Eli tuli juuri ostettua tuore R6:nen mutta mistä sais ostettua siromman rekisterikilven telineen tuon jäätävän vakio härpäkkeen tilalle..? Onko tietoa että käykö 2006-2007 R6:sen teline tuohon 2008 malliin..? Kiitokset etukäteen...
Siitä ei ole tietoa, käykö vuosimallit toisiinsa, mutta kysy Yamaha-Centeristä, heillä on niitä ollut hyllyssä.(JanppaR6R @ Touko. 27 2008,21:41) kirjoitti
Jyrki
Käsittääkseni käy sama kuin ´06->
Mulla on tollanen ratkaisu... bikepics
Mulla on vielä yks ylimääräinen jos kiinnostaa. Sopii alkuperäiset vilkut.
"Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
Stormilta kannattaa kans kysästä
Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
Moi!(pasi1 @ Touko. 27 2008,22:24) kirjoitti
Onko sulla vielä ylimääräistä kilpitelinettä? Voisin ostaa sulta pois kohtuu hintaan...
T: R6 2008 musta
http://www.bikepics.com/pictures/1175478/(pasi1 @ Touko. 27 2008,22:24) kirjoitti
Saatko mullekin tehtyä/hommattua tommoset pultit *
Itse vaihdoin telineen suoraan pienempään, maahantuojalta ja jälleenmyyjiltä saatavaan laserleikattuun rosteriseen. Halukkaille voin lähettää kuvia kyseisestä telineestä.
laita kuvia tulemaan, tänne foorumille tai mailiin,,, johnny.nguyen0809@gmail.com(treinika @ Kesä. 09 2008,03:47) kirjoitti
Paljonko maksoit siit pienemmästä telineesta, asensiko itse?
(Ya_Ma_Ha_R600_08 @ Kesä. 13 2008,15:46) kirjoitti
Tuossa pari kuvaa. Itse asensin, muutama tunti meni kun hieman joutuu noita takakatteita purkamaan. Jälleenmyyjiltä kannattaa kysellä, sama teline löytyy ainakin osasta maahantuojan koeajopyöristä joten luultavasti tietävät millaisesta telineestä on kyse. Maksaa jotain väliltä 50-100e, tarkkaa hintaa en osaa sanoa.
Tarkoitus olisi vielä käyttää tuo irti ja kiillottaa, laittaa kilpi vielä ainakin alareunasta kiinni sekä vaihtaa mahdollisesti vilkut pienempiin. Nyt kiinni nuo alkuperäiset ilman varsia. Rekisterikilven valoa tuohon ei saa kiinni ja sen johdot otin kokonaan pois, liittimet löytyvät takapenkin alta. Tarkoitus olisi myös laittaa jonkinlainen tiiviste reikään josta johdot kulkevat katteen läpi. Aivan suoraan ei kosteus tuolta pääse liittimille eikä varsinkaan boksille mutta varmempi aina jos on tiivistetty.
Juu, mulla on samanlainen kiinni omassani ja aika nopeasti sen sinne kiinnittää. Siihen johtojen reikään kannattaa tosiaan laittaa jotain tiivistettä, muuten nostaa ainakin märällä tiellä ajaessa kuraa sisään. Itse laitoin pienen palan vaahtomuovia, pitää ainakin paskat poissa.
Tuohon kilven taakse kannattaa laittaa vielä jokin levy, tärinä saattaa hajoittaa tuon kilven. Näitä caseja on nähty aika monta kun kilpitelineitä on vaihdettu.
//Andy
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Juu, kiitti kuvista ja vinkeistä, hommasin itsekin samanlaisen yamaha centeristä, törkeen hintanen, pyysi telineesta 50e. laitoin myös alkuperäiset vilkut.(treinika @ Kesä. 16 2008,20:02) kirjoitti
Terve Pasi!(pasi1 @ Touko. 27 2008,22:24) kirjoitti
Olin jo kerennyt ostaa telineen Yamaha Centeristä, mutta ainahan voi varatelineen ostaa, kun kerta sen saa noi halvalla. Yks kysymys : mistä materiaalista teline on tehty? eikä se ole mikään hiilikuitu ratkaisu? Missäpäin vaikutut? itse asun Helsingissä
Tuo 'treinikan' kuvissa oleva taitaa olla Trw - Lucas kilpiteline (tai ainakin kovin samanlainen), samanlaista katsellut fz1:een. Saman firman kilvenvalo tulee kiinni noihin yläosan reikiin ja kilpi aluslevyn kanssa alemmaksi..kait.
Taitaa r6:ssa ja fz1:ssä olla samat vilkut ,miten nuo vilkut on kiinni, alkuperäisistä kumivarret pois (lähtee ilmeisesti helposti) ja paljastuuko niiden alta kierteet ruuvia varten vai?
Ducati Hypermotard 1100 S
(Ex: Yamaha fz1-n, Suzuki gsf 600 s)
Se on tehty ihan työkaluteräksestä. ( ei ruostumaton ).(Ya_Ma_Ha_R600_08 @ Kesä. 18 2008,09:06) kirjoitti
Raumalla vaikutan.
"Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
Kaupat tuli!(pasi1 @ Kesä. 18 2008,10:56) kirjoitti
Laitapa email osoitetta tulemaan, niin anna sulle yhteystiedot yms. Paljonkohan postikulut ovat raumalta Stadiin.?
Ei ole tuo Trw - Lucas teline vaan käsittääkseni aivan erikseen täällä Suomessa tehty. Kilpi tulee siis tuohon suoraan kiinni eikä tarvitse aluslevyä eikä näinollen tule alemmas vaan sen saa tuonne aivan ylös kiinni. Kilvenvalon johdot poistin kokonaan, sille on liittimet takapenkin alla ja takavalo valaisee ainakin R6:ssa myös kilven. Vilkuissa on metalliset kierteet ruuveja varten ja ne saa kiinnitettyä alkuperäisillä ruuveilla tuohon telineeseen. Yhtään johtoa en joutunut katkomaan, riitti että irroitti ne liittimistään penkin alta.(maikol @ Kesä. 18 2008,10:02) kirjoitti