Mulla on tuo bagsterin whoppa. Ihan hyvä, muttei täydellinen.(hullujussi @ Heinä. 16 2009,20:37) kirjoitti
+ vetoketjukiinnitys on nopea ja kätevä
+ ei päästä vettä läpi kovemmassakaan sateessa
+ tukeva, kestää kyydissä ainakin 260km/h
+ ei ole tiellä ajaessa
- vetoketjukiinnitys, ei tahdo saada kunnolla kiinni, jos laukku on valmiiksi pakattu
- kantokahvan lenkki turhan pitkä
- korkeus ei säädettävissä
- ruma takapenkki oltava paikoillaan
- naarmuttaa katteet, ellei teippaa kriittisiä kohtia
- pyörän päälle nousu hieman hankalaa
Joka tapauksessa hintansa arvoinen värkki.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Thank juu riisor, Auttoipa tekemään päätöksen ostaa moinen.(riisor @ Heinä. 16 2009,23:43) kirjoitti
Triumph Tiger XC 800
Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
Suzuki B-King
Suzuki Intruder 1400
Yamaha Virago535
Honda CB125
-Jaska Kuuskajaskari-
hauska video http://www.youtube.com/watch?v=tqgHtjXD9j8
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Kiitoksia tr3:selle vastauksista! Ja videon perusteella näyttää, että renkaita kuluu... *
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Bio-King *
Ei kielitaito riitä,viitsisikö joku suomentaa??? *
Ja mistä tunnistaa motoristin konttorimaailmassa... *
Suzuki Way Of Life
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Minkäs moisia etappeja tuolla kingillä pääsee tankillisella? On herännyt kanssa polteet vaihtaa superduke kingiin, tuolla dukella moottoritiet ja matkustelu muutenkin on alkanut suoraan sanottuna tuntumaan vit*******. Onko muuten -08 ja -09 malleissa mitään eroa?
zx-6r -06 --> S-D -06
Tankki (16,5 l) on pyörän surkein osio. 200 km:n jälkeen se jo vilkuttaa bensan vähyyttä. Toisaalta, jos kingiltä ei kysy poikkeuksellisesti tehoa, kulutus on varsin normaali n. 5,5 l/100 km. Siitä laskien siististi ajamalla pääsee 300. Tosin en oo vielä kertaakaan ajanu kuivaksi.(DirtySanchez @ Heinä. 30 2009,12:33) kirjoitti
... jotain piti muistaa
230 km on perus matka minkä tankilla pääsee niin 1 ja 2 päällä
perus pk ajoissa noin 190 km .
Vaihda et kadu
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Ajattelin kanssa että ei tuollakaan(kuten ei dukellakaan) kovin pitkiä siivuja pääse. Mutta siihen on jo tottunut. Nettimotoa on tarkkailtu, ja jos sopivista välirahoista puhutaan niin eiköhän se pyörä vaihdu. Kiitoksia vastauksista!!
zx-6r -06 --> S-D -06
Siististi ajamalla tosiaan pääsee sen 300 km tankillisella, mutta ongelmana tossa on tietenkin juuri se siististi ajaminen. Siirtyminen B-moodiin auttaa vähän mutta on henkisesti raskasta.
No, eipä tunnu takarenkaallakaan pääsevän kun noin 3000 km joten aika balanssissa noi asiat tuntuu olevan.
Mutta hauskaa on !
- JuhaV
The older I get, the faster I was ...
Now Thruxton R Supercharged & BMW K1300S HP
Miten b-mode säästää polttoainetta suhteessa a-modeen olen halukas kuulemaan??(JuhaV @ Heinä. 30 2009,18:55) kirjoitti
Musta koko b asento on täysin turha noin raskaalle mopolle ellei kuski ole täysin kokematon.
Mä pääsin takarenkaalla 5800 km lisäks voin sanoa että olipas paska rengas kun vertaa nykyseen.
SUZUKI B-KING
No, olen luulossa että B-moodi huipputehojen leikkaamisen lisäksi muuttaa myös kaasuvastetta siten että se ei alapäässä ole niin "jyrkkä". Siitä on muistaakseni jonkinlainen kuva owners manuskassa. Tämä lienee mahdollista siksi kun siellä kurkuissa on servoilla toimivat lisäläpät ?
Eli jos kaasuvaste lievenee niin silloin on helpompaa ajella varovaisemmin ja bensaa säästyy ? Ja tietenkin kun huipputehoja leikataan aika paljonkin niin ohituksissa yms. bensaa menee myös vähemmän.
Olen samaa mieltä siitä että B-moodi on siinä mielessä turha että Kingi on helppo ajaa myös A-moodissa. Mutta tuossa olikin kyseessä se että helpottaisiko se "säästöajoa".
AF-1, mikäs on sun nykyinen rengas ?
- JuhaV
Minä pääsin Dunlopeilla n.3000km Pirelli Diabloilla n.5500km ja seuraavaksi alla Avon Stormit joilta odotan vielä melkoista parannusta vielä noihin Diabloihin..
<p>=D</p>
joo ja mä dunlopeilla 5200 kankaalla,ja nytten bridgestone:lla
2800
ja ajo "normaalia"katuajoa
nyt michelin pilot road2:set tulossa jos pääsis 6000km.![]()
b-king -08
mul on joku metzeler mikä oli ainoo rengas mun mopoon sunilla olisko ollu z4 tai z3 tai....parempi kun vanha![]()
SUZUKI B-KING
Minulla busassa pilot road 2. Nyt ajettu n. 6500 km sekalaista ajoa, ihan reippaanlaista sellaista ja kumi on vielä hyvässä kunnossa.(hcaape @ Heinä. 30 2009,20:56) kirjoitti
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
pääsee pääsee jos ei kortti lähe(tr3 @ Heinä. 30 2009,13:42) kirjoitti
![]()
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Pilot road 2:lla ajaa reilu 8tkm ja Pilot Power 2CT:llä 4-5tkm. Esiasennus-dunflopeilla tuli ajettua 8tkm, vaikka oli kyllä harvinaisen paskat renkaat..
Lieköhän muuten Suomen eniten ajettu kingi, 20tkm alkaa olla mittarissa..?
Ja jos tankkaa täyteen niin pääsee vielä parikymppiä päälle(tr3 @ Heinä. 30 2009,13:42) kirjoitti
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Hahaha ne on ne pk kaaharit kun lopettaa vielä koko leikin sitte on diapamis nielemist(Vmatti @ Heinä. 30 2009,22:34) kirjoitti
![]()
SUZUKI B-KING
Aika hyvin olet ehtinyt ajamaan, mulla ei ole vasta kun 6000km(riisor @ Heinä. 31 2009,17:27) kirjoitti
SUZUKI B-KING
Huomasitko riisor oleellista eroa PR2:n ja PP2:n välillä niinku käytännössä?(riisor @ Heinä. 31 2009,17:27) kirjoitti
btw: Ite ajoin busalla 10.5tkm PR2:lla
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Katuajossa ei juuri huomaa mut radalla eroa on kuin yöllä ja päivällä, 2CT:t pitää kuin tauti.(Vmatti @ Heinä. 31 2009,17:36) kirjoitti
Itse asiassa mulla on noi roadit vielä alla ja voi olla, että niillä jonkun tonnin vielä ajais eli saattais päästä yli 9tkm. Kuusi ratapäivää on vaan hieman syönyt noita reunoja..
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
DIY vakionopeussäädin
Valmistettu 6 mm halkaisijaltaan olevasta kumiköydestä liimaamalla pikaliimalla päät yhteen jolloin saadaan tarkoitukseen sopivan kokoinen paksu O-rengas.
Vakionopeusäädin "off"-tilassa :
http://files.myopera.com/v2tre/album...0820091575.jpg
Vakionopeussäädin "armed"-tilassa :
http://files.myopera.com/v2tre/album...0820091576.jpg
Kaasua voi tuossa "armed" tilassa hienosäädellä tarpeen mukaan ja paniikkitilanteessa käyttää normaaliin tapaan ilman pelkoa kiinnijuuttumisesta tms.
Testattu ja toimii.
- JuhaV
Mahtava idea tuo vakionopeudensäädin!
Saanko käyttää tuota äffässä? Yksinkertaiset asiat on kyllä, yksinkertaisia. Mitenköhän tuohon saisi elektroniikkaa, joku ledi vaikka...*
![]()
GSX-R1100 -96
GSX 750 F -93
Yamaha XJ-900 -84
Honda CB-500 K3 -79
Suzuki Pv 50 -82
Vain Suomessa kateus voi voittaa kiiman.
Siis mikä rengas se hyvä on?(AF-1 @ Heinä. 30 2009,18:59) kirjoitti
B-mode on musta tumpelon opetusasento ja sit ehkä hyvä, kun on tunnin vanha asfaltti ja sataa. Siitä saa kokematonkin vertailun siihen, miten keskimääräinen liikenneministeri haluasi kingin olevan "viritetty": Munattomaksi, niinku nekin on![]()
... jotain piti muistaa
Esiasennus-dunflopeilla tuli ajettua 8tkm, vaikka oli kyllä harvinaisen paskat renkaat..
siis millaisella ajolla pääsee noin pitkälle.
itsellä 5200 ja kankaat paistoi.eikä metriäkään radalla
vaan teillä max 80 km/h.![]()
b-king -08
Kattos kun ajelee mutkia eikä konepolkuja niin kuluu tasaisemmin. Kolme ratapäivää mahtui tohon(hcaape @ Elo. 09 2009,20:00) kirjoitti
![]()
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Ottaako kantapää tossa kiinni putkeen? Itse laitan kyllä vastaavan jos kingiin päädyn. Varmaan Akran mikäli se vain sopii kingiin.(Jyrä @ Syys. 09 2008,21:43) kirjoitti
Mielipide: kaikki underseat putket tulevat aivan liian taakse jotta ne ois edes vähänkään nättejä. Ainoat siedettävät on devili ja yoshin lyhyet mallit ja sitten tuo Bodis. Mielestäni toi perän muoto on kuitenkin niin nätti että mitä sinne turhaa putkia tunkea. Sirona näätimpi. Myös painopiste alenee. Laittaisin Brocksin mutta laatu on kuulemma huono ja äänet aika kovat.
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
siis mulla ajoa 90% mutkateitä ja ajo "aika"rauhallista.(riisor @ Elo. 09 2009,21:14) kirjoitti
ja 5200 km kankaat näky.
eli taidankin ajaa aika rajusti
ps:eikä sutinut missään
b-king -08
Vaikuttaahan tohon takarenkaan kulumiseen aika moni asia.. Takajarrun käyttö (en käytä), rengaspaineet (mulla takana 3.0...3.1 bar) ja tosiaan se kuinka kyljellään niitä mutkia päästelee menemään. Varmaankin myös kuskin paino ja auringonpilkut![]()
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S