Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    (poistettu tili)
    Aiheesta on varmaan vanhoja ketjuja, mutta ne ei paljon lämmitä.
    Olen usein käyttänyt Vanne centeriä, mutta siellä on toiminta lopetettu. Nyt on edullisen paikan haku käynnissä.

Eli missä vaihdoit, mitä maksoi?

Minä maksoin:

Prätkäpaja (Tokimoton naapuri) omat renkaat alta alle 40e per pää.
    JL-Bike molemmat alta alle yht. 60e.
    Tuolla käytän muutekin huollossa joten en tiedä vaikuttaako se hintaan.
    xxx
    Bike Teamissa siinä Allrightin vieressä Vantaalla vaihtui takanen alta alle pikkuisen yli neljälläkympillä. Teetätin jo toukokuussa niin ei tarkkaa summaa ole muistissa... Kuitit revitään per heti
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
    Viime viikolla vaihdatin takasen alta alle Artsi Cyclessä 20€.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
    Lainaa (R2-D2 @ Kesä. 16 2008,12:05) kirjoitti
    Olen usein käyttänyt Vanne centeriä, mutta siellä on toiminta lopetettu. Nyt on edullisen paikan haku käynnissä.

Minä maksoin:

Yrittäjä siis vaihtunut? Olitko tyytyväinen Prätkäpajan palveluihin? Itse pari vuotta Carl'n renkaanvaihtopalveluja tyytyväisenä käyttänyt.
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
    Kumiveikko Veikkolassa.

Markolla kohtuuhinnat (copypastella: Rengastyöt: asennus irtopyörälle ja tasapainotus 12€ odottaessa, alta-alle alkaen 22€ etu 27€ taka, myös omille renkaille.) ja loistava palvelu!
    ...
    (poistettu tili)
    Lainaa (pete457 @ Kesä. 17 2008,13:26) kirjoitti

Minä maksoin:

Yrittäjä siis vaihtunut? Olitko tyytyväinen Prätkäpajan palveluihin? Itse pari vuotta Carl'n renkaanvaihtopalveluja tyytyväisenä käyttänyt.
    Kyll se minusta sama kaveri oli, eihän se aiemminkaan tarkkaan ottaen ollut Tokimotoa, vaikka siltä näytti.

Hyvästhän renkaanvaihto kävi, oli vaan hinta noussut reippaasti, muistaakseni ennen 25e per pää. Ei siinä muuta valittamasta ollut. On ryhtynyt myymään renkaita, tiedä sitten olisko edullista.
    +1 Kumiveikolle sain tänään renkaan vaihdettua ja tuli ostettua uus takakiekkokin varuiks kesän rientoihin...
    Jos Länsi-Helsingissä asustelee niin Pyörä ja Mopo Oy ainakin on kohtuullisen edullinen.

Copypaste:
    "Renkaanvaihto alta-alle 30 euroa ja irtovanne 15 euroa.Asiakkaan omiin renkaisiin lisätään tasapainotusmaksu 6 euroa."
    Z750 '04
    Takarengas R.M. Heinolla 38EUR ja onnistui vielä viime lauantaina äkkiseltään, josta kiitos!
    BT1100 -04

(TRX850 -95)
    (CB350S -88)
    Lainaa (R2-D2 @ Kesä. 17 2008,23:48) kirjoitti
    Lainaa (pete457 @ Kesä. 17 2008,13:26) kirjoitti

Minä maksoin:

Kyll se minusta sama kaveri oli, eihän se aiemminkaan tarkkaan ottaen ollut Tokimotoa, vaikka siltä näytti.

Hyvästhän renkaanvaihto kävi, oli vaan hinta noussut reippaasti, muistaakseni ennen 25e per pää. Ei siinä muuta valittamasta ollut. On ryhtynyt myymään renkaita, tiedä sitten olisko edullista.
    Oma rinkula irtovanteelle kakskymppiä. Palvelu oli oikein hyvää.
    Ei ollu kyllä ainakaan sama Calle vaihtamassa kuin viime vuonna...
    Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
    Lainaa (Streethawk @ Kesä. 17 2008,09:52) kirjoitti
    JL-Bike molemmat alta alle yht. 60e.
    Tuolla käytän muutekin huollossa joten en tiedä vaikuttaako se hintaan.
    Sama hinta vaikken siellä huollatakaan. Vaihtotyön olisi tietysti voinut tehdä niin ettei kolhita vanteita....
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    Lainaa (Tenere-Heikki @ Kesä. 17 2008,14:01) kirjoitti
    Kumiveikko Veikkolassa.

Markolla kohtuuhinnat (copypastella: Rengastyöt: asennus irtopyörälle ja tasapainotus 12€ odottaessa, alta-alle alkaen 22€ etu 27€ taka, myös omille renkaille.) ja loistava palvelu!
    Jepjep. Ja liike on auki sopimuksen mukaan. Siitä iso +
  14.  
    Lainaa (Pectusfortuna @ Heinä. 09 2008,22:06) kirjoitti
    Lainaa (Tenere-Heikki @ Kesä. 17 2008,14:01) kirjoitti
    Kumiveikko Veikkolassa.

Jepjep. Ja liike on auki sopimuksen mukaan. Siitä iso +
    Voin suositella, joustavaa ja hyvää palvelua!

Virheitä jo vuodesta -81