Moro
Mites muilla XT660X:n omistajilla on mielipide kyseisen laitoksen jousituksesta. Omasta mielestä etupää on aivan kamala. Oletteko tehneet mitään muutoksia keulaan?
Itse tein www.xt660.com löytyneen vinkin perusteella 30mm korkeat "spacerit" etuiskareihin. Parani selvästi keulan toiminta kun esijännitys kasvoi. Seuraavaksi ajattelin vaihtaa keulaöljyt 10W litkuista 12,5W litkuihin jolloin vaimennukset muuttuu.
Takapäätähän ei oikein kai voi säätää muutakuin esijännitystä.
No itse en kyllä ole huomannut varsinaisesti puutteita keulan toimivuudessa. Minkäs painoinen kuljettaja olet? Millaista ajoa sulla tulee? Ja miten olet huomannut että keula olisi liian löysä? siis lähinnä miten se käyttäytyy?
How can i be lost if i got nowhere to go...
Elopainoa on reilu 90kg ja ihan normaalia katuajoa sekä mutkapätkää. Kyllähän sen löysyyden huomaa helposti ihan mutkapätkällä ajettaessa ja kurveissa jolloin pyörä muljuu ja vaeltelee alla. Ei kyllä aikaisemmissa pyörissä ole ollut noin löysää keulaa koskaan.
Noiden spacereiden teon jälkeen ajo-ominaisuudet muuttu todella paljon paremmaksi. Spacerit lisää keulan esijännitystä.
Jos joku haluaa niin voin tehdä muillekkin noita spacereitä kun jäi materiaalia ylimääräiseksi ja tarpeettomaksi.
Mulla on elopainoa 70kg, joten saattaa tietty tuo meidän välinen 20kg vaikuttaa aika paljonkin keulan toimintaan. Mulla menee mutkapätkillä ja radalla ihan kivasti ja vakaasti. Milläs rengastuksella sulla kikotin on? Mulla on ollu nyt noin 1tkm dunlopin conti force SM gummit ja hienosti tuntuu toimivan...
How can i be lost if i got nowhere to go...
Hei,
toista kesää XT:n omistajana, ja kyllä tuo etujousitus on alkanut vaivaamaan. Olisin tosi kiinnostunut "TYLER" sun noista speicer-ratkaisuista.
Joskos me voitais jonkinlaista kauppaa niistä hieroa...
.... ja miten niitten asennus tehdään?
Laittelinki jo vastausta sähköpostilla. Asennus on helppo, iskarin yläpään korkit irti ja palikka sisään.