Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    Morjens kaikille tasapuolisesti. Onko kenelläkään henkilökohtaisia kokemuksia kyseisestä gummista ....???
    Kulutuskestävyys ja kuinka se käyttäytyy ajossa....???
    Harkinnassa.
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
    Kolmannen satsin tilasin jo valmhiksi kyseistä rengasta. Ollu äärimmäisen tyytyväinen, toimii loistavasti ainaki Hayabusanii alla.

Ajelen matkaa, vähän mutkaa ja harvoin radalla. Edellinen Pilot Road 2 takanen pyöri alla 15100km eikä kankhaista vielä tietoakhan, joskin olihan se keskeltä jo kulunu. Mutta pintaa tosin vielä oli ja mikä parasta, ei tullu niitä "patteja" kulunhen keskikohan reunoille niinku noissa aikasemmissa rengasmalleissa tuli joita oli alla.

Etunen pyöriny nyt sen liki 15tkm ja sen vaihan het ku saan vaihtoon ajan. Tuli pilattua viime syksynä väärillä ilmanpainheilla ja meni vähän lainheille, mutta ei haittaa normiajossa, radalla vähän on huono tuntuma mutkissa.

Hyvä kulutuskestävyys, mutta ennenkaikkia käyttömukavuus omantyyppisessä ajossa tuolla pyörällä on vakuuttanu minut tuosta renkhasta. Ja mikä parasta, myös vesikelillä on luotettava rengas - minä kun ajelen kelillä kun kelillä.

Ei varmasti limiittirata-ajossa paras mahollinen, mutta normi katu- ja matkakäytössä ainaki minulla toiminu. Tosin toinen satsi alla (vasta takanen pyöriny nyt muutaman tuhat kilometriä alla) mutta tilasin jo uuen satsin valmhiksi oottelemhan heinä-elokuun pohjois-Norjan ja Lapin reissua...siihen mennessä luultavasti tuolla nykysellä vasta n, 10 tkm takana, mutta kun 4-5tkm pohjosen reissulla tullee kaksi päällä täyessä matkavarustuksessa niin laitan uuen alle ennen sitä.

Suosittelen ainaki kokkeilemhan.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Näin ekan tuhannen kilometrin jälkeen voin suositella..toki kulutuskestävyys selviää ajan myötä

Vaihdoin juuri cbr 1000 äffään etuseksi kyseisen rinkulan ja tuo mopomalli on aikas tarkka nimenomaan eturenkaastaan..raskaskeulainen kun on. Ohjaustuntuma muuttui tarkemmaksi ja keula on rauhallinen rata-ajossakin..otin uutukaisesta heti tuntumaa Motoparkissa. Keli oli helteinen, joten takanen (Continental roadattack) lämpeni aikas rakoille, mutta etunen ei ollut millänsäkään. Toki oma vauhtikin on hissuttelua
    Pannarissa ollut nyt etunen 7000 km alla. Ei pahaa sanottavaa. Kulutuskestävyys tuntuu olevan vähintään yhtä hyvä kuin Pilot Road:ssa, joka kesti edessä 25 tkm. En ole kovin isoa eroa huomannut Pilot Road ja Pilot Road 2 kesken.
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    aikalailla loistava kumi myös zx12r kawan alla. erittäin kestävä ja myös hämmästyttävän pitävä. parempaa tourinki-sporttikumea en ole vielä kokenut.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Juuri vaihdatin omaanikin (VFR RC36) kyseiset kumiympyrät. Kävin lähes tuoreeltaan (alle 300km ajettuna) Motoparkissa ja lievää lipsuntaa oli havaittavissa. Renkaat olivat kuitenkin tosiaan aivan uudet ja keli oli verrattaen viileä. Eikä mitään kauhutilanteita, mutta pikku lispahtelua nyt kuitenkin.

Vanhanmallisilla Pilot Roadeilla pärjäili radalla lämpimällä säällä aivan mainiosti, joten ei ole epäilystäkään etteikö näillä 2CT-malleilla pärjäilisi.

Vakioputki kiinnitettynä kuului eturenkaasta jonkun verran vollotusta. Normaalisti ajelen sen verran äänekkäämmällä ryörillä että moiset häiriötekijät jäävät huomaamatta, enkä siis osaa juuri arvioida miten epänormaali ominaisuus oli kyseessä. Eikä pitäisi olla etupyörän laakeri
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

RC36 > RC51
    Viimeisimmässä Motorrad-lehdessä oli rengastesti, jossa MPR2 oli luokkansa paras. Testi tehtiin Honda 600RR:llä, eli kevyellä ratapyörällä, jolla saattaa olla vaikutusta tulokseen. Vanha testivoittaja Z6 hävisi suht selkeästi. Varsinkin märkäpito on tuossa MPR2:ssa huima.
    Lainaa (killa @ Kesä. 10 2008,00:51) kirjoitti
    Vakioputki kiinnitettynä kuului eturenkaasta jonkun verran vollotusta. Normaalisti ajelen sen verran äänekkäämmällä ryörillä että moiset häiriötekijät jäävät huomaamatta, enkä siis osaa juuri arvioida miten epänormaali ominaisuus oli kyseessä.
    No sieltäkös se kuuluukin! Mulla kanssa Road2 ja tyytyväinen oon ollut. Viime aikoina olen alkanut kuulemaan etupäästä (erittäin mietoa) mökää jota epäilin tulevaksi jarrujen suunnalta. Ei tullu mieleenkään että voisi olla kumi joka siellä ääntää.
    Itselläni on kyseinen rengas edessä ja takana, toinen satsi menossa. Viimeksi kesti takana n, 8000 km. Myönteinen seikka oli se että ainakin omassa ajossa rengas kului yllättävän tasaisesti, ei muuttunut hirveän kantikkaaksi.
    Samaa on kyselty täällä ja täällä ja monessa muussakin paikassa.
    Käytä hakua.
    Lainaa (Puppe 67 @ Kesä. 09 2008,23:00) kirjoitti
    Morjens kaikille tasapuolisesti. Onko kenelläkään henkilökohtaisia kokemuksia kyseisestä gummista ....???
    Kulutuskestävyys ja kuinka se käyttäytyy ajossa....???
    Harkinnassa.
    Etunen on tommonen . 7000 ajettu ei näkyvää kulumista.
    Hyvin tuntuu pitävän
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
    Hjuva tuntuu olevan ja todennäköisesti kestävämmästä päästä, toisin kuin paljon kehuttu Mezte
    FJR 1300 ABS PC III
    Pyörässä(VFR) oli PR2 edessä kun ostin ja näytti melko uudelta silloin 5tkm myöhemmin on vajaa 2mm pintaa jäljellä ja pitää edelleen hyvin.Z6 ostettu kesän matkoille jo valmiiksi mutta luulen PR2 tulevan sekä eteen,että taakse ens kaudeks.
    Täältäkin irtoaa pojot Misukalle! Voisin jopa väittää, että hinta/laatusuhde on hiton hyvä!
    KTM SMT 990 LE 2010
    Lainaa (AimoPamaus @ Kesä. 10 2008,17:11) kirjoitti
    Samaa on kyselty täällä ja täällä ja monessa muussakin paikassa.
    Käytä hakua.
    Jees tänks vihjeestä...Tänään ostin nuo rinkulat ja eiköhän nuo aja saman asian kun noi edelliset Pirellin Corsa 3:set , jotka ja varsinkin etunen kulu aikas nopeesti.
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
    Lainaa (Talttapää @ Kesä. 10 2008,09:07) kirjoitti
    Lainaa (killa @ Kesä. 10 2008,00:51) kirjoitti
    Vakioputki kiinnitettynä kuului eturenkaasta jonkun verran vollotusta. Normaalisti ajelen sen verran äänekkäämmällä ryörillä että moiset häiriötekijät jäävät huomaamatta, enkä siis osaa juuri arvioida miten epänormaali ominaisuus oli kyseessä.
    No sieltäkös se kuuluukin! Mulla kanssa Road2 ja tyytyväinen oon ollut. Viime aikoina olen alkanut kuulemaan etupäästä (erittäin mietoa) mökää jota epäilin tulevaksi jarrujen suunnalta. Ei tullu mieleenkään että voisi olla kumi joka siellä ääntää.
    Tämä jäi multakin mainitsematta eli pitää välillä jännää ulinaa. Toisinaan ei huomaa mutta välillä jo luulin perän vetävän viimeisiään Ei se niin kauhean kova ääni ole mutta kyllä sen tunnistaa ...
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  17.  
    Tilattu on kanssa setti pilot road 2 renkaita. Tarkoitus olisi vaihtaa alle ennen kuin kesälomareissu pukkaa päälle.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16