Elikkäs otsikon pyörä, taisi olla vuosimallia 99..
Kävin kattelemassa ja kokeilemassa...Ihmetytti vaan tuo starttaaminen, eli vaikka oli vaihde vapaalla ei startannut vasta, kun laitto kytkimenpohjaan...Kuuluuko toimia näin??
Bmw k1200LT vm. 04
Honda cb350 k4 twin
Ic m49
ex. Fjr 1300 vm. 05
ex. Kawasaki zr-7 vm.01
ex. Suzuki gs 500 vm.99
En osaa sanoa kuuluuko ko. mallin toimia just noin, mielestäni ei. * Mulla FJR ja ilmenee aivan sama juttu.
Joskus vapaalla käynnistyy ihan tosta vaan, mut silloin tällöin vaatii vielä kytkimen pohjaan. *Olen vähän ihmetellyt asiaa, että mistä johtuu. *Varmaan jostain "vapaa vaihde anturista" sano, joku... *voipi olla. * *![]()
* * * * * * * * * * *
Suzukilla jo vuodesta 1 taikka 2, on pitänyt kytkinkahva painaa pohjaan ennen kuin lähtee tulille.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Tältä suunnalta taustatukea. Eli toimii aivan normaalisti.(pecha @ Kesä. 08 2008,16:33) kirjoitti
Kiitos kaikille ja sorry tämmöstä turhaa kysymystä![]()
Bmw k1200LT vm. 04
Honda cb350 k4 twin
Ic m49
ex. Fjr 1300 vm. 05
ex. Kawasaki zr-7 vm.01
ex. Suzuki gs 500 vm.99
No worries, mate - siksihän tällaiset sivustot on olemassa, että voi kysellä asioista.
En minäkään tiennyt tuota kun ensimmäisen Zuzukini ostin, ja ihmettelin silloin aivan tuota samaa!
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
onpa jännä. mulla sit varmaa joku nipukka tai napukka otettu pois käytöstä ku voin startata vaihde vapaalla ILMAN kytkintä![]()
Heikki sekä Suzuki TL 1000 S
kyllä tuossa pitää painaa kytkin pohjaan, vaikka olisikin
vaihde vapaalla.... Näin sanoo alkuperäinen manuaali
Olis itse voinnu tietysti tarkemmin tuon manuaalin lukasta, ei olis tarvinnu kysellä turhia![]()
Bmw k1200LT vm. 04
Honda cb350 k4 twin
Ic m49
ex. Fjr 1300 vm. 05
ex. Kawasaki zr-7 vm.01
ex. Suzuki gs 500 vm.99