Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 108:sta
  1. #31
    Joops, GS:ää ajaneena, hankkisin semmoisen, virheinvestointi silleen tämä R1100RS, täyskatteinen. Hyvä, mut GS olis vielä parempi, RS ei ole soralla yhtään kiva ajettava, 2 päällä varsinkaan! Aina löydämme tien, Päällyste Päättyy! Sit kaks vaihtoehtoa! Kumpikaan ei oo kiva!
  2. #32

    Ajoin juuri maaliskuun lopulla reiluun 4 päivään 2200 km R1200GS:llä Alppien tuntumassa ja Välimeren rannoilla.
    08-mallinen GS. Ei sovellu matkapyöräksi, koska puuttuu kunnon pleksi ( sitä melua ei kukaan kestä!), vakionopeudensäädin ja musiikkikone. Mutkapätkillä 50-100 km/h nopeuksilla mainio peli. Kone tosi vääntävä, mutta 4000 rpm jälkeen ( 4300-4600 rpm) kone ravistaa melkoisesti.
    Kevytmoottoripyörän oloinen, pieni ja kevyt käsitellä, mutta kaukana oikeasta matkapyörästä. Täynnä kompromissejä.
    Tämä negatiiviset kommentit ymmärtää, kun on kokeillut K1200LT:ä.
    myway
  3. #33
    Lainaa (mchuurre @ Touko. 29 2008,17:29) kirjoitti
    Niin ja se kulutus 4.2 l vs. 5.5 l, kai sekin meinaa jotain ....
    Tyhmä kysymys, mutta ostaako joku mopon kulutuksen perusteella??
    Mielestäni on aivan sama syökö laite 2 vai 7 litraa sadalla.
    Kaikki minkä tankkiin laittaa menee kuitenkin..

    Niin, ja kulutus taitaa riippua enemmän ajotyylistä, oma 1000cc katumopo vie luokkaa 6l/100km, ja 600cc kilpuri varmaan 13l/100km.



    ZX-10R + ZX-6RR
  4. #34
    Lainaa (Janne10r @ Touko. 13 2009,02:55) kirjoitti
    Mielestäni on aivan sama syökö laite 2 vai 7 litraa sadalla.
    Kaikki minkä tankkiin laittaa menee kuitenkin..
    No on sillä väliä, ei itse kulutuksen vaan siitä johtuvan toimintasäteen takia. Mä ostan matkapyöräksi paljon mieluummin pyörän , jolla pääsee tankillisella esim. 400 km kuin 250 km.

    Nuo toimintasäteet on mun aikaisemmasta (ducati) ja nykyisestä pyörästä (gessu).
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  5. #35
    Lainaa (tapjar @ Touko. 13 2009,09:13) kirjoitti
    Lainaa (Janne10r @ Touko. 13 2009,02:55) kirjoitti
    Mielestäni on aivan sama syökö laite 2 vai 7 litraa sadalla.
    Kaikki minkä tankkiin laittaa menee kuitenkin..
    No on sillä väliä, ei itse kulutuksen vaan siitä johtuvan toimintasäteen takia. Mä ostan matkapyöräksi paljon mieluummin pyörän , jolla pääsee tankillisella esim. 400 km kuin 250 km.

    Nuo toimintasäteet on mun aikaisemmasta (ducati) ja nykyisestä pyörästä (gessu).
    Jep, jos jotain kaipaan erityisesti adventista omaan perusgessuun, niin se on se isompi tankki. En nyt tarkoita sitä, että ehdottomasti pitää paahtaa yli 600 km ilman taukoja, mutta kumminkin.
  6. #36
    Lainaa (tapjar @ Touko. 13 2009,09:13) kirjoitti
    Lainaa (Janne10r @ Touko. 13 2009,02:55) kirjoitti
    Mielestäni on aivan sama syökö laite 2 vai 7 litraa sadalla.
    Kaikki minkä tankkiin laittaa menee kuitenkin..
    No on sillä väliä, ei itse kulutuksen vaan siitä johtuvan toimintasäteen takia. Mä ostan matkapyöräksi paljon mieluummin pyörän , jolla pääsee tankillisella esim. 400 km kuin 250 km.

    Nuo toimintasäteet on mun aikaisemmasta (ducati) ja nykyisestä pyörästä (gessu).
    No joo, toimintasäteen kannalta on tietysti kivempi mitä pidemmälle pääsee, etenkin jos sattuu ajelemaan paikoissa joissa huoltikset on harvassa..
    ZX-10R + ZX-6RR
  7. #37
    Olen vuokraamassa Kesäkuussa viikoksi R1200GS:n vuosimallia 2010. Koskaan en ole pyörällä ajanut ja pari kysymystä olisi mielessä. Ensiksikin onko GS:n tankki muovia vai metallia? Lähinnä mietin millainen tankkilaukku tuohon käy. Sitten onko tuossa jonkinlaista virran ulosottoa johon saa esim. kännykän laturin kiinni?
    Minkäslaiset on kyytiläisen oltavat GS:ssä ja onko kyytiläisen kannalta parempi vai huonompi, jos pyörä on varustettu takalaukulla?



    Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
  8. #38
    Muovia on tankki.

    Penkin sivulla on virransyöttä pienellä tupakansytkäriplugilla.

    Takapenkkipaikka on hyvä ja takalaukku pikku selkänojalla on must.

    Kannattaa vähän testailla manöveerausta takapenkkiläiden kanssa, painopiste menee sitten kohtuullisen korkealle... Jos nyt sattuu paikallaan kippaamaan kyljelleen niin se matkustaja tulee tosi korkealta.

    BF
    <p>R1200RT-2008</p>
  9. #39
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Toinen Gessu mulla menossa, molemmat tätä "uutta korimallia".
    Eka -03(-04), toinen -09. On tullut ajettua ja omistettua mm. gustomeita, K1200 RS, K1200LT, HD Road King, HD Fat Boy, jne ja mun mielestä Gessussa on eniten kyllä "munaa". OK, kyllä HD:ssakin on, mutta jos mielii pidempää lenkkiä, kuin Matinkylä-Kaivarin mutteri-Matinkylä, alkaa olla jo "tuskaa" matkanteko, mut "munaa" on. *
    Gessu ei oo tietty ihan huippu missään, mut hyvä yhtälailla soralla, kuin asfaltillakin, laukkuihin mahtuu kamaa vaikka kuukauden aavikkoreissulle ja näistä uudemmista on jo lastentauditkin poistettu, eli pelittää ihan OK. Ja ajaminen on hauskaa, siinä paras anti.
    Muistampa kun läksin Oulusta ekalla GS:llä K1200RS:n jälkeen kohden Kuopiota, oli kyllä päällimmäinen tunne, et ei h*levetti, minkä kapistuksen menin ostamaan, kun niin ovat eri maailmasta, mutta jo ennen Iisalmea tuli * -elämys ja piti käydä metsätiellä koukkaamassa...
    Itsekin ajattelin kun vaihdoin uuden, et josko 800:n ottais, mut ainakin takapenkkiläisen olot näytti aika karuilta 1200:n verrattuna ja kun paljon ajetaan kaksistaan,päädyin 1200:n. Suosittelen.



    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
  10. #40
    Lainaa (PSmo @ Huhti. 20 2010,06:58) kirjoitti
    Toinen Gessu mulla menossa, molemmat tätä "uutta korimallia".
    Eka -03(-04), toinen -09. On tullut ajettua ja omistettua mm. gustomeita, K1200 RS, K1200LT, HD Road King, HD Fat Boy, jne ja mun mielestä Gessussa on eniten kyllä "munaa". OK, kyllä HD:ssakin on, mutta jos mielii pidempää lenkkiä, kuin Matinkylä-Kaivarin mutteri-Matinkylä, alkaa olla jo "tuskaa" matkanteko, mut "munaa" on. *
    Gessu ei oo tietty ihan huippu missään, mut hyvä yhtälailla soralla, kuin asfaltillakin, laukkuihin mahtuu kamaa vaikka kuukauden aavikkoreissulle ja näistä uudemmista on jo lastentauditkin poistettu, eli pelittää ihan OK. Ja ajaminen on hauskaa, siinä paras anti.
    Muistampa kun läksin Oulusta ekalla GS:llä K1200RS:n jälkeen kohden Kuopiota, oli kyllä päällimmäinen tunne, et ei h*levetti, minkä kapistuksen menin ostamaan, kun niin ovat eri maailmasta, mutta jo ennen Iisalmea tuli * -elämys ja piti käydä metsätiellä koukkaamassa...
    Itsekin ajattelin kun vaihdoin uuden, et josko 800:n ottais, mut ainakin takapenkkiläisen olot näytti aika karuilta 1200:n verrattuna ja kun paljon ajetaan kaksistaan,päädyin 1200:n. Suosittelen.
    Minäkin haaveilin, vuoden verran, kauan GS bemusta (Adv.).... ilmeisesti iski ns. Ewan McGregor -kuume tmv.

