Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Kävin eilen pk-seudulla shoppailukierroksella ja täytyy sanoa että useimmissa liikkeissä oli todella vaisusti tavaraa saatavilla.. nettimainokset notkuu kaikenmaailman sälää, mutta hyllystä löytyy kuppaset ledivilkut ja eioota tusina.. ihan näin aavistuksen kärjistettynä.

Onneksi päätin käydä ekaa kertaa tattiksen suunnalla, eikä ollut pettymys! Kaikki etsimäni löytyi, paitsi puoli-ilmainen takavanne.. uusi vanne olisi kyllä ollut.
    Monenlaista nippeliä ja tuningosaa löytyi niin liikaakin että jouduin kyselemään "tyhmiä" aika lailla.. ystävällisesti kerrottiin ja neuvottiin, ja uusia paketteja revittiin aika monta auki että sain pyöritellä palikoita ja suunnitella projektia.
    Rahatkin alkoi loppumaan kesken kun sieltähän olisi löytynyt vaikka mitä shoppailtavaa.

Suosittelen käymään, siellä niitä kaikkia osia ja nippeleitä hypistellessä on jotenkin jouluinen olo
    <p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
    Ite tilasin kans etulokarin motoplazasta ja kaikki toimi hienosti. Voin myös suositella kyseistä paikkaa.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
    Aiemman, ehkä vuoden 2004 ketjun mukaan kyseisessä putiikissa kelpaa vain riihikuiva käteinen eikä esimerkiksi kortti.
    Myöskään postiennakolla eivät suostu lähettämään, vaan pitää maksaa etukäteen ja paketti lähtee sitten "heti" postiin.
    Vieläkö sama meno jatkuu tuon suhteen vai onko siellä tullut muutoksia? Itselläni on hiukan korkea kynnys lähettää rahaa etukäteen muuten kuin luottokortin välityksellä yritykseen josta on tullut negatiivista palautetta.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Motoplazasta tilattu pariin otteesee tavaraa ja hyvin on pelannu kaikki

636 -06
    Niin se maailma muuttuu... tosiaan vuonna 2004 itsekin kävin tuolla. Silloin olisin ostanu mopoon kellon, mutta kun myyjä ei tiennyt miten se laitetaan aikaan tai miten siihen vaihdetaan patterit, niin ostamatta jäi. Ja pelkkä käteinen olisi kelvannut. Aika hurjia juttuja oli silloin firmasta liikkeellä, mutta hyvä jos ne ovat taaksejäänyttä elämää.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Itsekkin kauppaa tehnyt em. liikkeen kanssa ja hyvin on aina onnistunut. Nykyään myös postiennakolla onnistuu. Taas osia tilauksessa, katsotaan miten homma etenee.
    busanisti
    Lainaa (Eza @ Marras. 11 2008,16:57) kirjoitti
    Itsekkin kauppaa tehnyt em. liikkeen kanssa ja hyvin on aina onnistunut. Nykyään myös postiennakolla onnistuu. Taas osia tilauksessa, katsotaan miten homma etenee.
    Taitaa olla pärstäkertoimesta kiinni. Minulle ilmoittivat jokunen viikko sitten, että eivät toimita postiennakolla vaan ainoastaan etukäteismaksulla.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Mukava kuulla että homma pelaa,ite aikanaan siellä asioin ja homma tökki pahemman kerran.
    Elä ja anna muiden roudata.
    Lainaa (vetomies @ Marras. 11 2008,18:29) kirjoitti
    Taitaa olla pärstäkertoimesta kiinni. Minulle ilmoittivat jokunen viikko sitten, että eivät toimita postiennakolla vaan ainoastaan etukäteismaksulla.
    em. firman nettisivuilla lukeepi, postiennakko, ennakkomaksu/tilisiirto ja nouto. Kyllähän se pitäisi olla kaikille sama

busanisti
    Juu, kyllä mä ainakin sain alkukesästä vilkut tilattua postiennakolla. Hyvin toimi ko firman kanssa homma
  11.  
    Lainaa (vetomies @ Marras. 11 2008,18:29) kirjoitti
    Viime kesänä tilasin tuolta pleksin. Oli heille tilaustavaraa ja halusivat puolet etukäteen jonka suoritettuani tilasivat lipareen. Eli ilmeisesti "tilaustavaran" olleessa kyseessä haluavat ennakkomaksun. Homma toimi kivuttomasti ja osa tuli firman lupamassa ajassa.
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

Ray Of Darkness