Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 146:sta
  1. #61
    Taitaa olla muutama asfalttifirman hemmo tässäkin keskustelussa mukana. Tai ainakin rengasfirmojen vastustajia. Ja hirveitä machoja, joilla mikään ei tunnu missään, paitsi uusien renkaiden osto.

    Kummit pitää ajaa nahkoille, vaikka mikä olisi. Turvallisuus, mikä se on? Tässähän oli kyse siitä.

    Menkää rauhassa ite yrittämään uusia renkaita pikeämismenetelmällä, jos se nyt niin kateeksi käy. Vaikka eihän niihin nahkoille ajettuihin mikään tartu.
  2. #62
    Lainaa (hidas57 @ Kesä. 06 2008,09:04) kirjoitti
    Taitaa olla muutama asfalttifirman hemmo tässäkin keskustelussa mukana. Tai ainakin rengasfirmojen vastustajia. Ja hirveitä machoja, joilla mikään ei tunnu missään, paitsi uusien renkaiden osto.

    Kummit pitää ajaa nahkoille, vaikka mikä olisi. Turvallisuus, mikä se on? Tässähän oli kyse siitä.

    Menkää rauhassa ite yrittämään uusia renkaita pikeämismenetelmällä, jos se nyt niin kateeksi käy. Vaikka eihän niihin nahkoille ajettuihin mikään tartu.
    Kuka täällä on suositellut ajamaan kumit nahkoille? En minä ainakaan.

    On vain hieman rohjettu epäillä, josko ne alussa mainitut kumit kuitenkaan aivan pilalle ja käyttökelvottomiksi oikeasti menivät.

    Ja sikäli kuin ymmärsin, asiaa ei sen kummemmin todettu suuntaan taikka toiseen, ainoastaan oletettiin asioita. Ja rengasfirmahan varmasti myy maksavalle asiakkaalle uudet renkaat alle, sitä vartenhan ne on olemassa.

    Olen itse vääntänyt kerran kättä Tielaitoksen kanssa eräästä lommolle ajetusta vanteesta, eikä ne sitä korvanneet. No, itsepä sen ajoin paskaksi, vaikka asiaan liittyikin myös kehnoa tienpitoa. Olisin voinut lähteä siitä vielä oikeuteen, mutta päätin että parempi maksaa oppirahat.

    Joku hieman perusteellisempikin prätkän/renkaiden pesu- ja puhdistusoperaatio olisi ollut paljon realistisempaa saada maksatettua tienpitäjällä. Ai niin joo, mutta kun tässähän oli toki vielä aivan tulenpalava kiire jonnekin, joten eipä voinut muuta kuin vaihdattaa uudet eikä selvittää, mikä ihan oikeasti on tilanne vanhojen kanssa.

    Ja nyt sitten pitäisi tienpitäjän ne kuitenkin maksaa. Kyllä varmaan.

    Järki käteen, hyvät ihmiset. On tienpitäjälläkin TOKI oltava vastuu töistään, mutta tällaiset asiat on monta kertaa kaikkea muuta paitsi aivan päivänselviä. Tässäkin vaikuttaa todella moni asia, vaikka sitä itse olisi miten tulenpalavasti jotain mieltä. Eikä ko. taho myöskään ole mikään "korvausautomaatti" (sen olen itsekin saanut huomata).

    ps. ei ole penniäkään kiinni tiefirmoissa. Eikä rengasfirmoissa.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  3. #63
    Lainaa (rellonen @ Kesä. 05 2008,22:00) kirjoitti
    ... ja vielä muijan kans..
    B -luokan reissu
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  4. #64
    Autoilijan vika. Mitäs ajelivat edessä sinne huoltikselle. Tuliko rekkarit talteen? Niiltä vaan korvausta, koska vittumaisuuttaan harhauttivat aivan tahallaan sulalle tielle.
    Dixi et animam levavi
  5. #65
    Lainaa (TeeVee @ Kesä. 06 2008,09:41) kirjoitti
    Lainaa (rellonen @ Kesä. 05 2008,22:00) kirjoitti
    ... ja vielä muijan kans..
    B -luokan reissu
    nojoo, saattaapi olla että ei olis mennyt lomat läpi, jos olisi alkanut ehdottelemaan että jääppä kotia...

    Täytyy myöntää, etten olisi itse lähtenyt istumaan yli 30 tuhatta kilometriä kenenkään kyytiin. Liikennekin oli monessa maassa semmoista, että meinasi olla alushousut vaihdossa vähän väliä. Ei olisi hermo kestänyt olla siellä pelkääjän paikalla!

    Ja sitäpaitsi, paljon vähemmän hän edes valitti missään vaiheessa reissussa kuin minä! Taidan olla löytänyt aika soveliaan "surinasussun"...hänellä oli ennen oma pyörä, ehkäpä se vaikuttaa asiaan!
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  6. #66
    paljonhan tuolla pechan blogissa on jo juttua reissusta. nyt luin vasta turkkiin asti ja kuvia katselin. kohta mennään itä-turkkiin ja sitä rataa. laitoin sen blogin kirjanmerkkeihin, niin voi palata sitten kun taas kerkiää lukemaan.

    kyllä tuollaista ominneuvoin puoli maapalloa ja kilometreissä ylikin kiertänyttä hemmoa kannattaa kuunnella näissä rengasasioissakin. parhaina kesinä ajokaudessa on itelläkin tullut 35 000 km ajokilometrejä, siinä on sitten ollut yksi tai kaksi euroopan- tai skandinavian kiertoreissua ja paljon erilaisia kotimaan pyrähdyksiä. silloin tosin bensa oli edullisempaa ja ajelin soolopyörällä yksin tai kaksin kyytiläisen kanssa.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  7. #67
    Njaa...itsekkin ollut muutaman kesän asfalttihommissa. Pitänee muistaa että tässä on nyt kyse siitä liimasta millä pinnoite "liimataan" kiinni tiehen. Kuumana tämä tavara tarttuu kuin tauti. Siinä ei auta mitkään pesurit. Liuottomet toimii, mut taitaapi se rengaskin liueta siinä samassa. Mekaanisesti rälläkällä, mutta ei taida sekään olla kovin hyvä vaihtoehto
    Summasumarum: en ajaisi minäkään sellaisilla renkailla.
    Olet sitä mitä syöt?
  8. #68
    Lainaa (pecha @ Kesä. 06 2008,09:03) kirjoitti
    Eräänlainen "blogi", joka tosin on pahasti jäljessä, kun iski reissun päällä pikku työntekopakko, eli se vähäinen liikenevä aika läppärin ääressä piti käyttää muuhun, mutta jota tässä päivitän yhä, löytyy os:
    w w w.moto1.fi/blog
    Off topiccia, mutta pakko kommentoida pechan reissua. Aivan älyttömän hieno reissu ja hattu nousee täällä kattoon tuosta suorituksesta sekä sinulle että sussullesi. Ootta te melkoisen reissun tehneet!! Harmittaa vaan ettei ole lopputarinaa tullut blogiin, ehkä kenties tässä lähiaikoina?? mutta teille !

    Itsellä ei tuollainen reissu ole nykytilanteessa enään mahdollista, joten näillä blogeilla on kiva fiilistellä !!
  9. #69
    Lainaa (Vih.Kawa @ Kesä. 06 2008,10:34) kirjoitti
    Njaa...itsekkin ollut muutaman kesän asfalttihommissa. Pitänee muistaa että tässä on nyt kyse siitä liimasta millä pinnoite "liimataan" kiinni tiehen. Kuumana tämä tavara tarttuu kuin tauti. Siinä ei auta mitkään pesurit. Liuottomet toimii, mut taitaapi se rengaskin liueta siinä samassa. Mekaanisesti rälläkällä, mutta ei taida sekään olla kovin hyvä vaihtoehto
    Summasumarum: en ajaisi minäkään sellaisilla renkailla.
    Ketjun aloitusviestissä:
    "No kuinkas sitten kävikään..renkaat täysin sulassa asfaltti massassa"

    Eka kerta kun huomaan tässä puhutun jostain liimausaineesta. Olisikin kyllä kiva tietää, mitähän ainetta hän ihan tarkalleen sai niihin renkaisiinsa.

    Off-topic:
    blogia on kyllä aikomus tässä taas piakkoin päivittää. Harmittaa itseäkin, kun se jäi noin ajastaan jälkeen, mutta eipä sitä rankan ajopäivän päälle kun pari tuntia istui "oikeissa töissä", enää hirmuisesti ollut tropiikin kuumuudessa paukkuja kirjoitella...
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  10. #70
    Maalla ollaan viisaita, kun merellä tapahtuu..
    Vai miten se oli. *
  11. #71
    Lainaa (pecha @ Kesä. 06 2008,09:27) kirjoitti
    On vain hieman rohjettu epäillä, josko ne alussa mainitut kumit kuitenkaan aivan pilalle ja käyttökelvottomiksi oikeasti menivät.

