Nyt odotellaan lunta .(GSR600 @ Marras. 01 2011,21:12) kirjoitti
Nastarenkaat odottaa tallissa,mutta sitä ennen nythän on hienoja ajokelejä koko ajan .
Ja lämmintä keliä luvassa etelästä lisääääää
Triumph Tiger 800 XRX
Syksy on hienoa ajoaikaa , siitä olen ihan samaa mieltä.(Seikkailu_R @ Marras. 01 2011,21:45) kirjoitti
Tämä mun pyörä tuli tuli tuolta saksan maalta kun täällä ei oikein ole tarjontaa 2008-2009 malleista .
Tällä hetkelläkään ei ole yhtään kappaletta nettimotossa tai motopalstassa myynnissä
ns. facelift eli 2008-2009 mallia .
Päädyin siihen että verotan ja kilvitän pyörän vasta keväällä vaikka tuskaista tämä odottaminen onkin.
R 1200 GSA LC
Aikaisemmat:
GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
EPÄTIETOINEN KYSELEE:
Tuo Nostalgian lukkojen sarjoitus on hyväjuttu, mutta ne kuvat eivät näy, eikä linkkikään tunnu enää toimivan. Saisko niitä kuvia, kun nyt olis aikaa laittaa vanhat laukut / lukot toimimaan uudemmman pyärän avaimella.
ps. saako noita haittoja jostain esim ebaystä helpommin ja edullisemmin vai mistä ne kannatta hommata.
Toi linkki tuntus toimivan(Kasi @ Marras. 27 2011,21:02) kirjoitti
BMW laukkujen lukkojen vaihto ja sarjoitus
Nostalgian linkki taisi olla johonkin toiseen sivuun.
Ei niitä haittoja tarvitse ostaa. Yleensä haittojen uudelleen järjestelyllä saa lukon pelaamaan.
Jos ei saa, niin sitten voi jättää muutaman haitan pois siitä lukkorummusta. Ei se mitään haittaa.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka
No mulla on R1100GS, joka seisoo parkkipaikalla muutaman kuukauden talvella.(s&s @ Elo. 18 2010,13:07) kirjoitti
Laitan siihen vähän ACF-50 ruosteensuojaa joka paikkaan ja tankin alla oleviin liittimiin kanssa. Tuota voi suositella kaikille.
Kyllä se siinä pysyy ja pääsee heti ajoon, kun kadut hieman sulaa.
Pressu vaan päälle.
Perinteisesti olen aloittanut kauden Päijänteen ajosta, katsojana,maaliskuun lopulla.
Tänään satoi vettä, joten en ollut ajelemassa. Huomenna voi olla parempi keli.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka
laitetaas tänne gessun triidiin, ni ei tule turhia otsikoita lisää..
mistäs löytyis halvimmalla gessuun aluboxien sisälaukut? nettiä olen selaillu ja jostain löytyikin, taisivat olla alkuperäiset, mutta hinta oli jotain satasen tai yli kappaleelta.
samanlaiset alumiinilootat kyseessä kuin tuossa nelossivun harmaassa gessussa.
http://www.moottoripyora.org/keskust...-1200-gs/page4
Viimeksi muokannut: XX-xenon; 28.01.2012 klo 23:46.
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Esimerkiks http://www.ebay.de/itm/Z45STB-TEXTIL...ht_4006wt_1036 tuolta löytyy sekä kankaisena että nahkaisena maun mukaan.Eivät maksa alkuperäisten lailla ja ovat tuttavani kertoman mukaan ihan ok.
Kari
Mulla on BMW:n alubokseissa sisäkasseina tämmöset. Hyvin toimii eikä ole hinnalla pilattu.
http://www.polo-motorrad.de/de/kofferinnentasche-1.html
StuG III Ausf. G
Se Bemarin oma on hyvä. Minulla tosin 800 GS:n variolaukussa, mutta mali on sama, käy 1200:n varioon. Halvempi on sitten esim jätesäkki tai hyvinkin toimiva yhdistelmä retkeilijöiden pakkauspusseista (vedenpitävät), yksi iso tai/ja useita pieniä. Tätä olen pitänyt toisessa laukussa.
kuinka kauan rengaspaineantureissa kestää paristo ja onko millainen vaihtaa tarvittaessa?
voiko ko. antureiden kanssa käyttää renkaan paikkaukseen esim. tuota slimen tavaraa?
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...paikkaussarja/
vai onko parempi heittää tuosta vain tuo kompura kyytiin ja hankkia paskapaikkoja lisäksi?![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Kyllä kompura (tai pari täyttöpatruunaa) + oikeat paikat ajaa paremmin asiaansa, tuota *slimeä* on tosi kiva putsata jälkeenpäin eikä sillä kuitenkaan isompia reikiä tuki.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
no jäähän tuosta se kompura kuiten hyötykäyttöön, ei ihan hukkainvestointi sitten olis.
ja paketti kuiten kompaktin kokoinen, niin jos samaan mahtuis muutama paskapaikka romuineen niin siinähän olis jo kelpo paketti pyörään ku pyörään.![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Oma GSAon viellä Heinolla näytillä mutta varustautumis halut jo korkeella. Eli nyt sitten kysyisinkin arvon raadista mikä on paras keino vältää ravan lentäminen takapyörältä kuskin ja kyytiläisen jaloille? Toinen asia on tankkilaukku. Minkälainen on kokemuksen perusteella sopivin GSA:han?
Taitaa tulla pitkä kevät odotellessa?
R100R -92 >> R1100RS -93 >> K1200GT -03 >> R1200GSA -11 >> R1200GSA -16
Huggeri tai lokari sinne taakse niin rauhoittuu ravan lentäminen. Malleja löytyy muutamia.
Tankkilaukuksi sellainen Bags Connectionin versio mihin saa 12V sisään. Onnistuu sitten kännyn yms. lataaminen siellä. Heinolta saa noitakin erikokoisia.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
"Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
Mulla on 2010 GSA:ssa Wünderlichin sisälokasuoja. Se suojaa kuraantumiselta myös takajousta ja ESAa.
StuG III Ausf. G
Pari kesää sitten ekan gessun ostaneena ja varustelurumban läpikäyneenä voisin vinkata joistakin todennäköisistä tarpeista ton takalokarin lisäksi:
-tt:n perusmallin kahedo on kova perseelle mutta hakkaa orgissatulan pidemmällä matkalla, tosin korkeus kannattaa miettiä tarkkaan
-etulokarin jatkopala suojaa konetta suht' hyvin
-jos kaadat pyörän oikealle kyljelle ilman laukkuja tulee heilahduskäteen skraadua ilman suojapompulaa (mun ex geesa oli kaadettu)
-seisontatuki on auttamatta liian pieni ja mopo on aika kallellaan, laajennuspala pitää mopon pystyssä eikä haittaa vaikka siinä olisi pari senttiä korotustakin
Kaikkea muutakin "tarpeellista" on tullut hommattua, mutta nuo ylläolevat tuli hommattua oikeasti tarpeeseen.
Kausi ei ala hyvin. Tai ei ala ollenkaan jos tarkkoja ollaan.
Ei lähde käyntiin. Latasin akun eilen ja nyt startaessa se kuoli aikasta pian, ei ehtinyt juuri sahaamaan. Uusi akku akkukaupasta ja mukavasti pyöritti mutta ei lupaakkaan, ei edes yritä.
Pyörä on ajettu talliin suoraan ajosta eikä muuta ole tehty kuin että akku oli talven irti. Mitäs nyt?
Uutta bensaa sekaan, akun lataus ja uusi yritys?
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Tankki on täynnä Shellin 99iä syksyltä. Akku on latingissa toki.
Ei kai bensa tuolla tavalla happane? Nämähän "pitäisivät" käydä melkein tiskivedellä.
Jaa-a. Oma LT ei meinannut parin kuukauden seisomisen jälkeen lähteä käyntiin millään, uutta gasoa kun sai sisään niin käynti palasi oitis.
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
No jopa on kumma. Pitänee lähteä käymään kotilolla sitten bensaa hakemassa ja kokeilla.
Eihän -08 mallissa enää niitä bensapumppu ongelmia ole? Pyörä on siis ollut eristetyssä mutta ei lämmitetyssä hallissa, max -2 pakkasella talven ajan. Mistään hapettumista tuskin kyse on koska kaikki sähkösysteemit surraa kyllä.
Kyllä sekin siellä voi olla, tai sitten sivujalka tunnistin sökö. Kokeilitko mitä tapahtuu kytkin pohjassa?
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
MAN
Minun Bemussa näkyi tappokytkin vähän vaativan voimistelua ennen kuin halusi tänään käyntiin lähteä.
Viikolla lähti ihan ok mutta tänään piti varmaan kymmenkunta kertaa rampata ennenkuin sitten lähti tulille.
Kaipa oot varma ettei sieltä johdu ?
Honda XL1000VA 2006