Katso äänestykset tulokset: Ulkonäkö vai teho? -

Äänestäjät
919. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ulkonäkö ratkaisee

    315 34,28%
  • Teho ja vääntö määrää

    124 13,49%
  • Minulla on varaa kumpaankin

    480 52,23%
Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 165:sta
  1. #1
    Siinä sitten vaikea kai? Ei kukaan osta paskakasan näköistä tehotykkiä, mutta saattaa kai ostaa maailman siisteimmän näköisen pyörän, jonkaa muut ominaisuudet ovat arssista?

    Erikseen tietenkin ne, joilla on varaa mihin tahansa

    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  2. #2
    Onhan niitä toki kohtuuhintasiaki pyöriä missä nämä nämä kaksi ominaisuutta kohtaavat...?!

    <span style='font-family:Comic Sans MS'><span style='colorurple'>Amsterdamin yöt
    rock, rauha ja rakkaus...
    </span></span>

    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha TZR 125.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Honda CB900F Hornet.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
    <span style='colorurple'>(¯`•.¸¸.•´¯`•.Yamaha MT-01.•´¯`•.¸¸.•´¯)</span>
  3. #3
    Onneks on molempia

    Pain is just weakness leaving the body
  4. #4
    Teho pelkästään jos olis pakko kahden väliltä valita. Vaikka joku 80 -luvun 1100 ahdettu gigsu vakio ulkonäöllä kuin joku paljon paljon hienompi alle 150hv peli.
  5. #5
    Lainaa (mekanik @ Elo. 10 2006,23:37) kirjoitti
    Onneks on molempia *

    Missä sen toisen kuva on
  6. #6
    Omalla kohdalla kävi niinkin hyvin, että ulkonäkö ja tehot kohtasivat.
    Pyöränä siis 6satku Hornetti, jonka on ulkonäöstä pidän paljon ja tehotkin on vallan riittävät tän kevään motoristille.
    What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
  7. #7
    Kyllä se niin on tässäkin tapauksessa, että köyhällä ei ole vara ostaa huonoa.

    Speed Triplessä on sopivasti munaa sekä koneessa, että ulkokuoressa.
    Triplehän lähtee kuin talonmies peltikatolta
  8. #8
    Omani ostin ulkonäön perusteella.



    Tehoa saisi kyllä olla enemmän.
    Dixi et animam levavi
  9. #9
    Eipä tuota ajaessa paljoa mittaristoa ja tankoa enempää pyörästä näe, eli oikeastaan sama miltä näyttää kunhan on mukava ajaa ja voimaa on riittävästi.
    -Suzuki SV1000S & TL1000R D.R. projekti.
    -Yamaha FZR1000@1040 (ex)

    http://www.facebook.com/SuperSpeedMotorsport
  10. #10
    Ulkonäkö... kunhan kromia on riittävästi
  11. #11
    Oli vähä 50-50 vastaus...

    Vastasin että ulkonäkö...
    On varaa molempiinkin at the moment, mutta en silti tuota halua vastata...
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  12. #12
    Hmm, vähän kait tuo riippuu siitä mitä pitää hyvännäkösenä (tai tehokkaana ). Itte tykkään tästä
    kun hullu puurosta, eikä tehoissakaan valittamista juuri ole. Valitsin siis viimeisen vaihtoehdon .



    - Vain hitailla on kiire -
  13. #13
    Lainaa (mekanik @ Elo. 10 2006,23:37) kirjoitti
    Onneks on molempia

    Juuri näin..!
  14. #14
    Lainaa (Mizku75 @ Elo. 11 2006,07:35) kirjoitti
    Lainaa (mekanik @ Elo. 10 2006,23:37) kirjoitti
    Onneks on molempia

    Juuri näin..!
    Kyllä!

    br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
  15. #15
    Molempia löytyy sopivassa suhteessa. Ulkonäkö kuitenkin oli tällä kertaa ratkaiseva tekijä valinnassa .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  16. #16
    höh, vaihtoehdoista puuttuu fiilis. Mutta olkoon nyt sitte ulkonäkö..
  17. #17
    Reissu/työmatkakäytössä ei ulkonäkö hirveästi ratkaise, elvistelijät ja rantabulevardikruisailijat erikseen. Ihannemoto on riittävän tehokas ja niin ruma, ettei siihen koske varkaatkaan. Mikä on riittävä teho ja missä kulkee rumuuden raja?
  18. #18
    Minust on mukava että mopo on kaunis kattella ja helppo ajella, loppuin lopuks teho ei oo pointti. HUOM! Rottapyöräkin oikeassa kuosissa on kaunis ja usein myös helppo ajellakin, mutta tuommoinen omituinen risukasa mitä tossa ylempänä kuvakin oli, ei ole kyllä kumpaakaan. Suurella yleisöllä on ilmeisesti kovin huono tyylitaju ja kauneuskäsitys.

    Ei se mitään. Eihän historiassa koskaan ole sivistyksen ja taiteen huippu ollut massassa.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  19. #19
    Kyllä tehoa ja ulkonäkö pitää olla. Onneksi meillä on erilaisia makuja molempien suhteen, niin ei ajalla kaikki samanlaisella pyörällä.

    Niin ja jos ois oikeesti varaa niin minusta ois hienoa kun olisi monta pyörää, joilla ajelis fiiliksen ja tarpeen mukaan.
    Honda CB 900 F Hornet 2003 -> Kawasaki Z1000 2008
  20. #20
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ulkonäöstä viis... Maailman rumin matkavessa alla mutta se teho ja vääntö
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  21. #21
    Pakko vastata tuohon "varaa kumpaankin", vaikkei kauheasti varaa olekaan.

    Kun en pahemmin radalla käy niin näissä Suomen oloissa nykyisen moponi, '96 Suzuki RF900R, tehot ja ajo-ominaisuudet riittävät yllin kyllin. (Pari kymmenystä alle 100kW (135hv) ja vähän yli 100Nm, tasan 200kg kuivana).

    Eikä tuo mielestäni rumakaan ole tyylikkään täys-mustana ilman ensimmäistäkään teippiä. Etupää ehkä vähän pliisu kun ei mm. oo tuplavaloja, takapää onkin sitten sopivan kookas mun makuun ja siellä kyytiläiselläkin on tilaa istua.

    Eikä tuolla "romulla" ollut hintaakaan kuin alle 5 tonttuu. *

    Tai ainahan sitä tehopuolta vois enempikin olla . Toisaalta tuommoisen uskalsi käytettynäkin ostaa, kun tuskin on niitä pahimmin räppäiltyjä malleja.



    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  22. #22
    Teho ja ulkonäkö. Rocketissa on molempia riittävästi.
  23. #23
    Lainaa (Jassu @ Elo. 11 2006,10:12) kirjoitti
    Ulkonäöstä viis... Maailman rumin matkavessa alla mutta se teho ja vääntö *
    Kauneus on katsojan silmässä.
    Bussi on nätti ku possu pienenä *
    Tehot ja väännöt kun on vähän niin ja näin,
    siksi kai valitsi ulkonäön *
  24. #24
    Kyllä se ulkonäkö on tärkeämpi. Tehoa saa olla sen verran, että kulkee sopivasti. reilut 80 takaselta tulee. Vähemmälläkin pärjäisi, mutta onhan se kiva ohitella, kun on sitä tehoa siellä reservissä.
  25. #25
    Lainaa (musta_leski @ Elo. 11 2006,14:17) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Elo. 11 2006,10:12) kirjoitti
    Ulkonäöstä viis... Maailman rumin matkavessa alla mutta se teho ja vääntö *
    Kauneus on katsojan silmässä.
    Bussi on nätti ku possu pienenä *
    Tehot ja väännöt kun on vähän niin ja näin,
    siksi kai valitsi ulkonäön *
    Joo, NÄTTI on.
  26. #26
    Kyllä ulkonäkö on se juttu, justiin eilen kuolastin HD Night Trainin kuvia ja jotenkin vaan sopii makuun (pienen muutoksin...).
    ...and music? Well, it's just entertainment folks.
  27. #27
    Nykyinen pyörä on vähän sellanen kompromissi. Siinä kun ei oo kumpaakaan. Ihan tyytyväisenä sillä silti kurvailen. Mut kyllä se on se ulkonäkö enemmän kuin teho.
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
  28. #28
    Nyt tais jäädä äänestämättä. Eihän tossa Veturissa oo käppyröiden mukaan tehoa millään kierroksilla ja rumakin se on ku perkele katteli mistä kulmasta tahansa. Noo, ainakin suunnilleen noin. Mut ääntä, tärinää ja fiilistä on just sopivasti.
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
  29. #29
    Ulkonäkö, teho ja vääntö köyhällä ei ole varaa huonoon
    Driving Saab turbo may cause serious addiction!
  30.  
  31. #30
    Tottahan ulkonäöllä on merkitystä, mutta kauneus on katsojan silmässä. Tehollakin oma merkityksensä joten molempiin on varaa sopivassa määrin.
Sivu: 1 / 6:sta 123 ... ViimeinenViimeinen