    Ja sikäli kuin ymmärsin, asiaa ei sen kummemmin todettu suuntaan taikka toiseen, ainoastaan oletettiin asioita. Ja rengasfirmahan varmasti myy maksavalle asiakkaalle uudet renkaat alle, sitä vartenhan ne on olemassa.

    Joku hieman perusteellisempikin prätkän/renkaiden pesu- ja puhdistusoperaatio olisi ollut paljon realistisempaa saada maksatettua tienpitäjällä. Ai niin joo, mutta kun tässähän oli toki vielä aivan tulenpalava kiire jonnekin, joten eipä voinut muuta kuin vaihdattaa uudet eikä selvittää, mikä ihan oikeasti on tilanne vanhojen kanssa.
    Tietämyksen kartuttamiseksi tein soittokierroksen paikallisiin rengasfirmoihin. Kyselin yksinkertaisesti onko minkälaisia konsteja puhdistaa asfalttipiki renkaiden kuvioista. Sain vastauksen, että voi yrittää liuotinpohjaisilla tehopesuilla puhdistamista, varovasti. Kysyin onko tästä renkaalle haittaa. E-ei, oli epävarman oloinen vastaus. Kysyin sitten onko tarjota tai edes tiedossa, mistä tällaisen pesun saisi palveluna. Ei ollut. Ei Vianorillakaan.

    Joten ilman renkaiden vaihtoa ei ole reissun päällä muuta konstia kuin antaa vaan palaa, kävi miten kävi. Ihan kuumana piki voikin lähteä ajamalla, riippuu paljon siitä miten tiukkaan se on päässyt tarttumaan. Mutta jos jotain sitten menee vikaan tuossa operaatiossa, niin ihan tasan omaan piikkiin menee kaikki. Silloin ollaan vaan sanomassa, että eihän niillä olisi saanut ajaa.

    Enkä minäkään ole tässä kyseessä olevia renkaita ja niiden kuntoa nähnyt. Sen sijaan tiedän, että työkaverin autoon pikifirma maksoi koko rengaskerran, ihan oma-aloitteisesti reklamaation jälkeen.
  12. #72
    Lainaa (pecha @ Kesä. 06 2008,10:43) kirjoitti
    Eka kerta kun huomaan tässä puhutun jostain liimausaineesta. Olisikin kyllä kiva tietää, mitähän ainetta hän ihan tarkalleen sai niihin renkaisiinsa.
    Varmaan käyny silleen et ensi saumalta tarttunu liimat kumiin ja sit ku on menny sinne tuoreelle pinnalle niin massa tarttunu siihen liimaan
    Trying is the first step towards failure
  13. #73
    Lainaa (hidas57 @ Kesä. 06 2008,11:08) kirjoitti
    Tietämyksen kartuttamiseksi tein soittokierroksen paikallisiin rengasfirmoihin. Kyselin yksinkertaisesti onko minkälaisia konsteja puhdistaa asfalttipiki renkaiden kuvioista. Sain vastauksen, että voi yrittää liuotinpohjaisilla tehopesuilla puhdistamista, varovasti. Kysyin onko tästä renkaalle haittaa. E-ei, oli epävarman oloinen vastaus. Kysyin sitten onko tarjota tai edes tiedossa, mistä tällaisen pesun saisi palveluna. Ei ollut. Ei Vianorillakaan.

    Joten ilman renkaiden vaihtoa ei ole reissun päällä muuta konstia kuin antaa vaan palaa, kävi miten kävi. Ihan kuumana piki voikin lähteä ajamalla, riippuu paljon siitä miten tiukkaan se on päässyt tarttumaan. Mutta jos jotain sitten menee vikaan tuossa operaatiossa, niin ihan tasan omaan piikkiin menee kaikki. Silloin ollaan vaan sanomassa, että eihän niillä olisi saanut ajaa.

    Enkä minäkään ole tässä kyseessä olevia renkaita ja niiden kuntoa nähnyt. Sen sijaan tiedän, että työkaverin autoon pikifirma maksoi koko rengaskerran, ihan oma-aloitteisesti reklamaation jälkeen.
    Juu, ei sellaisia pesuja varmaan valmiina "palveluina" olekaan olemassa. Tuskin olisi kysyntää aivan joka päivä!

