Sivu: 16 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 1544:sta
  1. #451
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hullujussi @ Heinä. 16 2009,20:37) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Heinä. 08 2009,09:33) kirjoitti
    Meillä oli matka varustuksena bagster tankki laukut riisorilla vain sellainen pieni ja saman valmistajan takalaukku joka kiinnittyi taka satulaan vetoketjuilla ja sellaisella mallikohtaisella adapterilla. Ja mulla oli vain bagster tankki laukku . Ps bagsterilla on vain yksi malli joka siihen käy
    tosta näkee nuo systeemit mitä meillä oli http://kuvablogi.com/nayta/2071858/

    ja tuosta http://kuvablogi.com/nayta/2058276/
    Joopati. Tommosen Bagsterin takalaukun (mikä hubbabubba senyolikaan vaiko whoppapuppa) aattelin sitten laittaa määki (<bää>). Ilmeisen hyvähkö ostos ja hommansa hoitaa ?

    Kyselinkin sitä jo sieltä mistä tekin ilmeisesti ehkä sen kai luultavasti hommasitte, kovasti kehui myyjä (lienee leipätyö).
    Mulla on tuo bagsterin whoppa. Ihan hyvä, muttei täydellinen.

    + vetoketjukiinnitys on nopea ja kätevä
    + ei päästä vettä läpi kovemmassakaan sateessa
    + tukeva, kestää kyydissä ainakin 260km/h
    + ei ole tiellä ajaessa

    - vetoketjukiinnitys, ei tahdo saada kunnolla kiinni, jos laukku on valmiiksi pakattu
    - kantokahvan lenkki turhan pitkä
    - korkeus ei säädettävissä
    - ruma takapenkki oltava paikoillaan
    - naarmuttaa katteet, ellei teippaa kriittisiä kohtia
    - pyörän päälle nousu hieman hankalaa

    Joka tapauksessa hintansa arvoinen värkki.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  2. #452
    Lainaa (riisor @ Heinä. 16 2009,23:43) kirjoitti
    Lainaa (hullujussi @ Heinä. 16 2009,20:37) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Heinä. 08 2009,09:33) kirjoitti
    Meillä oli matka varustuksena bagster tankki laukut riisorilla vain sellainen pieni ja saman valmistajan takalaukku joka kiinnittyi taka satulaan vetoketjuilla ja sellaisella mallikohtaisella adapterilla. Ja mulla oli vain bagster tankki laukku . Ps bagsterilla on vain yksi malli joka siihen käy
    tosta näkee nuo systeemit mitä meillä oli http://kuvablogi.com/nayta/2071858/

    ja tuosta http://kuvablogi.com/nayta/2058276/
    Joopati. Tommosen Bagsterin takalaukun (mikä hubbabubba senyolikaan vaiko whoppapuppa) aattelin sitten laittaa määki (<bää>). Ilmeisen hyvähkö ostos ja hommansa hoitaa ?

    Kyselinkin sitä jo sieltä mistä tekin ilmeisesti ehkä sen kai luultavasti hommasitte, kovasti kehui myyjä (lienee leipätyö).
    Mulla on tuo bagsterin whoppa. Ihan hyvä, muttei täydellinen.

    + vetoketjukiinnitys on nopea ja kätevä
    + ei päästä vettä läpi kovemmassakaan sateessa
    + tukeva, kestää kyydissä ainakin 260km/h
    + ei ole tiellä ajaessa

    - vetoketjukiinnitys, ei tahdo saada kunnolla kiinni, jos laukku on valmiiksi pakattu
    - kantokahvan lenkki turhan pitkä
    - korkeus ei säädettävissä
    - ruma takapenkki oltava paikoillaan
    - naarmuttaa katteet, ellei teippaa kriittisiä kohtia
    - pyörän päälle nousu hieman hankalaa

    Joka tapauksessa hintansa arvoinen värkki.
    Thank juu riisor, Auttoipa tekemään päätöksen ostaa moinen.
    Triumph Tiger XC 800
    Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
    Suzuki B-King
    Suzuki Intruder 1400
    Yamaha Virago535
    Honda CB125
    -Jaska Kuuskajaskari-
  3. #453
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  4. #454
    Kiitoksia tr3:selle vastauksista! Ja videon perusteella näyttää, että renkaita kuluu... *



