minua kiinnostaisi . Yhteystietoja saa laittaa privaan..
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
  10. #700
    Lainaa (tr3 @ Touko. 25 2010,05:43) kirjoitti
    Lainaa (Migeli @ Touko. 19 2010,23:52) kirjoitti
    No joo tallia tuli vaihdettua ja tänään on haettu kingi . 600km takana pyörällä ja hyvältähän se tuntui . Jalkatapit pitää kyllä hommata että tulis hitusen lisää jalkatilaa (vartta löytyy 192cm). Löytyykö suomen puolella mitään hyvää paikkaa mistä kannattais tilata/hakea vai pitääkö suosiolla tilata ulkomailta?
    Onnea uudelle mopolle, ei saa madallus tappeja täältä, tässäkin ketjussa niitä mestoja josta saat tappeja alemmas, joudut tilaa ulkkareista
    Kyllä minä ainakin sain buellin tapit haettua ihan liikkeestä. Eikä ollu edes kalliit.
  11. #701
    Lainaa (väntsä @ Touko. 26 2010,22:05) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Touko. 25 2010,05:43) kirjoitti
    Lainaa (Migeli @ Touko. 19 2010,23:52) kirjoitti
    No joo tallia tuli vaihdettua ja tänään on haettu kingi . 600km takana pyörällä ja hyvältähän se tuntui . Jalkatapit pitää kyllä hommata että tulis hitusen lisää jalkatilaa (vartta löytyy 192cm). Löytyykö suomen puolella mitään hyvää paikkaa mistä kannattais tilata/hakea vai pitääkö suosiolla tilata ulkomailta?
    Onnea uudelle mopolle, ei saa madallus tappeja täältä, tässäkin ketjussa niitä mestoja josta saat tappeja alemmas, joudut tilaa ulkkareista
    Kyllä minä ainakin sain buellin tapit haettua ihan liikkeestä. Eikä ollu edes kalliit. *
    Joo mä tilasin tuolta dragrace sivustolta. Ei ollu halvimmat tapit mut ei tullu kalliita postareita ja muutenki tuli tilattua perän kevennykseen tarvittavat osat.
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  12. #702
    Lainaa (Rockster @ Touko. 19 2010,23:36) kirjoitti
    Tuli sitten Commanderi hankittua. Ainoa juttu tässä on se, että tekisi mieli säästää vähän kuluissa ja asentaa se pyörään itse.

    Noh, ohjeethan ovat olemassa, mutta luotto omiin kykyihin ja ohjeiden lukutaitoihin rajalliset. Eli onko täällä pääkaupunkiseudulla porukkaa joka on komentajan omaansa asentanut ja huvittaisi jeesiä äijää urakan edessä. Vähintään kaljat, tupakat ja ruoat tarjoan. Säädättämisen jätän sitten ammattilaiselle
    Miksi Commande , nythän Kingin omaa Ecua voi säätää sehän on purettu , ei tartte powercommanderia eikä TRe mihinkään..
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  13. #703
    Lainaa (tr3 @ Touko. 28 2010,11:54) kirjoitti
    Lainaa (Rockster @ Touko. 19 2010,23:36) kirjoitti
    Tuli sitten Commanderi hankittua. Ainoa juttu tässä on se, että tekisi mieli säästää vähän kuluissa ja asentaa se pyörään itse.

    Noh, ohjeethan ovat olemassa, mutta luotto omiin kykyihin ja ohjeiden lukutaitoihin rajalliset. Eli onko täällä pääkaupunkiseudulla porukkaa joka on komentajan omaansa asentanut ja huvittaisi jeesiä äijää urakan edessä. Vähintään kaljat, tupakat ja ruoat tarjoan. Säädättämisen jätän sitten ammattilaiselle
    Miksi Commande , nythän Kingin omaa Ecua voi säätää sehän on purettu , ei tartte powercommanderia eikä TRe mihinkään..
    Tuossa juteltiin Viaberin Harrin kanssa, että Commanderilla onnistuu säätäminen huomattavasti tarkemmin. Ruiskusta saa enemmän irti sillä, että Commanderin kanssa säätää.

    Tosin tässä pitää ensin venailla, että takuuhuollossa etsitään vikaa huonolle toiminnalle kylmällä koneella. Sitten kun se selviää, niin alan heittämään Kommanderia kiinni. Vielä tallipaikka hakusessa komentajan asennukselle. Löytyykö pk-seudulta?
    BMW S1000XR
  14. #704
    Lainaa kirjoitti
    Tuossa juteltiin Viaberin Harrin kanssa, että Commanderilla onnistuu säätäminen huomattavasti tarkemmin. Ruiskusta saa enemmän irti sillä, että Commanderin kanssa säätää.
    Höpö höpö ja huomenna lissää
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  15. #705
    Lainaa (Vmatti @ Touko. 28 2010,15:39) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Tuossa juteltiin Viaberin Harrin kanssa, että Commanderilla onnistuu säätäminen huomattavasti tarkemmin. Ruiskusta saa enemmän irti sillä, että Commanderin kanssa säätää.
    Höpö höpö ja huomenna lissää
    No saattaa olla. Meikäläinen kun ei ole ruiskujen tekniikkaan juuri paneutunut. Pojat puhuu kylillä ja meikähän uskoo

    Tässä mun Kingissä on kyllä jotain mätää. Ei pelaa niin kuin pitää. On tosiaan nyt merkkihuollossa tutkimuksissa, että mikäs vittu sitä vaivaa. Käy hyvin epätasaisesti. Ruisku on ainakin aivan täyttä paskaa. Tiedä sitten jeesaako Kommanderikaan tuohon.
    BMW S1000XR
  16. #706
    Lainaa (Rockster @ Touko. 28 2010,16:25) kirjoitti
    Lainaa (Vmatti @ Touko. 28 2010,15:39) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Tuossa juteltiin Viaberin Harrin kanssa, että Commanderilla onnistuu säätäminen huomattavasti tarkemmin. Ruiskusta saa enemmän irti sillä, että Commanderin kanssa säätää.
    Höpö höpö ja huomenna lissää
    No saattaa olla. Meikäläinen kun ei ole ruiskujen tekniikkaan juuri paneutunut. Pojat puhuu kylillä ja meikähän uskoo

    Tässä mun Kingissä on kyllä jotain mätää. Ei pelaa niin kuin pitää. On tosiaan nyt merkkihuollossa tutkimuksissa, että mikäs vittu sitä vaivaa. Käy hyvin epätasaisesti. Ruisku on ainakin aivan täyttä paskaa. Tiedä sitten jeesaako Kommanderikaan tuohon.
    Mitäs jos soittelisit Samin autopajalle ja laittaisit kerralla säädöt kuntoon ihan vaan omaa ecua säätämällä ja unohtaisit ne commanderit jne.
    FZ1 N -06 kadulla ja R1-10 radalla

    http://www.iluracing.fi/
  17. #707
    Tietääkö kukaan onko joensuun lähistöllä mitään puljua joka käyttää ecueditoria säätämiseen? Vois tuon vehkeen viedä säätöön, mp-mestalla asentaja sano että kannattas commanderi laittaa että sais tarkemmin säätöihin. Ilmeisesti siellä säätävät omaa ruiskua vaan karkeasti.
  18. #708
    Lainaa (Kelvoton @ Touko. 28 2010,16:30) kirjoitti
    Mitäs jos soittelisit Samin autopajalle ja laittaisit kerralla säädöt kuntoon ihan vaan omaa ecua säätämällä ja unohtaisit ne commanderit jne.
    Mikäs se tämmöinen Sami on? Ettei vaan kusettais.

    Toisaalta kun tuo Commanderi jo on, niin mikseikö asentaisi. Ei ollu vähän käytettynä kallis...
    BMW S1000XR
  19. #709
    Lainaa (Rockster @ Touko. 28 2010,22:33) kirjoitti
    Lainaa (Kelvoton @ Touko. 28 2010,16:30) kirjoitti
    Mitäs jos soittelisit Samin autopajalle ja laittaisit kerralla säädöt kuntoon ihan vaan omaa ecua säätämällä ja unohtaisit ne commanderit jne.
    Mikäs se tämmöinen Sami on? Ettei vaan kusettais.

    Toisaalta kun tuo Commanderi jo on, niin mikseikö asentaisi. Ei ollu vähän käytettynä kallis...
    Tuolta löydät aika hyvän keskustelun aiheesta!!

    Klik
    <p>=D</p>
  20. #710
    Etuvanne täytyisi vaihtaa tietenkään ei löydy kuin kaupasta, joten onko kenelläkään tietoa mikä vanne käy kingiin (Dösä,Gixxer??) ja mistä vuosimallista? Tietenkin saa ilmoittaa jos tallista löytyy niin kauppoja hierotaan heti
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
  21. #711
    Lainaa (riiviö @ Kesä. 01 2010,11:19) kirjoitti
    Etuvanne täytyisi vaihtaa tietenkään ei löydy kuin kaupasta, joten onko kenelläkään tietoa mikä vanne käy kingiin (Dösä,Gixxer??) ja mistä vuosimallista? Tietenkin saa ilmoittaa jos tallista löytyy niin kauppoja hierotaan heti
    samalla varaosakoodilla = K8 ettenpäin busan vanne on sama.

    www.partforyamaha.com
  22. #712
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Rockster @ Touko. 28 2010,22:33) kirjoitti
    Lainaa (Kelvoton @ Touko. 28 2010,16:30) kirjoitti
    Mitäs jos soittelisit Samin autopajalle ja laittaisit kerralla säädöt kuntoon ihan vaan omaa ecua säätämällä ja unohtaisit ne commanderit jne.
    Mikäs se tämmöinen Sami on? Ettei vaan kusettais.

    Toisaalta kun tuo Commanderi jo on, niin mikseikö asentaisi. Ei ollu vähän käytettynä kallis...
    Tuo commanderin asentaminen tuo vain yhden mahdollisen vikalähteen lisää pyörän moottorinohjaukseen. Lisäksi säätöjen mahdollisuus pyörän omassa boksissa on huomattavasti laajempi kuin tuolla commanderilla on mahdollista saada. Jos siis aikomus on pyörää säätää tuo commanderi vain rajoittaa säätömahdollisuuksia tässä tapauksessa.
    Superbike #7
  23. #713
    B-king osaa myytävänä:

    B-osaa: Etuvanne+rengas,suoristettu ja tasapainotettu (suora,testattu!), vasen jalkatapin runko (puuttuu tappi ja vipu), etulokari, tankit sivu vas. (sis. vilkun)

    A-osaa: Oikea jalkatapin runko (täydellinen), tankin sivu oik. (sis. vlkun), etuvalo kokonainen ehjä (ei mittaria), tankin yläpalat, ketjusuoja

    Tulossa myyntiin: takapala (takakatteiden väliin), tankin dash panel (krominen)

    Lisää on varmaankin vielä tulossa..Kuvia löytyy..

    Kyselyt mieluiten suoraan puhelimeen 044-3716671



    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
  24. #714
    Nyt hyvät herrat , heti kipinkapin talliin ja tre ja commanderit hittoon sieltä moposta, ja nokka kohti Samin Autopajaa Espoossa, vihdintien varrella siinä Suomi soffan talossa, Huippu vehkeet , sairaan tarkka ja pedantti heppu , B kingin säätö 20 l bensaa 3,5 h ja helvetti mikä pyörä, toimii kuin unelma, ei millään osaalueella pienintäkään kuoppaa vetää joka vaihteen kuin unelma, vastaa kaasuun kuin raketti.. ei pienintäkään nykimistä, sen 200-300 € maksaa kiljuen moisesta duunista seurasin sivusta 2 h herran työskentelyä , ja tarkempaa säätäjää en ole ikinä nähnyt, Huippu mesta. Suosittelen 100% tyytyväisyyt takuulla, paikalla kävi myös alan huippu miehiä ja ylistivät herran maasta kattoon.

    Ps. älkää ajako B -kingejä 95 oktaanisella bensalla jos putket on vaihdettu.. 98 tankkiin , ja tämä on käsky

    Mun mopo kulkeekin yli 300 lällää lää http://tr3.kuvat.fi/kuvat/Suzuki%20B.../ecueditor.jpg




    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  25. #715
    Oisko sulla tr3 laittaa käyriä esille?
  26. #716
    Onkohan tässä vehkeessä Tre vai Commander kiinni?

    http://www.twowheelsblog.com/post....of-fear
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
  27. #717
    Lainaa (tr3 @ Kesä. 04 2010,22:15) kirjoitti
    Ps. älkää ajako B -kingejä 95 oktaanisella bensalla jos putket on vaihdettu.. 98 tankkiin , ja tämä on käsky
    miksi *

    siis kokoputkisto vai pelkät pöntöt.



    b-king -08
  28. #718
    Sami puhui mulle jostain B-Kingin ilmakotelo modauksesta.
    Sillä pitäis tulla vielä mukavasti hevosia lisää,
    onko kellään tietoa miten homma kuuluuisi hoitaa..?

    Paljos saitte Samin penkistä irti?

    Meitsin tulos Yoshimuran slipareilla, killerit kiinni, vakio ilmanputsari:
    175,9hp@ 9401rpm / 145,6nm@ 7112rpm





    <p>=D</p>
  29. #719
    Airboxin modaus ohje

    Samalla saitilla alempana ratastusohjeita kuvien kanssa..

    http://www.suzukib-king.org/general....698.htm
    Se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys!
  30.  
  31. #720
    Nyt on vaihdettu Pipercrossin ilmanputsari vakion tilalle (aika tarkka 2h meni nysväämisessä)

    Laserin X-treme sliparit ennestään paikallaan ja puolentoista viikon päästä menee Samin Autopajalle säädettäväksi, saa nähdä paljonko antaa..

    Ja mitä mä niillä tehoilla teen kun en osaa edes ajaa!?
    Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
Sivu: 24 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324252634 ... ViimeinenViimeinen