Ilmeisesti sytytysongelmaa ss750 -92 kanssa. Kuivalla kelillä kaikki toimii hyvin, mutta sateella kun vettä roiskuu paljon pyörä alkaa nykimään, hiljalleen veto häviää ja lopulta moottori sammuu. Tarkistin ettei kaasareissa ole vettä, joten ongelma liittyy ilmeisesti sytytysjärjestelmään. Tulpat tsekkasin, ei pitäisi olla niiden puolesta ongelmaa.
Onko kellään tullut vastaavaa vastaan? Voisiko vettä päästä esim. moottorin poskeen sisälle tms?
Sytkän pickup:ien liittimet täynnä vettä.
Anturit on vauhtipyörän kehällä ja liittimet tankin alla pyttyjen välissä luultavasti. Samaa vikaa oli ex. 851:ssä. Kannattaa tarkastaa .
Miten pyörä lähtee käyntiin sammumisen jälkeen? Pitääkö kuivatella kauan vai lähteekö käymään hetken odottelun jälkeen? Alle +8 lämpötiloissa sadekeleillä kaasuttimen kurkut voivat jäätyä ja siitä seuraa tuon tapaisia ongelmia.
ex suzuki gs 500e-90,ex suzuki dr 650e-97,ex Ducati 900 ss -91,ex Ducati900ss-97,ex Ducati ST2 -03,Triumph Thruxton -07
Ääni pick-upeille. Entisessä Ducatissa pimeni koko anturi (olikin ainut vika) ja nykyisessä oli ostettaessa käyntihäiriöitä, jotka paikallistui vettä täynnä olevaan pick-upin liittimeen moottorin vasemmalla kupeella. Aukaisu, CRC ja kuivaus autto.(nixu @ Kesä. 12 2008,21:47) kirjoitti
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Ääni jäätymiselle, mikunit ovat todella herkät kostealla kelillä vaikka lämpöasteita on se liki kymmenen.
Keihineihin laitoin ylivuoto/hengitys lähtöön mikunin kohokammion tyhjäysputken. Sateella alkoi ihme nykiminen. Kiihtyi jotenkin, tasaisesti ei kulkenut ollenkaan. Reilut 20km kotiin ja satoi ja vit..
Ajattelin että ajan niin pitkälle kuin pääsen.
Nilkutin perille asti, pyörä sammua tupsahti puun alle kuivaan paikkaan. Kypärä ja hanskat lensi nurmikolle ja kirosin...
Pyörän alle ilmaantui kostea läiskä. Bensaa vai öljyä?? sitä nuuhkimaan ja sormella kokeilemaan, VETTÄ?
Laakista käyntiin eikä mitään ongelmia. Hengitysputkeen oli mennyt vettä ja se sekoitti kaasuttimen toiminnan. Nyt putki vedetty toisin.
m583"s"
Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
Taisi vika löytyä.
Tarkistin pickupien liittimet moottorin kupeessa toistamiseen ja kas vain, hupussa joka liittimiä suojaa olikin pieni "reikä"... Ei siis ihme jos ei sytytys pelannut.