Terve,
Monster 620 2004.
Voiko 20 tonnia ajetut ketjut kautta rattaat luistaa välillä vääntöhuipunkohdalla kummallisesti...On 14 piikkinen eturatas.
No ei kai nyt kun ajattelee...
Kommentteja ihmettelijälle kiitos
Monstro 1000DS very dark
Kytkin voi luistaa, jos on esim. käytetty auton moottoriöljyä koneessa moottoripyöräöljyn sijaan. (Jos ketju hyppii eturattaan päällä hampaat on kyllä jo katkenneet etuhammasrattaasta.)
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Joo. ketjut pitää.
Aina käytetty shell advancea...
620 luisto kytkin (APTC) :
Voiko ruveta luistamaan myös toiseen suuntaan eli vääntöä työnnettäessä moottorilta siis kahvaa vääntämällä.
Ei temppuile vaihtaessa....? Ainoastaan kummallisesti esim kutosella kun avaa kaasua kiekat hyppää ja jatkaa siitä menoa
Vai onko ne levy pakka vaan jo ikääntymässä...aika outoa
Monstro 1000DS very dark
no kyllä 20 tonnia ajetut kytkinlevyt voi olla jo kuluneet, riippuu hirveesti tietenkin käytöstä. Mutta tuo kuvailemasi tilanne vaikuttaa juuri kytkimen luistamiselta. kokeile myös 3/4vaihteella täyskaasukiihdytys (tarkkaile nopeusmittaria myös..) luistoa alkaa varmaan tapahtumaan just jossain 6-8krpm:n nurkilla? muuten toimii normaalisti.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Kyllä ainaikin ne laitteet jotka olen ajanut ketjut ja rattaat niin loppuun että hyppivät yli, niin kyllä on selvästi huomannut, missä vika on.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Kytkimen häikältä kuulostaa. Mites onkos se neste vai vaijeritoiminen, no yhtäkaikki toimiiko/liikkuuko kunnolla ja onko oikeat välykset, ettei ns. kanna.