Sivu: 6 / 56:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 1676:sta
  1. #151
    Lainaa (GSR600 @ Marras. 01 2011,21:12) kirjoitti
    Kiitosta vaan .

    Kevättä tässä odotellaan kuin pikkupoikana joulupukkia *
    Nyt odotellaan lunta .
    Nastarenkaat odottaa tallissa,mutta sitä ennen nythän on hienoja ajokelejä koko ajan .
    Ja lämmintä keliä luvassa etelästä lisääääää



    Triumph Tiger 800 XRX

  2. #152
    Lainaa (Seikkailu_R @ Marras. 01 2011,21:45) kirjoitti
    Lainaa (GSR600 @ Marras. 01 2011,21:12) kirjoitti
    Kiitosta vaan .

    Kevättä tässä odotellaan kuin pikkupoikana joulupukkia *
    Kannattaako?

    Siis odottaa sitä kevättä, hienoja ajokelejä kun on vielä jäljellä vaikka kuinka... *
    Syksy on hienoa ajoaikaa , siitä olen ihan samaa mieltä.
    Tämä mun pyörä tuli tuli tuolta saksan maalta kun täällä ei oikein ole tarjontaa 2008-2009 malleista .
    Tällä hetkelläkään ei ole yhtään kappaletta nettimotossa tai motopalstassa myynnissä
    ns. facelift eli 2008-2009 mallia .


    Päädyin siihen että verotan ja kilvitän pyörän vasta keväällä vaikka tuskaista tämä odottaminen onkin.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  3. #153
    EPÄTIETOINEN KYSELEE:
    Tuo Nostalgian lukkojen sarjoitus on hyväjuttu, mutta ne kuvat eivät näy, eikä linkkikään tunnu enää toimivan. Saisko niitä kuvia, kun nyt olis aikaa laittaa vanhat laukut / lukot toimimaan uudemmman pyärän avaimella.
    ps. saako noita haittoja jostain esim ebaystä helpommin ja edullisemmin vai mistä ne kannatta hommata.
  4. #154
    Lainaa (Kasi @ Marras. 27 2011,21:02) kirjoitti
    EPÄTIETOINEN KYSELEE:
    Tuo Nostalgian lukkojen sarjoitus on hyväjuttu, mutta ne kuvat eivät näy, eikä linkkikään tunnu enää toimivan. Saisko niitä kuvia, kun nyt olis aikaa laittaa vanhat laukut / lukot toimimaan uudemmman pyärän avaimella.
    ps. saako noita haittoja jostain esim ebaystä helpommin ja edullisemmin vai mistä ne kannatta hommata.
    Toi linkki tuntus toimivan
    BMW laukkujen lukkojen vaihto ja sarjoitus
    Nostalgian linkki taisi olla johonkin toiseen sivuun.

    Ei niitä haittoja tarvitse ostaa. Yleensä haittojen uudelleen järjestelyllä saa lukon pelaamaan.
    Jos ei saa, niin sitten voi jättää muutaman haitan pois siitä lukkorummusta. Ei se mitään haittaa.

    Pekka
    Pekka
  5. #155
    Lainaa (s&s @ Elo. 18 2010,13:07) kirjoitti
    Mites gessun talviteloille laitto, mitä olette yleensä tehneet? Mulla ajokausi loppuu syyskuussa kun en silloin enää juurikaan ehdi ajelemaan ja ajattelin alkaa keräilemään huoltotarviketta talliin... Moottoriöljypänikkä + filsu löytyy, akkuun ajattelin asentaa optimaten latauspistokkeen ylläpitolatausta varten, mitäs muuta kannattaisi tehdä?
    No mulla on R1100GS, joka seisoo parkkipaikalla muutaman kuukauden talvella.
    Laitan siihen vähän ACF-50 ruosteensuojaa joka paikkaan ja tankin alla oleviin liittimiin kanssa. Tuota voi suositella kaikille.
    Kyllä se siinä pysyy ja pääsee heti ajoon, kun kadut hieman sulaa.
    Pressu vaan päälle.
    Perinteisesti olen aloittanut kauden Päijänteen ajosta, katsojana,maaliskuun lopulla.
    Tänään satoi vettä, joten en ollut ajelemassa. Huomenna voi olla parempi keli.

    Pekka
    Pekka
  6. #156
    laitetaas tänne gessun triidiin, ni ei tule turhia otsikoita lisää..

    mistäs löytyis halvimmalla gessuun aluboxien sisälaukut? nettiä olen selaillu ja jostain löytyikin, taisivat olla alkuperäiset, mutta hinta oli jotain satasen tai yli kappaleelta.

    samanlaiset alumiinilootat kyseessä kuin tuossa nelossivun harmaassa gessussa.

    http://www.moottoripyora.org/keskust...-1200-gs/page4
    Viimeksi muokannut: XX-xenon; 28.01.2012 klo 23:46.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  7. #157
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    mistäs löytyis halvimmalla gessuun aluboxien sisälaukut? nettiä olen selaillu ja jostain löytyikin, taisivat olla alkuperäiset, mutta hinta oli jotain satasen tai yli kappaleelta.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...-1200-gs/page4
    Esimerkiks http://www.ebay.de/itm/Z45STB-TEXTIL...ht_4006wt_1036 tuolta löytyy sekä kankaisena että nahkaisena maun mukaan.Eivät maksa alkuperäisten lailla ja ovat tuttavani kertoman mukaan ihan ok.

    Kari
  8. #158
    Mulla on BMW:n alubokseissa sisäkasseina tämmöset. Hyvin toimii eikä ole hinnalla pilattu.
    http://www.polo-motorrad.de/de/kofferinnentasche-1.html
    StuG III Ausf. G
  9. #159
    Se Bemarin oma on hyvä. Minulla tosin 800 GS:n variolaukussa, mutta mali on sama, käy 1200:n varioon. Halvempi on sitten esim jätesäkki tai hyvinkin toimiva yhdistelmä retkeilijöiden pakkauspusseista (vedenpitävät), yksi iso tai/ja useita pieniä. Tätä olen pitänyt toisessa laukussa.
  10. #160
    kuinka kauan rengaspaineantureissa kestää paristo ja onko millainen vaihtaa tarvittaessa?

    voiko ko. antureiden kanssa käyttää renkaan paikkaukseen esim. tuota slimen tavaraa?

    http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...paikkaussarja/

    vai onko parempi heittää tuosta vain tuo kompura kyytiin ja hankkia paskapaikkoja lisäksi?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  11. #161
    Kyllä kompura (tai pari täyttöpatruunaa) + oikeat paikat ajaa paremmin asiaansa, tuota *slimeä* on tosi kiva putsata jälkeenpäin eikä sillä kuitenkaan isompia reikiä tuki.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  12. #162
    no jäähän tuosta se kompura kuiten hyötykäyttöön, ei ihan hukkainvestointi sitten olis.

    ja paketti kuiten kompaktin kokoinen, niin jos samaan mahtuis muutama paskapaikka romuineen niin siinähän olis jo kelpo paketti pyörään ku pyörään.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  13. #163
    Oma GSA on viellä Heinolla näytillä mutta varustautumis halut jo korkeella. Eli nyt sitten kysyisinkin arvon raadista mikä on paras keino vältää ravan lentäminen takapyörältä kuskin ja kyytiläisen jaloille? Toinen asia on tankkilaukku. Minkälainen on kokemuksen perusteella sopivin GSA:han?

    Taitaa tulla pitkä kevät odotellessa ?
    R100R -92 >> R1100RS -93 >> K1200GT -03 >> R1200GSA -11 >> R1200GSA -16
  14. #164
    Huggeri tai lokari sinne taakse niin rauhoittuu ravan lentäminen. Malleja löytyy muutamia.

    Tankkilaukuksi sellainen Bags Connectionin versio mihin saa 12V sisään. Onnistuu sitten kännyn yms. lataaminen siellä. Heinolta saa noitakin erikokoisia.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  15. #165
    Lainaa WMB kirjoitti Katso viesti
    Oma GSA on viellä Heinolla näytillä mutta varustautumis halut jo korkeella. Eli nyt sitten kysyisinkin arvon raadista mikä on paras keino vältää ravan lentäminen takapyörältä kuskin ja kyytiläisen jaloille? Toinen asia on tankkilaukku. Minkälainen on kokemuksen perusteella sopivin GSA:han?

    Taitaa tulla pitkä kevät odotellessa ?
    Itsellä huggeri ja lisämuovit sivuilla satulan alla molemmilla puolin. Hyvin toimii, tänään likaantui ainoastaan vasemman ajosaappan kantapää. Mopona siis GSA.
  16. #166
    Lainaa WMB kirjoitti Katso viesti
    Toinen asia on tankkilaukku. Minkälainen on kokemuksen perusteella sopivin GSA:han?
    Riippuu varmaan mitä ominaisuuksia arvostaa eniten, esim. tilavuutta ja sen muunneltavuutta, vedenpitävyyttä, kiinnitystä jne. Itsellä on originaali ajanut asiansa ihan hyvin, mutta eipä ole muista kokemusta.
    "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
  17. #167
    Mulla on 2010 GSA:ssa Wünderlichin sisälokasuoja. Se suojaa kuraantumiselta myös takajousta ja ESAa.
    StuG III Ausf. G
  18. #168
    Lainaa Kojiro kirjoitti Katso viesti
    Mulla on 2010 GSA:ssa Wünderlichin sisälokasuoja. Se suojaa kuraantumiselta myös takajousta ja ESAa.
    Tämä oli kanssa miellessä ja päälle sellaiset peitelevyt niin näyttäää viellä siistiltä.
    R100R -92 >> R1100RS -93 >> K1200GT -03 >> R1200GSA -11 >> R1200GSA -16
  19. #169
    Pari kesää sitten ekan gessun ostaneena ja varustelurumban läpikäyneenä voisin vinkata joistakin todennäköisistä tarpeista ton takalokarin lisäksi:
    -tt:n perusmallin kahedo on kova perseelle mutta hakkaa orgissatulan pidemmällä matkalla, tosin korkeus kannattaa miettiä tarkkaan
    -etulokarin jatkopala suojaa konetta suht' hyvin
    -jos kaadat pyörän oikealle kyljelle ilman laukkuja tulee heilahduskäteen skraadua ilman suojapompulaa (mun ex geesa oli kaadettu)
    -seisontatuki on auttamatta liian pieni ja mopo on aika kallellaan, laajennuspala pitää mopon pystyssä eikä haittaa vaikka siinä olisi pari senttiä korotustakin

    Kaikkea muutakin "tarpeellista" on tullut hommattua, mutta nuo ylläolevat tuli hommattua oikeasti tarpeeseen.
  20. #170
    Lainaa s&s kirjoitti Katso viesti
    Pari kesää sitten ekan gessun ostaneena ja varustelurumban läpikäyneenä voisin vinkata joistakin todennäköisistä tarpeista ton takalokarin lisäksi:
    -tt:n perusmallin kahedo on kova perseelle mutta hakkaa orgissatulan pidemmällä matkalla, tosin korkeus kannattaa miettiä tarkkaan
    -etulokarin jatkopala suojaa konetta suht' hyvin
    -jos kaadat pyörän oikealle kyljelle ilman laukkuja tulee heilahduskäteen skraadua ilman suojapompulaa (mun ex geesa oli kaadettu)
    -seisontatuki on auttamatta liian pieni ja mopo on aika kallellaan, laajennuspala pitää mopon pystyssä eikä haittaa vaikka siinä olisi pari senttiä korotustakin

    Kaikkea muutakin "tarpeellista" on tullut hommattua, mutta nuo ylläolevat tuli hommattua oikeasti tarpeeseen.
    Kyllä. Tuo etulokasuojan jatkopala on pakollinen varuste ja istuin kaipaa tuunausta.
    StuG III Ausf. G
  21. #171
    Kausi ei ala hyvin. Tai ei ala ollenkaan jos tarkkoja ollaan.

    Ei lähde käyntiin. Latasin akun eilen ja nyt startaessa se kuoli aikasta pian, ei ehtinyt juuri sahaamaan. Uusi akku akkukaupasta ja mukavasti pyöritti mutta ei lupaakkaan, ei edes yritä.

    Pyörä on ajettu talliin suoraan ajosta eikä muuta ole tehty kuin että akku oli talven irti. Mitäs nyt?
  22. #172
    Uutta bensaa sekaan, akun lataus ja uusi yritys?
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  23. #173
    Tankki on täynnä Shellin 99iä syksyltä. Akku on latingissa toki.

    Ei kai bensa tuolla tavalla happane? Nämähän "pitäisivät" käydä melkein tiskivedellä.
  24. #174
    Jaa-a. Oma LT ei meinannut parin kuukauden seisomisen jälkeen lähteä käyntiin millään, uutta gasoa kun sai sisään niin käynti palasi oitis.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  25. #175
    No jopa on kumma. Pitänee lähteä käymään kotilolla sitten bensaa hakemassa ja kokeilla.

    Eihän -08 mallissa enää niitä bensapumppu ongelmia ole? Pyörä on siis ollut eristetyssä mutta ei lämmitetyssä hallissa, max -2 pakkasella talven ajan. Mistään hapettumista tuskin kyse on koska kaikki sähkösysteemit surraa kyllä.
  26. #176
    Kyllä sekin siellä voi olla, tai sitten sivujalka tunnistin sökö. Kokeilitko mitä tapahtuu kytkin pohjassa?
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  27. #177
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Kyllä sekin siellä voi olla, tai sitten sivujalka tunnistin sökö. Kokeilitko mitä tapahtuu kytkin pohjassa?
    Kytkintemput on tehty juu ja jalkaa tuupittu enenevissä määrin agressiivisesti

    No pitää nyt vielä kokeilla sahata jahka akku lataantuu.
  28. #178
    Lainaa Generig kirjoitti Katso viesti
    Kytkintemput on tehty juu ja jalkaa tuupittu enenevissä määrin agressiivisesti

    No pitää nyt vielä kokeilla sahata jahka akku lataantuu.
    Juu ei tule eloa. 10 litraa tankista pois (sen minkä lappoamalla sai) ja uutta litkua sisään. Ei muutosta.

    Ei jaksaisi pelleillä. Kukas Seinäjoen alueella noita huoltaa ja laittaa kulkemaan? Pyörä kun on sillä alueella eikä kovin kauas ole mieltä pärrää lavetilla kuskata.
  29. #179
    Minun Bemussa näkyi tappokytkin vähän vaativan voimistelua ennen kuin halusi tänään käyntiin lähteä.
    Viikolla lähti ihan ok mutta tänään piti varmaan kymmenkunta kertaa rampata ennenkuin sitten lähti tulille.
    Kaipa oot varma ettei sieltä johdu ?
    Honda XL1000VA 2006
  30.  
  31. #180
    Lainaa Jouni K kirjoitti Katso viesti
    Kaipa oot varma ettei sieltä johdu ?
    En

    Mistäs se tietää sen tarkemmin. Eloa ei vaan tule.
Sivu: 6 / 56:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen