Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    joo.

Alkaa pikkuhiljaa uskaltaa jopa kallistaa

Ja Länsiväylällä näkyy toinenki Nighsteri, Hopea-Musta, jossa on alkuperäiset varusteet.
    Rekkari WA-.

EI se oikeastaan paskempi ole toi kilpi alkuperäiselläkään paikalla.

Kyllä huomaa vielä, että olen nyyppä prätkällä, mutta pikkuhiljalleen alkaa oppia käsittelyä.

Eipä muuta.
    <p>Vanha patu..</p>
    nyt kallisteellaan

ei muuta ku tsemppiä
    Lainaa (brady @ Touko. 30 2008,22:04) kirjoitti
    nyt kallisteellaan *

ei muuta ku tsemppiä
    Hei mister referee!
    <p>Vanha patu..</p>
    No se!

Ajeltiin vaimon kanssa viime sunnuntaina Pyhtäälle ja takas.
    Kuka kumma on tehnyt tunnelin Vanhan Porvoontien taa kehä kolmosen päähän?

Ohi meni ja takas.

170 tietä ajeltiin Porvoon läpi ja Loviisan ohi kohti Pyhtäätä.

95 prossaa motoristeista nosti lapaa, kun moikattiin, kiitos siitä'!'

Hyvä reissu. jossa huomattiin muutama asia.

-Suzuki Intikan VS800 kulutus on sama, kuin H-D Spora 1200sen.

-170 km on liian pitkä matka pyörälle, jossa ei syty tankkivalo, vaan reserve on ainoa mahis (Suzuki).

Oli meinaan kettumaista, kun vaimon Suiza löi takapyörän lukoon.

-Moottoritie ja Custom, ei hyvä.

-100 kmh ja Custom, ei hyvä.

Customille ja Chevy Vanille (6.2 DSL) sopii nätisti se 90 kmh.

<p>Vanha patu..</p>
    Lainaa (barfly @ Kesä. 06 2008,19:38) kirjoitti
    ...-100 kmh ja Custom, ei hyvä.

Eieieiii! Sanoohan se sun pyörän nimikin sen, että se on Urheilumallia... Ei sillä ole pakko hissutella! *

Eikä tuota vania Sportsteriin pidä vertailla mitenkään!
    XL1200S, eli Sportster 1200 Sport -96
    FLHRI, eli Road King -97
    Lainaa (vmt @ Kesä. 06 2008,23:26) kirjoitti
    Lainaa (barfly @ Kesä. 06 2008,19:38) kirjoitti
    ...-100 kmh ja Custom, ei hyvä.

Eieieiii! Sanoohan se sun pyörän nimikin sen, että se on Urheilumallia... Ei sillä ole pakko hissutella!

Eikä tuota vania Sportsteriin pidä vertailla mitenkään!
    Samsta maasta ja valuutasta kotosin.
    Samanlaiset tuuliolosuhteenkestot.

Sporster meinaa sitä, että ajellaan alle ton nopeuden olevia pätkiä.

Jos koneteille, muoviluoti rulaa.

Mutta kun en edes hae tästä "motorismista" vauhtia, vaan tunnetta.

Siksi HD ja siksi alle 100 kmh.

Mitä fiilistä on ajaa yli ton, paitti jos alla olis Hayabusa tms?
    <p>Vanha patu..</p>
    Ehkä tuo edellinen juttuni viittasi siihen, mistä se Sportster tulee... Eihän se nykyään mikään superpyörä ole ja monet (useimmat) ajattelevat sitä joskus keksityn custom tyypin pyöränä.

Sportster oli kuitenkin aikansa superpyörä. Siihen aikaan ei tosin ollut hajapusia, eipä kai paljon muitakaan japseja.

Minulla Sportster on siksi, että sillä on hauskaa ajella mutkapätkiä ripeästi, joskus lähteä kumia polttaen liikkeelle ja niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, lähdöissä on kiva keuliakin välillä. * No toki sillä on kiva ajella rauhallisemminkin.

Vaan tietysti jokainen ajattelee asiat tavallaan, enkä koita sanoa, miten asian pitää olla. Kuitenkaan Sportsteria ei mitenkään voi verrata diisselivaniin mielestäni!
    XL1200S, eli Sportster 1200 Sport -96
    FLHRI, eli Road King -97
    Kyllä sillä Nightsterillä vielä 140-160km/h mittarinopeudella matka-ajoa tekee. Eilen tuli ajettua lähes koko Lahden moottoritie jonkun muoviluodin perässä, ja hyvin pysyi matkassa.
    H-D XL1200N Nightster
    Lainaa (JPI666 @ Kesä. 23 2008,13:53) kirjoitti
    Kyllä sillä Nightsterillä vielä 140-160km/h mittarinopeudella matka-ajoa tekee. Eilen tuli ajettua lähes koko Lahden moottoritie jonkun muoviluodin perässä, ja hyvin pysyi matkassa.
    Ukko on Kurko!

Ite en nauti mitenkään nakulla ajossa ees 100 kmh.

Pleksejä olen nähny Konalassa pyörivällä HD Sporalla ja Saariston rengastiellä Honda Hornetilla.

EI noi pahoja ulkonäön puolesta ole.
    <p>Vanha patu..</p>
    Lainaa (JPI666 @ Kesä. 23 2008,13:53) kirjoitti
    ohhoh, sopiva matkavauhti minulle on siinä 100km/h:n korvilla. 160km/h saa roikkua ihan tosissaan, enkä pidä sitä kovinkaan nautittavana. Nightsterilla siis.
    Omalla Street Bobilla(joka malliltaan on hyvin lähellä Nightsteria) 110-130 (mittari)matkavauhti on justiin sopiva mulle. Ei se mitään pleksejä kaipaa. Yli 130 vauhtia ei viitti kauaa pitää, mutta lyhyissä pyrähdyksissä sekään ei ongelmia tuota. Samanlainen ajettava Bob on matka-ajossa kuin edellinen pyörä eli Kawa ZRX1200, paitsi että Bob on aavistuksen mukavampi.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Lainaa (SenioRR @ Heinä. 04 2008,21:06) kirjoitti
    Omalla Street Bobilla(joka malliltaan on hyvin lähellä Nightsteria) 110-130 (mittari)matkavauhti on justiin sopiva mulle. Ei se mitään pleksejä kaipaa. Yli 130 vauhtia ei viitti kauaa pitää, mutta lyhyissä pyrähdyksissä sekään ei ongelmia tuota. Samanlainen ajettava Bob on matka-ajossa kuin edellinen pyörä eli Kawa ZRX1200, paitsi että Bob on aavistuksen mukavampi.
    Kai se mulla johtuu siitä, että en halua tapella olosuhteita vastaan, vaan nauttia.

http://www.youtube.com/watch?v=nHM7n...eature=related

Kolmatta Linjaa Takaisin

<p>Vanha patu..</p>
    Lainaa (barfly @ Heinä. 04 2008,21:21) kirjoitti
    Kai se mulla johtuu siitä, että en halua tapella olosuhteita vastaan, vaan nauttia.

Kolmatta Linjaa Takaisin
    Niin nautin mäkin. Välillä olosuhteista riippumatta, toisinaan en. Eikös se oo just moottoripyöräilyä?

Born To Be Wild Huomaa: Ei pleksejä. Okei okei. Kukin tyylillään. Ei haittaa mua.

Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Lainaa (SenioRR @ Heinä. 04 2008,21:43) kirjoitti

Kolmatta Linjaa Takaisin
    Niin nautin mäkin. Välillä olosuhteista riippumatta, toisinaan en. Eikös se oo just moottoripyöräilyä?

Born To Be Wild Huomaa: Ei pleksejä. Okei okei. Kukin tyylillään. Ei haittaa mua.
    Juuriki näin'1

Toimin kuten toimin:

http://www.youtube.com/watch?v=cmbhf...eature=related

ZZ-Top: My Heads In Mississippi.
    <p>Vanha patu..</p>
  15.  

Kolmatta Linjaa Takaisin
    Onks se sun musta/oranssi Nightster mikä seisoo kolmannella, siinä Ompun kulmilla?

EDIT: ups, sullahan olikin paikkakunta kirkkonummi.