Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Elikkä Kyseessä -97 vtr. Oli juuri nokkaketjun kiristimien vaihdossa ja sen jälkeen ei nosta kierroksia, kun n. 7000 r/min. Kiihdyttäessä tuntuu kuin rajoitin puuttuisi peliin, mutta eikös se ole vasta 9000:n jälkeen? Olivat ensin vaihtaneet vaan toisen kiristimen ja pyöräyttäneet konetta, jolloin olivat huomanneet, että toinenkin kiristin on paskana. Oisko ketju ponpannut ja ajoitus menny pieleen? Kertokaa viisaammat jos on kokemuksia.
    Honda cbr 600F -04 -> KTM 950sm -06
  2. #2
    Hyvin paljon mahdollista, että jako on hypännyt, jos konetta pyöritetty ilman kirstäjää. Nuo oireet ilmenee myös, jos pyttyjen keskenäinen ajoitus on harakoilla.
    Pitpro Prolite
    VTR kilo F
  3. #3
    Joo, taitaa olla ajoitus pielessä.
    Pitäs päästä näkeen ne merkit et on kohdillaan...
    Life is hard, then you die...
  4.  
  5. #4
    Älä kovin paljoa kierrätä ennenkuin olet tarkastanut/tarkistuttanut ajoitukset, voi tulla kalliita murusia...
    Jos tilanne näyttää pahalta, lisää hanaa ja jos näyttää tosipahalta, kaks pykälää pienempi pesään ja urku auki...