    Sitten kävin koeajolla ja into lopahti heti; jumalattoman korkea, raskas norsu ja onneton moottori (verrattuna rivi-4:een).

    Toiset tuossa varmaan näkee "munaa", mutta minä en sitten yhtään.
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
  11. #41
    Mietinnässä olisi pikkujammun vaihto Gessuun. Joo kova kuume on. Kävinpä kokeilemassa yhtä -07 R1200GS:ää. Ko yksilössä on 37 tkm mittarissa, ihan siisti jne


    -onko jotain erityistä mitä kannattaisi tsekata?
    -tunteeko/kuuleeko jostain onko paljon puhuttu perä kohta porsimassa, vai onko tuurin varassa?
    -onko -07 GS:ssä säädettävä satulankorkeus?
    -Onko se ESA-jousitus kuinka tarpeellinen juttu?
    -oliko ABS vakiona tossa vuosimallissa?

    Muuta ohjeistusta ;) ?

    Tattis jo etukäteen....
    BMW R1200 Gatu & Sora -06
  12. #42
    Jos merkkiliikkeestä tapahtuu osto niin voisi tarkistaa/teettää samalla ko. vuosimallin takaisinkutsut pois huolenpäältä.
    *ajonesto rinkula
    *jarruputki
    *bensapumpun elektroniikan vaihto
    -tuskin mitään perä ongelmia
    -esa ei ollut vielä 07(ilmankin tulee toimeen)
    -abs on vakiona ja vielä se parempi malli ilman servoja
    -ainakin gsa:n penkki säätyy 2 eri korkeuteen
  13. #43
    Jos käytettyä katselee, ja kukkaro antaa periksi, niin vanhempaa kuin 2008 en lähtisi hankkimaan. Aikanaan itse pähkäilin 2007 käytetty / 2008 uusi välillä ja päädyin 2008:aan. Siinä on faclifitin lisäksi kuitenkin pieniä juttuja, 2008-2009 mallit ovat kätännössä ihan samat.

    ASC luistonesto on hyvä juttu, ainakin meikäläisellä se on estänyt pari potentiaalista kaatumista sadekelin riesteyksissä.

    ESAan olen pettynyt, vanhana kelkkahemmona comfort ja normaali asennot ovat ihan pullamössöä, sporttiasento on sellainen miltä pelin pitäisi vakiona tuntua, siinä on jämäkkyyttä.

    Jo aiemmin manittujen takaisinkutsujen lisäksi on olemassa vapaaehtoinen ESA-aktio, jossa potentiaalinen takaiskarin juttu on fixattu, se ongelma voi tulla extreme käytössä, eli käytännössä normaalikäyttäjälle ei koskaan.

    GS:n vakiopenkki on säädettävissä kahteen asentoon, lisävarusteena saatava extra low ei ole säädettävissä. Meikäläisen kohdalla extra low vaati vielä satulaseppää, että ylettyy töppöset kunnolla maahan.

    On se vaan mukava peli, viikonloppuna la 700km, su 600 km ja yhtä juhlaa....

    BF
    <p>R1200RT-2008</p>
  14. #44
    Lainaa (Peku09 @ Syys. 06 2010,19:37) kirjoitti
    -Onko se ESA-jousitus kuinka tarpeellinen juttu?
    On tarpeellinen.

    Poistaa sen iänikuisen säätörumban kun ajelee vaihtelevalla kuormalla. Siis yksin/kaksin/tavaroiden kanssa.

    Tai vaihtoehtoisesti ihmettelet miksi vehje on niin huono ajaa kun ei jaksa kuorman mukaan säätää jousitusta käsin.

    Toki jos aina ajat yksin ilman ja ilman kuormaa, tuolla ei ole mitään merkitystä.

    Napin painalluksella on aina oikea jousituksen säätö alla ja perässä tulevat kaverit ilman ESAa varustetulla gessulla ihmettelee miten sen noin lujaa voi painaa menemään edellä!
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  15. #45
    Komppaan täysin juvanderin kommenttia kuormituksen (jousen esijännitys) osalta, kritiikkini kohdistui iskareiden vaimennusominaisuuksien pikasäätöihin. Comf-norm-sport säätöalue lähtee liian mukavasta liikkeelle, pyörään sopivampi skaala olisi norm - sport -heavy sport.

    Nuo jousituksen esijännityksen kaksi extreme asentoa nostavat pyörän minulle liian korkeaksi. Se on tietysti ihan oma vika josta ei voi johtaa yleistyksiä.

    Endurokelkkailussa on tullut ajettua niin makeilla alustoilla että niitä ei katupyöriin vaan saa....

    BF
    <p>R1200RT-2008</p>
  16. #46
    Oletkos kokeillut miltä nuo tuntuu kun laitat yksi kypärä + matkatavara asetuksen yksin ajaessa? Itse en käytä paljonkaan sitä yhden kypärän vaihtoehtoa juuri samaisesta syystä.

    Toki tällöinkin tuo comfortti on Suomen teillä hyvin harvoin tarpeen, mutta tuolla viime kesän reissulla tuotakin tuli käytettyä sattuneesta syystä hyvinkin paljon...
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  17. #47
    Tämä on nyt vähän off-topic, mutta gessuimmeiset kuitenkin silmää läpi...

    Oletko jossain foorumissa ruotinut regastusasioita omalla pitkällä rundillasi, mikä toimii, millä pärjää, pitääkö aina olla karkeat nappularenkaat varmuuden vuoksi?

    BF



    <p>R1200RT-2008</p>
  18. #48
    Eipä ole tainnut eli vuodatetaan tähän:

    Reissussa oli itsellä aluksi alla Anakee2, takana oli varmuuden vuoksi TKC80:set eteen ja taakse.

    Käytännössä tuli huonoimmat ja parhaat baanat vedettyä Anakee2:lla, ilman mitään sen kummempia ongelmia. TKC80 meni vaihtoon hieman liian myöhään ja olisi pitänyt vaihtaa takaisin Anakee2 alle kun päästiin Venäjälle.

    Kuumalla kelillä tuo Venäjän asvaltti oli todella liukas tuolla TKC80:llä ajella, aivan kuin jäällä olisi mennyt.

    Kuivalla Anakee2 pitää aivan riittävän hyvin eikä upottavaa hiekkaa tullut vastaan niin paljon että siitä olisi haittaa ollut.

    Muut veteli Anakee2:lla koko reissun eli sanoisin että niin kauan kuin ei aivan pettävää maastoa ole alla ei mitään järkevää syytä ole nappuloihin. Ja siinä vaiheessa kun alkaa maasto pettämään alta on jo muutenkin väärässä paikassa noin raskaalla pyörällä.

    Sitten kun ajelee tyhjällä pyörällä on asia hieman toinen, silloin irtohiekalla voi noista jotain etua saadakin, mutta riippuu kyllä aivan ajotyylistä. Itsellä sen verran rauhallista vetoa ettei tuostakaan nyt *niin* isoa etua ole.

    TKC80:llä en enää itse lähde Suomea pidemmälle reissuun, toki se säilyy kakkos vanteilla ja niillä lähdetään esim. etelän pystymettään ensi kuussa. Viimevuonna tuli hieman luisteltua siellä TouranceEXP:t alla, tie oli hieman kosteudesta johtuen vetelä eikä tuo TouranceEXP pitänyt siellä juurikaan mitään.

    TouranceEXP:n kestävyys oli niin omaa luokkaansa (lue: huono) että sitä ei meikäläisen alle enää tule.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  19. #49
    Hei kiitokset foorumilaisille hyvistä kommenteista!

    Tuossa yksilössä ei ole ESA:aa, ASC:tä jne, joten mietinpä vielä josko lisäisin henk koht vararikkoon vielä pikkuisen ja kurkottaisin kohti 2008-> mallia.

    Jonkin verran valikoimaa kuitenkin näkyy olevan, vaikka ei noita pilvin pimein olekaan.
    BMW R1200 Gatu & Sora -06
  20. #50
    Moro,

    Eli mulla on tommonen GSA -09 ja mitä mainioin matkakumppanihan tuo on ollut. Pisin päivämatka on ollut "ainoastaan" 1200km joka ei aiheuttanut suurempia kiputiloja missään. Muutenkin pyörä on toiminut moitteetta. Ainoastaan polttoaineen pinnantunnistin (fuel strip?) on kertaalleen vaihdettu.

    Nyt vaan veri vetää pienemmille teille ja enemmän hiekkatie orientoitunut pyörä olisi hakusessa. Gessulla pystyy toki ajamaan hiekkateitä (myös kovaa), mutta 260kg:n massa kannattaa muistaa mutkaan tullessa

    Mutta kannattaa tosiaan koeajaa pyörä huolella ja jos koeajon jälkeen tuntuu omalta, niin se oli sitten siinä.

