Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 35:sta
    onko cebarille yhtään vaihtoehtoista pleksia?
    itellä on vakiomalli ja kiinnostaisi löytää sellaisen pleksin jolla voisi vähentää tuota tuulen vastustusta?
    Tietämisen ja ymmärtämisen välillä on valtameren kokoinen ero
    Tässä muutama. (huom. määritä oikea merkki ja malli tuohon valikkoon, sitten viimeseen boksiin valitse "Katelasi")
    heh
    kiitos tästä
    Itse juuri tilasin täältä.
    64,95e + posti, ei paha. Muualla sama pleksi 95-105e.
    CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
    milloin mahdollisesti tuote tulee sulle?
    kovasti kiinnostaa miten tuo malli vähentää vastustusta moottoritiellä
    ^^ Minkä vuoden peli sulla on? Oon ostamassa 600 F:ää vm. -05 ja siinä tulee pari ylimääräistä pleksiä mukana. Toinen niistä näytti ainakin mun silmään aika korkeelta. Enkä usko että mulla olis sille mitään käyttöä.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
    Lainaa (tungtung @ Touko. 28 2008,15:17) kirjoitti
    milloin mahdollisesti tuote tulee sulle?
    kovasti kiinnostaa miten tuo malli vähentää vastustusta moottoritiellä
    Puhuttiin kolmesta viikosta. Itselleni sopi tämä, kun ekaan tiliin on juuri sen verran aikaa.

Voin kyllä tarvittaessa ilmoittaa toimivuudesta jos haluat.
    sitä odotellessa
    Itella loytyy 07 cbr f:sta puiq tuplakupla savun varisena, mutta ei ole viela paassyt testaan vaikutusta originaaliin verrattuna kun 2kk reissusa ollu. mut ainakin omaan silmaan se sopi pyoraan hyvin, saattaa joku huono kuvakin loytya jos joku haluaa.
    ex - Honda CBR 600F '07
    ex - Honda CBR 600rr '08
    nyk - Suzuki GSX-R 750 '08
    Lainaa (Jagge @ Touko. 28 2008,15:46) kirjoitti
    ^^ Minkä vuoden peli sulla on? Oon ostamassa 600 F:ää vm. -05 ja siinä tulee pari ylimääräistä pleksiä mukana. Toinen niistä näytti ainakin mun silmään aika korkeelta. Enkä usko että mulla olis sille mitään käyttöä.
    omani on 600f -99.
    uskoisin, että oma pleksi on originaali.
    ihan hienoa mutta olisi kiva saada sellainen joka ohjais tuulen pään yli
    Täältä voit ehkä bongata jotakin.
    Yamaha FZ6-S, vm 2004.
    Lainaa (Tape- @ Touko. 27 2008,21:50) kirjoitti
    itse tilasin ebay ilman puig;n logoa hintaa oli posteineen huimat 17€
    ja tuntuu toimivan siinä missä puig
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
    Lainaa (make200 @ Touko. 28 2008,19:25) kirjoitti
    Lainaa (Tape- @ Touko. 27 2008,21:50) kirjoitti
    itse tilasin ebay ilman puig;n logoa hintaa oli posteineen huimat 17€
    ja tuntuu toimivan siinä missä puig
    Ei ois antaa linkkiä?
    siinäpä olis
    mung88

löytyy kokonaiset kate sarjatkin kohtuu hintaan jos on tullut kontattua pyöränkans. n.600€ sis.kulut+verot+tullit.jos en aivan väärin laskenut.

toki ei ole aitoja osia vaan aftermarket osia mutta ainakin tuo windscreen meni hienosti paikalle
    mutta niitä kiinnitys kumeja ei tule mukana tarkoitus käyttää vanhoja satuin löytämään nekin uudet
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
    Lainaa (make200 @ Touko. 29 2008,10:23) kirjoitti
    siinäpä olis
    mung88

löytyy kokonaiset kate sarjatkin kohtuu hintaan jos on tullut kontattua pyöränkans. n.600€ sis.kulut+verot+tullit.jos en aivan väärin laskenut.

toki ei ole aitoja osia vaan aftermarket osia mutta ainakin tuo windscreen meni hienosti paikalle
    mutta niitä kiinnitys kumeja ei tule mukana tarkoitus käyttää vanhoja satuin löytämään nekin uudet
    Totaa... Tuo ei vissii oo tuplakupla?
    Lisäks, näyttäis olevan aika tumma. Näkeekös tuosta läpi?

Ei oo kyllä hinnalla pilattuja
    Lainaa (make200 @ Touko. 29 2008,10:23) kirjoitti
    siinäpä olis
    mung88

mutta niitä kiinnitys kumeja ei tule mukana tarkoitus käyttää vanhoja *satuin löytämään nekin uudet
    hieno löytö
    miten on toiminut?
    eroaako se mitenkään originaalipleksistä?
    tuplakupla se on.eri valmistajilla vaihtelee tuo muotoilu.väri dark eli ajaa ei kyllä nää sen läpi mutta kun ei aja leuka kiinni tankissa niin hyvin näkee yli.

saisko tuosta mitään selkoa kuva

miten sen eron puig:iin nyt sanois muotoilu en karkeempi eli jyrkemmät kulmat kun puig mutta ihan tuplakuplan idea siinä on nostaa keskeltä ja hartioihin päästää tuulen.
    lisäksi mitä r6 puig tuplakuplaa livenä kattelin niin noste osuus alkaa heti nokalta kun tuossa se "patti" alkaa n.puolessavälissä lasia.

muita värejä ei ole saatavilla kun kyselin heiltä

ja homma pelas hienosti 1vk ja tavara kotona.

tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
    se sopii hyvin tuohon sun pyörän ulkonäköön.
    harmi vaan että se musta väri ei oikein sovi mun kelta-turkoosiin pyörään
    Lainaa (tungtung @ Touko. 29 2008,12:36) kirjoitti
    se sopii hyvin tuohon sun pyörän ulkonäköön.
    harmi vaan että se musta väri ei oikein sovi mun kelta-turkoosiin pyörään
    Eilen näin täällä Savonlinnassa juuri samanvärisen CBR:n kuin sinulla. Siinä oli mielestäni Puigin keltainen tuplakupla. Voin sanoa, että hyvältä näytti!

Minusta aika tärkeä on se, että pleksistä näkee läpi (esim. sateella pääsee "piiloon"). Sen takia tilasinkin harmaan. Ja vähän ulkonäköön vaikuttaa se, että se kupla tosiaan alkaa heti pleksin alalaidasta.

Tuossa mustassa tuo kuplan alkukohta ei kyllä näytä pahalta, mutta muilla väreillä se saattaa pistää silmään. Olikohan MRA, millä on melko kantikkaat muodot, ja kupla alkaa puolesta välistä pleksiä. Itse en moisesta pidä (puhtaasti ulkonäöllisistä seikoista).
    totta turiset

ihan kivalta näyttää toi musta pleksi, ainakin tän kuvan perusteella
    http://www.bikepics.com/pictures/1191886/
    http://www.bikepics.com/pictures/1191887/

p.s. onkos toi pleksin kupla sitten se joka niinkuin alkaa puolesta välistä?

Ite tilasin kans takarenkaalta puig:n racing pleksin. Hinta ei ainakaan päätä huimaa. Tilausvahvistusta ei ole tullut vielä, pleksi tilattu n.viikko sitten.... Onkohan normaalia?
    Honda CBR600f
    kunhan et ole vielä antanut rahaa, niin veikkaisin että ei huolta
    Lainaa (Kotiaurinko @ Touko. 29 2008,15:38) kirjoitti
    Ite tilasin kans takarenkaalta puig:n racing pleksin. Hinta ei ainakaan päätä huimaa. Tilausvahvistusta ei ole tullut vielä, pleksi tilattu n.viikko sitten.... Onkohan normaalia?
    Emt onko jotain häikkää siellä, vai eikö ne vaan muista lähettää niitä. Itse pistin mailia ja kysyin, onko tilaus tehty. Sanoi, että on. "Olin lähettävinäni tilausvahvistuksen, mutta näköjään se ei ole tullut perille".

Eli tuskinpa on hätää.
    Noniin!

Pleksi vihdoinkin saapui eilen, ja illalla asentelin sen kiinni. Aika mukavasti asettui, tosin hieman jäi jälkikäteen mietityttää yksi kohta. Vanhan pleksin alareunassa keskellä on jonkinlainen syvennys/klipsi. En tullut katsoneeksi, olisiko tämän vastakappale ollut pois otettavissa. Joten parin millin rako jäi alas.

Mutta muuten pleksi on nätti kuin mikä. Kokeilin tuossa työmatkalla 80km/h nopeutta, ja humina on paaaaaaljon pienempi. Eikä pää heilu sivulta sivulle.

Ite meinasin kans tilata tuolta tohon f3:seen. Naurettavan hintainenhan toi on. En vaan oikeen saa selville tosta kuvasta että onko toi orkkis pleksi vai tuplakuplan tapanen.
    Mun silmään näyttäis orkkikselta -> Kuva
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
    Lainaa (pma @ Kesä. 25 2008,08:56) kirjoitti
    Ite meinasin kans tilata tuolta tohon f3:seen. Naurettavan hintainenhan toi on. En vaan oikeen saa selville tosta kuvasta että onko toi orkkis pleksi vai tuplakuplan tapanen.
    Voisin väittää, että tuplakupla. Tumman ja vaalean savun rajasta lähtee kupla. Tarkasti kun katsot, niin noista sivukuvista näkyy takalaidassa pieni hyppäys, eli kupla.
    Lainaa (Tape- @ Kesä. 25 2008,09:01) kirjoitti
    Lainaa (pma @ Kesä. 25 2008,08:56) kirjoitti
    Voisin väittää, että tuplakupla. Tumman ja vaalean savun rajasta lähtee kupla. Tarkasti kun katsot, niin noista sivukuvista näkyy takalaidassa pieni hyppäys, eli kupla.
    Kappas, kun oikeen avasin silmät niin kyllähän se sieltä erottuu.
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
    pma kerro sitten ku saat sen pleksin että miten se passaa paikalleen ja onko se kupla mallinen.

Tekis itelläki mieli tilata tuolta mutta ei jaksa tehä tunnuksia Jos joku on tilaamassa kyseisestä paikasta lähiaikoina pleksiä niin oisin kiinostunut kimppatilauksesta.
    Lainaa (paukku125 @ Kesä. 25 2008,16:55) kirjoitti
    pma kerro sitten ku saat sen pleksin että miten se passaa paikalleen ja onko se kupla mallinen.

Tekis itelläki mieli tilata tuolta mutta ei jaksa tehä tunnuksia Jos joku on tilaamassa kyseisestä paikasta lähiaikoina pleksiä niin oisin kiinostunut kimppatilauksesta.
    Tarviitko pleksin? Tulee samalla kyllä.

edit: ja aivan sama onko kupla vai ei koska mulla on toi aivan kauhee spoileripleksi tällä hetkel kiinni.

30.  
    Mjaa. Tuo ei olisi välttämättä rahallisesti kovinkaan suuri vahinko oli sitten millainen vaan. Jos sopii, voisin lähteä mukaan kimppaan jakamaan postikuluja? Tosin tilauksen kokonaissumma taitaa sen verran nousta että tulli saattaa heittää jotain kulua vielä tuohon päälle, eli kimppatilauksen hyöty voi olla plus-miinus-nolla...
    <span style='color:Sea Blue'><span style='font-size:7pt;line-height:100%'></span></span>
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen