Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Olisiko kellään kokemusta mikä pleksi olisi paras -03 Bladeen,tuplakupla,spoileri ?ja kenen valmistama olisi hyvä,pituutta mulla on 187cm ja viima tulee suoraan päähän ja kaulan kohdalle ei viittis aina muna asennossa ajella..
    Mistäköhän löytyisi kirkkaat vilkunlasit kyseiseen pyörään?
    Itellä on toi tuplakupla ja ei ole valittamista kovassakaan vauhdissa ja ite olen 185 pitkä. ohjaa hyvin tuulen ylitse eikä pujuuta päätä.
    kirkkaita vilkunlaseja kannattaa kysellä stormilta jos oikein muistan niin tais kuvastossa olla semmoset, voin muistaa väärinki.
    KTM 640 LC4 Prestige 2006
    savunväriset vilkunlasit saa ostamalla esim FMX650:kaan vilkunlasit ja värilliset polttimot. tietysti pari pientä komplikaatiota tulee, koska värillisen polttimon kanta on erilainen kuin kirkkaan polttimon, voi joutua toisen nipan rälläköimään kannasta pois, että pystyt käyttämään värillistä polttimoa tuossa vanhassa kannassa.

lisäksi vilkunlasin ruuvinkohdassa on pieni nippa joka estää lasia asettumasta, sekin pitää hioa alas. sen jälkeen toimii.

jotkut ohuet tarvikeplexit meinas mulla resonoida pirusti määrätyillä kierroksilla, huomasi, että kun otti kädellä kiinni plexistä, niin ääni väheni huomattavasti.

Itsellä oli tuplakupla(olen 186cm) ja ei se paha ollut, mutta kyllä sekin turbulenssia luo enemmän kuin nakupyörä. mutta niinhän se aina, ei siitä mitään pan europania saa tehtyä ikinä. sportti on sportti.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
  4.  
    Itse tilasin Turussa olevasta pr powercontrollista tuplakuplan VFR:ään. Orkkis plexi pukkasi suoraan kaikki viiman kypärään ja kaulaan, mutta tuplakupla ohjaa kaiken viiman just yli kypärän. Ei rämise eikä aiheuta pyörteitä, kuten spoilerit ja touringit (ei omaa kokemusta, mutta ex työkaverin, joka oli VFR:ään iteroinut näitä plexejä).