Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    joo, tyytyväinen pannaristi uutena ja tyytyväisenä kyselee, mitä bensaa käytätte? Itsellä st1100 ja olen miettinyt näillä hinnoilla siirtyväni 95seen. Edellinen muovikuula (kawa) sai sisäänsä 98 aina, korkeamman puristuksen ja viritysasteen vuoksi. Miten on, pienemmillä kierroksilla käytä ja käytettävä pani? Onko merkitystä, siis muuta kuin hinta? Onko faktaa vai ihan tottumuksestako tankkaatte juuri sitä mitä tankkaatte?
  2. #2
    Pistä mitä halvimmalla saat. Ei se mikään kuuraketti ole.
    Dixi et animam levavi
  3. #3
    Kysyin juuri ko. asiaa Hondan merkkihuollosta, ja sain vastauksen, että Pannari pelittää aivan loistavasti 95E:llä... Oon nyt itsekin ajellut n. 2000km 95:lla (ennen sitä n.8000km 98:lla), enkä ole huomannut mitään eroa !

    Kuten "ek@"kin sanoo, niin Pannarin kone on lähempänä auton moottoria kuin ruohonleikkuria, joten 95:sta vaan tankkiin !
    Macce

    http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

    ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
  4. #4
    Kyllä tosiaan 95 oktaaninen pelittää siinä ihan mainiosti. Muistaakseni oktaanivaatimus on vieläkin alhaisempi, mutta tuota olen käyttänyt koko ajan ja no problem. Ei st 1100 niin tykki ole, että bensan pitäisi olla "tiukempaa".



  5. #5
    Edellinen pyörä olt st1100, se kulkee 95:lla ihan samalla lailla kun jollain v-powerilla.
  6.  
  7. #6
    Minulla 03 Pannari ajelen venäläisellä 92 pelittäähän tuo sellaisellakin.
    pali. Honda Paneuropean 1300 abs -03