Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Semmosta et tänään vein pyörän kawa 10r 24tkm huoltoon ja sieltä sitten soitettiin että keulaöljyjä vaihdettaessa ei suostunut yläpää aukeamaan. Sanoivat että aukes vähän matkaa ja siihen tyssäs. Miten toimia keulaan ei ole koskettu tehtaalta lähdön jälkeen, onko tolle vielä takuuta vai maksanko kiltisti itse? Osa maksaa kumminkin 192 euroo + työt.
    Kawasaki zx-10r
    Et ainakaan itse maksa, nehän sen väänsivät solmuun. Mistä tiedät, millä tavalla. Minua on yritetty kusettaa kotilohuollossa maksamaan asentajan rikkoma osa, vasta kovan vääntämisen jälkeen meni korjaamon piikkiin. Yritti aika halpaa "se oli jo vähän halki ja repes kun vähän koitin irrottaa..."
    Älä helevata itse maksa. Se maksaa joka rikkoo
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  4.  
    Käy kattomassa miten on asian laita. Eli eikun vaan käyt ite tutkimassa, miksei aukea. Jotain irrotusöljyä runsaasti väliin ja koittaa saada auki. Jossei aukea niin jokuhan siellä kanittaa vastaan. Ei se huoltoliike sitä välttämättä ole rikkonut, vaan asia saattaa olla oikeasti kuten sanoivat, sen näkee yleensä aika helposti kun käy paikan päällä katsastamassa tilanteen.

Ainahan sitä voi takuun perään maahantuojalta kysellä...