Sivu: 17 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481:stä 510:een 1544:sta
  1. #481
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (sjobbe @ Elo. 10 2009,18:37) kirjoitti
    Lainaa (Jyrä @ Syys. 09 2008,21:43) kirjoitti
    Tässä on meitsin kingi...
    Ottaako kantapää tossa kiinni putkeen? Itse laitan kyllä vastaavan jos kingiin päädyn. Varmaan Akran mikäli se vain sopii kingiin.

    Mielipide: kaikki underseat putket tulevat aivan liian taakse jotta ne ois edes vähänkään nättejä. Ainoat siedettävät on devili ja yoshin lyhyet mallit ja sitten tuo Bodis. Mielestäni toi perän muoto on kuitenkin niin nätti että mitä sinne turhaa putkia tunkea. Sirona näätimpi. Myös painopiste alenee. Laittaisin Brocksin mutta laatu on kuulemma huono ja äänet aika kovat.
    Toinen mielipide: Toi mutsihan se vasta ruma on.. Tommonen tusina-perä, en tykkää. Sitä paitsi kun tuota katsoo takaapäin, niin kaikki roippeet näkyy..



    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  2. #482
    Joku osaava on asentanut B-Kingin vakiopöntöt omaan pyöräänsä ja hyvältähän tuo näyttää vaikkei B-Kingi olekkaan. http://www.youtube.com/watch?v=Dd531lBcNCE
    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
  3. #483
    Mullakin on edelleen vakiopöntöt *

    http://files.myopera.com/v2tre/album...0720091538.jpg

    Design elää vielä, mutta inspiraatiota odotellassa.

    - JuhaV
    The older I get, the faster I was ...
    Now Thruxton R Supercharged & BMW K1300S HP
  4. #484
    Ostakaas joku multa x-tre bower box kingiin olis meinaan yks ylimääräinen.
  5. #485
    Jaahas ensiasennus dunlopeilla 9245km tuli ajettua 2h kiersin niillä ahvenistoakin eikä kankaat edes vielä näkynyt. Tein oman ennätyksen tankillisella 292km sen suuremmin sitä yrittämättä. Nyt sitten lyötiin SHINKO R009 kumit alle saas nähä mitä näillä tekee..
  6. #486
    Hellou. Totanois, öö, hoksasin tuossa että kun kinkystä laittaa virrat poijes ja estolaitteen valo alkaa räpsytteleen niin siitä n muutaman tunnin jälkeen valo ei sitten enää räpsykkään. Onkos tuo ominaisuus ? Kun käyttää virtoi päällä ja ois niin johan taas vilikkuu.
    Mun mielestä se on kyllä vilkkunut ennen (ajellu 27 tkm, 08 mopo) aina, riippumatta siitä kauanko seisonut (en kyllä ihan 100varma oo asiasta).
    Triumph Tiger XC 800
    Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
    Suzuki B-King
    Suzuki Intruder 1400
    Yamaha Virago535
    Honda CB125
    -Jaska Kuuskajaskari-
  7. #487
    Tietääks joku milläs ilveellä saan tuon huolto "Mainte"- merkin nollattua kun eivät sitä huollossa tehneet.


    Ja nyt sit selviskin elikkä:
    1. Virrat pois.
    2. Paina SET nappi pohjaan ja laita virrat päälle ja odota kunnes näytössä oleva R katoaa.



  8. #488
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hullujussi @ Elo. 13 2009,09:34) kirjoitti
    Hellou. Totanois, öö, hoksasin tuossa että kun kinkystä laittaa virrat poijes ja estolaitteen valo alkaa räpsytteleen niin siitä n muutaman tunnin jälkeen valo ei sitten enää räpsykkään. Onkos tuo ominaisuus ? Kun käyttää virtoi päällä ja ois niin johan taas vilikkuu.
    Mun mielestä se on kyllä vilkkunut ennen (ajellu 27 tkm, 08 mopo) aina, riippumatta siitä kauanko seisonut (en kyllä ihan 100varma oo asiasta).
    Muistan jostain lukeneeni, että vilkkuu 24h virtojen sammuttamisesta. Ajonesto on toki päällä senkin jälkeen.
    ps. Aika hyvin oot ehtiny kilsoja kelaamaan
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  9. #489
    Lainaa (riisor @ Elo. 13 2009,10:11) kirjoitti
    Lainaa (hullujussi @ Elo. 13 2009,09:34) kirjoitti
    Hellou. Totanois, öö, hoksasin tuossa että kun kinkystä laittaa virrat poijes ja estolaitteen valo alkaa räpsytteleen niin siitä n muutaman tunnin jälkeen valo ei sitten enää räpsykkään. Onkos tuo ominaisuus ? Kun käyttää virtoi päällä ja ois niin johan taas vilikkuu.
    Mun mielestä se on kyllä vilkkunut ennen (ajellu 27 tkm, 08 mopo) aina, riippumatta siitä kauanko seisonut (en kyllä ihan 100varma oo asiasta).
    Muistan jostain lukeneeni, että vilkkuu 24h virtojen sammuttamisesta. Ajonesto on toki päällä senkin jälkeen.
    ps. Aika hyvin oot ehtiny kilsoja kelaamaan
    Joo, tässä just muuttaneena ei manuskaa löydy mistään, ehkä siellä vois olla lisävalaistusta asiaan
    Onhan noita kilsoja tullu, on se vaan niiiiin kiva mopo. Missään en oo käyny ees
    Ps. Toista takarenasta tälle kesää ja etunenki tarttis vaihtaa (Metzeler molemmissa päissä).
    Triumph Tiger XC 800
    Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
    Suzuki B-King
    Suzuki Intruder 1400
    Yamaha Virago535
    Honda CB125
    -Jaska Kuuskajaskari-
  10. #490
    Kylla,

    "The indicator blinks for 24 hours after the ignition is turned off" sanoopi manuaali...
    Ain't No Fun Waiting Around To Be a Millionaire...
  11. #491
    Lainaa (El Gordo @ Elo. 13 2009,10:46) kirjoitti
    Kylla,

    "The indicator blinks for 24 hours after the ignition is turned off" sanoopi manuaali...
    Oolrait. Thank U verious muchos
    Triumph Tiger XC 800
    Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
    Suzuki B-King
    Suzuki Intruder 1400
    Yamaha Virago535
    Honda CB125
    -Jaska Kuuskajaskari-
  12. #492
    Onko kenelläkään kokemusta kingissä Bodiksen vaimentimesta?
    http://www.bodis-exhaust.com/index.p....l=en_UK
    Ajatellut jos seuraavaksi B-Kingiin vaihtais, mutta omaan silmään se vaatisi noi Bodiksen osat kaikki että miellyttäisi.
    Triumph Speed Triple 1050, 2008

    Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
  13. #493
    Lainaa (Juppepuputti @ Elo. 19 2009,12:23) kirjoitti
    Onko kenelläkään kokemusta kingissä Bodiksen vaimentimesta?
    http://www.bodis-exhaust.com/index.p....l=en_UK
    Ajatellut jos seuraavaksi B-Kingiin vaihtais, mutta omaan silmään se vaatisi noi Bodiksen osat kaikki että miellyttäisi.
    Et vissiin lukenut tätä koko ketjua?
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  14. #494
    On tää tullut kahlattua läpi aikoinaan. Näemmähän siellä oli linkki tr3 kuvablogiin. En moista muistanut. Kokemukset äänistä kiinnostaa.
    Triumph Speed Triple 1050, 2008

    Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
  15. #495
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Juppepuputti @ Elo. 19 2009,12:46) kirjoitti
    On tää tullut kahlattua läpi aikoinaan. Näemmähän siellä oli linkki tr3 kuvablogiin. En moista muistanut. Kokemukset äänistä kiinnostaa.
    Kyllähän se ihan asialliselta kuulostaa

    Killereiden kanssa pysyy mölyt kurissa, alle 95dB menee kevyesti.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  16. #496
    Lainaa (Juppepuputti @ Elo. 19 2009,12:46) kirjoitti
    On tää tullut kahlattua läpi aikoinaan. Näemmähän siellä oli linkki tr3 kuvablogiin. En moista muistanut. Kokemukset äänistä kiinnostaa.
    Bodis hyvä vaimennin, killereillä 93 desibeliä ja ilman oikeinkin race.. ei liian kova vaan sopiva.. mielestäni loistava kokonaisuus
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  17. #497
    Kiitoksia vastauksista. Kuulostaa hyvältä. Nyt nokka kohti Kiikalan Burn out partya... * Siellä oli viime vuonna nätti B-kingi, missä jatkettu takasvingi ja jousitus lyöty alas.
    Triumph Speed Triple 1050, 2008

    Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
  18. #498
    Tänään tuli ajankuluksi juniorin kanssa koeajettua erilaisia pyöriä, kun oli teemana prätkäkuume. Ei mulla mutta tolla toisella ja firmoilla
    Tuli itekkin ajeltua (jo toisen) kerran B-Kingillä, ja oli kiva verrata tuohon "A-Kingiin"

    Hätäset huomiot:
    * pienillä vaihteilla moottorilla "ärhäkämpi" mutta toisaalta myös olemus jotenkin "huterampi"
    * isoilla vaihteilla "lussumpi"
    * keula oleellisesti "jyrkempi"
    * etujarru ainakin pienillä nopeuksilla tunnokkaampi
    * yllättävän näppärä kaupunkioloissa
    * motarilla alkaa viima tosiaan tuntua - ei sinällään yllätys
    * jotenkin lyhyempi ja leveempi, ketteryys plussaa
    * mittaristo aika onneton kuitenkin tavallaan moderni
    * "pitäiskö tanko olla leveempi tuon tyylin pyörään"
    * miehekäs olemus
    * koeajopyörä vakiovaimentimilla - laimentaa varmasti todellista "fiilistä"
    * rähinähenki tulee helpommin pintaan kuin omalla --> pienillä nopeuksilla riski kasvaa, "suurilla" pienenee
    * "huomiotaherättämätön" tavallaan
    * ehkä ainoa vaihtoehto nykyiselle "kokoluokassaan"

    Summary: hieno peli, nakujen aatelia.

    PS. Eikä kannata ruveta vääntämään, nää on vaan näitä omia henkilökohtasia tuntemuksia omilla ajotaidoilla.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  19. #499
    Kiikalassa joku veti vakio B-kingillä 10,52/214 km/h ja seuraavan lähdön alun sutien 11,6, loppunopeutta en nähnyt. Näytti driftaukselta se toinen lähtö *



    Triumph Speed Triple 1050, 2008

    Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
  20. #500
    Lainaa (Vmatti @ Elo. 22 2009,17:01) kirjoitti
    Tänään tuli ajankuluksi juniorin kanssa koeajettua erilaisia pyöriä, kun oli teemana prätkäkuume. Ei mulla mutta tolla toisella ja firmoilla
    Tuli itekkin ajeltua (jo toisen) kerran B-Kingillä, ja oli kiva verrata tuohon "A-Kingiin" *

    Hätäset huomiot:
    * pienillä vaihteilla moottorilla "ärhäkämpi" mutta toisaalta myös olemus jotenkin "huterampi"
    * isoilla vaihteilla "lussumpi"
    * keula oleellisesti "jyrkempi"
    * etujarru ainakin pienillä nopeuksilla tunnokkaampi
    * yllättävän näppärä kaupunkioloissa
    * motarilla alkaa viima tosiaan tuntua - ei sinällään yllätys
    * jotenkin lyhyempi ja leveempi, ketteryys plussaa
    * mittaristo aika onneton kuitenkin tavallaan moderni
    * "pitäiskö tanko olla leveempi tuon tyylin pyörään"
    * miehekäs olemus
    * koeajopyörä vakiovaimentimilla - laimentaa varmasti todellista "fiilistä"
    * rähinähenki tulee helpommin pintaan kuin omalla --> pienillä nopeuksilla riski kasvaa, "suurilla" pienenee
    * "huomiotaherättämätön" tavallaan
    * ehkä ainoa vaihtoehto nykyiselle "kokoluokassaan"

    Summary: hieno peli, nakujen aatelia.

    PS. Eikä kannata ruveta vääntämään, nää on vaan näitä omia henkilökohtasia tuntemuksia omilla ajotaidoilla.
    Moi

    Itsekkin olisin Kingin ostanut mutta polvet ei pitkällä miehellä (186cm) mahdu tankin pokkauksen alle. *

    Kaksi kertaa piti koeajaa, ennen kuin uskoin.
    Oli niin maukas moottori *

    Orgin Torstai-ilta ajelulla kuolasin sitä Riisorin pyörää, On se niin hienoksi rakennettu...
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  21. #501
    se jalkojen mahtuminen ei ole ongelma, siihen buellin jalkatapit niin jalat mahtuu mainiosti laskee jalkoja juuri sopivasti pitkille miehille, Juuri katsoin kun hartsa istui mun mopon selässä alastarossa ja hyvin näytti mahtuvan Hartsan jalat (Hartsa = hiton pitkä )

    samoin on saatavilla niitä tankin sivu "poskia" jotka on nostettu ja madallettu , joten jos hankintaan vaikuttaa ainoastaan tuo polvien osuminen niin se on helposti ratkaistu !

    V matti hyviä vertailuja tuo stongan kapeus on muokin hieman mietityttäny... pitäis kokeilla noin 2 cm leveempää
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  22. #502
    Kävin kanssa Frankilla koeajamassa perjantaina b-kingin. Mulla on pituutta 191 cm ja polvet ottaa kiinni tankin muoviosiin jos roikuttelee varpaita. Jos taas pitää jalkoja rata-asennossa niin polvet mahtuu juuri ja juuri. Eli tapit pitäisi tosiaan vaihtaa... ihanan kallista.
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  23. #503
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  24. #504
    linkki hukassa eipä löydy enään mistään kytkin ja jarrunestesäiliölle kansia.
    kohtuu hintaan.
    b-king -08
  25. #505
    <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-Hayabusa-B-King-Clear-LED-Clutch-Chrome-cover_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q
    2em14QQhashZitem27aab98b29QQitemZ170368011049QQptZ MotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">linkki</a>

    onnistukohan mun linkki mut siitä B-kingistä sais joulukuusen
  26. #506
    Lainaa (Reiska_SB @ Elo. 24 2009,09:18) kirjoitti
    Itsekkin olisin Kingin ostanut mutta polvet ei pitkällä miehellä (186cm) mahdu tankin pokkauksen alle. *

    Kaksi kertaa piti koeajaa, ennen kuin uskoin.
    Oli niin maukas moottori *
    Pimp deine B-King <a href="http://cgi.ebay.de/Tankhutzen-Suzuki-B-King-Tankhauben_W0QQitemZ400070860247QQcmdZViewItemQQpt ZMotorrad_Kraft
    radteile?hash=item5d2614ddd7&_trksid=p3286.c0.m14" target="_blank">Tuossa yksi ratkaisu polviongelmaan </a> .Ponttoonit pois tankista ja uudet palat tilalle
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  27. #507
    Moi vaan tänne sukisuki omistajillekin.

    Ensi keväänä olisi aikomus vaihtaa isompaan ja B-Kingiä näyttäis saavan todella sopivasti.

    Onko kellään tiedossa että missä moista saisi käydä koeajamassa,mielellään n.50km:n säteellä PK-seudusta?
    -09 Z750
  28. #508
    HD-Center Hertsikka https://www.houseofbikes.fi/

    Eli siis nykyisellään House of Bikes
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  29. #509
    Lainaa (tr3 @ Syys. 23 2009,10:05) kirjoitti
    HD-Center Hertsikka https://www.houseofbikes.fi/

    Eli siis nykyisellään House of Bikes
    Kiitos.
    Täytyypä lähteä vapaapäivän kunniaksi testaamaan.
    -09 Z750
  30.  
  31. #510
    Eipä ollu House of Bikessä Kingiä enää.
    Nooh,tulipahan testattua Speed Triple samalla.
    Kiva peli sekin.

    Huomiseksi sai Helsingin pyörä ja mopo järkättyä maahantuojan koeajopyörän.
    -09 Z750
Sivu: 17 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617181927 ... ViimeinenViimeinen