    -Ilkka
    BMW F800GS -11
  21. #51
    Viikon vanha GSA tallissa ja äijä kuumeen kourissa vällyjen alla. Tuli vissiin viikonloppuna ajeltua "takki auki"? Vai onko tämä sitä kauhiaa Gessu kuumetta?

    Näin vähäisen kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, että on aika lailla hieno peli. Jousituksen säätöjen kokeiluksi se ajelu osittain meni ja tosiaan COMF on aika turha asetus jos on jotain irtosoraa tai kovempaa alla. Tietysti näin loppukaudesta on vähän hölmö ostaa uusi peli mutta kauppias tuli hintaneuvotteluissa hyvin vastaan eikä -11 malliin ole kuulemma tulossa isompia päivityksiä, värejä ehkä säädetään. Näin ainakin kerrottiin.

    Voisin nyt samalla kysäistä yhden jutun kokeneemmilta Gessuttelijoilta. Onko akun ylläpitolataukseen ainoa oikea tapa BMW:n oma, virran ulostulosta lataava laturi. Ohjekirjaa tavailin ja sellaista mahdollisuutta kuin esim. CTEK:n liittämistä kiinni olevaan akkuun ei suositeltu. Aina kehotettiin ottamaan akku irti josta sitten seuraa jotain huollon päivämäärien asetusten uudelleensäätötarvetta ja jota ei pysty itse tekemään. Eihän se noin vaikeaa ole? CTEK kiinni *napoihin ja keväällä kone käyntiin, eikö näin?



  22. #52
    Lainaa (S.Telvio @ Syys. 07 2010,18:12) kirjoitti
    Voisin nyt samalla kysäistä yhden jutun kokeneemmilta Gessuttelijoilta. Onko akun ylläpitolataukseen ainoa oikea tapa BMW:n oma, virran ulostulosta lataava laturi. Ohjekirjaa tavailin ja sellaista mahdollisuutta kuin esim. CTEK:n liittämistä kiinni olevaan akkuun ei suositeltu. Aina kehotettiin ottamaan akku irti josta sitten seuraa jotain huollon päivämäärien asetusten uudelleensäätötarvetta ja jota ei pysty itse tekemään. Eihän se noin vaikeaa ole? CTEK kiinni *napoihin ja keväällä kone käyntiin, eikö näin?
    CTEK on itsellä kiinni vuorotellen LT:ssä ja GSA:ssa aina kun pyörä tallissa, ihan hyvin on homma pelittänyt.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  23. #53
    Lainaa (S.Telvio @ Syys. 07 2010,18:12) kirjoitti
    Viikon vanha GSA tallissa ja äijä kuumeen kourissa vällyjen alla. Tuli vissiin viikonloppuna ajeltua "takki auki"? Vai onko tämä sitä kauhiaa Gessu kuumetta?

    Näin vähäisen kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, että on aika lailla hieno peli. Jousituksen säätöjen kokeiluksi se ajelu osittain meni ja tosiaan COMF on aika turha asetus jos on jotain irtosoraa tai kovempaa alla. Tietysti näin loppukaudesta on vähän hölmö ostaa uusi peli mutta kauppias tuli hintaneuvotteluissa hyvin vastaan eikä -11 malliin ole kuulemma tulossa isompia päivityksiä, värejä ehkä säädetään. Näin ainakin kerrottiin.

    Voisin nyt samalla kysäistä yhden jutun kokeneemmilta Gessuttelijoilta. Onko akun ylläpitolataukseen ainoa oikea tapa BMW:n oma, virran ulostulosta lataava laturi. Ohjekirjaa tavailin ja sellaista mahdollisuutta kuin esim. CTEK:n liittämistä kiinni olevaan akkuun ei suositeltu. Aina kehotettiin ottamaan akku irti josta sitten seuraa jotain huollon päivämäärien asetusten uudelleensäätötarvetta ja jota ei pysty itse tekemään. Eihän se noin vaikeaa ole? CTEK kiinni *napoihin ja keväällä kone käyntiin, eikö näin?
    Joo kertaakaan en ole talven latauksissa napoja irroitellut. Penkki pois ja laturin hauenleuat napoihin...
  24. #54
    Lainaa (S.Telvio @ Syys. 07 2010,18:12) kirjoitti
    Viikon vanha GSA tallissa ja äijä kuumeen kourissa vällyjen alla. Tuli vissiin viikonloppuna ajeltua "takki auki"? Vai onko tämä sitä kauhiaa Gessu kuumetta?
    Näin ne purkautuu....vaikkei gessua olekaan mutta autokuumeesta tuli sama vaiva
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  25. #55
    Lainaa (Peku09 @ Syys. 07 2010,13:41) kirjoitti
    Hei kiitokset foorumilaisille hyvistä kommenteista!

    Tuossa yksilössä ei ole ESA:aa, ASC:tä jne, joten mietinpä vielä josko lisäisin henk koht vararikkoon vielä pikkuisen ja kurkottaisin kohti 2008-> mallia.

    Jonkin verran valikoimaa kuitenkin näkyy olevan, vaikka ei noita pilvin pimein olekaan.
    Tuolla on valikoimaa, ja noita näkee enempi täällä Tukholma Cityssä kuin kotimatkalla maalle
    blocket
    An adventure is incompetente without the Explorer
    Triumph Tiger Explorer 1200
    Triumph Tiger 1050 (35K)
    Triumph Legend TT (40K)
    Japseja...
    MZ ETZ
  26. #56
    Lainaa (iaj @ Syys. 07 2010,13:13) kirjoitti
    Kuumalla kelillä tuo Venäjän asvaltti oli todella liukas tuolla TKC80:llä ajella, aivan kuin jäällä olisi mennyt.
    En ole kyllä vastaavaa huomannut TKC:n kanssa. Liekö asfaltissa, ajotavassa tai lämpötilassa ollut eroa..?
  27. #57
    Lainaa (Nomad @ Syys. 07 2010,21:57) kirjoitti
    Lainaa (iaj @ Syys. 07 2010,13:13) kirjoitti
    Kuumalla kelillä tuo Venäjän asvaltti oli todella liukas tuolla TKC80:llä ajella, aivan kuin jäällä olisi mennyt.
    En ole kyllä vastaavaa huomannut TKC:n kanssa. Liekö asfaltissa, ajotavassa tai lämpötilassa ollut eroa..?
    Kyllä tuo varmastikin oli lämpötila + asvaltin laatu. Ongelma alkoi jonkun matkaa Troitskin raja-aseman jälkeen Venäjälle tultaessa ja lakkasi jonkun matkaa Moskovan jälkeen. Täällä Suomessa on voinut ajella paljon rennommin.

    Anakee2:silla ei kavereilla ollut ongelmia samoilla teillä.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  28. #58
    Vähän samaltapaa, kun meillä on nämä airheadit ja oilheadit, on Gessuissa airheadit, metallista valmistetut oilheadit ja sitten erikseen tämä 1200 plastics.
  29. #59
    09 keväällä ajoin 08-mallisella vuokragesulla Aarausta
    Genovan kautta Espanjan puolelle ja Ranskan läpi takaisin.
    LT:ni jälkeen tuo tuntui lähinnä kevarilta, jossa oli vääntävä
    mylly. Tuo moottori oli parasta, varsinkin serpentiineillä.
    Muuten pyörä ei soveltunut matkan tekoon; julma kypärämelu
    ja kaasukäsi puuduksissa vielä viikko reissun jälkeen.
    Kypärämelun(pyörteinen pleksituuli) takia ei musiikin kuun-
    telu navigaattorista eikä siis myöskään navigaattorin ohjeiden kuuntelu sujunut matkan aikana. Kyllä oikeaa matkamopoa
    (K1200LT) tuli tosi ikävä tuolla reissulla! Mutta tulipahan testatuksi.
    myway
  30.  
  31. #60
    09 keväällä ajoin 08-mallisella vuokragesulla Aarausta
    Genovan kautta Espanjan puolelle ja Ranskan läpi takaisin.
    LT:ni jälkeen tuo tuntui lähinnä kevarilta, jossa oli vääntävä
    mylly. Tuo moottori oli parasta, varsinkin serpentiineillä.
    Muuten pyörä ei soveltunut matkan tekoon; julma kypärämelu
    ja kaasukäsi puuduksissa vielä viikko reissun jälkeen.
    Kypärämelun(pyörteinen pleksituuli) takia ei musiikin kuun-
    telu navigaattorista eikä siis myöskään navigaattorin ohjeiden kuuntelu sujunut matkan aikana. Kyllä oikeaa matkamopoa
    (K1200LT) tuli tosi ikävä tuolla reissulla! Mutta tulipahan testatuksi.
    myway
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen