Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 44:een 44:sta
  1. #31
    Itsellä näköjään käynyt moka kun oon katsonut vaan että " Risut ja ruusut " sitte kattonu " kotkalaisille moottoripyörä liikkeille "

    My bad !!

    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

    KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
  2. #32
    Lainaa (ttuttu @ Tammi. 25 2009,12:31) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Tammi. 25 2009,12:26) kirjoitti
    Asiakaspalvelu on taitolaji. Pitää vain muistaa, että se asiakas on se vittumainen ääliö, jolla on sulle kuuluvaa rahaa taskussa.
    Ja asiakas SAA OLLA tyhmäkin, mutta sitä ei liikkeen kannata kertoa ko. asiakkaalle! Monet liikkeet tajuavat, että ko. tyhmä asiakas maksaa heidän palkkansa. Ne, jotka eivät tajua, joutavatkin pois markkinoilta.
    Joo, vielä kun pitävät tyhmänä, vievät rahat ja antaa asiakkaan huomata kuinka sua on kusetettu eikä edes kympillä= tyytyväinen pyöränsä ite huoltava mopoilija.

    Oikein harmittaa kun vahvasti suositeltiin puljua LC8:n osaajana. Motokeidas tampereella. Tilasin venttiilien tarkistuksen ja pölyt ei lähteny venttiilikoppien kansista., Helvetin kallis öljynvaihto ja ketjujenrasvaus vaikka kahdessa erässä palauttivatkin sinne asiakkaan maksamaa rahaa.

    Mutta pahemmin kuin raha kirpaisee täydellinen luottamuksen menetys.
    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  3. #33
    Motoboxissa sekä Crossipyörässä kummassakin olen asioinut, eikä ikinä ole jäänyt mitään hampaankoloon..! Palvelu ollut hyvää tai todella hyvää, alennukset saatu joka kerta kohdalleen.. ja osatkin on saatu silloin kun on luvattu, mikäli ei ole hyllystä löytynyt. Näin minulla on hommat toimineet

    Kiitos ja Anteeksi
  4. #34
    Kyllähän tuollainen "huoltamisesta kieltäytyminen" osoittaa vain ja ainoastaan huonoa liikemiestaitoa ja ihmisen pienuutta.
    "mä en leiki sun kanssa jos et anna sun tikkaria mulla".

    Oikeasti menestyvillä liikeyrityksillä onkin sitten vähän toinen tyyli.
  5. #35
    Nii-i
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

    KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
  6. #36
    Motoboxiin ruusuja... Hoitivat tyylikkäästi "kiitos paitojen" hamstraamisen allekirjoittaneelle kun keskitetysti hain heiltä. Yli 800 eurolla varoja veteraaneille.

    -kiitos-
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  7. #37
    JänkhäPoika:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    -Tuolta Äkäslompolon ja Athverppenin väliltä.
    Eiköhän se ole liikkeen oma asia, että ottavatko mopon huoltoon vai ei. Mitä sitä asiaa sen kummemmin lähteä tyhjää pyörittelemään.
    Itellä jääny kyllä ihan positiivinen kuva motoboxin palvelusta. ja asiakaspalvelusta sen verran, että on saanut ihan asiallista neuvoa kun on ollut ongelmaa mopon kanssa.
    Sen verran täytyy ottaa, ettei pelota aijaa.
  8. #38
    Motoboxissa palvelu pelasi jälleen mainiosti
    Buell XB12Ss Lightning 2006
  9. #39
    Lainaa (wesba @ Joulu. 15 2008,22:37) kirjoitti
    Nimet (firma) voi tuoda julki, ellet heitä ilmaan asiattomuuksia ja omia epäilyjäsi.
    Esim. itselläni on dokumentit, kuinka 4000e pyörään tehdään 1355e remppa (30 000km iso huolto) ilmoittamatta etukäteen, että huollon hinta on iso pyörän arvoon suhteutettuna.

    Tiedän että omavikani oli, etten pyytänyt etukäteen arviota, tai asettanut hintakattoa. En tiennyt kuukauden 1. pyörää omistaneena tätä. Ja tietysti tähän vaikutti myös se, että kilpailevassa liikkeessä :Crossi-pyörä kieltäydyttiin huollosta kokonaan, kun kuulivat että pyörä oli tuotu Saksasta.

    Tämän Midaksen-kosketuksen jälkeen on Trumppa-huollon vastuu siirtynyt kokonaan minulle.


    * * * *Nimimerk. oppirahat maksettu
    Se on sitä kepillä jään koittamista. Itse olen törmännyt samaan ilmiöön, mutta en mp-saralla. Koska mp:t huoltanut pääsääntöisesti itse.

    Jos sattuu asiallisesti kysymään mihin perustuu huolto/korjausyrittäjän yli 100 E:n tuntilaskutus, niin yht äkkiä kuin salamn iskusta hinta tippuu puolella, tai saa v..tuilun osakseen. Tätä on tapahtunut mm. atk-huollossa, kodinkonekorjaamosa ja autokorjaamolla. Sekä tekemättömistä tunneista laskuttamista. Esim. *5 tunnin laskutus 3 tunnin työstä, sisältäen ilmitullessaan valtavan määrän selityksiä kaupanpäälle. Täysin identtisillä ja yksinkertaisilla huoltotöillä on saattaanut pahimmillaan olla 4-kertaiset hintaerot!

    Ja huolto/korjaus kaupat jää luonnollisesti jatkossa tekemättä, ja taattu mainostyö on tehty.



    Murjaanien kuningas!
  10. #40
    Lukekaas kaakonkulmalaiset ja muutkin tuo "Motomarket Turku" 12.05.2011
    kotka
  11. #41
    Motoboxille ruusuja, 5/5, Yammun säätö ja muut pikkujutut tehtiin aikataulusta etuajassa ja korjattiin samalla vähän muutakin, tarpeettomia osia ei vaihdettu ja hinta-arviokin alitettiin reilusti. Nyt tikittää ku Sveitsiläinen ajannäytin...
    -- Julius K -- R1200R & XL700v --
  12. #42
    Joka threadissa posse ottaa kiinni tohon että eivät ottaneet pyörää huoltoon. Eihän se varmaan tässä se pintti olekkaan vaan toi väitetty vittuilu ja perään huutelu.

    Liike valitsee asiakkaansa, mutta ovelta käännytetylle ei kyllä kannata enää ruveta huutelemaan ja vittuilemaan.. Se kirjoittaa heti moottoripyörä.org sivustolle ;D

    PS. Ja täähän on niin vanha juttukin jo että asia voi hyvin olla muuttunut.
    __________________________________________________ _______________

    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
  13. #43
    Kyseinen tapaus on ilmeisesti tapahtunut monessa muussakin kaupungissa, mitä juttuja kuullut

    Lainaa moukku kirjoitti Katso viesti
    Kaikilla se hissi ei nouse aina ihan ylös asti, eikä ajattele tekemisiään loppuun asti.

    Esimerkkinä tästä:

    Rikkinäisissä verkkareissa ja likaisessa valkoisessa t-paidassa, mersu liikkeeseen mennyt mies oli mennyt katselemaa uusia mersuja, myyjä oli alkanut ulkonäön perusteella arvioimaan asiakasta ja käynyt tyrkyttämään käytettyjä autoja, asiakas ei ole halunnut käytettyä vaan oli halunnut koe ajaa uusinta mersua.

    Myyjä ei antanut, asiakas vaihtoi liikettä. ( ilmeisesti oli myös jonkin näköstä sanasotaa )

    Saman päivän aikana tuli asiakas vaimonsa kanssa uudelleen samaan liikkeeseen kahdella tuliterällä mersulla.

    Tyyliin " Menetitte hyvät kaupat "

    Kyseinen asiakas oli käteisellä ostanut molemmat mersut.

    Tälläinen tapaus Kotkassa tapahtunut
  14.  
  15. #44
    Motoboxista olen saanut asiallista palvelua,huoltopuolella,koska sitä olen käyttänyt.
    Homma toiminut kuin junan vessa.Pyörä aamulla liikkeseen,tekstiviesti kilahtaa puhelimeen.. homma valmis. Aina saman päivän aikana. Tästä on hiukan jopa valmis maksamaan..Itse huollot tehty juuri niin kuin sovittu,pikkuhommia tehty pyytämättä siitä edes mainitsematta.

    Risuja.. ei Motoboxille vaan lammasaarelaisen mentaliteetille.
    Kotkalainen moottoriverme kauppa on oma ihmeellisyytensä..jota ei voi muuhun maailmaan verrata.Paikallinen myi mopotintaan reiluun 2000,oo euron ylihintaan.. " se vain persaukisesta tuntuu siltä"...oli vastaus kun ihmettelin hintapyyntiä.. No rahat oli taskussa,joten siinä meni kaupat sivu suun.
    Eikä siinä vielä kaikki.... Paikallinen autokauppa.. Vuoden vanha auto. Käteiskauppa,ei vaihdokkia. hintapyynti.. "realistinen". No saman sai uutena,samoilla varusteilla,kahdet renkaat ja kaupan päälle asiallisella ja ystävällisellä palvelulla Kouvolasta hurjalla 500,00 euron lisähinnalla. Kirjallinen tarjous tuli sähköpostiin 10 minuttia puhelusta..
    Eikä vieläkään kaikki..kaupanpäälle saat Tämän kirjoittajan pärstäkertoimen hinta on 1 500,00 euroa. Isäukolle tarjous 1 500 euroa halvempi,kuin minulle. Sama myyjä,sama paikka,samat ehdot,kirjallisesti. . Niin ja ko liikkeessä ei ole edes aakkoset hallussa.... Corollasta pyysin esitettä,Avensiksesta lykättiin kouraan.
    Luojan kiitos.. muuttivat paikallisen MB liikkeen myyjien tiloja. Eivät pääse karkuun potentiaalista asiakasta suljetun oven taakse. Jopa Usain Bolt olisi jänyt toiseksi sen verran kovaa vauhtia ko liikkeen myyjä lähti asiakasta karkuun..Olisko sprintteriksi pitänyt ryhtyä....
    Mistä noita todellisia myyntipuolen ammattilaisia ohjautuu juuri kotkalaisiin autoliikkeisiin.

    Ps. OPEL liikkeessä ammatitaito hukassa.. Ja hupsista ostin auton.
    liikkuva shikaani
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12