Tässä kohta ois moottoripyöräkortti taskussa.
Ekaa pyörää jonka päällä oon vasta istunut, on otsikon niminen pyörä, ajamassa siis ei vielä ole tullut käytyä mutta hienolta pyörältä muutoin vaikutti.
Mitäs vikaa kyseisessä mallissa on? Kun nettimotossa on uusia käytettyjä myynnissä. Eli onkos pyörä mallissa sitten joku puute jonka takia se ei kauaa käytössä kiinosta?
MUSTA GSX-750 F 2006
Ei kai pyörässä tarvitse välttämättä mitään sen suurempaa syytä olla, että niistä löytyy tarjontaa käytettynä. Eiköhän yleensä ne suurimmat syyt pyörän vaihtoon ole se tehon puute, tai muuten vaan alkaa kyseinen laite hieman enemmän tai vähemmän tylsistyttämään.
...kuten myös omalla kohdalla meinaa käydä *
Kyllähän tuollainen hornetti koeajon perusteella tuntuu ihan ok pyörältä, mutta silti siitä puuttuu se jokin *![]()
Ite ostin viime keväänä ekaks pyöräks kuussatasen hornetin. Nyt tekis mieli vaihtaa ysisataseen että ois enemmän vääntöä pienillä kierroksilla... Ekaks pyöräks ihan hyvä ja ennenkaikkea helppo ajettava... Moni on haukkunu etupään löysyyttä mutta ei oo ihteä vielä haitannu liikaa... Tehoja korkeilla kierroksilla kyllä ihan riittävästi. sataseen kiihtyvyys mitattu 4.3s, yhen kesän ajokokemuksella "ammattilainen" vois saada nopeamminkin.
cb 600f hornet---->cb1000r
Niihän sitä sanotaan että kiihdyttelyt on myös aikapaljon kuskin taidoista kiinni..
Tässä kun on jo 30v tullu mittariin, on oppinut että kannattaisi ostaa semmoista jota ei heti tarvi vaihtaa, vaihdoissa kun itse aina menettää rahaa. Siksi myös 900cc käynyt mielessä.
RideyourRide youtube pätkissä on kyllä myös hyvin kerrottu miksei kannata tai tarvi välttämättä heti isoa pyörää hankkia.
No pitää vielä kierrellä paikkoja, ja saaha se kortti taskuun, niin pääsee koeajoille, ja sitten päättää mitä tekee, hornetti on kyllä tällä hetkellä se ykkösvaihtoehto![]()
MUSTA GSX-750 F 2006
moi, tuliko hommattua hornet?
itse olen ollut enemmänkin kuin tyytyväinen omaani (vm 06) enkä vaihtaisi sitä mihinkään. On sopivan ketterä ja terhakas kaupunkiajoon ja mukava mutkateillä sekä kevyt liikutella. Ulkoisestikin kaunis ja vielä hyvät äänet LeoVincen sliparilla (ilman killeriä) niin mitä vielä toivoisi? Tietty olen tällainen alle 70 kiloinen naisihminen, joten ymmärrän toisaalta että yli 100 kiloisen äijän käsissä hornetti voi näyttää mopolta.. ;)
Tässä mietinnässä olisi hankkia lisäosia, jotain huggeria ja undertrayta, oisko kellään ehdotuksia, mistä kantsis hommata että sais halvalla ja hyvät?
-----elämässä pitää olla vauhtia----
Ermaxilla on ainakin undertraytä ja huggeria tarjolla hornaan.(hornet-typy @ Heinä. 01 2008,10:00) kirjoitti
Storm myy ainakin Ermaxia.
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Itsellä tämän vuoden uutena ostettu Hornetti ja täytyy sanoa että hetkeäkään en ole katunut pyörän hankkimista. Kiihtyvyys ja mutka-ajo on ihan omaa luokkaansa. Matka-ajoakin olen ehtinyt jo tekemään......500 kilsaa maantietä nakupyörällä alkoi jo hitusen v....tuttamaan