Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 56:sta
  1. #1
    Luin tässä lokakuun Motorradin kestotestiä 1300 GT:stä ja oli kyllä järkyttävää luettavaa vaikka yrittivät koko ajan vetää kotiin päin ja pehmentää asioita nin paljon kuin mahdollista. Pyörä jätti kolme kertaa tielle ja kone meni kaksi kertaa uusiksi. Ei taida enää olla epäselvää tehdäänkö koneet Kiinassa/Koreassa. Lisäksi sähkövikoihin ei ole kestävää parannusta ja peräkin meni uusiksi. On aivan selvää, että suomalainen 10000 km/v ajava asiakas joutuu maksamaan kalliisti.
    Ikävää kun BMW on osoittanut pystyvänsä tekemään tykin 1000RR:n ja uusi 1600 on Gold Wingiä selkeästi parempi siihen käyttöön. Harkitsin jo Ultran vaihtamista 1600:een, mutta en enää.



    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  2. #2
    Siis tätäkö lueskelit? On joo aika rankkaa luettavaa...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  3. #3
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 13 2010,18:31) kirjoitti
    Ei taida enää olla epäselvää tehdäänkö koneet Kiinassa/Koreassa
    oli miten oli niin iteppähän ovat kaiketi värkin suunnitelleet ja alihankkijat auditoineet..
    "My final offer is this: nothing"
    -Il Bastardo-
  4. #4
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 13 2010,18:31) kirjoitti
    vaikka yrittivät koko ajan vetää kotiin päin ja pehmentää asioita nin paljon kuin mahdollista.
    oikeastaan melko viihteellisiä nuo sakujen testit joista löytyy ns."omamerkki"

    ihan pikkasen vedetään kotiinpäin
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  5. #5
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 13 2010,18:31) kirjoitti
    ... ja uusi 1600 on Gold Wingiä selkeästi parempi siihen käyttöön.
    Siis parempi mihin käyttöön?

    Aika vahvasti sanottu ottaen huomioon, että yhtään pyörää ei liene vielä toimitettu asiakkaille eikä taida olla mitään (puolueettomia) koeajoraporttejakaan saatavilla - kestotesteistä nyt puhumattakaan...

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  6. #6
    Harmi kun on tuolla salakielellä kirjotettu. No eipä liene Gerryn vika että on jääny läksyt tekemättä.
  7. #7
    Ei taida tarttea näihin uusiin vaihtaa... Pitänee alkaa tuota vanhaa vakavissaan päivittää

    - iskarit
    - starttirele
    - kaasuvaijerit

    niin tuleehan siitä taas kuin uusi....
    <p>2002-2014</p>
  8. #8
    Menipä kuume helpolla ohi....
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  9. #9
    No eipä tämä kuumetta vielä ollut. En oikein tykkää ylipainoisista matkavehkeistä, mutta 6 sylinteriä ja BMW:n vakuuttava jälki 1000RR kehityksessä ym. antaa uskoa kyseessä olevan kiinnostava pyörä. Ultran olen pitänyt 5v. poikani takia jos hän lähtisi isin kanssa ajeleen vähän pitemmällekin ensi kesänä. Istuin on semmoinen, että siitä ei pysty putoamaan vaikka nukahtaa kunhan laittaa pojan liinoilla kiinni. Multistradassa ei ole oikein sellaista mahdollisuutta. Gold wing on myös yllättävän hyvä ajaa, mutta oma Ultra on parempi joka asiassa paitsi meinaa olla ongelmia kuumenemisen ja nakutuksen kanssa isolla 2135 cc koneella. En osaa säätää sytytystä paremmin ja uudessa ruiskussa ei ole nakutuksen estoa. Tämä BMW kiinnostaa, mutta 1300 kestotesti oli aivan järkyttävä. H-D:eillä olen jäänyt muutaman kerran välille ja se ei ole mukavaa.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  10. #10
    Nojoo, luulenpa, (viitaten 1300:sen moottorien vaihtoihin) että BMW:llä on ehkä kaikista ajoneuvovalmistajista paras tietotaito suorien 6-sylinteristen ajoneuvokäyttöön tarkoitettujen otto-moottoreiden suunnittelusta, kehittämisestä ja valmistamisesta. Joten sen suhteen en olisi huolissani. Enemmänkin muun voimalinjan, mm. perän, mitä sille on tehty? Ja sähköt / tietsikat voivat olla murheenkryyni alussa ja taas vanhemmiten, onhan niistäkin murheista kokemuksia esim 800-sarjassa. Vesi (kosteus) ja sähkö sopivat harvoin yhteen. Tavalliselle käyttäjälle, ja reissussa, sinänsä mitätön pieni sähkö/tietotekninen häiriö voi pilata reissun aika perusteellisesti.
    Mutta eihän ketään ole kielletty viisastumasta..., edes saksalaista insinööriä.
  11. #11
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 14 2010,02:17) kirjoitti
    No eipä tämä kuumetta vielä ollut. En oikein tykkää ylipainoisista matkavehkeistä, mutta 6 sylinteriä ja BMW:n vakuuttava jälki 1000RR kehityksessä ym. antaa uskoa kyseessä olevan kiinnostava pyörä. Ultran olen pitänyt 5v. poikani takia jos hän lähtisi isin kanssa ajeleen vähän pitemmällekin ensi kesänä. Istuin on semmoinen, että siitä ei pysty putoamaan vaikka nukahtaa kunhan laittaa pojan liinoilla kiinni. Multistradassa ei ole oikein sellaista mahdollisuutta. Gold wing on myös yllättävän hyvä ajaa, mutta oma Ultra on parempi joka asiassa paitsi meinaa olla ongelmia kuumenemisen ja nakutuksen kanssa isolla 2135 cc koneella. En osaa säätää sytytystä paremmin ja uudessa ruiskussa ei ole nakutuksen estoa. Tämä BMW kiinnostaa, mutta 1300 kestotesti oli aivan järkyttävä. H-D:eillä olen jäänyt muutaman kerran välille ja se ei ole mukavaa.
    Anteeksi ot, mutta miten meinasit liinoilla lapsen kiinnittää? Mahdollisessa kaatumisessa ei ole hyväksi, että on kiinni missään. Parempi olla tuolloin mahdollisimman kaukana pyörästä tai isukista, ettei jää mihinkään väliin puristuksiin. Toki myös se on tosi tärkeää, ettei pääse putoamaan, jos nukahtaa. Ehkä paras keino olisi sen verran lyhyet lenkit, ettei pääse nukahtamaan..
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  12. #12
    Lainaa (Hapa @ Loka. 14 2010,12:30) kirjoitti
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 14 2010,02:17) kirjoitti
    No eipä tämä kuumetta vielä ollut. En oikein tykkää ylipainoisista matkavehkeistä, mutta 6 sylinteriä ja BMW:n vakuuttava jälki 1000RR kehityksessä ym. antaa uskoa kyseessä olevan kiinnostava pyörä. Ultran olen pitänyt 5v. poikani takia jos hän lähtisi isin kanssa ajeleen vähän pitemmällekin ensi kesänä. Istuin on semmoinen, että siitä ei pysty putoamaan vaikka nukahtaa kunhan laittaa pojan liinoilla kiinni. Multistradassa ei ole oikein sellaista mahdollisuutta. Gold wing on myös yllättävän hyvä ajaa, mutta oma Ultra on parempi joka asiassa paitsi meinaa olla ongelmia kuumenemisen ja nakutuksen kanssa isolla 2135 cc koneella. En osaa säätää sytytystä paremmin ja uudessa ruiskussa ei ole nakutuksen estoa. Tämä BMW kiinnostaa, mutta 1300 kestotesti oli aivan järkyttävä. H-D:eillä olen jäänyt muutaman kerran välille ja se ei ole mukavaa.
    Anteeksi ot, mutta miten meinasit liinoilla lapsen kiinnittää? Mahdollisessa kaatumisessa ei ole hyväksi, että on kiinni missään. Parempi olla tuolloin mahdollisimman kaukana pyörästä tai isukista, ettei jää mihinkään väliin puristuksiin. Toki myös se on tosi tärkeää, ettei pääse putoamaan, jos nukahtaa. Ehkä paras keino olisi sen verran lyhyet lenkit, ettei pääse nukahtamaan..
    ot&ot

    ....oisko todella syytä odotella sitä muksun varttumista niille pitemmille reissuille jotta pysyy istuimessa köyttämättä?

    lapsi on lapsi, eikä hänelle merkkaa juurikaan se reissun pituus samassa suhteessa kuin aikuiselle.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  13. #13
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 13 2010,18:31) kirjoitti
    Luin tässä lokakuun Motorradin kestotestiä 1300 GT:stä ja oli kyllä järkyttävää luettavaa..
    Niin no.. 2008 K 1200 S, vajaa 35 tkm mittarissa, eikä ole ollut käytännössä mitään vikaa - jopa akku pelaa edelleen. Ei muistu mieleen mitään muuta vikaa, kuin sopimuksensa irtisanonut sivutuen katkaisija.
    Tai no se pieni tyhjäkäyntivaiva pesun jälkeen, mutta enpä siitä sen isompaa numeroa tekisi. Se liittyy mitä ilmeisemmin PC:hen, koska ilmaantui heti asennuksen jälkeen..
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  14. #14
    Lainaa (pozo izquierdo @ Loka. 13 2010,20:44) kirjoitti
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 13 2010,18:31) kirjoitti
    ... ja uusi 1600 on Gold Wingiä selkeästi parempi siihen käyttöön.
    Siis parempi mihin käyttöön?

    Aika vahvasti sanottu ottaen huomioon, että yhtään pyörää ei liene vielä toimitettu asiakkaille eikä taida olla mitään (puolueettomia) koeajoraporttejakaan saatavilla - kestotesteistä nyt puhumattakaan...

    t. pozo

    Minuakin kiinnostaisi tietää mihin tuo paremmuus perustuu?

    T. Ari
  15. #15
    Lainaa (AriH @ Loka. 14 2010,15:12) kirjoitti
    Lainaa (pozo izquierdo @ Loka. 13 2010,20:44) kirjoitti
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 13 2010,18:31) kirjoitti
    ... ja uusi 1600 on Gold Wingiä selkeästi parempi siihen käyttöön.
    Siis parempi mihin käyttöön?

    Aika vahvasti sanottu ottaen huomioon, että yhtään pyörää ei liene vielä toimitettu asiakkaille eikä taida olla mitään (puolueettomia) koeajoraporttejakaan saatavilla - kestotesteistä nyt puhumattakaan...

    t. pozo

    Minuakin kiinnostaisi tietää mihin tuo paremmuus perustuu?

    T. Ari
    Luonnonjärjestykseen.
  16. #16
    Lainaa (Peltsi @ Loka. 13 2010,20:46) kirjoitti
    Harmi kun on tuolla salakielellä kirjotettu. No eipä liene Gerryn vika että on jääny läksyt tekemättä.
    koneelista kääntöä tarjoaa moni muukin kuin google mut tuosa heidän versionsa:

    Kömpelö googgeli käännös

    (germaanien kielestä kääntäminen näyttää olevan koneille kankeaa)
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  17. #17
    Allekirjottaneella kiilteli jo silmissä K1300S. Pitääkö taas laittaa miettimisrumba liikkeelle. Hylättyihin ideoihin lukeutuvat jo MV Agusta ja Ducati.

    Minkä nyt sitten uskaltaa ostaa?
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  18. #18
    Lainaa (Zuhnu99 @ Loka. 14 2010,18:54) kirjoitti
    Allekirjottaneella kiilteli jo silmissä K1300S. Pitääkö taas laittaa miettimisrumba liikkeelle. Hylättyihin ideoihin lukeutuvat jo MV Agusta ja Ducati.

    Minkä nyt sitten uskaltaa ostaa?
    Zuzukilla päässy ainakin tähän mennessä ilman teknisiä murheita ja jammahoissa ainut vika on ollut edellisen omistajan oma viritys mikä sai vuotaan bensaa.
    BMW F650GS '04
    Entiset:
    Yamaha TZR 125 '91 -> Yamaha FZR 600 '91 -> Suzuki SV650 '05 ->
    Suzuki SV1000S '04 -> Kawasaki ZX-10R '05
  19. #19
    No toihan on ihan selvä juttu. Tossa uudessa K-sarjassahan on kampiakseli poikittain, EI Bemariin kuulu kampiakseli poikittain. Ihan selkeesti toi kampiakselin laakerivauriokin on seurausta siitä kun kampiakseli on väärässä asennossa. Sekun pyrkii kokoajan pitkittäin niin meneehän ne laakerit varmasti.

    Johan sen sanoo ihan järkikin kun kattoo vaikka BMW autoja, ei niissäkään ole yhdessäkään kampiakseli poikittain ja aika hyviä moottoreita on. Ja vanha K mallikin oli aika kestävä, tietysti kun kampiakseli on oikein päin.

    Pitäydynpä siis R mallissa, onpahan ainakin kampiakseli "oikein päin".





    Now: BMW R1200S. Old: BMW R1100S, Yamaha FZR1000
  20. #20
    Lainaa (Boxer @ Loka. 14 2010,19:09) kirjoitti
    Johan sen sanoo ihan järkikin kun kattoo vaikka BMW autoja, ei niissäkään ole yhdessäkään kampiakseli poikittain ja aika hyviä moottoreita on. Ja vanha K mallikin oli aika kestävä, tietysti kun kampiakseli on oikein päin.

    Pitäydynpä siis R mallissa, onpahan ainakin kampiakseli "oikein päin".

    No näinhän se on.
    Kampiakseli väärässä suunnassa.
    Minäkin pysyttelen vielä R Bemarissa.

    Pekka
    Pekka
  21. #21
    Lainaa (Pekkavee @ Loka. 14 2010,19:40) kirjoitti
    Lainaa (Boxer @ Loka. 14 2010,19:09) kirjoitti
    Johan sen sanoo ihan järkikin kun kattoo vaikka BMW autoja, ei niissäkään ole yhdessäkään kampiakseli poikittain ja aika hyviä moottoreita on. Ja vanha K mallikin oli aika kestävä, tietysti kun kampiakseli on oikein päin.

    Pitäydynpä siis R mallissa, onpahan ainakin kampiakseli "oikein päin".

    No näinhän se on.
    Kampiakseli väärässä suunnassa.
    Minäkin pysyttelen vielä R Bemarissa.

    Pekka
    Kyllä vaan, tämä ei vaihtamalla parane.
  22. #22
    Lainaa (Zuhnu99 @ Loka. 14 2010,18:54) kirjoitti
    Allekirjottaneella kiilteli jo silmissä K1300S. Pitääkö taas laittaa miettimisrumba liikkeelle. Hylättyihin ideoihin lukeutuvat jo MV Agusta ja Ducati.

    Minkä nyt sitten uskaltaa ostaa?
    Osta GS, et pety.
  23. #23
    Lainaa (julles @ Loka. 14 2010,19:48) kirjoitti
    Lainaa (Zuhnu99 @ Loka. 14 2010,18:54) kirjoitti
    Allekirjottaneella kiilteli jo silmissä K1300S. Pitääkö taas laittaa miettimisrumba liikkeelle. Hylättyihin ideoihin lukeutuvat jo MV Agusta ja Ducati.

    Minkä nyt sitten uskaltaa ostaa?
    Osta GS, et pety.
    Aika rohkea lupaus...
  24. #24
    Osta uusi K1300S, et pety.
    Dixi et animam levavi
  25. #25
    Lainaa (rellonen @ Loka. 14 2010,20:48) kirjoitti
    Lainaa (julles @ Loka. 14 2010,19:48) kirjoitti
    Lainaa (Zuhnu99 @ Loka. 14 2010,18:54) kirjoitti
    Allekirjottaneella kiilteli jo silmissä K1300S. Pitääkö taas laittaa miettimisrumba liikkeelle. Hylättyihin ideoihin lukeutuvat jo MV Agusta ja Ducati.

    Minkä nyt sitten uskaltaa ostaa?
    Osta GS, et pety.
    Aika rohkea lupaus... *
    No käy edes koeajamassa.

    Tosin taitaa olla vähän toisen kategorian vehjes kuin tuo ässä.
  26. #26
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 14 2010,02:17) kirjoitti
    No eipä tämä kuumetta vielä ollut. En oikein tykkää ylipainoisista matkavehkeistä, mutta 6 sylinteriä ja BMW:n vakuuttava jälki 1000RR kehityksessä ym. antaa uskoa kyseessä olevan kiinnostava pyörä. Ultran olen pitänyt 5v. poikani takia jos hän lähtisi isin kanssa ajeleen vähän pitemmällekin ensi kesänä. Istuin on semmoinen, että siitä ei pysty putoamaan vaikka nukahtaa kunhan laittaa pojan liinoilla kiinni. Multistradassa ei ole oikein sellaista mahdollisuutta. Gold wing on myös yllättävän hyvä ajaa, mutta oma Ultra on parempi joka asiassa paitsi meinaa olla ongelmia kuumenemisen ja nakutuksen kanssa isolla 2135 cc koneella. En osaa säätää sytytystä paremmin ja uudessa ruiskussa ei ole nakutuksen estoa. Tämä BMW kiinnostaa, mutta 1300 kestotesti oli aivan järkyttävä. H-D:eillä olen jäänyt muutaman kerran välille ja se ei ole mukavaa.
    Itseäni tarkoitin kun pohdiskelin tuota GT:ä itselleni. No ehkäpä parin-kolmen vuoden päästä
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  27. #27
    Lainaa (ek@ @ Loka. 14 2010,20:49) kirjoitti
    Osta uusi K1300S, et pety.
    ostin - ja toivottavasti en pety
    BMW K1300S
  28. #28
    Petyt korkeintaan siihen, että siinä on katteet
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  29. #29
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Loka. 15 2010,01:42) kirjoitti
    Petyt korkeintaan siihen, että siinä on katteet
    +1 !!
    Macce

    http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

    ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
  30.  
  31. #30
    Samaa juttua olen silmäillyt ja yllättynyt kuinka paljon pyörässä oli vikoja, onneksi takuu korvasi.
    Vaikka takuu korvasi esm. moottorivaurion, kytkimen ja perän niin melko kallista oli silti. 50000km matkalla käyttökustannukset olivat yli 8500,-€ ja siihen arvonallennus joka oli myös hieman yli 8500€, kilometrin hinnaksi tulee 0,34€. Näissä kuluissa ei ole mukana vakuutusmaksuja.
    Entäs sitten kun takuu on päättynyt ja ajetaan toinen 50tkm lisää. Arvonalennus varmaankin on pienempi seuraavalla 50tkm matkalla mutta jos moottori, kytkin ja perä pitää jokaisessa 50tkm jaksossa uusia niin korkeat ovat käyttökustannukset.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen