Morjens!
Haussa olisi mahdollisimman tyylikäs kilpiteline vilkuilla alkuperäisen "turatron" viritelmän tilalle. Mahdollisimman vähällä särkemisellä täytyisi päästä eli helppo asennus plussaa..
Minkälaisia ja mistä olette omanne hankkineet?
Oitracon tuo Suomeen ainakin seuraavaa: Fechter(Sam80 @ Maalis. 26 2007,22:08) kirjoitti
Pikkuisen joutui muokkaamaan, kun reiät on saksalaiskilville mitoitetut. Vilkkuja ei ainakaan minulla tullut mukana mutta alkuperäiset käyvät suoraan. Hieno teline, vaikkakin aika tyyris![]()
Toi Fechter on täällä kanssa. Toimi ihan hyvin ilman isompaa muokkaustakin kun pulttaa ensin kotimaisen mistä vaan mopokaupasta saatavan kilvenalusmuovin tuohon telineeseen ja sitten itse kilven siihen pleksiin. Kilpivalot jne. tulee kanssa mukana paketissa.
Jos toi kolmiomainen muovikin olis tarkoitus poistaa niin Saksan eBayllä on useampaakin viritystä kaupan, joissa tulee uusi sirompi takalamppi ja lähtee kokonaan orggis muovitököt poies. Siitä ei sitten oo tietoa että pitääkö noissa eBay-virityksissä olla jo alas vedetty tumppiänkkäri ettei vilkut sula. Voivat osua vähän liiaksi Trumpan änkkäreiden tulilinjalle.
<a href="http://cgi.ebay.de/NEU-Kurzes-Heck-Triumph-Speed-Triple-1050-NEU_W0QQitemZ300060554634QQihZ020QQcategoryZ4987
7QQrdZ1QQcmdZViewItem" target="_blank">Tämä</a> on hienoin ratkaisu, jonka minä olen nähnyt.
![]()
Täähän näyttää ihan Speed3:n pärrältä... Kyselkää siltä noista häristimistä...(Epimetheus @ Maalis. 27 2007,15:39) kirjoitti
F = dp / dt
Kiitos vastanneille!
Laitoin telineen tilaukseen Jack Lilleyltä:
http://www.jacklilley.com/view_pa....id=4379
+bugspoiler ja etumaski
Samalla Oitraconin kautta:
Shark dsx-1 sliparit ja Rizoman kaatumatapit
Saa nähdä minkälaisen mörön näillä eväillä saa aikaiseksi..![]()
Komia on!![]()
Juuh!(Sam80 @ Maalis. 27 2007,16:02) kirjoitti
Itsellä sama R&G Racing mallia oleva kilpiteline, jonka hommasin HD Centeristä..
Asennus mallia n.30-60 min asentajan tasosta riippuen.
Lopputulos hyvännäköinen ja plussana tietty se, että on customoitu nimenomaan tähän pyörään eli ei ns. universaalimalli.
Ainoana miinuksena, että originaalivilkut jäi ainakin mulla kiinni putkien (TOR) reunaan.. Vielä ei osaa sanoa aiheuttaako sulamista tms.
S3
Tuo SPEED3:n ratkaisu on tyylikäs. Pistä ihmeessä lisää kuvia. Olisi kiva nähdä miltä tuo näyttää kilven kanssa.(SPEED3 @ Maalis. 27 2007,17:47) kirjoitti
Oliko hankala asentaa? Ostitko itse Ranskasta vai Suomesta?
Ranskasta tilasin viime keväänä ja kyytipoikana semmonen etukate.Palikat ovat viellä maalarilla: Kuvia laitellaan kun saan palikat.Viime kesänä oli niin kiirus et vedin vaan spreitä päälle ja erilliset minivilkut kylkeen, kun oli noista vilkuista maalit lähteny. Nyt laitan vilkkuihin ledipolttimot. Palasia joutu hieman työstämään, et saa sovitettua jotenki paikalleen. Kilpi ja rek.valo pilaa kyl koko ...(Epimetheus @ Maalis. 29 2007,16:06) kirjoitti
Ei sulanu vilkut, mutta asentajan taso tais olla mallia "vajakki"..(pay_z @ Maalis. 28 2007,22:10) kirjoitti
Nimittäin johtojen piilotus ei oikein onnistunut ja tiestä irtoava paska söi vasempaan vilkkuun menevän johdon poikki. Ankarasta teippaamisesta huolimatta..
Jos jollain muulla on saman mallinen kilpiteline, niin voittekos kertoa miten ootte ratkaissu ongelman.
Lisäksikin, jos asennan kokonaan uudet takavilkut niin löytyykö sellaisia malleja jotka voi suoraan iskeä kiinni noihin liittimiin. Ja onkohan noilla liittimillä joku nimi, vai ovatko trumpan omaa tekoa??
t. Mr Vajac
S3
Itselläni on ST 1050 ja heitin kanssa pois tuon tehtaan tekeleen. Eli laitoin uuden kilpitelineen ja takavalot. Vilkut jäi alkuperäiset. Sama homma oli johtojen kanssa, että minne piilottaa liittimet yms. kun on suoraan takarenkaan "kurasuihkussa". Laitoin kilpitelineen taakse jakorasian ja sinne kaikki liittimet ja ylimääräiset johdot. Ainakin viime kesä meni ilman valo-ongelmia.![]()
Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.