Sivu: 23 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 1544:sta
  1. #661
    Lainaa (ysalamir @ Huhti. 25 2010,17:47) kirjoitti
    Minulla on tuo edellinen pyörämallisi tällä hetkellä, isompi Suzuki Bandit, ja olen itsekin välillä harkinnut B-Kingiin siirtymistä.Sanoit tehoa olevan mukavasti enemmän kuin Banditissa.Noiden tehojen takiahan itsekin olen harkinnut Kunkkua.Mutta onko B-Kingissä alhaisemmillakin kierroksilla selvästi enemmän potkua kuin isossa Banditissa, sanotaan alle 5000 kierroksella, vai tuleeko tehonlisäys(vaikka takapuolituntumalla) vasta ylemmillä kierroksilla? Huomaatko selvästi eron näiden pyörien voimassa myös suurimmalla vaihteella kiihdyttäessä?
    Kuten tuossa Qwertkin vähän asiaa valotti, niin Banditin vääntökäyrä on kyllä hyvin erilainen kuin Kingin. Alakierroksilla Bandit taitaa vakiona hakata Kingin, mutta pienellä viilaamisella saa Kingiinkin sitä alakierrosvääntöä. Itse olen tuossa ensi viikolla poistamassa käytöstä Exup-valvea ja asentamassa X-trea. Sen pitäisi jeesata alakierroksilla, eli 2000-6000. Vakiona tehon alkaa huomata siinä 5000-6000 kierroksen kohdalla verrattuna Banditiin.

    Mutta kyllä se tehon perseesä huomaa aika selkeästi. Kingin edut tulee esiin silloin kun sille annetaan vähän kenkää. Bandithan ei käytännössä kulje yhtään paremmin yläkierroksilla. Kierrättämisestä ei ole mitään hyötyä.

    Siinä mielessä B-King on aivan eri tason laite. Tehoa on oikeasti aivan helvetisti ja sen huomaa. Ja muutenkin pyörä on aivan eri luokkaa viimeistelyssä, varusteissa ja kaikessa. Ehdottomasti kannattaa vaihtaa
    BMW S1000XR
  2. #662
    Lainaa (ysalamir @ Huhti. 25 2010,17:47) kirjoitti
    Lainaa (Rockster @ Huhti. 24 2010,09:51) kirjoitti
    Lainaa (arriwa @ Huhti. 24 2010,08:51) kirjoitti
    Kävin viime syksyl kärkkäisel, samasta pyörästä kauppaa.Siitä oli myyjän mukaan lohkot vaihdettu.Oli kuulemma uutena ollut lohko halki.Jäi kyllä semmonen kuva koe ajol,että ilma vuotoo olis vieläkii.Tarkkaile nyt että ne lohkot on"tosiaankin vaihdettu".
    Ahaa. Mulle ei sellaista puhuttu. Pitääpäs olla silmä tarkaana asian suhteen. Pyörä pelaa nyt kyllä mainiosti. Säädöt ruiskussa päin vittua. Liekö itse koitettu säätää ilman asiantuntemusta. Näin epäili Viaber.

    Tehot pyörässä on aikakin tallella ja teho- ja vääntökäyrä terveen oloiset. Koneelta tehot 184,1 kun valmistaja lupaa 184. Eli kutinsa piti aika hyvin. Takaselta saatiin 163 hp. Ihan mukava lisäys Banditin vastaaviin tehoihin.
    Minulla on tuo edellinen pyörämallisi tällä hetkellä, isompi Suzuki Bandit, ja olen itsekin välillä harkinnut B-Kingiin siirtymistä.Sanoit tehoa olevan mukavasti enemmän kuin Banditissa.Noiden tehojen takiahan itsekin olen harkinnut Kunkkua.Mutta onko B-Kingissä alhaisemmillakin kierroksilla selvästi enemmän potkua kuin isossa Banditissa, sanotaan alle 5000 kierroksella, vai tuleeko tehonlisäys(vaikka takapuolituntumalla) vasta ylemmillä kierroksilla? Huomaatko selvästi eron näiden pyörien voimassa myös suurimmalla vaihteella kiihdyttäessä?
    Mielestäni Bandiitti ja B-Kingi ovat kuin eri planeetalta jos puhutaan kiihtyvyydestä ja voiman tunnusta. Olen jonkun verran ajanut kaverin Banditilla ja täytyy sanoa, että se tuntuu todella laiskalta B-Kingin jälkeen.
    Omassa pyörässä on Sliparit, tre-box, K&N:n filsu ja pykälän pienempi eturatas ja pelkästään näillä tuunauksilla eron tuntee selkeästi vakio Kingiin verrattunakin.
    Pasi Silvennoinen
  3. #663
    mites sitten toi tavaran kuskauspuoli, minkälaisia pakaaseja jengi on virittänyt kunkun kannettavaksi. Mitään älyttömiä kantamuksia ei tarvii saada mukaan mutta yhden hengen viikon reissukamat (hotelli/mökki majoituksella) olisi kiva saada kulkemaan. Toisaalta visahan mahtuu aika näppärästi nahkapuvun povariin... =)
  4. #664
  5. #665
  6. #666
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Kapakala @ Huhti. 27 2010,21:18) kirjoitti
    mites sitten toi tavaran kuskauspuoli, minkälaisia pakaaseja jengi on virittänyt kunkun kannettavaksi. Mitään älyttömiä kantamuksia ei tarvii saada mukaan mutta yhden hengen viikon reissukamat (hotelli/mökki majoituksella) olisi kiva saada kulkemaan. Toisaalta visahan mahtuu aika näppärästi nahkapuvun povariin... =)
    Kelaapa taaksepäin sivulle 11
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  7. #667
    eli pitäisi kinkiin laittaa k&n kiinni
    mitenkä toi tankki nousee helpoimmin
    paljonko pitää purkaa ja mitä.
    b-king -08
  8. #668
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    No ei siinä paljon vaihtoehtoja ole - kaikki rojut tankin ympäriltä pitää purkaa, yllättäen.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  9. #669
    Lainaa (riisor @ Huhti. 29 2010,17:01) kirjoitti
    No ei siinä paljon vaihtoehtoja ole - kaikki rojut tankin ympäriltä pitää purkaa, yllättäen.
    eli ne "siviponttoonit vai mitkä lienevät"entä muuta jos joku tehnyt ei viitsisi alkaa arpomaan.
    b-king -08
  10. #670
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hcaape @ Huhti. 29 2010,17:09) kirjoitti
    Lainaa (riisor @ Huhti. 29 2010,17:01) kirjoitti
    No ei siinä paljon vaihtoehtoja ole - kaikki rojut tankin ympäriltä pitää purkaa, yllättäen.
    eli ne "siviponttoonit vai mitkä lienevät"entä muuta jos joku tehnyt ei viitsisi alkaa arpomaan.
    Eihän siinä mitään arpomista ole, sen kun alat purkaa. Kaikki kilkkeet irti jotka on kiinni tankissa (+ ne, jotka on kiinni noissa kilkkeissä). Uloimmasta osasta on yleensä helpoin aloittaa *Ja kasaaminen tietysti päinvastaisessa järjestyksessä.



    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  11. #671
    Tankin korkki pois, virtalukon syvennys pois , lähtee kiertämällä.
    Nappula paneli pois 2 ruuvia edessä, varovasti ovat kiinni mitättömässä
    muovi lipassa. Nosta varoen alla 4 sähkö liitintä. Sitten tankin päällä olevat muovi levyt irti 1 ruuvi ja yksi muovinen kiinnike nasta. Paina nastan keskeltä ,kuuluu naps ja voit nostaa nastan pois. Sitten sivu ponttoonit. 1 ruuvi ja 1 kiinnike nasta siellä vikun lähellä . Kun irtoaa niin
    alla vilkun johto liitin irti .

    Tankin edessä 2 syvässä kuopassa on 2 10 mm
    pulttia , ne pois
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  12. #672
    Sit satulan alla olevat muovi posket pois, ja ne siinä vieressä olevat sivu muovit pois . Ja ota se omituinen metalli tanko joka on työkalu boksin vieressä käteen , nosta tankin etureunaa , ja hups tankki on pystyssä laita se tangon ympyrä siihen virtalukon ympärille ja työnnä se tangon nivelletty pää tankin etureunassa olevaan reikään .ps kaksi reikää

    ton kun oot tehny niin alkaa ymmärtää miksi huolto maksaa
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  13. #673
    Napsaisin Exupin toiminnasta. Pyörä alkoi käyttäytyä alakierroksilla ihan eri tyyliin. Kaikki ylimääräinen röpöttäminen ja tukkoinen käynti kaikkosi. Nyt pyörä toimii tasaisesti läpi koko kierrosalueen. Aiemmin kiekkaa piti antaa risteyksestä lähdettäessä huomattavasti enemmän kuin nyt. Kylläpä pienellä hommalla saa paljon aikaan.

    Ja katteet tuli maalauksesta. Asensin ne eilen illalla kiinni ja kyllä näyttää pyörä hyvältä kelta-mustana. Keltaisessa on mukana helmiäistä, näyttää auringossa erittäin siistiltä. Laitan kuvia kun vapun kiireiltä ehdin.
    BMW S1000XR
  14. #674
    Onko kellään kunkkua täs pohjanmaan alueella? Pitäis päästä vähän koeajaan ku ei missään liikkeessä ole vempaimia pelipaikalla/rekisterissä.. Voin kyllä maksaa vaikka pientä korvausta vaivasta. Itse asustelel Kaskisissa että jos jostain lähialueelta löytyy niin voisin tulla vähän pällisteleen kapistusta. Kävin Tampereen auto centterillä tossa keskiviikkona ja siellä oli pari pyörää tallis mutta ei kilvissä. Luulis että kannattais pitää ees toinen rekisterissä että porukkka pääsee kokeileen on kuitenki kyse vähän erikoisemmasta pyörästä.
    B-King, Cb750k vm78 & CRF 450R
    ex CB 900 Hornet
    ex CB 600 Hornet
  15. #675
    Nyt kun tuli laitettua Yoshimuran sliparit kiinni, niin mitenköhän toi säätöpuoli kannattaisi tehdä?

    Vapaavirtaussuodatin ?

    Power Commander / Bazzaz ?

    Vai säätö suoraan pyörän omasta boxista ?

    Ja missäkohän homma vielä kannattaisi hoitaa ?



    Edit: Vittaniemi (Samin Autopaja) teki säädöt Ecueditor:illa ja hyvä tuli! Tre mod:it ja Commanderit joutaa jättää kaupan hyllylle ja vie siitä säästyneet rahat Samille.. *



    <p>=D</p>
  16. #676
    Lainaa (tr3 @ Huhti. 29 2010,21:55) kirjoitti
    Sit satulan alla olevat muovi posket pois, ja ne siinä vieressä olevat sivu muovit pois . Ja ota se omituinen metalli tanko joka on työkalu boksin vieressä käteen , nosta tankin etureunaa , ja hups tankki on pystyssä laita se tangon ympyrä siihen virtalukon ympärille ja työnnä se tangon nivelletty pää tankin etureunassa olevaan reikään .ps kaksi reikää

    ton kun oot tehny niin alkaa ymmärtää miksi huolto maksaa
    taidan siirtää myöhemmälle
    näyttää monen tunnin jutulta
    vaihetaan kun orggis putsari vaihtoiässä
    mutta nyt
    b-king -08
  17. #677
    Lainaa (Rockster @ Huhti. 30 2010,12:08) kirjoitti
    Napsaisin Exupin toiminnasta. Pyörä alkoi käyttäytyä alakierroksilla ihan eri tyyliin. Kaikki ylimääräinen röpöttäminen ja tukkoinen käynti kaikkosi. Nyt pyörä toimii tasaisesti läpi koko kierrosalueen. Aiemmin kiekkaa piti antaa risteyksestä lähdettäessä huomattavasti enemmän kuin nyt. Kylläpä pienellä hommalla saa paljon aikaan.

    Ja katteet tuli maalauksesta. Asensin ne eilen illalla kiinni ja kyllä näyttää pyörä hyvältä kelta-mustana. Keltaisessa on mukana helmiäistä, näyttää auringossa erittäin siistiltä. Laitan kuvia kun vapun kiireiltä ehdin.
    tossa keltamustat mitä oon kuvissa ikinä nähny
    http://kuvablogi.com/nayta/1725042/
    http://kuvablogi.com/nayta/2210340/

    kuvia kehiin.. nyt heti kiitos ; )
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  18. #678
    Lainaa (enskaTNT @ Loka. 28 2008,22:36) kirjoitti
    mulla tulee nyt r1-08 metallic ledivalo kinkyyn,pientä tuunausta vaati sen sovittaminen sinne orggis perä muoviin,mut siellä se nyt istuu...yoshimuran pöntöt on ja itse tehty kilpiteline... valo maksoi 50e luiksella
    oliko ongelmia vilkkujen kans vai vaihdoitko vilkkureleen
  19. #679
    Lainaa (Rockster @ Huhti. 24 2010,09:51) kirjoitti
    Tehot pyörässä on aikakin tallella ja teho- ja vääntökäyrä terveen oloiset. Koneelta tehot 184,1 kun valmistaja lupaa 184. Eli kutinsa piti aika hyvin. Takaselta saatiin 163 hp. Ihan mukava lisäys Banditin vastaaviin tehoihin.
    Hä, hukkuuko siinä voimansiirtoon 21hp? Sitten mun kardaani matkapyörässäkin täytyy olla koneella 185hp, kun takasella on 163hp.
  20. #680
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hidas57 @ Touko. 02 2010,20:35) kirjoitti
    Lainaa (Rockster @ Huhti. 24 2010,09:51) kirjoitti
    Tehot pyörässä on aikakin tallella ja teho- ja vääntökäyrä terveen oloiset. Koneelta tehot 184,1 kun valmistaja lupaa 184. Eli kutinsa piti aika hyvin. Takaselta saatiin 163 hp. Ihan mukava lisäys Banditin vastaaviin tehoihin.
    Hä, hukkuuko siinä voimansiirtoon 21hp? Sitten mun kardaani matkapyörässäkin täytyy olla koneella 185hp, kun takasella on 163hp. *
    Taitaa tuollainen 8-13% olla aika normaali voimalinjan tehohäviö moottoripyörissä. Kardaanin kanssa sitten ilmeisesti hieman enemmän.
    Superbike #7
  21. #681
    Lainaa (hidas57 @ Touko. 02 2010,20:35) kirjoitti
    Lainaa (Rockster @ Huhti. 24 2010,09:51) kirjoitti
    Tehot pyörässä on aikakin tallella ja teho- ja vääntökäyrä terveen oloiset. Koneelta tehot 184,1 kun valmistaja lupaa 184. Eli kutinsa piti aika hyvin. Takaselta saatiin 163 hp. Ihan mukava lisäys Banditin vastaaviin tehoihin.
    Hä, hukkuuko siinä voimansiirtoon 21hp? Sitten mun kardaani matkapyörässäkin täytyy olla koneella 185hp, kun takasella on 163hp. *
    Kardaaniin hukkuu vissiin enemmän?
    ex-Suzuki GSX-R 750 K8
  22. #682
    Kardaani käsittääkseni -20%.

    M1800R oli n. 104hv takarenkaalta kun koneessa pitäisi olla 125hv.



    Retired
  23. #683
    Lainaa (tr3 @ Touko. 01 2010,07:35) kirjoitti
    tossa keltamustat mitä oon kuvissa ikinä nähny
    http://kuvablogi.com/nayta/1725042/
    http://kuvablogi.com/nayta/2210340/

    kuvia kehiin.. nyt heti kiitos ; )
    Tässä kuvia omastani. Pyörä on paskainen ja kaikki tarrat ja merkit uupuu, mutta vähän osviittaa siitä mitä tuleman pitää:











    BMW S1000XR
  24. #684
    Hyvältä näyttää.
  25. #685
    muuten ok mutta hävyttömän paskanen.. hyiiiiiiii
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  26. #686
    Mistäköhän tuollaisia bellypan:eja löytäis?

    [/quote]
  27. #687
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Huuru Petteri @ Touko. 06 2010,02:15) kirjoitti
    Mistäköhän tuollaisia bellypan:eja löytäis?
    Suzuki-jälleenmyyjiltä. Tuosta löytyy parikin vaihtoehtoa sivulta 17.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  28. #688
    Lainaa (tr3 @ Touko. 05 2010,15:47) kirjoitti
    muuten ok mutta hävyttömän paskanen.. hyiiiiiiii *
    Niin on. Yöks. Onneksi nyt saa jo pestä.

    Projekti edennyt hitaasti, mutta varmasti. Lisää kuvia valmiimmasta pyörästä kun muuttokiireiltä ehdin.
    BMW S1000XR
  29. #689
    Osaisko joku neuvoa? Yritin ostaa Kurkoon Yoshimuran fender eliminator kittiä E-Baysta, mut homma tyssäs siihen kun "shipping" -kulut olis olleet 500$. ?

    Mitä v***ua kysyy uusi suomi? Ja vaihtoehtoja laivaukselle ei ollut. Lopetin sen ostotapahtuman siihen. Muutenkin jotenkin vitun vaikean oloista koko E_bay touhu.
    "Kuningas B"
  30.  
  31. #690
    Lainaa (mikke410 @ Touko. 13 2010,01:14) kirjoitti
    Osaisko joku neuvoa? Yritin ostaa Kurkoon Yoshimuran fender eliminator kittiä E-Baysta, mut homma tyssäs siihen kun "shipping" -kulut olis olleet 500$. * ?

    Mitä v***ua kysyy uusi suomi? Ja vaihtoehtoja laivaukselle ei ollut. Lopetin sen ostotapahtuman siihen. Muutenkin jotenkin vitun vaikean oloista koko E_bay touhu.
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YOSHI...tem483a37ba54Q
    QitemZ310214376020QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAcces sories

    tuossa esim rahti 38e
    b-king -08
Sivu: 23 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen