Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Jeps eli kun selvis että tynkä termignoni ei vaivatta menekään S2Rään kiinni ilman että se tökerösti sojottais sivulle jäi se kaupan hyllylle ja uuden putken metsästys alkoi..

    Termignionin sijotus ei houkuta kun hailaciltakin kerrottiin että se ainut S2R saatavat pöntöt + chippi maksaa sen vaajaa 2t..

    Joten olen nyt etsimässä jonkun muun sorttista Sliparia..

    Silmään pisti tietty Akrapovicin sliparia mutta suomen maahantuojan mukaan S2Rään sitä ei saa ja akran omilta sivuilta sanottiin sama.. mutta moneet nettimyymälät myyvät S2R/S4R sliparia ja väittävät sen käyvän samalla tavalla :P

    LeoVince tarjoaa omaa mallia S2R samoiten kun Arrow, Marving, Sil Motor, Remus *ja Zard mutta noi leovincee ja arrowia lukuunottamatta muut on aika tuntemattomia minun korvaan!

    Onko kellään mitään kokemuksia ko merkeistä ja /tai luotettavaa paikkaa mistä tilata ne? Entä to Akrapovicin sopivuus tuohon S2R?
    "Love is the feeling you get when you like something as much as your motorcycle" -Hunter S. Thompson
  2. #2
    Käemnalta
    löytyy ainakin. Paikka on luotettava mutta malleista ei omia kokemuksia. Sil Motor, Remus ja Zard taitaa olla enemmänkin ducatiin erkoistuneita kuin nuo akrapovicit yms.
  3. #3
    Remus teki ainakin SS:ään Ducati Performance -pöntöt.
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  4. #4
    Itse laitoin suosiolla termin setin, vaikka hieman hintava olikin. Tulipahan kerralla hyvä tuunaus ilman mitään käyntihäiriöitä tms. Tietääkseni S2R1000:seen kun ei ole vielä muita moot.ohj.yksiköitä saatavilla kuin tuo DP:n ECU. Setin lisäksi ostin myös väliputken jolla kattimöhkäleen sai pois. Asennus ja säädöt tehtiin Hailacilla.

    Itse olen satsiin 100% tyytyväinen. Äänet ja moottorin käytös muuttuneet loistaviksi. Itse en lähtisi pelkästään ostamaan uutta sliparia - kuitenkin tulet kaipaamaan lisää. Eli suosittelen hommaamaan kerralla koko setin.



  5. #5
    hmjoo silti.. nuo Termigionin putket + tuo katin ohitus sarja yhteensa maksavat n. 2300 euroa ja se tehon lisäys & moottorin käyttäytyminen on naurettavan pieni.. saman rahan kun olis sijoittanut alkuperäisen + muutamia päälle olis saanu S4R ja PALJOn enempi hevosia..

    Vaan en ole niiden hevosten perään, mulle riittää että se alumiinihärpäke olis tiessään eikä ne äänet olis sen kuulosia että joku mummo tukehtuu pullaansa..

    Sliparit osuu tuohon 500-700 e luokkaan, olisi ollut vaan kiinnostunut mielipiteisiin koskien noita merkkejä
    "Love is the feeling you get when you like something as much as your motorcycle" -Hunter S. Thompson
  6. #6
    Jos meinaat vaihtaaa pelkät putket ja jättää kattimöhkäleen et saa hienoja mökiä. Tuo katalysaattori nimittäin aiheuttaa ahdistusta ja tämän seurauksena karsean äänen (oma mielipide). Desmoworldista saa katin ohitusputken suopeaan hintaan, jotain 200€. Tämän jälkeen hankit dp;n setin(sliparit, ecu ja filsu), niin tulee hyvä. Ilman uutta ecua ei oikeastaan noilla voi ajaa, paukkuu, kierrokset hyppii ja käy vaarallisen laihalla.



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  7. #7
    No oma ei pääse kehuskelemaan tehoillaan, mutta painoa hupeni
    muutama kilo sieltä yläpäästä kun Remuksen alle heitin. Ääni onkin
    sitten raivostuttavan ja nauramaan panevan välimuoto. Eipä taida
    poistoreikä tuloreikää pienempi olla ja vielä metrin päässä takana
    kun kättä pitää, voipi tyhjäkäynnillä tahdita tuntea. Kun on muhkea
    murina, tuntuu härveli kiihtyvän pienilläkin kierroksilla ihan mukavas-
    ti. Eri asia on tietysti kiihtyykö?
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  8. #8
    Moi!

    Tässä olisi yksi vaihtoehto

    Linkki
    Diavel dark
  9. #9
    Noi Zardin putket näytää aika hyvältä! pitää ihan ajan kanssa tutkia niitä!
    "Love is the feeling you get when you like something as much as your motorcycle" -Hunter S. Thompson
  10. #10
  11. #11
    Sil Motor ja Zard ovat ainakin varmoja ja hyviä valintoja. Miksi sitä muka ei saa toimimaan ilman DP:n ecua? Eikös jollain Powercommanderilla tai vastaavalla saa kompensoitua seokset kohdalleen. Hintakin on todella paljon edullisempi kuin Hailacin älyttömän kallis setti.

    Osta ihmeessä jotkut sliparit + katin ohitusputki siihen muualta kuin DP:ltä. Ihan turha maksaa ecusta tonnitolkulla lisähintaa.

    Kannattaa kysäistä vaikka Ducati Kaemnalta apuja ja mielipidettä moottorinohjauksen mahdollisiin ongelmiin ja ratkaisuihin. Nykyään ei enää kannata tyytyä siihen mitä joku myyjä sanoo.



  12. #12
    Kämnallahan on useampia moottorinohjausbokseja myynnissä, mutta maksavat sen bout 1000 euroa kpl mallista riippuen. FIMin saa varmaan johonkin 700 euroon ja powercommanderin sitten muutamalla satasella.

    Zard ei taida myydä slipareita, vaan täysiä settejä, mutta en laita päätäni pantiksi. Sil Motorilta löytyy kyllä slipareitakin. Turha kuitenkaan ajatella, että termi olisi ainoa vaihtoehto, vaan ihan yhtä hyvin siihen voi laittaa minkä tahansa putken. Kyllä noi säädötkin saa kohdalleen, kuten Jyri sanoi ja luulen, että olet vielä muutaman satasen rikkaampikin tämän jälkeen, kuin jos otat termit ja dp:n ecun.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  13. #13
    Lainaa (Desmosedici @ Kesä. 11 2008,15:21) kirjoitti
    Kämnallahan on useampia moottorinohjausbokseja myynnissä, mutta maksavat sen bout 1000 euroa kpl mallista riippuen. FIMin saa varmaan johonkin 700 euroon ja powercommanderin sitten muutamalla satasella.

    Zard ei taida myydä slipareita, vaan täysiä settejä, mutta en laita päätäni pantiksi. Sil Motorilta löytyy kyllä slipareitakin. Turha kuitenkaan ajatella, että termi olisi ainoa vaihtoehto, vaan ihan yhtä hyvin siihen voi laittaa minkä tahansa putken. Kyllä noi säädötkin saa kohdalleen, kuten Jyri sanoi ja luulen, että olet vielä muutaman satasen rikkaampikin tämän jälkeen, kuin jos otat termit ja dp:n ecun.
    Saahan tuohon sliparitkin Zardilta http://www.ducati-kaemna.de/pic/katalog/exmonster2.jpg.
    Viitsii vaan selata tuon kämnan katalookin läpi.

    Tosin eipä se paljoa halvemmaksi tule jos sliparit on 900€, katalysaattorin tilalle korvausputki rapiat 300€ ja siihen vielä powercommander 350€ tai säädettävä ecu 700-1100€.
  14. #14
    Kannattaa lukea ducatimonster.org:sta. Jenkkeissä/australiassa tapelleet noiden pc:eiden kanssa mallin tulosta saakka. Eivät ikävä kyllä ole pc:llä saanut näköjään vieläkään ulos laitetta kyseiseen pyörään. Jotkut asentaneet M1000:sen yksiköitä ja toiset rapidbikejä! Osalla toiminut osalla ei, Rapidbiken yksikkö kuulopuheiden mukaan paremmin. Itse s.postasin jopa ausseihin asti eräälle mekaanikolle ja kyselin asiasta. Suomessa Rapidbikeä ei tietääkseni säädä muut kun Tampereella yksi liike. Päädyin termin settiin ja kattiputken(spark) tilasin Saksasta. Koko hoito tuli maksamaan jotain 1600€ ja mikä parasta takuu säilyy ihan virallisesti.

    Voithan koittaa pc:tä yms olisi hauska kuulla miten peli toimii jne tällä.

    -j-



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  15. #15
    Ostat sopivat vaimentajat/vaimentajan ja pyydät vaikka lakesteeliä (www.lakesteel.org) Hitsaamaan putken. *Täältä oon itse tilannut kaksi termignonin vaimenninta ja molemmilla kerroilla homma on toiminut mallikkaasti.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  16. #16
    Valistakaa nyt vähän tyhmää. Jos on aikeissa ostaa vaimentajat ja hitsauttaa putket (valmiita muutellen) niin mitä vaihtoehtoja on tuon ECUn suhteen? Tietysti valmiissa paketissa voi olla tuo ECU mukana, mutta voiko Power Commanderilla säätää pyörän ECUn kohdalleen vai riippuuko säädettävyys vuosimallista tms. Onko säätö miten vaativa projekti vai hoituuko homma kuten DynoJetin sivuilla mainitaan vain valitsemalla tapaukseen sopiva käyrä? Onko kokemuksia?
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  17.  
  18. #17
    Lainaa (Pete2 @ Kesä. 12 2008,14:02) kirjoitti
    Valistakaa nyt vähän tyhmää. Jos on aikeissa ostaa vaimentajat ja hitsauttaa putket (valmiita muutellen) niin mitä vaihtoehtoja on tuon ECUn suhteen? Tietysti valmiissa paketissa voi olla tuo ECU mukana, mutta voiko Power Commanderilla säätää pyörän ECUn kohdalleen vai riippuuko säädettävyys vuosimallista tms. Onko säätö miten vaativa projekti vai hoituuko homma kuten DynoJetin sivuilla mainitaan vain valitsemalla tapaukseen sopiva käyrä? Onko kokemuksia?
    Siis S2R1000:een ei Dynojetilla ainakaan ole vakioyksikköä. Kaikki tämä johtunee tuosta Lamdasta joka ohjailee ecua muistaaksen johonkin 3500rpm asti. Tämän huomaa, että tuolla kierrosalueella ajo on nykivää(ainakin 06 malleissa, uudemmista en varma). Tuohonkin ongelmaan on toki ratkaisu, meni jotenkin niin että sensorin johdot irti, akku irti ja avaimen kääntö tms..Tällöin Lamda on pois käytöstä, mutta pyörä käy rikkaalla, bensa haisee etc.
    Huollossa sanottiin minulle, että sliparit voit vaihtaa ilman säätelyä, mutta mikäli vaihdat catin pois vaatii se jo toimenpiteitä.

    Kuten tuossa ylempänä totesin, voit saada ihan hyvin pyörän toimimaan vanhemman 1000 monsterin pc:llä, tässä tapauksessakin joudut ilmeisesti ohittamaan tuon lamdan, itse en tuohon jaksanut ryhtyä.



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4