Tietääks kukaan viisas miten asetetaan -04 600 Kaasari hornetin tps oikeaan kohtaan?![]()
Siinä ei ole varsinaisesti mitään säätöä. Mikä on probleemana?
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Ei nyt mitään bröbleemäää ole,vaan halusin tietää miten siin eri asennot vaikuttaa,vai vaikuttaako ollenkaan..Samoin jos olis tietoo miten paljon tarvike ilmanputsarit vaikuttaa esim k&n...onks niis loppujen lopuks mitään vaikutusta muuta,ku menee laihalle?
En ole itse tuota aukonut mutta ainakaan huolto-ohjeen mukaan siinä ei säädellä mitään, vaan laitetaan vaan ruuvit kiinni. Onko sun pyörässä siinä jotkut säätö-hahlot kuten Boschin vastaavissa?
Tuossahan ei ole kuin potentiometri, jota kaasu säätää. Boschissa taitaa olla mikrokytkinkin tunnistelemassa idle-asentoa, joka siis pitää säätää.
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
En tiiä mikä merkkinen on,mut jokin verran sitä saa portaattomasti säätää...mun manuska kans ei anna mitään ohjetta mis asennos sen pitäis olla...sen verran vaikuttaa,ku koklasin,et toises ääriasennos ei meinaa kylmänä lähtee ryypyn kans käyntiin ja toises pääs nosti ryypyn kans kiekkoja noin 500..lämpösenä ei juuri eroja.
Eiköhän se asento ole sitten parempi, jolla lähtee käymään
Service manual ei kyllä kerro mitään säädöstä.
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Jees..et satu tietämään mitään tommosest ku NIKKO G-PACK TUNING BOX... mitä kaikkee ihmeellistä se tekee?
Ei oo tietoa tai kokemusta tuosta viriboxista.![]()
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi