Toinen mielipide: Toi mutsihan se vasta ruma on.. Tommonen tusina-perä, en tykkää. Sitä paitsi kun tuota katsoo takaapäin, niin kaikki roippeet näkyy..(sjobbe @ Elo. 10 2009,18:37) kirjoitti
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Joku osaava on asentanut B-Kingin vakiopöntöt omaan pyöräänsä ja hyvältähän tuo näyttää vaikkei B-Kingi olekkaan. http://www.youtube.com/watch?v=Dd531lBcNCE
Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
Mullakin on edelleen vakiopöntöt *
http://files.myopera.com/v2tre/album...0720091538.jpg
Design elää vielä, mutta inspiraatiota odotellassa.
- JuhaV
The older I get, the faster I was ...
Now Thruxton R Supercharged & BMW K1300S HP
Ostakaas joku multa x-tre bower box kingiinolis meinaan yks ylimääräinen.
Jaahas ensiasennus dunlopeilla 9245km tuli ajettua 2h kiersin niillä ahvenistoakin eikä kankaat edes vielä näkynyt. Tein oman ennätyksen tankillisella 292km sen suuremmin sitä yrittämättä. Nyt sitten lyötiin SHINKO R009 kumit alle saas nähä mitä näillä tekee..
Hellou. Totanois, öö, hoksasin tuossa että kun kinkystä laittaa virrat poijes ja estolaitteen valo alkaa räpsytteleen niin siitä n muutaman tunnin jälkeen valo ei sitten enää räpsykkään. Onkos tuo ominaisuus ? Kun käyttää virtoi päällä ja ois niin johan taas vilikkuu.
Mun mielestä se on kyllä vilkkunut ennen (ajellu 27 tkm, 08 mopo) aina, riippumatta siitä kauanko seisonut (en kyllä ihan 100varma oo asiasta).
Triumph Tiger XC 800
Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
Suzuki B-King
Suzuki Intruder 1400
Yamaha Virago535
Honda CB125
-Jaska Kuuskajaskari-
Tietääks joku milläs ilveellä saan tuon huolto "Mainte"- merkin nollattua kun eivät sitä huollossa tehneet.
Ja nyt sit selviskin elikkä:
1. Virrat pois.
2. Paina SET nappi pohjaan ja laita virrat päälle ja odota kunnes näytössä oleva R katoaa.
Muistan jostain lukeneeni, että vilkkuu 24h virtojen sammuttamisesta. Ajonesto on toki päällä senkin jälkeen.(hullujussi @ Elo. 13 2009,09:34) kirjoitti
ps. Aika hyvin oot ehtiny kilsoja kelaamaan![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Joo, tässä just muuttaneena ei manuskaa löydy mistään, ehkä siellä vois olla lisävalaistusta asiaan(riisor @ Elo. 13 2009,10:11) kirjoitti
Onhan noita kilsoja tullu, on se vaan niiiiin kiva mopo. Missään en oo käyny ees
Ps. Toista takarenasta tälle kesää ja etunenki tarttis vaihtaa (Metzeler molemmissa päissä).
Triumph Tiger XC 800
Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
Suzuki B-King
Suzuki Intruder 1400
Yamaha Virago535
Honda CB125
-Jaska Kuuskajaskari-
Kylla,
"The indicator blinks for 24 hours after the ignition is turned off" sanoopi manuaali...
Ain't No Fun Waiting Around To Be a Millionaire...
Oolrait. Thank U verious muchos(El Gordo @ Elo. 13 2009,10:46) kirjoitti
![]()
Triumph Tiger XC 800
Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
Suzuki B-King
Suzuki Intruder 1400
Yamaha Virago535
Honda CB125
-Jaska Kuuskajaskari-
Onko kenelläkään kokemusta kingissä Bodiksen vaimentimesta?
http://www.bodis-exhaust.com/index.p....l=en_UK
Ajatellut jos seuraavaksi B-Kingiin vaihtais, mutta omaan silmään se vaatisi noi Bodiksen osat kaikki että miellyttäisi.
Triumph Speed Triple 1050, 2008
Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
Et vissiin lukenut tätä koko ketjua?(Juppepuputti @ Elo. 19 2009,12:23) kirjoitti
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
On tää tullut kahlattua läpi aikoinaan. Näemmähän siellä oli linkki tr3 kuvablogiin. En moista muistanut. Kokemukset äänistä kiinnostaa.
Triumph Speed Triple 1050, 2008
Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
Kyllähän se ihan asialliselta kuulostaa(Juppepuputti @ Elo. 19 2009,12:46) kirjoitti
Killereiden kanssa pysyy mölyt kurissa, alle 95dB menee kevyesti.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Bodis hyvä vaimennin, killereillä 93 desibeliä ja ilman oikeinkin race.. ei liian kova vaan sopiva.. mielestäni loistava kokonaisuus(Juppepuputti @ Elo. 19 2009,12:46) kirjoitti
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Kiitoksia vastauksista. Kuulostaa hyvältä. Nyt nokka kohti Kiikalan Burn out partya... *Siellä oli viime vuonna nätti B-kingi, missä jatkettu takasvingi ja jousitus lyöty alas.
Triumph Speed Triple 1050, 2008
Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
Tänään tuli ajankuluksi juniorin kanssa koeajettua erilaisia pyöriä, kun oli teemana prätkäkuume. Ei mulla mutta tolla toisella ja firmoilla![]()
Tuli itekkin ajeltua (jo toisen) kerran B-Kingillä, ja oli kiva verrata tuohon "A-Kingiin"
Hätäset huomiot:
* pienillä vaihteilla moottorilla "ärhäkämpi" mutta toisaalta myös olemus jotenkin "huterampi"
* isoilla vaihteilla "lussumpi"
* keula oleellisesti "jyrkempi"
* etujarru ainakin pienillä nopeuksilla tunnokkaampi
* yllättävän näppärä kaupunkioloissa
* motarilla alkaa viima tosiaan tuntua - ei sinällään yllätys
* jotenkin lyhyempi ja leveempi, ketteryys plussaa
* mittaristo aika onneton kuitenkin tavallaan moderni
* "pitäiskö tanko olla leveempi tuon tyylin pyörään"
* miehekäs olemus
* koeajopyörä vakiovaimentimilla - laimentaa varmasti todellista "fiilistä"
* rähinähenki tulee helpommin pintaan kuin omalla --> pienillä nopeuksilla riski kasvaa, "suurilla" pienenee![]()
* "huomiotaherättämätön" tavallaan
* ehkä ainoa vaihtoehto nykyiselle "kokoluokassaan"
Summary: hieno peli, nakujen aatelia.
PS. Eikä kannata ruveta vääntämään, nää on vaan näitä omia henkilökohtasia tuntemuksia omilla ajotaidoilla.![]()
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Kiikalassa joku veti vakio B-kingillä 10,52/214 km/h ja seuraavan lähdön alun sutien 11,6, loppunopeutta en nähnyt. Näytti driftaukselta se toinen lähtö *
Triumph Speed Triple 1050, 2008
Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
Moi(Vmatti @ Elo. 22 2009,17:01) kirjoitti
Itsekkin olisin Kingin ostanut mutta polvet ei pitkällä miehellä (186cm) mahdu tankin pokkauksen alle. *
Kaksi kertaa piti koeajaa, ennen kuin uskoin.
Oli niin maukas moottori *
Orgin Torstai-ilta ajelulla kuolasin sitä Riisorin pyörää, On se niin hienoksi rakennettu...
Terveisin Reiska
- Kawasaki Z1000SX -
se jalkojen mahtuminen ei ole ongelma, siihen buellin jalkatapit niin jalat mahtuu mainiosti laskee jalkoja juuri sopivasti pitkille miehille, Juuri katsoin kun hartsa istui mun mopon selässä alastarossa ja hyvin näytti mahtuvan Hartsan jalat (Hartsa = hiton pitkä )
samoin on saatavilla niitä tankin sivu "poskia" jotka on nostettu ja madallettu , joten jos hankintaan vaikuttaa ainoastaan tuo polvien osuminen niin se on helposti ratkaistu !
V matti hyviä vertailujatuo stongan kapeus on muokin hieman mietityttäny... pitäis kokeilla noin 2 cm leveempää
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Kävin kanssa Frankilla koeajamassa perjantaina b-kingin. Mulla on pituutta 191 cm ja polvet ottaa kiinni tankin muoviosiin jos roikuttelee varpaita. Jos taas pitää jalkoja rata-asennossa niin polvet mahtuu juuri ja juuri. Eli tapit pitäisi tosiaan vaihtaa... ihanan kallista.
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
ei kun sairaan halpaa
tosta http://www.robsnet.com/info/Buell-Pegs.htm
ja tosta http://www.youtube.com/watch?v=I_6RWxRofU8
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
linkki hukassa eipä löydy enään mistään kytkin ja jarrunestesäiliölle kansia.
kohtuu hintaan.![]()
b-king -08
<a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-Hayabusa-B-King-Clear-LED-Clutch-Chrome-cover_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q
2em14QQhashZitem27aab98b29QQitemZ170368011049QQptZ MotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">linkki</a>
onnistukohan mun linkki mut siitä B-kingistä sais joulukuusen
Pimp deine B-King <a href="http://cgi.ebay.de/Tankhutzen-Suzuki-B-King-Tankhauben_W0QQitemZ400070860247QQcmdZViewItemQQpt ZMotorrad_Kraft(Reiska_SB @ Elo. 24 2009,09:18) kirjoitti
radteile?hash=item5d2614ddd7&_trksid=p3286.c0.m14" target="_blank">Tuossa yksi ratkaisu polviongelmaan </a> .Ponttoonit pois tankista ja uudet palat tilalle
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Moi vaan tänne sukisuki omistajillekin.
Ensi keväänä olisi aikomus vaihtaa isompaan ja B-Kingiä näyttäis saavan todella sopivasti.
Onko kellään tiedossa että missä moista saisi käydä koeajamassa,mielellään n.50km:n säteellä PK-seudusta?
-09 Z750
HD-Center Hertsikka https://www.houseofbikes.fi/
Eli siis nykyisellään House of Bikes
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Kiitos.(tr3 @ Syys. 23 2009,10:05) kirjoitti
Täytyypä lähteä vapaapäivän kunniaksi testaamaan.
-09 Z750
Eipä ollu House of Bikessä Kingiä enää.
Nooh,tulipahan testattua Speed Triple samalla.
Kiva peli sekin.
Huomiseksi sai Helsingin pyörä ja mopo järkättyä maahantuojan koeajopyörän.
-09 Z750