Voisko joku kertoa miten Kawan tulpanhatut irroitetaan,raakaa voimaa vai kiertämällä vai miten?Ei viittis rikkoa mitäänKiitos etukäteen neuvoista
![]()
Tulpanjohdoista ne lähtee irti kiertämällä, ja tulpan päältä ihan vetämällä.![]()
Superbike #7
Siis kyseessä -06 mallin 1400 Zetori!En lähtis ihan johdoista kiertelemään kun ovat liittimellä kiinni hatuissa![]()
Otat ensin liittimen irti tulpanhatusta/puolasta. Tämän jalkeen puola lähtee nostamalla ylös. Se saattaa olla jonkin verran tiukka ja pieni kiertäminen auttaa, älä missään tapauksessa väännä.
Takaisin asennuksessa voitele puolan kaula pienellä määrällä vaseliinia.
Kun otat puolan (tulpanhatun) auki niin katso ,mihin suuntaan johto tulee niin saat varmasti takaisin oikeaan asentoon.
Ei vanha vittuile, vanha neuvoo.
Mitäs kautta tulppiin pääsee helpoiten käsiksi, pitääkö paljonkin purkaa? Olisi kynttilöiden vaihto täälläkin edessä.
1000
Mä kerron; 1) etsi netistä tms. Kawan merkkihuollon osoite. 2) Soita sinne ja varaa aika. 3) Vie mopo sinne sovittuna aika. 4) Odota kun Rasvanäppi hoitaa homman. 5) Maksa lasku ja aja kotiin.(Hannula @ Kesä. 24 2008,11:53) kirjoitti
Mikä tässä nyt on niiiiin vaikeaa?![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Kysytääs seuraavalla kerralla sen verran tarkasti ettei jää selittelyn varaa.(jakihei @ Kesä. 16 2008,20:29) kirjoitti
![]()
Superbike #7
Kokeile joskus kämpän täysremppaa niin saat osviittaa...(ttuttu @ Kesä. 24 2008,12:00) kirjoitti
![]()
1000
Been there done that - and NEVER again!(Hannula @ Kesä. 24 2008,12:17) kirjoitti
Meni ziljoonakiljoona markkaa, herrrrmot ja ihmissuhde! MÄ tiedän.....
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Jep,tulppiin pääsee parhaiten käsiksi kun ottaa pois tankin edestä muovin+sen sivuilla olevat sivumuovit +siitä alaspäin muovit irti molemmilta puolilta.Vasemmalta puolelta 1 tulppa irti ja loput oikealta,musta oli niin helpoin,ahtasta on mut ei paha.Kawan oma tulppa-avain oli hommaan hyvä.Itse tilasin Rock-autosta jenkkilästä Iridiumit,makso n.37e postitettuna eli ei paha.
Mä vaihdoin kaikki oikealta puolelta. Hyvin onnistu Kawan omalla avaimella.
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club