Olinpa äsken tuossa Abrahaminkadulta kääntymässä Ruoholahdenkadulle punasissa odotellen. Olin ensimmäisenä jonossa ja juuri ennen valojen vaihtumista takaa kuului kumin vinguntaa ja perään miehekäs POKS! Onneksi meitä oli jonossa kaksi joista takimmainen oli kotilo ja otti vastaan tuon takapään muokkauksenNiin vaan joku siellä veteli ajatuksissaan, ettei huomannu edessä immeisten kahdella kaistalla punaisissa seisovan, olisi ollu hiukan vee mäistä saada joku perään ja lentää siitä tuonne Ruoholahdenkadulle, pienestä se on kiinni välillä.
![]()
Chief Dark Horse -22
Tracer GT -18
F 700 GS -13
GSR 600 -06
FZS-600 -00
Virago 535 -99
Onnea aina tarvitaan,näitä peräänajoja silmälläpitäen ryhmitynkin aina kaistan reunaan risteyksissä/valoissa,myös suoraan ajaessa.
KEPPI-G
Viime kesänä todellakin huomasin että joskus homma onnesta kiinni(Keppigee @ Kesä. 13 2008,17:34) kirjoitti
Ryhmittäydyin jostain syystä vasemmalle (ulommalle) (E:molemmat suoraan)kaistalle...ei mitään, ei pienintäkään syytä tehdä näin...risteyksessä liikennevalot, hiljainen aika, ehkä klo n. 18 launtai tms. Valot vaihtui punaiselle...hiljentelin siinä ihan normaalisti, viereisellä kaistalla; sillä oikealla herrashenkilö jarruttaa kummit sauhuten punaisiin...jos olisin sillä kaistalla ollut (sääntöjen mukaan olisi pitänyt), olisin moottoripyörää lyhyempi. T.S...tyyppi olisi ajanut perään täysillä, pysäytysviivalla olisi tämä tyyppi ehkä ihmetellyt mitä tapahtui???
Mikään siis liikenteessä ei tapahtunut äkkiä...minäkin olin jostain syystä väärällä kaistalla![]()
. <<<Tällä kertaa oikealla.
E:lisämuoks: oma ilme oli varmaan vähintään hölmistynyt, kun tyyppi siinä vieressä paniikkijarrutteli punaisiin...täysin ilman syytä; no jos punainen liikennevalo on yllätys...varsinkin kun viereisellä kaistalla (minä) ollaan jo tovi odoteltu seuraavia vihreitä
Mukava ku pukama...eiku mukana
Mei tö iiköls SKRIIM!
The Mocamaster
Koska kortti ja leipä
eli todennäköisesti maksimoit näkymättömyytesi.(Keppigee @ Kesä. 13 2008,17:34) kirjoitti
itse katselen peileihin, ja vilkuttelen jarruvaloa.(ja olen valmis hyppäämään pyörän päältä oikealle.)
yksi koulukuntahan sanoo, että vapaalla ei pitäisi vaihtaa, varsinkaan tilanteessa jossa ei ole suojaavaa autoa takanasi jo pysähdyksissä. koska tällöin pystyy lähtemään eteenpäin heti.
joskus kevariaikoina joku kuplavolkkari tuli märällä asfaltilla takaa, ja jarrutti varmaan myöhässä, kuulin renkaan ulvonnan ja nostin kytkintä ja ajoin suojatien päälle eteenpäin. kyllä se just stoppasi ennen mua. vähän katseita vaihdeltiin ja jatkettiin matkaa. ei sitä nuorena uskaltanut ruveta mouhoomaan. nyt vois sanainen arkku aueta vähän herkemmin.![]()
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Oliko peräänajaja brittiläinen F1-kuski? Niiltä on viimeaikoina nähty vastaavia tempauksia...(kane80 @ Kesä. 13 2008,17:19) kirjoitti
+1(Mipe @ Kesä. 16 2008,10:01) kirjoitti
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08