Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Löytyykö vaihtoehtoisia huoltopaikkoja Tampereen lähistöltä? Kuulostaa merkkiliikkeellä olevan hinnat kohdallaan...
    MC Mynttiset-Tunturissa ja tiellä (ei tukkona) jo vuodesta 2003

http://mynttiset.angelfire.com
    Olen Tamperelainen, mutta huollatan pyöräni Pirttilällä Hämeenlinnassa.
    Onko hinnoissa kunnon ero? Kannattaako lähteä Vantaalta käymään H-linnassa?
    Jorkki
    Huolla itse.turha maksaa valohoidosta ja ite kun huoltaa tietää että kaikki on tehty huolella
    Honda cb 125 k5 b6. Honda 125 twin. Honda cx 500 .Suzuki gsx 750. Suzuki gsx 1100F.
    Lainaa (Gonzo @ Kesä. 14 2008,16:59) kirjoitti
    Huolla itse.turha maksaa valohoidosta ja ite kun huoltaa tietää että kaikki on tehty huolella
    4-kymppiä sattuu olemaan ensimmäinen ISO-huolto, jossa tehdään ihan kunnolla hommia ja kotityökalut ei ehkä riitä!
    Säädetään mm. venttiilit yms, lue; puretaan puoli pyörää, eli työtunnit siinä maksaa
    Vantaan Yamaha-Centerissä ko.huolto osineen n.650 € vm.2006 normaalivaihteiseen Fjr:ään...Tähän astisista paikoista halvin, jota olen kysynyt. 40 tkm huollossa puretaan mm.takalinkku kokonaan ja rasvataan, säädetään venttiilit ja rasvaillaan myös ohjauslaakeri. Noi hommat noita pahimpia, muut 40 tkm:n huoltoon kuuluvat hommat menis kyllä helposti kotitallissa, mut noita hankalimpia hommia ei kannata teettää yksittäisenä korjaamolla. Pelkkään venttiilien säätöönkin FJR:ssä menee kuulemma yli 3 tuntia ja aikaa menee lisää sen mukaan mitä enemmän on säädettävää...eikä tuo takalinkun purkaminen ja rasvaaminenkaan ole niitä maailman nopeimpia juttuja...

-Jos olet päättänyt, niin pidä päätöksesi-
  7.  
    Lainaa (tiiikeri @ Heinä. 27 2008,22:22) kirjoitti
    Vantaan Yamaha-Centerissä ko.huolto osineen n.650 € vm.2006 normaalivaihteiseen Fjr:ään...Tähän astisista paikoista halvin, jota olen kysynyt. 40 tkm huollossa puretaan mm.takalinkku kokonaan ja rasvataan, säädetään venttiilit ja rasvaillaan myös ohjauslaakeri. Noi hommat noita pahimpia, muut 40 tkm:n huoltoon kuuluvat hommat menis kyllä helposti kotitallissa, mut noita hankalimpia hommia ei kannata teettää yksittäisenä korjaamolla. Pelkkään venttiilien säätöönkin FJR:ssä menee kuulemma yli 3 tuntia ja aikaa menee lisää sen mukaan mitä enemmän on säädettävää...eikä tuo takalinkun purkaminen ja rasvaaminenkaan ole niitä maailman nopeimpia juttuja...
    No eihän tuo kallis ole, jos vertaa autojen todellisiin valohoitoihin Edellyttäen, että tekijä osaa asiansa