Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Eli haulla en löytänyt aiheeseen apuja. Pyörä vm.-98. Syksyllä flekti vielä toimi normaalisti, nyt talvihuoltoa tehdessä ei enää pyöri. Haynesin mukaan yläraja lämmöissä oli muistaakseni 103 astetta, tämän yli en enää antanut nousta. Olisiko vika flektin anturissa koska sulake on ehjä?
    Paljonko yleensä tuommoset anturit maksaa jos lähtis selvittämään oiretta siitä?
    Kaikki saa mut komiat ensin.

    VFR 800 FI

    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos....0_n.jpg
  2. #2
    siinä vasemmanpuoleisen sivukatteen takana(ylhäällä) , on sellainen paksu johtoliitos. sen vieressä tai ainakin erillisenä on pikkuliitin jossa muistaakseni vain 2 piuhaa. itellä oli tuo auki sekä hapettunut.
    kato ensin sulake.
    103 astetta ni pitäs lähtee pyörii
  3. #3
    helteellä kaupunkiajossa toi 103 ast. ei oo mitään.
    muistaakseni 119 mun "enkka"
  4. #4
    Omassa R6:ssa oli kesällä sama ongelma.

    Rele oli hajonnut kuorestaan ja pääsi vesi sisään ja hapetti koko paskan.
    Pesun aikana aina rupes itekseen pyörimään ku sai vettä sisäänsä.
    Lopulta ei pelannut ollenkaan ja uusi hollannista asti 36€..
    Yamaha R6 -04

    Yrc.fi

    "Nollasta sataan alle viiden, se on nopeaa, nopeaa." -Kuustonen-
  5. #5
    Lainaa (Tepi76 @ Joulu. 02 2008,11:19) kirjoitti
    Eli haulla en löytänyt aiheeseen apuja. Pyörä vm.-98. Syksyllä flekti vielä toimi normaalisti, nyt talvihuoltoa tehdessä ei enää pyöri. Haynesin mukaan yläraja lämmöissä oli muistaakseni 103 astetta, tämän yli en enää antanut nousta. Olisiko vika flektin anturissa koska sulake on ehjä?
    Paljonko yleensä tuommoset anturit maksaa jos lähtis selvittämään oiretta siitä?
    Anturi löytyy vas. jäähdyttimen yläkulmasta. Kytke hyppylangalla sen johto maahan virran ollessa päällä. Puhaltimen kuuluu lähteä pyörimään.
    Anturi: 37760-MT2-003 79,97€
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  6.  
  7. #6
    Kiitos vastauksista. Yllättävän kallis potikka on, joten käynpä tallissa kokeilee lähteekö suoriltaan pyörimään.

    Eedittiä, flekti pyörii kun syöttää virtaa suoraan. Sulake oli kärvähtänyt, en tiedä menikö nyt vai aiemmin. Tämän olin tarkastunut kyllä aiemmin useaan otteeseen ja ehjä oli. Varasulakkeena ei löytynyt kuin 20A, tällä siis flekti lähti pyörimään, hieman juntturassa tuntui olevan alkuun. Voiko toi siis ruostua tjms. kiinni? Pyörää pesty enemmän, kuin ajettu



    Kaikki saa mut komiat ensin.

    VFR 800 FI

    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos....0_n.jpg