Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    ..eli onko arvon susukistit, varsinkin seiskapätkä-gixxerin omaavat henkilöt, törmänneet otsikossa mainittuun vaivaan/vikaan/ominaisuuteen?
    vuosimallia 2001 suska pitää kutosvaihteella ajettaessa "ulinaa" joka muistuttaa lähinnä ralliauton suorahampaista vaihdelaatikon ääntä.ääni kuuluu vain ja ainoastaan kuutosvaihteella ajettaessa 80-100 km/h.vauhdin noustessa ääni katoaa kuuluvista.ääni on kuulunut ainakin kahdella aiemmallakin omistajalla ja pyörän matkamittarissa on 32 tkm.
    onko kenelläkään tietoa ulinan syystä,onko mallivika ym ym.
    onko kenkään joutunut korjaamaan/korjauttamaan vastaavaa vikaa? se ja sen kustannusarvio kiinnostaa kummasti uutta suzukin omistajaa..
    jaa loppuun kaikki puuttuvat välimerkit ja isot alkukirjaimet.
    Hölömö mutta Innokas
    Vissiin J-lou pystyy vastaamaan tähän paremmin,sillä on minun entinen 750 gsxr,johon on vaihdettu 6 ratas.Remontin hinnasta ei tietoa.

Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
    Tosiaan kuten aikaisemmassa topicissa sanoin, mulla ei oo tietoa osien tai työn hinnasta. Suuri töinen se kuulemma on, että ihan halvalla ei taida päästä.
    Jos Kujo vaan täällä pyörii, niin hän ehkä voi vähän antaa suuntaa missä lukemissa pyöritään. (tuntimäärät työlle, yms.)
    Suzuki Gsx-r 1000 -07
    Itselläni oli muinoin samalanlainen 2000 vuosimallia oleva laitos. Kuutosvaihde ulisi siinäkin aika voimakkaasti, eikä mitään ongelmia ollut. Olen kuullut muillakin pitävän samanlaista mekkalaa, juurikin vm. 00-01.
    Viimetalvena vaihdoin kaverin -00 750 gsx-r kutosen rattaat. Maksoi osat laakereineen noin 250eur ja työtä siihen saa varata moottoriin 5h ja rungosta irrotus/ takaisin laitto 7-12h. Eli suuri säästö jos saat itse moottorin irti ja pestyä ja sitten takaisin paikalleen.
    Lainaa (Juuzoppi @ Touko. 26 2008,21:43) kirjoitti
    Viimetalvena vaihdoin kaverin -00 750 gsx-r kutosen rattaat. Maksoi osat laakereineen noin 250eur ja työtä siihen saa varata moottoriin 5h ja rungosta irrotus/ takaisin laitto 7-12h. Eli suuri säästö jos saat itse moottorin irti ja pestyä ja sitten takaisin paikalleen.
    Lieneekö tuo vaarallista tuo ulina?vai onko se vain sivuääni joka ei kuulu joukkoon?
    Vaikuttaa siltä että -00 ja -01 vuosimalleissa on ongelmaa 6-vaihteen rattaiden valussa. eli ne tavallaan syöpyy ja saataa lähteä jossain vaiheessa pala irti. Eli kannattaa uusia ennenku särkee muutaki niinkuin oli käyny tuossa pyörässä. Toinen tapaus joka sattui tutulle oli -01 ja siinä oli pieni jälki rattaassa mutta ulisi jos silti. Siinä pääsi pelkällä rattaiden vaihdolla mutta tämä toinen josta oli irronnut jo enempi pintaa vaurioitti samalla jo laakereitakin. Laakerit on yllätävän kalliita. Noin 150eur pelkät laakerit. Saatan vaihtaa kohtuu hintaan rattaat jos tuo irto moottorin pestynä eikä ole hirveän kiire.

Parissakin pajassa ja alan liikkeessä kävin kyselemässä tuosta "ulinasta".Se ei ollut tuiki tuntematon ongelma suskassa,varsinkin vanhemmissa 1100ssa (vitosvaihde) sitä on esiintynyt.
    Kutosvaihde on kuulemma ns ylivaihde(?) ja todennäköistä on että hampaiden pinnassa on kulumaa tai pinta on viallinen tai että hampaiden kosketuskulma toisiinsa suurpiirteinen(??).
    joihinkin oli vaihdettu uutta hammasratasta ja ongelma oli hetkeksi kaikonnut ja muutaman tonnin jälkeen alkanut jälleen ulina kuulumaan. Otsa kannattaa kuulemma laittaa kurttuun vasta jos ulina kuuluu kakkos- tai kolmosvaihteella,niitä vikoja on kuulemma korjattu enemmän.
    Lohduttivat lopuksi että vaihdelaatikko on ainoa paikka mikä suzukissa ei mene rikki...
    Ehdottivat 15 - 50 -öljyä.

nimim. tupla-earit korviin ja kovaa ajoa.
    Tuo 3-vaihteen ulina esiintyy käsittääkseni 1200cc banditin laatikossa. Ja siinähän on tuo vanha 5-vaihteinen laatikko. Kyllä se ulina loppuu pitemmäksi aikaa ku 2tkm mutta silloin kannattaa uusia laakeritki. Omassa 600cc Banditissa meni veto-akselin laakeri ja 6 ulisi sen takia. 6 rattaat on ihan veto-akselin laakerin vieressä ja jos laakeri on väljä se syö rattaatkin jossain vaiheessa niin silloin pelkkä rattaan vaihto ei poista ongelmaa pitkäksi aikaa.
    Lainaa (Juuzoppi @ Kesä. 02 2008,12:43) kirjoitti
    Tuo 3-vaihteen ulina esiintyy käsittääkseni 1200cc banditin laatikossa. Ja siinähän on tuo vanha 5-vaihteinen laatikko.
    joo mun i/ö kiksun kolmonen kans ulisee, mutta eipä siitä ole haittaa ollut. toimii niinkuin pitääkin, mutta voihan se ulina olla vähän rasittavaa jos ajelee ilman korvatulppia
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  11.  
    Itellä GSX 750F:ssä ulisee kakkonen. Ja hyvin vaimeasti myös muutkin vaihteet. Kolmonen taitaa olla ainut josta en ole vielä ulinaa kuullut, vaikka kuinka oon kuunnellu. Itse kyllä ajattelin tuon kakkosen korjata/korjauttaa, kun omasta mielestäni melkosen kova ulina kuitenkin.
    Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!

Sussu 750F -89