Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Mikä kokoista pituista ohjaustankoa passannee pistää ekan mallin hornettiin notta letkut riittää? 750mm 800mm? 850mm?

    Pykälää pienempi eturatas, hyötyä vai haittaa?
    Se 500rpm(?) kierrosten nousu matkavauhdissa ei rassaa..

    Mitä ööliä ootte kokeneet hyväksi etupamppuihin tunkea? kymppiä , viittätoista?



    KTM 690SM
  2. #2
    Ite laitoin keväällä 800mm leveen siihen riitti ainakin letkut ja vaijerit... Omassa taitaa olla pykälän vai olikohan peräti kaks pienempi eturatas, hyödyistä tai haitoista en tiedä kun se oli paikallaan jo kun ostin pyörän.
    cb 600f hornet---->cb1000r
  3. #3
    Kiits. Taidan kanssa jostain haalia tuommoisen 800mm putken siihen. Miksi sitä muuten sanotaan tangoksi?
    Eipähän tarvii sitten ruveta sahailee ylipitkää ja huomata että nyt ei hilut mahdu enää siihen.

    Täytyy pienentää tota ratasta, ei tommosella voi mitää huippunopeuksia kuitenkaa ajaa..
    KTM 690SM
  4. #4
    Onko tuo vanhamallin kaasari hornetin -99 moottori siis sama kuin F2 CBRssä? 90-94?

    siis tämä nokkiksen kiristin?

    Vai uudempi tämä



    KTM 690SM
  5. #5
    Noh kertokaas ny niin pääsee tilaamaan..
    KTM 690SM
  6. #6
    No nyt hieman tutustuin tohon silverin partseihin ja totesin että samaa osakoodia kiristin näyttää Hornalle ja näille:

    CBR600FS/FT/FV/FW
    Parts and Accessory listing for Honda:
    CBR600F 1995-98
    CBR600FS 1995
    CBR600FT 1996
    CBR600FV 1997
    CBR600FW 1998

    Näyttää siltä että HT900 ois oikea käikäle tähä vispilään..
    KTM 690SM
  7. #7
    Kyllä tuo Horon kone on juurikin tuo CBR 95-98
    Koneen raudat "samat" 1998-2006.

    Välityksistä... +2 taakse menee vakioketjuilla.
    Edestä ei kyllä voi -2 pienentää. Vakio 15p



    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  8. #8
    Meinasin laittaa uuden tangon, ostin sit väärän kokoset tankopainot ja vettäkin rupes satamaan kesken. Mitä ootte tehny siihen kaasukahvassa olevalle tapille, joka tulee alkup tangossa olevaan reikään? LSL tangossa ei ainakaa oo mitää reikiä
    KTM 690SM
  9. #9
    ^ Eikö siellä toisella puolella ollu tappi kans? Poraat vaan samanlaiset uuteen tankoon, mittaat vanhasta kuinka kaukana tangon päästä, katso että tulee suunnilleen samaan paikkaan kuin vanhassa tangossa (koita ajoasentoa uuden tangon kanssa ennen porausta).
  10. #10
    Shaatana, pylväspora jäi työpaikalle. Täytyy koittaa saako possilaisella tuleeko muutaku sutta ja sekundaa.

    edit. Opettelen ensin kirjoittamaan. edit2. Ei onnistu, siirryn poraamiseen.



    KTM 690SM
  11.  
  12. #11
    Lainaa (Calypso @ Kesä. 28 2008,17:46) kirjoitti
    Meinasin laittaa uuden tangon, ostin sit väärän kokoset tankopainot ja vettäkin rupes satamaan kesken. Mitä ootte tehny siihen kaasukahvassa olevalle tapille, joka tulee alkup tangossa olevaan reikään? LSL tangossa ei ainakaa oo mitää reikiä
    Poistat tapit ja laitat tankoon liimattavaa "liukueste" teippiä ja kahva pysyy satavarmasti paikoillaan!



    ZH2 2020