Sivu: 21 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 1544:sta
  1. #601
    Käytin uutta Kingiä tänään ulkoilemassa. Helsingissä jo tiet pikälti sulina, mutta varovainen pitää olla. Hauskaa oli ja voimaa löytyy mukavasti 1250 Banditin jälkeen. Mahtava laite.

    Kliks



    BMW S1000XR
  2. #602
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Rockster @ Maalis. 10 2010,16:02) kirjoitti
    Käytin uutta Kingiä tänään ulkoilemassa. Helsingissä jo tiet pikälti sulina, mutta varovainen pitää olla.
    Nyt jo

    Kannattaa sit pestä heti ettei tarvii kesällä ajaa ruostekasalla..
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  3. #603
    Lainaa (riisor @ Maalis. 10 2010,16:35) kirjoitti
    Lainaa (Rockster @ Maalis. 10 2010,16:02) kirjoitti
    Käytin uutta Kingiä tänään ulkoilemassa. Helsingissä jo tiet pikälti sulina, mutta varovainen pitää olla.
    Nyt jo

    Kannattaa sit pestä heti ettei tarvii kesällä ajaa ruostekasalla..
    Näkyikö ER-6 perävaloja...
    Supermoto
  4. #604
    Lainaa (jaulis @ Maalis. 10 2010,17:06) kirjoitti
    Lainaa (riisor @ Maalis. 10 2010,16:35) kirjoitti
    Lainaa (Rockster @ Maalis. 10 2010,16:02) kirjoitti
    Käytin uutta Kingiä tänään ulkoilemassa. Helsingissä jo tiet pikälti sulina, mutta varovainen pitää olla.
    Nyt jo

    Kannattaa sit pestä heti ettei tarvii kesällä ajaa ruostekasalla..
    Näkyikö ER-6 perävaloja... *
    nehän menee heittämällä ohitse
    b-king -08
  5. #605
    Bongasin sut jos ajelit kehä3.sta itäänpäin.
    BMW S1000RR
  6. #606
    Lainaa (kuja hannu @ Maalis. 10 2010,17:41) kirjoitti
    Bongasin sut jos ajelit kehä3.sta itäänpäin.
    Minähän se siellä vetelin. Ajelin Pasilasta Tampereen tietä Kehä 3:lle ja siitä Lahdentielle ja takaisin Pasilaan. Oli pakko. Ei voinut vaan vastustaa
    BMW S1000XR
  7. #607
    Lainaa (riisor @ Maalis. 10 2010,16:35) kirjoitti
    Lainaa (Rockster @ Maalis. 10 2010,16:02) kirjoitti
    Käytin uutta Kingiä tänään ulkoilemassa. Helsingissä jo tiet pikälti sulina, mutta varovainen pitää olla.
    Nyt jo

    Kannattaa sit pestä heti ettei tarvii kesällä ajaa ruostekasalla..
    Ei ole kyllä mahkuja pestä vielä, mutta en mä ajatellut pitkään seisottaa pyörää. Heti jokapäiväiseen ajoon kun on siunkin mahdollista. Pesen varmaan viikonloppuna kun kehtaa sen tehdä työpaikan tallissa, jossa ei siis saa pyöriä pitää

    Niin ja ei näkynyt ER-6:n perävaloja. Varmaan kylmyys kangisti Kawan mottia ja siksi ei sitkeys riittänyt.



    BMW S1000XR
  8. #608
    Johan NYT ON TALVI...
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  9. #609
    Lainaa (tr3 @ Maalis. 11 2010,07:25) kirjoitti
    Johan * NYT ON TALVI...
    Pyh, tämähän on Suomen kesä Muutamana viime vuotena olen aloittanut ajokauden Etelässä maaliskuussa:

    Vuonna 2007 11.3.
    Vuonna 2008 29.3.
    Vuonna 2009 25.3.