    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  5. #455
    Bio-King *

    Ei kielitaito riitä,viitsisikö joku suomentaa??? *


    Ja mistä tunnistaa motoristin konttorimaailmassa... *
    Suzuki Way Of Life
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  6. #456
    Minkäs moisia etappeja tuolla kingillä pääsee tankillisella? On herännyt kanssa polteet vaihtaa superduke kingiin, tuolla dukella moottoritiet ja matkustelu muutenkin on alkanut suoraan sanottuna tuntumaan vit*******. Onko muuten -08 ja -09 malleissa mitään eroa?
    zx-6r -06 --> S-D -06
  7. #457
    Lainaa (DirtySanchez @ Heinä. 30 2009,12:33) kirjoitti
    Minkäs moisia etappeja tuolla kingillä pääsee tankillisella?
    Tankki (16,5 l) on pyörän surkein osio. 200 km:n jälkeen se jo vilkuttaa bensan vähyyttä. Toisaalta, jos kingiltä ei kysy poikkeuksellisesti tehoa, kulutus on varsin normaali n. 5,5 l/100 km. Siitä laskien siististi ajamalla pääsee 300. Tosin en oo vielä kertaakaan ajanu kuivaksi.
    ... jotain piti muistaa
  8. #458
    230 km on perus matka minkä tankilla pääsee niin 1 ja 2 päällä
    perus pk ajoissa noin 190 km .

    Vaihda et kadu
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  9. #459
    Ajattelin kanssa että ei tuollakaan(kuten ei dukellakaan) kovin pitkiä siivuja pääse. Mutta siihen on jo tottunut. Nettimotoa on tarkkailtu, ja jos sopivista välirahoista puhutaan niin eiköhän se pyörä vaihdu. Kiitoksia vastauksista!!
    zx-6r -06 --> S-D -06
  10. #460
    Siististi ajamalla tosiaan pääsee sen 300 km tankillisella, mutta ongelmana tossa on tietenkin juuri se siististi ajaminen. Siirtyminen B-moodiin auttaa vähän mutta on henkisesti raskasta.

    No, eipä tunnu takarenkaallakaan pääsevän kun noin 3000 km joten aika balanssissa noi asiat tuntuu olevan.

    Mutta hauskaa on !

    - JuhaV
    The older I get, the faster I was ...
    Now Thruxton R Supercharged & BMW K1300S HP
  11. #461
    Lainaa (JuhaV @ Heinä. 30 2009,18:55) kirjoitti
    Siististi ajamalla tosiaan pääsee sen 300 km tankillisella, mutta ongelmana tossa on tietenkin juuri se siististi ajaminen. Siirtyminen B-moodiin auttaa vähän mutta on henkisesti raskasta.

    No, eipä tunnu takarenkaallakaan pääsevän kun noin 3000 km joten aika balanssissa noi asiat tuntuu olevan.

    Mutta hauskaa on !

    - JuhaV
    Miten b-mode säästää polttoainetta suhteessa a-modeen olen halukas kuulemaan??
    Musta koko b asento on täysin turha noin raskaalle mopolle ellei kuski ole täysin kokematon.

    Mä pääsin takarenkaalla 5800 km lisäks voin sanoa että olipas paska rengas kun vertaa nykyseen.



    SUZUKI B-KING
  12. #462
    No, olen luulossa että B-moodi huipputehojen leikkaamisen lisäksi muuttaa myös kaasuvastetta siten että se ei alapäässä ole niin "jyrkkä". Siitä on muistaakseni jonkinlainen kuva owners manuskassa. Tämä lienee mahdollista siksi kun siellä kurkuissa on servoilla toimivat lisäläpät ?

    Eli jos kaasuvaste lievenee niin silloin on helpompaa ajella varovaisemmin ja bensaa säästyy ? Ja tietenkin kun huipputehoja leikataan aika paljonkin niin ohituksissa yms. bensaa menee myös vähemmän.

    Olen samaa mieltä siitä että B-moodi on siinä mielessä turha että Kingi on helppo ajaa myös A-moodissa. Mutta tuossa olikin kyseessä se että helpottaisiko se "säästöajoa".

    AF-1, mikäs on sun nykyinen rengas ?

    - JuhaV
    The older I get, the faster I was ...
    Now Thruxton R Supercharged & BMW K1300S HP
  13. #463
    Minä pääsin Dunlopeilla n.3000km Pirelli Diabloilla n.5500km ja seuraavaksi alla Avon Stormit joilta odotan vielä melkoista parannusta vielä noihin Diabloihin..
    <p>=D</p>
  14. #464
    joo ja mä dunlopeilla 5200 kankaalla,ja nytten bridgestone:lla
    2800
    ja ajo "normaalia"katuajoa
    nyt michelin pilot road2:set tulossa jos pääsis 6000km.
    b-king -08
  15. #465
    mul on joku metzeler mikä oli ainoo rengas mun mopoon sunilla olisko ollu z4 tai z3 tai....parempi kun vanha
    SUZUKI B-KING
  16. #466
    Lainaa (hcaape @ Heinä. 30 2009,20:56) kirjoitti
    joo ja mä dunlopeilla 5200 kankaalla,ja nytten bridgestone:lla
    2800 *
    ja ajo "normaalia"katuajoa
    nyt michelin pilot road2:set tulossa jos pääsis 6000km.
    Minulla busassa pilot road 2. Nyt ajettu n. 6500 km sekalaista ajoa, ihan reippaanlaista sellaista ja kumi on vielä hyvässä kunnossa.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  17. #467
    Lainaa (tr3 @ Heinä. 30 2009,13:42) kirjoitti
    230 km on perus matka minkä tankilla pääsee niin 1 ja 2 päällä
    perus pk ajoissa noin 190 km .

    Vaihda et kadu
    pääsee pääsee jos ei kortti lähe
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  18. #468
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Pilot road 2:lla ajaa reilu 8tkm ja Pilot Power 2CT:llä 4-5tkm. Esiasennus-dunflopeilla tuli ajettua 8tkm, vaikka oli kyllä harvinaisen paskat renkaat..
    Lieköhän muuten Suomen eniten ajettu kingi, 20tkm alkaa olla mittarissa..?

    Lainaa (tr3 @ Heinä. 30 2009,13:42) kirjoitti
    perus pk ajoissa noin 190 km .
    Ja jos tankkaa täyteen niin pääsee vielä parikymppiä päälle



    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  19. #469
    Lainaa (Vmatti @ Heinä. 30 2009,22:34) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Heinä. 30 2009,13:42) kirjoitti
    230 km on perus matka minkä tankilla pääsee niin 1 ja 2 päällä
    perus pk ajoissa noin 190 km .

    Vaihda et kadu
    pääsee pääsee jos ei kortti lähe
    Hahaha ne on ne pk kaaharit kun lopettaa vielä koko leikin sitte on diapamis nielemist
    SUZUKI B-KING
  20. #470
    Lainaa (riisor @ Heinä. 31 2009,17:27) kirjoitti
    Pilot road 2:lla ajaa reilu 8tkm ja Pilot Power 2CT:llä 4-5tkm. Esiasennus-dunflopeilla tuli ajettua 8tkm, vaikka oli kyllä harvinaisen paskat renkaat..
    Lieköhän muuten Suomen eniten ajettu kingi, 20tkm alkaa olla mittarissa..?
    Aika hyvin olet ehtinyt ajamaan, mulla ei ole vasta kun 6000km
    SUZUKI B-KING
  21. #471
    Lainaa (riisor @ Heinä. 31 2009,17:27) kirjoitti
    Pilot road 2:lla ajaa reilu 8tkm ja Pilot Power 2CT:llä 4-5tkm.
    Huomasitko riisor oleellista eroa PR2:n ja PP2:n välillä niinku käytännössä?
    btw: Ite ajoin busalla 10.5tkm PR2:lla
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  22. #472
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Vmatti @ Heinä. 31 2009,17:36) kirjoitti
    Lainaa (riisor @ Heinä. 31 2009,17:27) kirjoitti
    Pilot road 2:lla ajaa reilu 8tkm ja Pilot Power 2CT:llä 4-5tkm.
    Huomasitko riisor oleellista eroa PR2:n ja PP2:n välillä niinku käytännössä?
    btw: Ite ajoin busalla 10.5tkm PR2:lla
    Katuajossa ei juuri huomaa mut radalla eroa on kuin yöllä ja päivällä, 2CT:t pitää kuin tauti.

    Itse asiassa mulla on noi roadit vielä alla ja voi olla, että niillä jonkun tonnin vielä ajais eli saattais päästä yli 9tkm. Kuusi ratapäivää on vaan hieman syönyt noita reunoja..
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  23. #473
    DIY vakionopeussäädin

    Valmistettu 6 mm halkaisijaltaan olevasta kumiköydestä liimaamalla pikaliimalla päät yhteen jolloin saadaan tarkoitukseen sopivan kokoinen paksu O-rengas.

    Vakionopeusäädin "off"-tilassa :
    http://files.myopera.com/v2tre/album...0820091575.jpg

    Vakionopeussäädin "armed"-tilassa :
    http://files.myopera.com/v2tre/album...0820091576.jpg

    Kaasua voi tuossa "armed" tilassa hienosäädellä tarpeen mukaan ja paniikkitilanteessa käyttää normaaliin tapaan ilman pelkoa kiinnijuuttumisesta tms.

    Testattu ja toimii.

    - JuhaV
    The older I get, the faster I was ...
    Now Thruxton R Supercharged & BMW K1300S HP
  24. #474
    Mahtava idea tuo vakionopeudensäädin! Saanko käyttää tuota äffässä? Yksinkertaiset asiat on kyllä, yksinkertaisia. Mitenköhän tuohon saisi elektroniikkaa, joku ledi vaikka...*
    GSX-R1100 -96
    GSX 750 F -93
    Yamaha XJ-900 -84
    Honda CB-500 K3 -79
    Suzuki Pv 50 -82

    Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
  25. #475
    Lainaa (AF-1 @ Heinä. 30 2009,18:59) kirjoitti
    Musta koko b asento on täysin turha noin raskaalle mopolle ellei kuski ole täysin kokematon.

    Mä pääsin takarenkaalla 5800 km lisäks voin sanoa että olipas paska rengas kun vertaa nykyseen.
    Siis mikä rengas se hyvä on?

    B-mode on musta tumpelon opetusasento ja sit ehkä hyvä, kun on tunnin vanha asfaltti ja sataa. Siitä saa kokematonkin vertailun siihen, miten keskimääräinen liikenneministeri haluasi kingin olevan "viritetty": Munattomaksi, niinku nekin on
    ... jotain piti muistaa
  26. #476
    Esiasennus-dunflopeilla tuli ajettua 8tkm, vaikka oli kyllä harvinaisen paskat renkaat..

    siis millaisella ajolla pääsee noin pitkälle.
    itsellä 5200 ja kankaat paistoi.eikä metriäkään radalla
    vaan teillä max 80 km/h.
    b-king -08
  27. #477
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hcaape @ Elo. 09 2009,20:00) kirjoitti
    Esiasennus-dunflopeilla tuli ajettua 8tkm, vaikka oli kyllä harvinaisen paskat renkaat..

    siis millaisella ajolla pääsee noin pitkälle.
    itsellä 5200 ja kankaat paistoi.eikä metriäkään radalla
    vaan teillä max 80 km/h.
    Kattos kun ajelee mutkia eikä konepolkuja niin kuluu tasaisemmin. Kolme ratapäivää mahtui tohon
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  28. #478
    Lainaa (Jyrä @ Syys. 09 2008,21:43) kirjoitti
    Tässä on meitsin kingi...
    Ottaako kantapää tossa kiinni putkeen? Itse laitan kyllä vastaavan jos kingiin päädyn. Varmaan Akran mikäli se vain sopii kingiin.

    Mielipide: kaikki underseat putket tulevat aivan liian taakse jotta ne ois edes vähänkään nättejä. Ainoat siedettävät on devili ja yoshin lyhyet mallit ja sitten tuo Bodis. Mielestäni toi perän muoto on kuitenkin niin nätti että mitä sinne turhaa putkia tunkea. Sirona näätimpi. Myös painopiste alenee. Laittaisin Brocksin mutta laatu on kuulemma huono ja äänet aika kovat.



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  29. #479
    Lainaa (riisor @ Elo. 09 2009,21:14) kirjoitti
    Lainaa (hcaape @ Elo. 09 2009,20:00) kirjoitti
    Esiasennus-dunflopeilla tuli ajettua 8tkm, vaikka oli kyllä harvinaisen paskat renkaat..

    siis millaisella ajolla pääsee noin pitkälle.
    itsellä 5200 ja kankaat paistoi.eikä metriäkään radalla
    vaan teillä max 80 km/h.
    Kattos kun ajelee mutkia eikä konepolkuja niin kuluu tasaisemmin. Kolme ratapäivää mahtui tohon
    siis mulla ajoa 90% mutkateitä ja ajo "aika"rauhallista.
    ja 5200 km kankaat näky.
    eli taidankin ajaa aika rajusti
    ps:eikä sutinut missään



    b-king -08
  30.  
  31. #480
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Vaikuttaahan tohon takarenkaan kulumiseen aika moni asia.. Takajarrun käyttö (en käytä), rengaspaineet (mulla takana 3.0...3.1 bar) ja tosiaan se kuinka kyljellään niitä mutkia päästelee menemään. Varmaankin myös kuskin paino ja auringonpilkut
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
Sivu: 16 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen