Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Terve kaikille!

Olis kyssäri liittyen CDI boxiin, eli olen päätynyt pitkällisen räpellyksen jälkeen siihen että se on sökö! Mopo (GS450E -83) lähtee kylmänä hyvin käyntiin mutta kun boxi vähän lämpiää niin loppuu kipinä, olisko kellään samoja kokemuksia? Ja jos on niin olisko vinkkejä mistä vois löytää uuden boxin (muu kuin maahantuoja)? Kiitoksia etukäteen !!

nimim. "Kaikku muut sähköhimmelit onkin jo vaihdettu..."
    Saako boxi vikatilanteen ollessa päällä pulsseja generaattorilta? Kokeile boxiin reilusti kylmäspraytä vian ollessa päällä tai lämmitä sitä koneen ollessa kylmä hiustenkuivaajalla tai varovasti kuumailmapuhaltimella.

Osia voi löytyä:
    Mp Maailma
    T:mi Teuvo Rietz
    Tavolantie 133
    24800 HALIKKO
    GSM: 0500- 534 234
    Fax: 02- 733 77 88
    teuvo.rietz@luukku.com

HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
    No sen verran olen kokellut pari kertaa että oon laittanut mehujään (muuta ei just sillon ollu ) boxin kylkeen kun kipinä on hävinnyt ja 30-40 sek niin taas tulee kipinä.

Täytyy kokeilla tota lämmittämistä myös.
    taitaa olla sitten joku katkos sisällä. Jos välillä toimii OK ei siellä varmaankaan ole komponentteja palanut tms. Saattaa olla joku kylmäjuotos tai muu katkos levyllä. Voi olla korjauskelpoinen mikäli saa kaivettua juotokset esiin.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
    joo, ei ole mitään menetettävää, rupeat kaivamaan sitä boxia auki. siellä on varmaan joku kolvaus pettänyt, olen joskus boxin tuollai kaivanut ja moni kolvaus oli 'kadonnut'.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Stormilta sain boxin sopuhintaan ja taas pelittää, uusin samalla kaikki sähköjohdot ja laitoin virrat releen taakse. (oli muuten aika homma).
  7.  
    ...Paitsi että vieläkin tekee semmosta että:

Jos käy esim. kaupassa, eli mopo seisoo ajon jälkeen n. 10min niin ei meinaa lähteä?? Voiko olla puolissakin jotain lämpöjuttuja, nehän kun on mopon seistessä aika kuumassa paikassa? Vai olisko jotain polttoainepuolen ihmellisyyksia??