Molemmat pakolliseksi
Ensiapulaukku pakolliseksi
Ajovarusteet pakolliseksi
Ei molemmatkaan
Ei ei mitään pakkoja. Tanan sosialistit jotka haluutte puuttua kaikkeen. Enää saa omaa metsääkään kaataa, jos ei ole oikeanlaista sahaa, kenkiä, housuja, takkia ja kypärää. On se kumma keleen halu vahtia kaikkea![]()
Klapien pitää täyttää e hyväksyntä ja makkaraa ei saa grillata avotulella. Uimaan ei voi mennä kuin yleisellä rannalla virkaaikaan kun silloin siellä on hengen pelastaja.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Kohta sekin on pakollista ja osittainhan sekin jo on(hra1150 @ Kesä. 11 2008,22:41) kirjoitti
![]()
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Penkin alla on nippa nappa tilaa jarrulevylukkohälyttimelle ja ketjuspraylle, edes motoristin minilaukku ei mahdu noiden kanssa. First things first, eli tavarat tärkeysjärjestykseen.(Kawa LTD @ Kesä. 10 2008,22:12) kirjoitti
![]()
RC8
Don't call me stupid, I'm insane!
Autoissa ymmärrän ensiapulaukun pakollisuuden. Mutta että mopoissa. Jos mulle jotain sattuu, niin millä joku sen satulan alta kaivaa esiin. Kyllä siinä enemmänkin kaivataan jonkun muun apua, kuin omaa ensiapulaukkua. Ja jos mun motoristiystävälle käy jotain, niin sillä lasten ensiapulaukulla (mikä mopoja varten on) ei paljon mitään voi tehdä jos on isompaa sattunut.
©
Kyllä pitäs se varoituskolmiokin määrätä pakolliseksi varusteeksi myös moottoripyöriin![]()
Ducati Diavel Dark
Ja heijastinliivit ja vaahtosammutin ja kuukauden kuivamuonat sekä paketti Samariinia.(NewmanRS @ Kesä. 12 2008,13:43) kirjoitti
Ja kori kaljaa.(tane @ Kesä. 12 2008,13:50) kirjoitti
![]()
Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
Tää keskustelu on lähteny lapasista kuten yleensä.
Kun nuo "viisaat" päättäjät tarpeeksi kauan hautovat ideoita pikkuaivoissaan päättävät he:
- moottoripyöräily ei ole kenellekkään välttämätöntä.
- moottoripyöräily on extreme laji.
- extreme lajin harrastus sallittu vai suljetulla alueella.
- pyöriin rajoitin ( max 20 km/h )
- ynm.
Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
www.cbr.fi
Hehhe(rammus @ Kesä. 11 2008,22:56) kirjoitti
Kaukana sosialisteista ;)
Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
Kukin ajelee tavallaan / varusteilla![]()
Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
Aamen.(Rantze @ Kesä. 12 2008,18:06) kirjoitti
Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
Siirretään keskustelu takaisin aloittajan omaan päähän.
Olen toki miettinyt ja kai sitä pitää miettiä(hjerp13 @ Kesä. 12 2008,19:19) kirjoitti
![]()
Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
ei kaikkeen tarvi pakottaa ea laukun vois ottaa mukaan jos sen saa sitoo rekisterikilven päälle ja ajelen siinä asussa kun minäkin päivänä huvittaa![]()
Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
Itelläni on melko usein ajovarusteet, tai ainakin minimissa takki ja hanskat. Kaksikin mopo EA laukkua ja spr:n ea 1 ja 2 käyty. Joo, kehu kehu, mutta pointtina; mihin mä sen laukun siinä mopottimessa työnnän kun ei oo sivulaukkuja yms.
Kukin tyylillään ja varusteillaan. Jos onnettomuuspaikalla tarvii ea boksia, ni ratsatkaa pysähtyneeltä/ohiajavalta autolta, luulis löytyvän aikas monelta.
Jokotai
.
Sä ajat töihin, mä ajan työkseni.