Sivu: 14 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 1544:sta
    tänään 200km takana uudella pleksillä ei ainakaan haittaa.
    b-king -08
    Kylläpä tuli nopeasti vastauksia! Kiitokset!
    Lainaa (tr3 @ Kesä. 27 2008,09:14) kirjoitti
    Onko toi kokoputkisto? Jos on niin oletko ruiskutukselle tehnyt muutoksia?

Edit: on vissiin slipari... poistuuko katti tolla?

F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
    No niin.....näin siinä taisi nyt käydä että veturi joutuu kiertoon, koska taitaa mun osalta olla kyykkäilyt kyykätty, ei vaan selkä kestä. Ja yhtä äkkiä huomasinkin tänään jo varaavani uutta kingiä...oho Elikkäs 99,9% varmuudella uusi kurkoilija ilmoittautuu joukkoon iloiseen
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Lainaa (ace73 @ Touko. 12 2009,20:36) kirjoitti
    No niin.....näin siinä taisi nyt käydä että veturi joutuu kiertoon, koska taitaa mun osalta olla kyykkäilyt kyykätty, ei vaan selkä kestä. Ja yhtä äkkiä huomasinkin tänään jo varaavani uutta kingiä...oho * Elikkäs 99,9% varmuudella uusi kurkoilija ilmoittautuu joukkoon iloiseen *
    onnee vaan uuden pyörän johdosta, luulen että tykkäät valinnastasi itsen ei ole ainakaan tarvinut katua.

Mä hain tänäään tullipostista japaniasta tilaamani carbon osat eli sivuponttoonit , etulokari ja grillin päätykolmiot.
    Oli mielyttävä yllätys ALV 12,8 e eikä tullia tarvinu maksaa
    ..... kiiitooooos
    SUZUKI B-KING
    Lainaa (ace73 @ Touko. 12 2009,20:36) kirjoitti
    No niin.....näin siinä taisi nyt käydä että veturi joutuu kiertoon, koska taitaa mun osalta olla kyykkäilyt kyykätty, ei vaan selkä kestä. Ja yhtä äkkiä huomasinkin tänään jo varaavani uutta kingiä...oho * Elikkäs 99,9% varmuudella uusi kurkoilija ilmoittautuu joukkoon iloiseen *
    Viisas valinta?

Tervetuloa joukkoon!
    no niin, palautellaan kyssäriä kun nyt luulisi jo kokemuksia karttuneen?
    kyse siis xtre-boksista B-kingiin? ajattelin sellaisen nyt käydä hakemassa. foorumia selannut niin ei kukaan ainakaan ole valittanut siitä... ilmeisesti siis sit viisas ratkaisu. asennusohjeet jne tuolt kätevästi löytyikin jo, pikku kännissä värisokeena kytkemään niin hyvä tulee
    -rs-
    lauantaina tollaisen laitoin en ainakaan minä huomaa mitään eroa.huippunopeutta en ole testannut
    b-king -08
    Mullekin laitettiin x-tre, eikä huomaa mitään dramaattista eroa.
    Ehkä keula nousee pikkasen herkemmin kuin aiemmin.
    Pasi Silvennoinen
    No nii. Nyt se on kingi haettu ja 440km testilenkki ajettu. Eikä ole valittamista ei. Ajoasento on mulle just passeli(184cm on pituutta) ja eihän sitä malttanut olla hieman kokeilematta sitä voimaa ja onhan sitä....riittävästi Eka kertaa tollasen lenkin jälkeen ois vaan tehny mieli jatkaa ajelua. Ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä, että nyt olen omani löytänyt...vihdoinkin!
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    onnea valinnastasi itsekkin samaa mieltä
    mitä enemmän ajaa sitä paremmalta tuntuu.
    mutta nyt
    ja huomenna
    b-king -08
    Heh, kyllähän peli jo opetti hieman kunnioitustakin, ku lähdin availemaan kylmällä renkaalla liian reippaasti, ni jengat oli tapissa ennen ku kerkes kissaa sanoa Ei siitä sen kummempaa tilannetta syntyny, muuta ku nätti juova asfaltissa.....onhan se peli...huh huh! Paranee vaan joka lenkillä *

www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Lainaa (ace73 @ Touko. 25 2009,19:02) kirjoitti
    Heh, kyllähän peli jo opetti hieman kunnioitustakin, ku lähdin availemaan kylmällä renkaalla liian reippaasti, ni jengat oli tapissa ennen ku kerkes kissaa sanoa Ei siitä sen kummempaa tilannetta syntyny, muuta ku nätti juova asfaltissa.....onhan se peli...huh huh! Paranee vaan joka lenkillä *
    Odota vaan hetki niin kingikin tuntuu laiskalta.
    Olen kypsynyt harkinnassani ohitin boxin hankinnan kannalle.
    SUZUKI B-KING
    Lainaa (AF-1 @ Touko. 25 2009,19:23) kirjoitti
    Lainaa (ace73 @ Touko. 25 2009,19:02) kirjoitti
    Odota vaan hetki niin kingikin tuntuu laiskalta.
    Olen kypsynyt harkinnassani ohitin boxin hankinnan kannalle.
    No juu, kyllähän vastaavan tehoisia pelejä on tullut ennenkin ajettua, mutta toi vääntö oli se mikä yllätti, ku kiekat ei varmaan ollu paljon yli 3:n tonnin ku pito katosi, että ei se tuo suzukin gsx-moottorin vääntö taida olla ihan tuulesta temmattua jorinaa * että nyt oikeesti miettii mutkassa, missä lähtee availemaan. Ja ainahan ne tuntuu mopolta kesän lopussa *

www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    tais olla vaan hiekkaa affaltilla
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    Lainaa (tr3 @ Touko. 27 2009,06:59) kirjoitti
    tais olla vaan hiekkaa affaltilla *
    samaa mieltä
    eipä mulla ole koskaan sutaissut
    b-king -08
    Hiekkaa ei paikassa ollut. Liekköpä sit jotain muuta "liukastetta" ollut, mutta säpsäytti silti, ku ei ollut suunniteltu juttu *

Edit:opettelen kirjottamaan....

www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Kommenttini oli tarkoitus olla huumoria,, onhan tuo aika raju vekotin.. mutta rockettiin verrattuna vääntö on ihan lapsen kengissä.. mutta kyllähän tuo ihan sikanan ukkoa vie.. kunhan vain uskaltaisi polkea sitä kuin riivattua ,, vaan kuin ei uskalla..

Pakko sanoa kun viimen vuonna sain ajaa Turbo rocketilla niin siinä kyllä meinas pissi tulla housuun ,, aivan sairas vekotin. meinas mennä puurot ja vellit sekaisin. ja samalla voima sai ihan uuden käsitteen

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    väärä osio mut jos jotain kiinnostaa gipro(rajoitusten poisto) kinkyyn nii täältä löytys....duksuun piti siirtyä takas
    0405412706
    yamaha fzr1000-90,suzuki gsx600r-96, suzuki bandit1200-98,honda x11-00,benelli tnt caferacer 1150-05,
    ducati monster s4rs testaretta-07,suzuki b-king-08,ducati streetfighter-09 ,ducati multistrada 1200-10, ducati diavel-11, KTM adventure 1190-13
    Lainaa (tr3 @ Touko. 27 2009,08:10) kirjoitti
    ... mutta rockettiin verrattuna vääntö on ihan lapsen kengissä...
    no juu, vakio-rocketti taitaa antaa sen 200Nm vääntöö jo 2500 kiekassa että onhan se "hieman" eri peli...Huh, jos on vielä tbo:lla *
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Mites onko joku jättänyt lambdan paikalleen Kingissä? Tämä vaihtoehto kiehtois eniten, helpottais alkuperäisen putken takaisin laittoo mahdollisen katsastus tuomion tullessa..
    Oliskos omistajan käsikirjaa suomeksi esim pdf muodossa
    Kinky on tähän asti vienyt polttoainetta normaalissa ajossa aika paljon tarkoitan et valon välillä päässy sellaset 220-230 kilsaa joskus jopa vähemmin.

Viime sunnuntai ajelulla edellänä ajoi vanhempi herrasmies mikä piti matkanopuetta 5 alle rajotusten
    Matkan kesto oli 430km ja keskikulutus himpun alle 3,945 l/100km.

Kaasukäden asennon ero 4 l ja 14 l välillä on hiuksen hieno.
    SUZUKI B-KING
    Lainaa (riutta @ Kesä. 15 2009,11:26) kirjoitti
    Mites onko joku jättänyt lambdan paikalleen Kingissä? Tämä vaihtoehto kiehtois eniten, helpottais alkuperäisen putken takaisin laittoo mahdollisen katsastus tuomion tullessa..
    Oliskos omistajan käsikirjaa suomeksi esim pdf muodossa
    Nyt herääkin kysymys että mitä olet tehnyt pyörällesi, kun lambda pitää ottaa pois?

Oletko pistänyt koko putkiston uusiksi?
    Itse laitoin "hyppylankapulikan" lambdan liittimeen, kun pistin Commanderin kiinni.
    Koko putkisto menee vaihtoon.(ulkonäkö juttu) En tosin ole sitä vielä saanut joten en tiedä onko siinä lambdalle paikkaa valmiina. Lueskeltuani internetin ihmeellistä maailmaa olen tullut tulokseen jotta jos ei putkessa paikkaa ole niin teen sen. Itselleni olen antanut ymmärtää ?? jotta lambda säätää näitä alempia kierroksia jolloin "Kaasukäden asennon ero 4 l ja 14 l välillä on hiuksen hieno." lainatakseni AF-1 tekstiä
    Myös tuo "katsastuspakkotulevaisuudessapeikko" ei vie yö unia
    Joo jos ei paikkaa sille anturille ole niin pora käteen

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    Lainaa (ace73 @ Touko. 21 2009,07:12) kirjoitti
    Ajoasento on mulle just passeli(184cm on pituutta)...
    Aika mielenkiintoista. Oon saman pituinen ja B-Kingin koeajon jälkeen oli vain todettava, että ei voi koskaan ostaa, kun ei sovi ajamaan. Jalat todella ikävästi kiinni katteissa ja ristiselkää painoi se knupu satulassa. Muuten ihan mielenkiintoinen särrä.
    Retired
    Lainaa (riutta @ Kesä. 20 2009,18:48) kirjoitti
    Koko putkisto menee vaihtoon.(ulkonäkö juttu) En tosin ole sitä vielä saanut joten en tiedä onko siinä lambdalle paikkaa valmiina. Lueskeltuani internetin ihmeellistä maailmaa olen tullut tulokseen jotta jos ei putkessa paikkaa ole niin teen sen. Itselleni olen antanut ymmärtää ?? jotta lambda säätää näitä alempia kierroksia jolloin "Kaasukäden asennon ero 4 l ja 14 l välillä on hiuksen hieno." lainatakseni AF-1 tekstiä
    Myös tuo "katsastuspakkotulevaisuudessapeikko" ei vie yö unia
    Minkäs putkiston meinasit laittaa?
    BOZ BROS oli putken merkki onnistuinkohan jopa linkin kuvaan.. tosin tuossa se on bussissa
    Lainaa (TwinTenox @ Kesä. 20 2009,20:28) kirjoitti
    Lainaa (ace73 @ Touko. 21 2009,07:12) kirjoitti
    Ajoasento on mulle just passeli(184cm on pituutta)...
    Aika mielenkiintoista. Oon saman pituinen ja B-Kingin koeajon jälkeen oli vain todettava, että ei voi koskaan ostaa, kun ei sovi ajamaan. Jalat todella ikävästi kiinni katteissa ja ristiselkää painoi se knupu satulassa. Muuten ihan mielenkiintoinen särrä.
    Ehkäpä mä oon tähän asti sen verran ahtailla kinnereillä pyöriny, että kingin tilat ovat suorastaan juhlavat Ja musta on ihan kiva ottaa hieman "tukea" siitä knupusta, kun avaa vähän terhakkaammin.
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
  30.  
    http://cgi.ebay.com/SUZUKI-B-KING-B-...cmdZViewItemQQ

ptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item3ef2102365&_trksid =p4634.m352.l1262#ebayphotohosting

tuollanen myynnissä alkuperäisen tilalle. Samassa vilkut tampereella 50€ olisko hyvä tasaraha yv. vastaillaan

Edit.
    Jaahas ALE myynti alkoi 40€

Sivu: 14 / 52:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4121314151624 ... ViimeinenViimeinen