Kyseessä on varadero 1000 vm-02 ja ajelin tuossa illalla ja toimi oikein hyvin,mutta pysäytin vähäksi aikaa ja sitten käyntiin ja lähti ihan normaalisti.Sitten läksin ajamaan ja pienillä kieroksilla nykytti ja lisäsin kaasua niin se toimi vähänaikaa ihan normaalisti mutta sitten nyki vähän aikaa vaikka kaasu oli pohjassa ja pyöri vaan toisella pytyllä kunnes sammui.Kokeilin käynnistää heti sammumisen jälkeen mutta ei lähtenyt vaan tuntui että potki takaisin.Odotin vähän aikaa ja laiton ryypyn päälle niin ensi lupaili ja toisella starttauksella lähti käyntiin ja sitten toimi ihan normaalisti.Ajelin sen jälkeen 35km ja toimi taas ihan normaalisti.Onko muilla ollut vastaavia tapauksia?Itse epäilen että jossakin polttoaine puolella voisi vika olla.Tulpat ovat 7000km ajetut iridiumin tulpat.
Varadero 1000
Ainakin bensapumpussa on noissa MK1:ssä ollut vikaa.
Jos Lontoon murre taipuu niin tuolla international foorumilla on enempi tietoa: http://www.varadero-international.com/
Itse kanssa epäilin sitä bensapumppua kun olen kuullut juttua että se menee noissa vehkeissä yllättävän usein.(GoofyDog @ Kesä. 03 2008,20:08) kirjoitti
Eilen tilasin jo uuden pumpun ja hitaa oli 224euroo mutta saa nähdä milloin tulee. Eli ihan hyvä hinta mielestäni sellaiselle osalle.Jotkut ovat laittaneet jotain autonpumppuja mutta itse en kehdannut lähteä niitä edes etsimään kun kiinnitys ei olisi kumminkaan käynyt entisiin kiinnikeisiin ja sitten vielä olisiko kunnolla toiminut sekään.
Pyörä toimi tänäänkin ihan moitteettomasti mutta uuden pumpun kyllä asennan heti paikalleen kun vaan saan sen.Ei ole kivaa jos joskus jää sen takia tienpäälle.
Varadero 1000
Itsellä myös Varadero -02 ja viimeviikolla vaihdettiin bensapumppu. Huoltomiehen mukaan on niin "huonossa" paikassa, että kaikki kura ja muu lika menee sinne helposti, itse bensapumppu ei ole huono, vaan se kura.... Rupes käymään kunnolla mutta pieni nykiminen jäi, huoltomies epäili kaasareissa ole likaa ja suositteli kokeilemaan Fortea ( erikoisaine bensan sekaan, joka putsaa kaasaria ). Nyt tankissa ko aine mutta en ole senjälkeen ajanut kuin muutamia kymmeniä kilometrejä, joten en osaa vielä sanoa, onko apua...