    Nyt oli pakko käydä päästämässä pahimmat höyryt pihalle. Josko tuota kuun lopussa sitten pääsisi toden teolla ajamaan.
    BMW S1000XR
  10. #610
    Siinä on asenne ukolla kohdallaan. Kai se pitää itekin ryhtyä tuumasta toimeen vaikka viikonloppuna jos ei sada lunta.
    Pasi Silvennoinen
  11. #611
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 27 2010,11:51) kirjoitti
    Lainaa (kossu87 @ Helmi. 26 2010,20:29) kirjoitti
    Tuli tuollainen B-King juuri ostettua ja nyt pitäisi alkaa tilailemaan siihen osia.. Akran sliparit multa jo löytyy.. Nyt ensimmäisenä pitäisi saada uusi kilpiteline.. Mistä mahtaisin löytää fiksun hintaisen telineen jossa olisi takavalo valmiina..?
    Mikäli haluat korvata vain alkuperäisen kilpiteline/lokarin niin Evotechiltä löytyis ihan siisti ratkaisu. Jos haluat heittää myös sen alkuperäisen Suzuki kolmion putkien välistä pois niin D3componentsilta löytyis yksi vaihtoehto.

    Kumpikaan ehdotetuista ei varmaan ole ihan halvimmasta päästä ole, mutta jäävät nuo nyt alle satasen kuluineen kuitenkin.
    Tuossa d3-componentsin telineessä on oikea tyyli, mutta se näyttää aika hepposalta.. Mulla oli vanhassa pyörässä joku halvin mahdollinen teline mikä halkesi kilven ottaman ilmavastuksen takia.. Kai sitä pitää sitten yrittää itse siihen jotain vääntää tai sitten teettää..
    B-KING
    FZ1-N
    CBR 900
    CBR 600
    CRM 125
    NSR 125
  12. #612
    Lainaa (kossu87 @ Maalis. 11 2010,17:21) kirjoitti
    Lainaa (Qwert @ Helmi. 27 2010,11:51) kirjoitti
    Lainaa (kossu87 @ Helmi. 26 2010,20:29) kirjoitti
    Tuli tuollainen B-King juuri ostettua ja nyt pitäisi alkaa tilailemaan siihen osia.. Akran sliparit multa jo löytyy.. Nyt ensimmäisenä pitäisi saada uusi kilpiteline.. Mistä mahtaisin löytää fiksun hintaisen telineen jossa olisi takavalo valmiina..?
    Mikäli haluat korvata vain alkuperäisen kilpiteline/lokarin niin Evotechiltä löytyis ihan siisti ratkaisu. Jos haluat heittää myös sen alkuperäisen Suzuki kolmion putkien välistä pois niin D3componentsilta löytyis yksi vaihtoehto.

    Kumpikaan ehdotetuista ei varmaan ole ihan halvimmasta päästä ole, mutta jäävät nuo nyt alle satasen kuluineen kuitenkin.
    Tuossa d3-componentsin telineessä on oikea tyyli, mutta se näyttää aika hepposalta.. Mulla oli vanhassa pyörässä joku halvin mahdollinen teline mikä halkesi kilven ottaman ilmavastuksen takia.. Kai sitä pitää sitten yrittää itse siihen jotain vääntää tai sitten teettää..
    Mulla oli tollanen D3componentsin kilpiteline edellisessä pyörässä - Yamahan MT-01:ssä. Jos joku pyörä niin MT on sopiva laite koeponnistaa osien kestävyys. Kyseinen kilpiteline kesti, mutta osa yammun alkuperäisosista ei kestänyt, eikä kestänyt muuten Rizoman jarru-/kytkinneste säiliöiden pidikkeetkään. Eli tuossa valossa ihan ok laatua olisivat puljun telineet. Rakenne tuossa B-Kingiin tehdyssä telineessä on kyllä aika erilainen ja kuvien perusteella näyttäisi kyllä hieman heppoisemmalta, joten sen enempää en uskalla tuota kehua.
  13. #613
    Aikoinaan kun omistin sv:n niin värkkäsin tuommoisen kilpitelineen siihen. Niin tämähän ei ole kingi mutta jos vaikka antaa hyviä ajatuksia niille jotka meinaa itse tehdä...


    kuva

    kuva2



  14. #614
    Onks kellään kokemusta tosta michelin pilot sport hpx 200mm renkaasta kingin alla?

    Mikä gummi on ollu hyvä?
    ... jotain piti muistaa
  15. #615
    Pilot power 2 ct ja ehdottomasti 190/55 saat pyörästä ihan eri pelin ajaa
    paras grippi paljon pintaa radassa kun ajat mutkiin. Ja mopo todella kääntyy 200 rengas on ihan paska .



    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  16. #616
    Lainaa (tr3 @ Maalis. 13 2010,15:31) kirjoitti
    Pilot power 2 ct ja ehdottomasti 190/55 saat pyösästä ihan eri pelin ajaa
    paras grippi paljon pintaa radassa kun ajat mutkiin. Ja mopo todella kääntyy 200 rengas on ihan paska .
    mutta muistaakseni sait hyviä - kauhunsekaisia - fiilareita sillä alkuperäisellä dunlopillakin, vai miten se meni *
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  17. #617
    Ite vaihdoin ekan paskan orkkis Dunlopin jälkeen 190/55 Continental raceattackin, joka on ihan ok katusliksi. Herkemmän oloinen kääntymään kuin 200:nen.
    Pasi Silvennoinen
  18. #618
    1.Voisko joku vääntää idiootille rautalangasta, että mitkä nyt on vaihtoehdot ja vaihtoehtojen +/- , jos B-Kingistä halutaan ottaa "piilevät" tehot ulos. Eli kun tarjolla on X-trea, PC:tä ja sitten tämä ecueditor. Hoitaako ecueditor saman kuin muut vaihtoehdot, mutta pyörän omalla boxilla? Ja kuka sen pyörän oman boksin "koodailee" jos ei itse uskalla tai osaa?

    2. Onko kukaan löytänyt hyvää kilpitelinettä mallia "matala", eli kun orkkis putkien tilalle vaihtaa vaikka laserin xtremet, niin näyttäisi nuo kaikki tarvike telineet(kin) tulevan turhan alas ainakin kuvien perusteella. Vai pitääkö se(kin) teettää jossakin?

    3. Minkälaisia tankoja olette B-Kingiin vaihtaneet? Itselle tulossa Renthalin 604 fatbar, joka ainakin edellisessä pyörässä (z1000) sopi hyvin käteen..
    Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
  19. #619
    x-tre, bodis ja isommat ilmanottoaukot ja k&N ilmanputsari ni menee aivan liikaa.. 275 zumolla , ja lupaan että ei oo kivaa
    kai se kovempaakin ois menny mutta mulla pupu tuli pöksyyn ja rupes autobaanakin käymään aika mutkapätkäksi..

    oma mittari heittää sen 20 km ( pyöristäen ylöspäin )

    tuo stonga on mullakin hakusessa en oo löytäny sopivaa.. haluan ihan samalla korkeudella olevan mutta 2 cm leveämmän

    saa meinaa oikeesti työnnellä sitä stongaa radalla, on meinaan hieman painava mopo radalle ja vastaohjaukseen joutuu oikeesti käyttämään voimaa..

    tehdas on kuulema aerodynamiikan takia valinnu noin kapean stongan..
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  20. #620
    juu tuo dunflops on ihan paska.. radalla koko kummi muuttui siniseksi ja sen jälkeen sateella se oli kun oi jäällä ajanu.. puski kaikki öljyt pintaan.
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  21. #621
    Lainaa (tr3 @ Maalis. 13 2010,15:31) kirjoitti
    Pilot power 2 ct ja ehdottomasti 190/55 saat pyörästä ihan eri pelin ajaa
    paras grippi paljon pintaa radassa kun ajat mutkiin. Ja mopo todella kääntyy 200 rengas on ihan paska .
    Kiitos! Otan tosta kopin
    ... jotain piti muistaa
  22. #622
    MYYDÄÄN B-kingin soolokoppa.
    juuri maalattu musta koppa odottaa uutta kotia 150e. koppa hki:ssa.
  23. #623
    On tullut seurattua kohtuu aktiivisesti myynnissä olevia B-Kingejä ja täytyy sanoa, että tuolla Tampereen Auto-Centerissä on ko. laitteen hintakehitys ollut mielenkiintoinen: Halvimmillaan viime syksynä hinta oli 11900+tk, sitten talvella 12490+tk ja nyt näyttää olevan 13490+tk!! Eli näemmä mitä enemmän tuolle vm 08 laitteelle tulee ikää, sitä korkeammalle pyyntihinta nousee...
    Kawasaki KMX 125 -> Honda CB 350 Twin -> Suzuki GSX 750 -> Suzuki Bandit 1200 N -> Yamaha FZS 1000 -> Yamaha MT-01 -> Yamaha FZ1N -> Kawasaki Z 1000 SX -> Yamaha MT-09 -> Kawasaki Versys 1000 -> Suzuki Katana 1000
  24. #624
  25. #625
    Näinhän se taitaa mennä! Mikä lie "oikea" hinta, jos kauppoja menis tekemään!?
    Kawasaki KMX 125 -> Honda CB 350 Twin -> Suzuki GSX 750 -> Suzuki Bandit 1200 N -> Yamaha FZS 1000 -> Yamaha MT-01 -> Yamaha FZ1N -> Kawasaki Z 1000 SX -> Yamaha MT-09 -> Kawasaki Versys 1000 -> Suzuki Katana 1000
  26. #626
    Tuossa näkee paljonko niissä on katetta. Vielä kun lisätään 18500e "virallisella" myyjällä
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  27. #627
    Lainaa (Aku313 @ Maalis. 17 2010,13:57) kirjoitti
    On tullut seurattua kohtuu aktiivisesti myynnissä olevia B-Kingejä ja täytyy sanoa, että tuolla Tampereen Auto-Centerissä on ko. laitteen hintakehitys ollut mielenkiintoinen: Halvimmillaan viime syksynä hinta oli 11900+tk, sitten talvella 12490+tk ja nyt näyttää olevan 13490+tk!! Eli näemmä mitä enemmän tuolle vm 08 laitteelle tulee ikää, sitä korkeammalle pyyntihinta nousee... *
    Itse vaihdoin Banditini joulukuussa Kingiin ja hinta oli tuolloin -08 mallille 11900€. Eli hyvät kaupat tein
    BMW S1000XR
  28. #628
    Lainaa (Rockster @ Maalis. 18 2010,10:38) kirjoitti
    Lainaa (Aku313 @ Maalis. 17 2010,13:57) kirjoitti
    On tullut seurattua kohtuu aktiivisesti myynnissä olevia B-Kingejä ja täytyy sanoa, että tuolla Tampereen Auto-Centerissä on ko. laitteen hintakehitys ollut mielenkiintoinen: Halvimmillaan viime syksynä hinta oli 11900+tk, sitten talvella 12490+tk ja nyt näyttää olevan 13490+tk!! Eli näemmä mitä enemmän tuolle vm 08 laitteelle tulee ikää, sitä korkeammalle pyyntihinta nousee... *
    Itse vaihdoin Banditini joulukuussa Kingiin ja hinta oli tuolloin -08 mallille 11900€. Eli hyvät kaupat tein
    Loistokauppa! Onnittelen. Miten ihmeessä Suzuki on pannu ensiasennusrenkaaksi tommosen Dunlopin?
    ... jotain piti muistaa
  29. #629
    Lainaa (seku @ Maalis. 18 2010,19:58) kirjoitti
    Lainaa (Rockster @ Maalis. 18 2010,10:38) kirjoitti
    Lainaa (Aku313 @ Maalis. 17 2010,13:57) kirjoitti
    On tullut seurattua kohtuu aktiivisesti myynnissä olevia B-Kingejä ja täytyy sanoa, että tuolla Tampereen Auto-Centerissä on ko. laitteen hintakehitys ollut mielenkiintoinen: Halvimmillaan viime syksynä hinta oli 11900+tk, sitten talvella 12490+tk ja nyt näyttää olevan 13490+tk!! Eli näemmä mitä enemmän tuolle vm 08 laitteelle tulee ikää, sitä korkeammalle pyyntihinta nousee... *
    Itse vaihdoin Banditini joulukuussa Kingiin ja hinta oli tuolloin -08 mallille 11900€. Eli hyvät kaupat tein
    Loistokauppa! Onnittelen. Miten ihmeessä Suzuki on pannu ensiasennusrenkaaksi tommosen Dunlopin?
    no pääseehän noilla melkein 3000 km
    b-king -08
  30.  
  31. #630
    Olen tässä ajatellut myös hankkia Kingin. Onko 08 ja 10 vuosimallien välillä suuria eroja?

    Sitten onko Kingien omistajat ajaneet pidempiä reissuja pyörällä, eli miten taittuu matka-ajo?
    Se on selvä, että laukkuja ei tuohon pyörään kehtaa alkaa asentelemaan, mutta miten tankkilaukku, onko ollut käytössä? Kuvia ei ole tullut ainakaan vastaan tankkilaukulla.
    https://www.youtube.com/@OnhanVielaPitkaMatka
    https://www.tiktok.com/@onhanvielapitkamatka
Sivu: 21 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11192021222331 ... ViimeinenViimeinen