Kuten tuossa Qwertkin vähän asiaa valotti, niin Banditin vääntökäyrä on kyllä hyvin erilainen kuin Kingin. Alakierroksilla Bandit taitaa vakiona hakata Kingin, mutta pienellä viilaamisella saa Kingiinkin sitä alakierrosvääntöä. Itse olen tuossa ensi viikolla poistamassa käytöstä Exup-valvea ja asentamassa X-trea. Sen pitäisi jeesata alakierroksilla, eli 2000-6000. Vakiona tehon alkaa huomata siinä 5000-6000 kierroksen kohdalla verrattuna Banditiin.(ysalamir @ Huhti. 25 2010,17:47) kirjoitti
Mutta kyllä se tehon perseesä huomaa aika selkeästi. Kingin edut tulee esiin silloin kun sille annetaan vähän kenkää. Bandithan ei käytännössä kulje yhtään paremmin yläkierroksilla. Kierrättämisestä ei ole mitään hyötyä.
Siinä mielessä B-King on aivan eri tason laite. Tehoa on oikeasti aivan helvetisti ja sen huomaa. Ja muutenkin pyörä on aivan eri luokkaa viimeistelyssä, varusteissa ja kaikessa. Ehdottomasti kannattaa vaihtaa![]()
BMW S1000XR
Mielestäni Bandiitti ja B-Kingi ovat kuin eri planeetalta jos puhutaan kiihtyvyydestä ja voiman tunnusta. Olen jonkun verran ajanut kaverin Banditilla ja täytyy sanoa, että se tuntuu todella laiskalta B-Kingin jälkeen.(ysalamir @ Huhti. 25 2010,17:47) kirjoitti
Omassa pyörässä on Sliparit, tre-box, K&N:n filsu ja pykälän pienempi eturatas ja pelkästään näillä tuunauksilla eron tuntee selkeästi vakio Kingiin verrattunakin.
Pasi Silvennoinen
mites sitten toi tavaran kuskauspuoli, minkälaisia pakaaseja jengi on virittänyt kunkun kannettavaksi. Mitään älyttömiä kantamuksia ei tarvii saada mukaan mutta yhden hengen viikon reissukamat (hotelli/mökki majoituksella) olisi kiva saada kulkemaan. Toisaalta visahan mahtuu aika näppärästi nahkapuvun povariin... =)
<p>=D</p>
Kelaapa taaksepäin sivulle 11(Kapakala @ Huhti. 27 2010,21:18) kirjoitti
![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
eli pitäisi kinkiin laittaa k&n kiinni
mitenkä toi tankki nousee helpoimmin
paljonko pitää purkaa ja mitä.![]()
b-king -08
No ei siinä paljon vaihtoehtoja ole - kaikki rojut tankin ympäriltä pitää purkaa, yllättäen.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
eli ne "siviponttoonit vai mitkä lienevät"entä muuta jos joku tehnyt ei viitsisi alkaa arpomaan.(riisor @ Huhti. 29 2010,17:01) kirjoitti
![]()
b-king -08
Eihän siinä mitään arpomista ole, sen kun alat purkaa. Kaikki kilkkeet irti jotka on kiinni tankissa (+ ne, jotka on kiinni noissa kilkkeissä). Uloimmasta osasta on yleensä helpoin aloittaa(hcaape @ Huhti. 29 2010,17:09) kirjoitti
*Ja kasaaminen tietysti päinvastaisessa järjestyksessä.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Tankin korkki pois, virtalukon syvennys pois , lähtee kiertämällä.
Nappula paneli pois 2 ruuvia edessä, varovasti ovat kiinni mitättömässä
muovi lipassa. Nosta varoen alla 4 sähkö liitintä. Sitten tankin päällä olevat muovi levyt irti 1 ruuvi ja yksi muovinen kiinnike nasta. Paina nastan keskeltä ,kuuluu naps ja voit nostaa nastan pois. Sitten sivu ponttoonit. 1 ruuvi ja 1 kiinnike nasta siellä vikun lähellä . Kun irtoaa niin
alla vilkun johto liitin irti .
Tankin edessä 2 syvässä kuopassa on 2 10 mm
pulttia , ne pois
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Sit satulan alla olevat muovi posket pois, ja ne siinä vieressä olevat sivu muovit pois . Ja ota se omituinen metalli tanko joka on työkalu boksin vieressä käteen , nosta tankin etureunaa , ja hups tankki on pystyssä laita se tangon ympyrä siihen virtalukon ympärille ja työnnä se tangon nivelletty pää tankin etureunassa olevaan reikään .ps kaksi reikää
ton kun oot tehny niin alkaa ymmärtää miksi huolto maksaa
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Napsaisin Exupin toiminnasta. Pyörä alkoi käyttäytyä alakierroksilla ihan eri tyyliin. Kaikki ylimääräinen röpöttäminen ja tukkoinen käynti kaikkosi. Nyt pyörä toimii tasaisesti läpi koko kierrosalueen. Aiemmin kiekkaa piti antaa risteyksestä lähdettäessä huomattavasti enemmän kuin nyt. Kylläpä pienellä hommalla saa paljon aikaan.
