Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
  1. #31
    No nyt kun mopo on säädetty niin kyllä toi nyt tasasemmin vetää ja sanoinpa vielä bikeworldissa kun huoltivat, että jos näkyy kuristuksia niin repikää pois mutta ei kuulema ollut. Ei silti kyllä keula nouse kaasulla sitten mitenkään. Tosin sano se korjaajamies että joskus näitä on kuristettu syttypyörälläkin...

    Pitää kai alkaa laihikselle(105kg) tai käytettävä penkissä että saa mielenrauhan. Tai sitten liian jäykäksi säädetty takaiskari vaikuttaa siihen. Ei sillä että haluisin keulia mutta olishan se kiva tietää että voiko tää vanha lehmä vielä jotenkin paremminkin lähtee.

    Ja jaksaa kiihtyäkkin sinne 200 pintaan ihan tasasesti mitä nyt saksassa/lentokentällä/suljetulla alueella kokeilin. Huippuja en oo ikinä testannut...
  2. #32
    Lainaa (chainese @ Kesä. 16 2008,10:14) kirjoitti
    Mites muuten voiko oma cebarini olla näitä kuristettuja pelejä vaikka rekisteriotteessa lukee 98kw, eli siis näkyykö mahd. tuonnin yhteydessä kuristetut tehot rekkarissa?
    melkolailla vakiotehot, palttiarallaa sadan kilowatin eli 132 - 135 hv kieppeillä on ilmoitetut konetehot tonniähvälle.

    satkuun menee 3 - 4 s väliin.
    kahteensatkuun vähän toistakymmentä tai kymmenkunta sekkaa.
    huippuja kelaa n. 258 - 265 riippuen...
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #33
    Ei munkaan vanha -90 Cepukka keulinut kaasulla, ihmettelen jos jollain (vakio) keulii.
    Tutto sotto controllo.
  4. #34
    Lainaa kirjoitti
    kelasi mittariin 275 eli todellinen vauhti varmaan tuolla 260 paikkeilla
    Lainaa kirjoitti
    No kyllähän se kuussatkukin 250km/h kulkee... 265 kelas tosiaan mittariin parhaimmillaan
    Itse ajelin viime kesänä Joensuun lentokentällä 1997 RC36 VFR:llä kahteen vetoon mittarin mukaan 270 km/h (~viisarin mitta suuntaan tai toiseen). Todelliset nopeudet olivat 247 ja 246 km/h.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  5. #35
    Ei mullakaan keuli kaasusta,-95 1000 cbr.Saksantuonti, otteessa 94kw, täysin vakio.Mittarin mukaan ei "kulje" kuin 250-255 km/h.Voiman puutetta?
    Yamaha YZF-R1-04
    Kawasaki Z 750 -08
    KTM 690 supermoto -07
    Triumph Speed four-07
    Honda CBR 1100 XX -99
    KTM 640 supermoto -04
    Aprilia RSV 1000 Mille -01
    Honda CBR 600 f -03
    Honda VTR 1000 f -98
    Honda CBR 1000 f -95
    Kawasaki Z 750 - 83
  6. #36
    Lainaa (markoss @ Syys. 30 2008,13:48) kirjoitti
    Tosin sano se korjaajamies että joskus näitä on kuristettu syttypyörälläkin...
    Miten toi syttypyörällä kuristus on tehty ja miten sen saa pois jos näin on??
  7. #37
    Lainaa (KingBee @ Loka. 03 2008,12:51) kirjoitti
    Lainaa (markoss @ Syys. 30 2008,13:48) kirjoitti
    Tosin sano se korjaajamies että joskus näitä on kuristettu syttypyörälläkin...
    Miten toi syttypyörällä kuristus on tehty ja miten sen saa pois jos näin on??
    Ei mitään tietoa, noin vain kiltti korjaajasetä sanoi...
  8.  
  9. #38
    Tuli opeteltua prätkäilyä tuolla kuristetulla -89 cebarilla,ja täytyy kyllä talven aikana tonkia ne tukkeet imukauloista veke,senverran rupes ahistaan.Alussa ne kuristukset oli kyllä asiaa,oli tuo prätkän hallinta aika hukassa,reilut 20 vuotta ilman prätkää oli tehnyt tehtävänsä.Peli toimi kuin junan vessa,6500km tuli mittariin elo-lokakuun välillä.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12