Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
    Katselin tossa paikallisella Tokmannilla Sinisalon ajaoasuja.
    Onko kellään kokemuksia niistä. Pisti vähän miettiin kun niissä luki made in kiina.
    Broidilla on jotkut Sinisalon kamppeet ja kovasti se on niistä tykännyt.

Vai, että Kiina mietityttää. Itellä Alpinestarsin takki ja suojaliivi, oxtarin saappaat jne. kaikki made in 'jokin halpatuotantomaa'...

Eli vertaile laatua muiden valmistajien kanssa ihan kokeilemalla. Kyllä minun mielestä ihan p*skan tavaran tuntee jo sormissa.

PS. Lindstrandin huosuista repes just vetoketju... Taas tota laatukamaa... Tuntuu, ettei mikään ajovaruste ole ollut laatunsa puolesta kalliin hintansa arvoinen. Pitäis vissiin opetella tekemään ite, niin tietäis ainakin mitä sais...
    -Seppä-
    Viime syksynä ostin iisalmesta Sinisalon ajokengät. Harmikseni, kun myöhemmin kenkiä ensimmäistä kertaa kokeilin, toisesta kengästä rikkoutui vetoketju. Kun en löytänyt enää ostokuittia ja ajokausikin oli lopuillaan, kengät unohtuivat komeroon. Tänä keväänä muuton yhteydessä kengät taas löytyivät ja asiaa aikani ihmeteltyäni hain sinisalon yhteystietoja ja huomasin heillä olevan oulussa toimiston. kiikutin kengät sinne ja sinisalon ystävällinen kaveri totesi tilanteen, harmitteli kun olin saanut viallisen tuotteen ja sanoi heidän toimittavansa postitse kotiin uudet kengät kun niitä keväämmällä tulee suomeen. Ei siinä kuitteja kysellyt, asia oli sillä selvä. Uudet kengät tulivat sovitusti Puolangalta sinisalon pääpaikasta, tämän vuoden mallia tietenkin! Siinä välissä ehtivät lähettää myös "hyvitykseksi" sinisalon logoilla komean lippiksen.
    Sanoisin,että parempaa palvelua en ole miltään firmalta saanut!
    Kengät ovat olleet jalassa tämän kevään ajoreissuilla ja sanoisin, että hyvät kengät nuo on olleet käytössä.

Ainakin asiakaspalvelu ko. firmalla pelaa!
    Pohjoista voimaa
    Ei kannata tuijottaa valmistus maata. Bemarin kamppeita tehdään pakistanissa...
    "Ei kukaan ole enkeli maantiellä. Siivet palaa siinä missä löpö."

IBAF 3735
    Ittellä sinisalon kengät, ei kehumista mistään kohtaa, mutta pakon edessä piti jotkut saappaat saada 2V stten kun muutakaan ei Oulussa silloin alle 200eur löytynyt. Valmistusmaa jossakin pakistanissa. En osta sinisaloa enää koskaan, laatu ei vakuuta.

Tosin rullaluistin sauvoille ostin 1V sitten sinisalon hanskat 10:llä.

kaikki ajokamppeettehdään jossain halpamaassa oli merkki mikä tahansa.
    Mul oli sinisalon street gore texit ja ne oli ainakin hyvät ja laadukkaan ja kestävän oloset.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
    Lainaa (ToKm @ Touko. 06 2008,08:28) kirjoitti
    kaikki ajokamppeet tehdään jossain halpamaassa oli merkki mikä tahansa.
    Joo, pikaisesti kattelin;

Alpinestars Kiina
    BMW Serbia ja Kiina
    Berik Kiina
    Held Pakistan
    IXS Vietnam
    Fox Kiina
    Vaikka oat tehty jossain "halpa" maassa, on yleensä tunnetuilla merkeillä laadun valvonta läsimaassa.

Itellä Sinisalon nahat (17v vanha) ja vielä on hyvä vaikkei olekaan muodin mukainen.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Mullakin on vähän vanhempi sinisalon tixtex takki porelle-kalvolla. Ihan istuva ja asiallinen kampe. Tuo tosin näyttäisi olevan vielä Puolangalta kotoisin..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Tekevät ainakin meikäläisiin varhaiskevät/myöhäissyksyolosuhteisiin sopivia hanskoja. Alle plus viidessä pari tuntia tien päällä, etupleksin takana vain osittainen viimasuoja näpeille, ei kahvanlämmittimiä, ei ongelmia...
    CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
    kaverilla hd nahat alkuperäiset laatukamat (made in china) ei niitä valmistusmaita paljon kannata kyttäillä kunhan ovat hyväntuntuset päällä
    Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
    *off -sinisalo- topic*

Itselläni on isänmaalliset kamppeet; kolme nahkatakkia, kahdet nahkahousut, yksi tekstiilitakki ja -housut, made in Oravikoski. Lisäksi on muutamat hanskat samasta osoitteesta, mutta ne voivat olla muualla tehdyt, hyvät tosin nekin.

Richan saapakset lienevät kiinalaiset ja Guzzin takki italialainen..
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
    Itelläni on kans tänä keväänä Tokmannilta hankittu NightHawk-ajoasu. Oon ollut todella tyytyväinen ainakin toistaiseksi. Vedenpitävyyttä ei oo viel tullut testattua mut muuten oon ajellut sellaset 1500km eikä nää kelit oo olleet mitään lämpösiä kovinkaan monesti, mut hyvin noilla on pärjännyt. Samalla ostin Sinisalon RR-ajokengät ja nekin on olleet ihan buenot.
    Sinisalon Tech asu oli käytössä 3 vuotta, käytettävyys ja kestävyys ok mutta vedenpitävyydestä ei tietoakaan (Porelle kalvo) En voi suositella. Nykyinen YOKOn asu paljon tukevampi ja laadukkaampi.
    Just "nyt" ei bikeä...
    Oli pientä laatuongelmaa Sinisalon asun kanssa. Olin yhteydessä Puolangalle, sieltä vastattiin 5 minuutissa sähköpostiin. Laitoin takin sinne maanantaina, keskiviikkona oli paketti kotona takaisin ja siinä uusi takki. Takki oli tosin uudempaa mallia.

Osa varusteista tehdään Pakistanissa, mutta korjaukset, suunnittelu yms. Suomessa Puolangalla. Mutta niinhän ne kaikki nykyään tehdään muualla. Sinisalon tuotteita on eri hintaisia ja minusta hinta on suhteessa laatuun. Ihmettelen, ettei missään testeissä koskaan ole Sinisaloa. Johtuneeko maahantuojasta, ettei se anna tuotteita testeihin???

Muutenkin olen ollut Sinisaloon tyytyväinen ja vaimokin käyttää niitä. Osti juuri uuden puvun ja vaikuttaa toimivalta.
    Moto Guzzi Breva 850
    Moto Guzzi Nevada 750 Club
    Tuli hommattua itselle Nighthawk ja vaimolle Starling ajoasut muutama viikko takaperin.

Hyvälle on vaikuttanut sekä lämpösillä keleillä ilman sisätakkia/sisähousuja ja viileämmällä sisävuorineen. Tuli kokeiltua oikein kunnon kaatosateessakin reilun tunnin verran, seuraamalla sadepilviä, ei vuotoja itse takista tai housuista. Ainut että kun tuo katuenskan ajoasento on minulla vähän "pussilla" ja en ollut kiristänyt takin helmaa tarpeeksi, virtasi vettä housujen pintaa pitkin takin helman alle. Napa siinä kastui. Seuraavalla kerralla ei sitten vuotanut kun muistin kiriä tarrat.

Takin tuuletusaukotkin toimivat varsin tehokkaasti, jopa liiankin tehokkaasti. Avasin kaikki tuuletusaukot, niin motarilla enskan kyydissä ei voinut ajaa kovempaa kuin 90 km/h kun tuntui että lähtee koko ukko lentoon. Tuuletusvetoketjut kiinni ja johan rauhoittui matkanteko.

Ainakin toistaiseksi on kohtalainen hinta-/laatu-suhde, kun koko ajoasu lähtee miehelle tai naiselle 338€ hintaan tai jopa sen alle.

Jos ois mitä jois pois, niin jois pois ettei ois mitä jois pois.
    Lainaa (ael @ Touko. 05 2008,21:59) kirjoitti
    Katselin tossa paikallisella Tokmannilla Sinisalon ajaoasuja.
    Onko kellään kokemuksia niistä. Pisti vähän miettiin kun niissä luki made in kiina.
    No katselin tuossa Haltin vapaa-ajan asuja ja niissäkin lukee ylväästi Made In China, hieman asiaa on pehmitetty toteamalla lisäksi Desinged inFinland

Eli Kyllä ne kiinan pojatkin ne osaaa ommella jos kontrolli pelaa
  18.  
    Dainesen ihan laadukkaat hanskat made in Vietnam
    ja muistaakseni taisi joissain vanhoissa rukkasissa (tosin ei dainese) olla valmistusmaa Pakistan
    Mutta pääasia että kamppeet toimii ja onhan siinä vieläkin perä,että laatu maksaa vaikkakin olisi valmistettu "halpa"maassakin
    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84