Kuten jo Peurungassa sovimme, niin seuraava tapaaminen Skootteripäivän yhteydessä Helsingissä 7.6.2008. Kokoonnumme siis ensin Ruskeasuon Teboilille "klik". Sieltä siirrymme yhdessä Paavo Nurmen patsaalle (Mäntymäen kenttä), josta tuo SSC:n kulkueajo lähtee ja johon sitten myös liitymme mukaan. Olisiko tuon oman kokoontumisemme kelloaika klo 10:00?
Ajattelin kurvailla stadionille, joten miksikäs sitä ei voisi kiepata Teboilin kautta.
Olikos teillä puhetta siitä, että kuinka moni Peurungalla olleista on tulossa Helsinkiin?
Paikalla Peurungassa oli siis yhdeksän "pyöräkuntaa", joista käsitykseni/muistini mukaan kukaan ei ehdottomasti kieltäytynyt osallistumasta Skootteripäivä-tapahtumaan.(snappa @ Touko. 22 2008,21:26) kirjoitti
Ehdottomasti paikalla ja aikataulukin vaikuttaa sopivalta. Ehtii täältä vähän etäämmältäkin hyvin perille. Säätilaa pelkääville sanoisin, että se on vastaanotettava, mitä ylhäältä annetaan, mutta eikös Helsingin kesäkuut ole tunnetusti vähälumisia (vrt Peurunka). Ollaan, maxistit, mukana omalta osaltamme tekemässä tapahtumasta onnistunutta. Olen varma, että pääkaupunkiseudun maxilla ajavat pistävät sanan kiertämään ja tulevat suurella joukolla jo Ruskeasuolle "renkaita potkimaan", hä!
wart burgman
Peurungalla oli myös puhetta, että lannestä päin tulevat voisivat kokoontua jo Lohjanharjulla Nummenkylän Nesteellä (Salosta päin tullessa, 1-tien varressa n. 1 km ennen Turun moottoritien alkua). Sieltä lähdettäisiin ajamaan letkassa vanhaa Turun tietä pitkin kohti Helsinkiä. Jos lähtö Nesteeltä olisi klo 9:00, niin silloin ehtii Ruskeasuon Teboilille klo 10:00:ksi. -Mikäli tämä sovitaan yhteiseksi tapaamisajaksi muualta tulevien kanssa.
Randy
Mukana ollaan. Treffit Nummenkylän Nesteellä hyvä idea ja sopii meikäläiselle.
FINBurger
Suzuki AN650 L2 Burgman
Minä voisin liittyä letkaan Ruskeasuon Teboililta olettaen, että olen matkustanut maxillani Helsinkiin. Majoitusvaraus on voimassa!
Aikuinen nainen nexusti
Suunnitelmiin muutos, erinäisistä syistä johtuen, joista perimmäisenä varsinaisen syyn nykyhetkisen tilan heikkeneminen aiheuttaa sen, että minun on matkustettava Helsinkiin junalla. Ehkäpä sitten seuraavalla kerralla tilanne on parempi...
Aikuinen nainen nexusti
Kuinkakohan moni on nyt lähdössä täältä länsi rannikon seudulta Helsinkiin lauantaina? Eli onko treffit Nummenkylän Nesteellä vielä voimassa? Sää ainakin näyttäisi suosivan, eli lunta tuskin tulee *![]()
FINBurger
Suzuki AN650 L2 Burgman
Toivottavasti Nummenkylän Nesteen treffit la 9:00 on voimassa, ainakin minä olen tulossa. Ja on sinne yks Lohjalainen maksistikin tulossa, juteltiin meinaan just äsken puhelimessa.
Ja Nesteeltä tosiaan Piaggio07:n ehdotuksin kohti Ruskeasuon Teboilia.
Exä: Suzuki Burgman 650 Executive ABS
Nyxä: Honda CBR 1100XX Super Blackbird -07
Tähtään siihen, että juon aamukahvit Nummenkylän Nesteellä ja olen sieltä lähtövalmiina klo 9:00. Olen mukana kokoontumisajossa, mutta Rautatientorin tapahtuman joudun jättämään lyhyeksi muiden menojen vuoksi.
Randy
Laitetaanpa tännekin, täällä kun saattaa olla hieman eri porukkaa kuin SSC:n palstoilla.
Hieman kuvamateriaalia tapahtumasta
http://www.youtube.com/watch?v=tx5fRFB-Ftw
-Sami
Tutunnäköistä porukkaa vilahtaa myös lauantain Yle:n iltauutisissa "klik". Nuo tutut hemmot vilahtavat lähetyksessä 10:00 min kohdalla.