Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Voi että tää on vaikeeta joskus...??? *

Olen koittanu kaivaa tietoa valmistajan nettisivuilta ja seurata palstan keskuteluja, mutta olen nyt tässä suossa m***ni myöten enkä taida päästä eteenpäin.

Tarkoitus olisi siis hankkia jokin Tomtomin edullisista naveista seuraavanlaiseen käyttöön...
    - normaali autokäyttö (osoite toisella paikkakunnalla, nopein reitti osoitteeseen)
    - sama laite mopoon (teline/tankkilaukku tarpeen mukaan) ja *laitteeseen pitäisi saada ladattua GoogleMapsilla tehtyjä mutka- ja maisemareittejä Suomessa (itn-fileenä)

Mulla on nyt leikittävänä naapurin TomTom One 3rd, mutta siihen ei sitten taida saada ladattua noita reittejä pc:ltä, eikä edes suunniteltua reittiä itse laitteella useammalla reittipisteellä.

Palstalta löytyi muutama vihje valikoiden laajentamisesta, mutta en saanut niitä toimimaan. Eikä naapurin laitetta uskalla oikein enempää puukottaakaan.

Kertokaapa ystävät kokeneempina, missä Tompan alkupään versiossa nuo lataukset toimivat..??

Näytön puolesta One XL olisi kiva, mutta toimiiko tuo edelläkuvattu...???
    Don`t call me, I call you...

VFR750, nuorekas kaks`kymppinen
    Soitapa Tom Tomin kotimaan tukeen 03039038, sieltä saat varmaan ajantasalla olevia ohjeita ja neuvoja Tompan kaikille malleille.
    Nautiskeleva m-pyöräilijä
  3.  
    itse laitteella kyllä saat tehtyä usean pisteen reittisuunnitelman
    valitsemalla tompan valikoista reittisuunnitelman teko.

noista latailuista en tiedä
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99