Ja katteet tuli maalauksesta. Asensin ne eilen illalla kiinni ja kyllä näyttää pyörä hyvältä kelta-mustana. Keltaisessa on mukana helmiäistä, näyttää auringossa erittäin siistiltä. Laitan kuvia kun vapun kiireiltä ehdin.
BMW S1000XR
Onko kellään kunkkua täs pohjanmaan alueella? Pitäis päästä vähän koeajaan ku ei missään liikkeessä ole vempaimia pelipaikalla/rekisterissä.. Voin kyllä maksaa vaikka pientä korvausta vaivasta. Itse asustelel Kaskisissa että jos jostain lähialueelta löytyy niin voisin tulla vähän pällisteleen kapistusta. Kävin Tampereen auto centterillä tossa keskiviikkona ja siellä oli pari pyörää tallis mutta ei kilvissä. Luulis että kannattais pitää ees toinen rekisterissä että porukkka pääsee kokeileen on kuitenki kyse vähän erikoisemmasta pyörästä.![]()
B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
ex CB 900 Hornet
ex CB 600 Hornet
Nyt kun tuli laitettua Yoshimuran sliparit kiinni, niin mitenköhän toi säätöpuoli kannattaisi tehdä?
Vapaavirtaussuodatin ?
Power Commander / Bazzaz ?
Vai säätö suoraan pyörän omasta boxista ?
Ja missäkohän homma vielä kannattaisi hoitaa ?
Edit:Vittaniemi (Samin Autopaja) teki säädöt Ecueditor:illa ja hyvä tuli! Tre mod:it ja Commanderit joutaa jättää kaupan hyllylle ja vie siitä säästyneet rahat Samille.. *
<p>=D</p>
taidan siirtää myöhemmälle(tr3 @ Huhti. 29 2010,21:55) kirjoitti
näyttää monen tunnin jutulta
vaihetaan kun orggis putsari vaihtoiässä
mutta nyt![]()
b-king -08
tossa keltamustat mitä oon kuvissa ikinä nähny(Rockster @ Huhti. 30 2010,12:08) kirjoitti
http://kuvablogi.com/nayta/1725042/
http://kuvablogi.com/nayta/2210340/
kuvia kehiin.. nyt heti kiitos ; )
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
oliko ongelmia vilkkujen kans vai vaihdoitko vilkkureleen(enskaTNT @ Loka. 28 2008,22:36) kirjoitti
![]()
Hä, hukkuuko siinä voimansiirtoon 21hp? Sitten mun kardaani matkapyörässäkin täytyy olla koneella 185hp, kun takasella on 163hp.(Rockster @ Huhti. 24 2010,09:51) kirjoitti
![]()
Taitaa tuollainen 8-13% olla aika normaali voimalinjan tehohäviö moottoripyörissä. Kardaanin kanssa sitten ilmeisesti hieman enemmän.(hidas57 @ Touko. 02 2010,20:35) kirjoitti
Superbike #7
Kardaaniin hukkuu vissiin enemmän?(hidas57 @ Touko. 02 2010,20:35) kirjoitti
ex-Suzuki GSX-R 750 K8
Kardaani käsittääkseni -20%.
M1800R oli n. 104hv takarenkaalta kun koneessa pitäisi olla 125hv.
Retired
Hyvältä näyttää.
muuten ok mutta hävyttömän paskanen.. hyiiiiiiii![]()
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Suzuki-jälleenmyyjiltä. Tuosta löytyy parikin vaihtoehtoa sivulta 17.(Huuru Petteri @ Touko. 06 2010,02:15) kirjoitti
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Niin on. Yöks. Onneksi nyt saa jo pestä.(tr3 @ Touko. 05 2010,15:47) kirjoitti
Projekti edennyt hitaasti, mutta varmasti. Lisää kuvia valmiimmasta pyörästä kun muuttokiireiltä ehdin.
BMW S1000XR
Osaisko joku neuvoa? Yritin ostaa Kurkoon Yoshimuran fender eliminator kittiä E-Baysta, mut homma tyssäs siihen kun "shipping" -kulut olis olleet 500$.![]()
?
Mitä v***ua kysyy uusi suomi? Ja vaihtoehtoja laivaukselle ei ollut. Lopetin sen ostotapahtuman siihen. Muutenkin jotenkin vitun vaikean oloista koko E_bay touhu.
"Kuningas B"
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YOSHI...tem483a37ba54Q(mikke410 @ Touko. 13 2010,01:14) kirjoitti
QitemZ310214376020QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAcces sories
tuossa esim rahti 38e![]()
b-king -08