    Renkaita ei kuitenkaan vissiin edes yritetty puhdistaa, ennen kuin ne vaihdettiin. Pelkäämpä pahoin, että tienpitäjä vetoaa tuohon jos/kun on sitä mieltä, että vaihto on asiakkaan omassa piikissä.

    Homma voisi olla eri näköinen, jos sitä putsaamista olisi ensin yritetty jossain. Ja joo, tiedän ettei niitä paikkoja välttämättä ole ihan joka kulmalla, mutta kuitenkin.

    Ja toinen asia, joka varmasti tulee vaikuttamaan tuohon mahdolliseen korvaamiseen on se, miten hyvin tuo tietyö oli oikeasti merkitty. Se, että joku muu on ajanut jonnekin minne ei pitäisi ajaa, tuskin avaa yhtään mitään korvauskanavaa.

    Jos joku ajaa lossirannassa tien päästä jokeen, ja sinä ajat perässä, ja paikasta on varoitettu liikennemerkein, tienpitäjällä tuskin on teostasi vastuuta.

    Mutta minulla ei tässä ole penniäkään kiinni, joten alkaa jo riittää asiasta vänkääminen. Hyvä, ettei kukaan kaatunut, ja vahingot on vain materiaalisia, ja tästä taas opitaan. Tarinan opetus on, ettei tietyöalueiden mustilta näyttäville asfalteille pidä mennä ajamaan, jos sen vaan voi yhtään mitenkään välttää.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  14. #74
    Ihan pakko sotkee minunkin tähän soppaan.
    Täällä on alussa oikein kunnon vääntö tarviiko vaihtaa renkaita vaiko eikö tarvii mutta kuinka moni on nähnyt edes kuvia ko. renkaista. Helpottas varmaan melkosesti diagnoosin tekemistä kun ketjun aloittaja laittas kuvia renkaasta.
    <br /><br type="_moz" />
  15. #75
    Lainaa (pecha @ Kesä. 06 2008,10:43) kirjoitti
    Lainaa (Vih.Kawa @ Kesä. 06 2008,10:34) kirjoitti
    Njaa...itsekkin ollut muutaman kesän asfalttihommissa. Pitänee muistaa että tässä on nyt kyse siitä liimasta millä pinnoite "liimataan" kiinni tiehen. Kuumana tämä tavara tarttuu kuin tauti. Siinä ei auta mitkään pesurit. Liuottomet toimii, mut taitaapi se rengaskin liueta siinä samassa. Mekaanisesti rälläkällä, mutta ei taida sekään olla kovin hyvä vaihtoehto *
    Summasumarum: en ajaisi minäkään sellaisilla renkailla.
    Ketjun aloitusviestissä:
    "No kuinkas sitten kävikään..renkaat täysin sulassa asfaltti massassa"

    Eka kerta kun huomaan tässä puhutun jostain liimausaineesta. Olisikin kyllä kiva tietää, mitähän ainetta hän ihan tarkalleen sai niihin renkaisiinsa.

    Off-topic:
    blogia on kyllä aikomus tässä taas piakkoin päivittää. Harmittaa itseäkin, kun se jäi noin ajastaan jälkeen, mutta eipä sitä rankan ajopäivän päälle kun pari tuntia istui "oikeissa töissä", enää hirmuisesti ollut tropiikin kuumuudessa paukkuja kirjoitella...
    Olis ehkä pitänyt laittaa toisella tavalla. Kuvittelin asian näin....Joo...oli vähän mutua...myönnetään Voipi olla että tässä on ollut yhdistelmä molemmista ( pikeä ja asfalttia ) Mielestäni pelkkä asfaltti ei pääse sillai paakkuuntumaan renkaisiin etteikö lähtisi urista pois kraappimalla. Piki on juuri sellainen jota joku jo mainitsikin "purkkaa hiuksissa"
    Olet sitä mitä syöt?
  16. #76
    Lainaa (Äksjiiärrä @ Kesä. 06 2008,12:58) kirjoitti
    Ihan pakko sotkee minunkin tähän soppaan.
    Täällä on alussa oikein kunnon vääntö tarviiko vaihtaa renkaita vaiko eikö tarvii mutta kuinka moni on nähnyt edes kuvia ko. renkaista. Helpottas varmaan melkosesti diagnoosin tekemistä kun ketjun aloittaja laittas kuvia renkaasta.
    No hei, ei meidän sitä diagnoosia tarvii antaa. Ja hyvä niin, ei siitä varmasti syntyisi yksimielisyyttä, vaan vähintäänkin kaksimielisyyttä.

    Varokaa pikitöitä! Paitsi ne jotka on siellä duunissa. Tai kesäduunissa, oli se hienoa silloin joskus kiertää maata. 14 tuntia vuorokaudesta oltiin töissä, loppu aika ryyp...

  17. #77
    Lainaa (hidas57 @ Kesä. 06 2008,13:33) kirjoitti
    Lainaa (Äksjiiärrä @ Kesä. 06 2008,12:58) kirjoitti
    Ihan pakko sotkee minunkin tähän soppaan.
    Täällä on alussa oikein kunnon vääntö tarviiko vaihtaa renkaita vaiko eikö tarvii mutta kuinka moni on nähnyt edes kuvia ko. renkaista. Helpottas varmaan melkosesti diagnoosin tekemistä kun ketjun aloittaja laittas kuvia renkaasta.
    No hei, ei meidän sitä diagnoosia tarvii antaa. Ja hyvä niin, ei siitä varmasti syntyisi yksimielisyyttä, vaan vähintäänkin kaksimielisyyttä. *

    Varokaa pikitöitä! Paitsi ne jotka on siellä duunissa. Tai kesäduunissa, oli se hienoa silloin joskus kiertää maata. 14 tuntia vuorokaudesta oltiin töissä, loppu aika ryyp...

    Ei se olisi kaksimielisyyttä, vaan rakentavaa keskustelua

    Ilmankos ne tiet on niin hyvässä kunnossa, jos siellä pieni rapellus päällä on duunia tehty...
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R -93
    Kawasaki ZX-6R Ninja
    Suzuki GSX-R 1000 K9
  18. #78
    Joo, eiköhän tää ollu tässä. En jaksa tapella, saati puolustella valintojani. Jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee ja eläköön niiden valintojensa kanssa. Oikeen mahtavaa kesää kaikille! ...ja matka jatkuu
    Honda 1000RR Fireblade 07


    Mielummin ihan miten vaan ;D
  19. #79
    Lainaa (Julle1982 @ Kesä. 06 2008,15:28) kirjoitti
    Joo, eiköhän tää ollu tässä. En jaksa tapella, saati puolustella valintojani. Jokainen tehköön niinkuin parhaaksi näkee ja eläköön niiden valintojensa kanssa. Oikeen mahtavaa kesää kaikille! * ...ja matka jatkuu
    Älähän nyt. Laita nyt niitä kuvia näytille. Itseäni ainakin kiinnostaa nähdä minkä näköiseksi renkaat menee tuossa tilanteessa. Ei kuitenkaan huvita lähteä etsimään tietyömaata ja ajelemaan märälle asfaltille tyydyttääkseen tiedon himoa, joten yhden kärsimyksestä voisi muut nauttia..
    Yamaha YZF-R1 -03
    Suzuki GSX-R -93
    Kawasaki ZX-6R Ninja
    Suzuki GSX-R 1000 K9
  20. #80
    Ihme vääntö alkaa tääl heti, varsinkin jos topikin alottaja on nainen. Kuis tääl ois päivitelty kun näin olis käyny miehelle ja jollekkin Orgin "kermalle"?
    Pääasia että Jullella on nyt uudet turvalliset kumit alla ja asia vissiin tielaitoksen ja hänen välinen asia. Teistä kukaan tuskin maksaa tota 400 ekua, vaik tivaatte enemmän tod.aineistoo, kun tiemestari
    Ja mikä päivittely ois taas alkanu, jos oiskin käyny huonosti niillä "paskasilla" kumeilla... Mopo ois ollu jossain mäntsälän tienoil solmussa kaidetta vasten, kuski teholla jne jne..
    Oisko taas arvottu, et "niin siel taas käännettiin kahvaa huolella" tai " joku puusilmä autoilija asialla"

    Eiköhän ne kumit oo ihan tärkein turvallisuustekijä mopos ja jokainen kuski päättäköön omien renkaittensa kunnon/turvallisuuden!

    Ja varmaan tääl moni nainen on ajanu enemmän/kauemmin kun suurinosa miehistä, joilla tuntuu olevan hyvinkin viisaat kommentit ja mielipiteet asioista!

    UHG-olen puhunut



    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  21. #81
    no kylläpäs nyt naisia taas sorretaan
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  22. #82
    Jos olisin ton bensiksen omistaja,niin kyllä vituttais,kun ei tulis asiakkaita asfalttityön takia.
    XX-99
  23. #83
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Kesä. 06 2008,17:34) kirjoitti
    UHG-olen puhunut
    Ja asiaa puhuit.

    Olis tosiaan mielenkiintoista nähdä kuvia ja kuulla päivitystä tilanteeseen ilman turhaa v*ttuilua ja juupas-eipäs vääntöä.
  24. #84
    Noh, aika tyypillistähän tää on täällä. Vajaa sata viestiä väännetty mitä ois pitäny tehdä ja kuka maksaa, jne ja tasan yks henkilö on nähny mis kunnos ne renkaat oli
  25. #85
    mikä nainen? ai se tämän kettingin aloittaja ja pikiasfalttimotoristi onkin nainen? voi jestas. en tuota edes katsonut. sehän muuttaa tilanteen täysin. sehän on tietenkin pääasiassa naismotoristin tumpeloutta. eikä - niin kuin aluksi otaksuin - jonkun nuoren nööbi-motoristipojan toheloimista tai tietämättään EHKÄ ylivarovaisuutta tai sitten jopa ihan oikeasti asiallista toimintaa. mistäs sitä voi tietää kun ei kukaan ollut näkemässä renkaita näistä täällä kirjoittavista.

    voi herranjestas. se olikin nainen. persiö ja hehiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  26. #86
    Kuvistakaan ei varmaan kovin hyvin pystyisi näkemään, minkälainen operaatio sen töhnän irti saaminen olisi.

    Joku töhnä kiinni --> töhnä irti kuvasarja tietenkin voisi ehkä antaa lisävalaistusta siihen, onko ne kyseiset donitsit menneet pilalle vai ei. Itse kehtaan vielä pysytellä kannassani, että todnäk kuitenkaan ei, mutta en suinkaan tiedä likimainkaan kaikkea, joten voin olla myös väärässä.

    Ja joo, enpä minäkään tullut huomanneeksi että aloittaja on nainen. Eipä sillä nyt minkään valtakunnan merkitystä toki ole.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  27. #87
    Lainaa (kawabata @ Kesä. 06 2008,19:38) kirjoitti
    mikä nainen? ai se tämän kettingin aloittaja ja pikiasfalttimotoristi onkin nainen? voi jestas. en tuota edes katsonut....
    +1

    Naama virneessä lukenut porukoiden heittoja puoleen ja toiseen. *

    Itse lukeudun siihen porukkaan, etten usko tilanteen vakavuutta ennekuin omin silmin näen / koen. T: Kuva olis kiva.

    Pikkusen "jenkkispedeilyn" makua jutussa, mutta varmasti oikea ongelma.

    Huono tie, parempi mieli
  28. #88
    Lainaa (*cebarimimmi* @ Kesä. 06 2008,17:34) kirjoitti
    Ja varmaan tääl moni nainen on ajanu enemmän/kauemmin kun suurinosa miehistä, joilla tuntuu olevan hyvinkin viisaat kommentit ja mielipiteet asioista!

    UHG-olen puhunut
    Tuo pitää varmasti paikkansa, ja tuntuu olevan täällä suhteellisen monta naista jotka todellakin tietävät paljon muutakin kuin miten kaulinta pidetään kädessä eli pyöristä, pyörien tekniikasta ja ajamisesta...

    Ja joidenkin poikien kirjoituksista päätellen osa on vielä mopoiässä ja vasta haaveilevat isommista pyöristä ( cebarista, busasta, kilokyykystä jne...)
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  29. #89
    Lainaa (Pave. @ Kesä. 06 2008,20:32) kirjoitti
    Ja joidenkin poikien kirjoituksista päätellen osa on vielä mopoiässä ja vasta haaveilevat isommista pyöristä ( cebarista, busasta, kilokyykystä jne...)
    ai sekö onkin miehen mitta? busa tai kilokyykky? voi jeesus...
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  30.  
  31. #90
    Lainaa (SamiN @ Kesä. 06 2008,20:51) kirjoitti
    Lainaa (Pave. @ Kesä. 06 2008,20:32) kirjoitti
    Ja joidenkin poikien kirjoituksista päätellen osa on vielä mopoiässä ja vasta haaveilevat isommista pyöristä ( cebarista, busasta, kilokyykystä jne...)
    ai sekö onkin miehen mitta? busa tai kilokyykky? voi jeesus... *
    Hitto mulla on iso ja olen tosi mies ,kun en haaveile VAAN MULLA ON

    Näkökantahan se on tuokin,olkoon hyvä vaan...
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen