Katso äänestykset tulokset: Missä vauhdissa olet kaatunut? -

Äänestäjät
1119. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • En ole kaatunut

    306 27,35%
  • Paikaltaan

    153 13,67%
  • 1-20 km/h

    180 16,09%
  • 20-50 km/h

    179 16,00%
  • 50-80 km/h

    140 12,51%
  • 80-130 km/h

    113 10,10%
  • 130-200 km/h

    30 2,68%
  • yli 200 km/h

    18 1,61%
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 135:sta
  1. #61
    -60 luvulla ekalla pyörälläni (AJS) olin kääntymässä näköesteen takana olevalle sivutielle. Tiellä ylileveä kuljetus laidasta laitaan.. (helevetin iso heinäkuorma) hipasin jarrua.. alla veden peittämä peilijää.. kolli siihen selijälleen rapakkoon ja pyörä männikköön. Vauriot vain henkisiä hiertymiä, perperi litimärkä ja v-käyrä hetken tapissa.
    Ainiin, nopeus max 30km/h.
    Vaikeet asiat tehhään heti, mahottomat vähä myöhemmin.
    (Iän mukana mahottomat asiat toteutuvat entistä myöhemmin)
    [url="http://www.hemmi.fi/K100.html"]- Vaarin vankkur
  2. #62
    Lainaa (Janne10r @ Elo. 05 2008,04:21) kirjoitti
    Lainaa (tumeetti @ Kesä. 02 2008,22:24) kirjoitti
    200+ km/h Motoparkissa takasuoralla.

    Ois jännä kuulla että keitä noi muut 200+ kaatajat on.
    Tämän nimimerkin takaa löytyy yksi niistä joka laittoi raksin kyseiseen ruutuun.
    Yhtä alempana sarjassa. 160km/h kaato radalla. Siinä meni loppukesä sairaalassa ja kotona maatessa.
    GSX-1300R
  3. #63
    Kymmenen vuotta sitten n. 80-90 km/h,sivutuki jäi alas ,ei ollut "hälytintä" siinä 1000 G:ssä.Bussipysäkkiä pitkin liukuen ohi puhelintolpan ja yli ison kiven lonkka edellä vastapenkkaan,1000 G "katon" kautta ympäri jäi pyörilleen,pohjeluu murtui,älytön mustelma/kautta ruhje alaselässä,Leviksistä irtosi takatasku,nahkatakki lunastukseen,1000 G:ssä ei kaskoa joten mp-purkaamosta osia ja talven aikana kunnostin sen,yhdessä pätevän sepän ja maalarin kanssa...henkiset vammat oli pahemmat,ei muutakuin keväällä uudestaan pyörän selkään.
  4. #64
    Piti valita "en ole kaatunut" (kop, kop, kop), vanha Fouri kyllä on mennyt paikaltaan nurin, kromatut pakoputket edelle suoraan kivikkoon! Otin samalla vielä siitä kuvia, joten koko episodi tallentui komeaksi kuvasarjaksi.



    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
  5. #65
    Jokus aikanaan piikillä 60-70 kmh soratiellä nutulleen. Ja viimekesänä tuolla nykyisellä. Vauhtia oli vähän aikaisemmin jotain sata, en ole varma paljon oli kun rassi lähti alta. (80-130) Kipiää otti, molemmissa kaatumisissa sama polvi meni. Shitfuck.....
    Täysiä sisään.....Paareilla ulos.

    Kawasaki Ninja ZX-10R
  6. #66
    Joo tulipahan kipattua talviteloille viedessä, noin 40m ennen tallia mutkassa lähti etunen alta ja menipähän ajohanskat rikki ja katteeseen muutamat naarmut ja tulipahan kokeiltua et mites jaksaa nostaa pyörän pystyyn
    Aprilia ETV Caponord * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Osta enduro, niin et tarvitse katua
  7. #67
    Suunnilleen 90asteen kurvissa oli öljyä tiellä ja vauhtia n.30-40km/h.Tämä tapahtui kevarilla -87.
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
  8. #68
    On tullut kaaduttua kolme kertaa. Ensimmäisen kerran mopolla n 15-v vauhtia noin 50 km/h asfaltille. Tästä selvisin uudella vaatetuksella ja muutamalla ruvella. Toisen kerran kaaduin noin 60 km/h, kun vastaantuleva mersu päätti pysäyttää matkan keulallaan (ranne murtui). Kolmannella kerralla jäi jarrulevylukko kiinni ja kaaduin paikaltaan (ilman vaurioita).
    Suzuki GSF 1250SA -08
  9. #69
    Kerran on tullut toistaiseksi kaadettua katupyörä, vihdintiellä abaut 40km/h vauhdista mopo kyljelleen jottei ois ihan suoraan osunu edellä olevaan katumaasturin persiiseen... En ihan ollut hereillä kun toinen oli jo pysähtynyt liikennevaloihin.... *

    Metsässä tullut si vähän useemmin kaaduttua.. *

    Edit: Niin joo, paikaltaan pariin otteeseen...



    Tein itse ja YRITIN säästää.

  10. #70
    En oo kevaril vielä kertakaa kaatunnu. Ihme ku noita yli 200km/h kaatuneita on vielä elossa.
  11. #71
    Mopolla ja crossipyörällä tullu lippailtua, mutta isommalla en ole vielä (tähän ristin merkki) kaatunu.
    Paikaltaan kaatu itekseen kesällä.. kauhee kiire ja röökit jäi sisälle, prätkä sivutallalle (hiekalle) pääsin eteiseen kun kuulu pihalta rysäys.
    BMW K1200S
  12. #72
    Arviolta 10-100 "konttausta" tuolla intin mp-kurssilla.. ja nopeuksista n. 10-80 km/h. Tosiaan varsinkin ajoleirillä kokee ja näkee hienoja pannutuksia. Näin jälkeenpäin motoristiurani ehkäpä hienointa aikaa. Ja siellä tosiaan oppii pyörää nostamaan pystyyn
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  13. #73
    Metsäpoluilla lukemattomia kertoja enemmän tai vähemmän hitaista nopeuksista, yleisellä tiellä kerran liikenneympyrässä öljylammikkoon.
  14. #74
    2 kertaa kaaduttu. Ekaks ehkä 3 km/h j a sit 0 km/h- Molemmat hävetti ja sit huvitti...
    ... jotain piti muistaa
  15. #75
    Viime kesänä tuli 3 kertaa kipattua pyörä kyljelleen (ja 2 eka kertaa paikaltaan). Kevään eka reissulla parkkiin pysähtyessä en muistanut jotta hiekka on jalan alla "liukasta" ja nurin, vilkun lasi rikki. Toka kerran keskituelle nostaessa ote lipes (lue: sormet kohmeessa) ja pyörä pation puuseinään vasten, ei vaurioita. Kolmas kerta toden sanoo ja ruuhkaisen huoltsikan pihassa tankilta siirtäessä polkasin "varulta" sivuseisontatuen alas ja kone seis. Nurin mentiin ja peilin varsi poikki. Sitten vaihtu CBR600F TuplaXX:ään jota en ole ajatellut kaataa (kop,kop,kop), tulee muuten tyrä.

    Tietysti piikki tuli aikoinaan vedettyä hatelikkoon kerran kunnolla ja mopolla kaatumisia ei jaksa muistaa (yli 20-v tapahtumista).
    http://xxmeeting.fi/
    IBA suoritukset: 5xSS1000, 3xSS1600K, SS2000K, BB1500Finland, SS2000Finland.
  16. #76
    Vielä ei kaaduttu.
    Toivotaan, että jos on tullakseen, niin voidaan ruksi laittaa kohtaan 2.
    Pyörätön
    Ducati ST3 2007
    ex-Ducati S2R 1000
    ex-Aprilia RST 1000
    ex-Ducati 900 ss -02
    ex-Suzuki GSF 1200 S K1
  17. #77
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Gr suitsalla 60 km/h. V*****i!
    K satanen paikaltaan kumoon kun sivutuki petti. Siinähän nuo olivatkin.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  18. #78
    "Siviili-ajossa" en ole kaatunut. Radalla (speedway,maarata, jäärata) kaatumisia en ole laskenut. Nopemmassa vauhdissa sattunut kaatuminen on ehkä sivuvaunu-jääratakisoissa, kun purkkiorja putos kyydistä ja pöläytin penkkaan. Vauhtia oli ehkä jotain 130 luokkaa. Kaksi kertaa sairaalaan paikattavaksi, kerran mennyt taju, muuten selvitty ruhjeilla.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  19. #79
    nuorena kollina ts suizalla lipat kun oli etunen tyhjentynyt ajaessa enkä huomannut mitään ennenkuin rupesin kanttaamaan risteyksessä ja kuului vain flop flop flop flop ja pyörä ja ukko syrjämyyryä asfaltilla jakajaa päin. onneksi vauhtia vain noin 40 km/h . farkut ja takki paskana ja nahka kulahti kädestä ja jalasta.vähällä selvis.
    rakentaja Rane
  20. #80
    Pystyssä on pysytty ainakin toistaiseksi.
    R1 -08
  21. #81
    Muinoin tuli kevarilla harjoteltua pihassa kun ei viellä korttia ollut... eturengas lukkoon räjähtävän kiihdytyksen jälkeen kävelyvauhdista ja vekotin kyljelleen. Nopea vilkaisu ympäriille - ei silminnäkijöitä - vekotin takas 2 pyörälle ja vaivihkaa takaisin parkkiin, ei tullu ajettua enää sinäpäivänä pihalla Vauriot: vähän hiekkaa ketjuissa ja kolhiintunut ego
    2004 Kawasaki Z750
    ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
  22. #82
    vauhtia tais olla jotain 80km/h ei kerinny enää mittaria katsoon ku mentiin metsähallituksen puolelle...
    CBR pc25 91/96
  23. #83
    Mietinnän jälkeen olen kolmesti kaatunut noin 70km/h vauhdista. Kesällä viimeeksi karkasi pyörä käsistä ja ojanpohjalta verta sylkiessä tunnustelin jäseniä että kaikki toimii.
  24. #84
    Moottorikelkalla ja endurolla jäällä reilusti yli satasen nopeudesta,pahimmat vauriot enskalla jostain 40-50 vauhdista kantoon ja laskeutuminen nenälleen.Ei yhtään mukavaa.
  25. #85
    Suunnilleen 80 oli vauhtia kun enskalla kanttasin nätissä jalat tapeilla sladissa mutkassa olevalle puusillalle vesisateella... Pyörä lähti aika äkäseen alta



    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/
  26. #86
    Viimeksi taisi olla yli 130.
    Dixi et animam levavi
  27. #87
    Mulla on käynyt suurimmat vahingot, kun vauhtia ei enää ole ollut juuri yhtään. Vähiten on sattunut juuri silloin, kun luulisi tapahtuvan eniten ja vauhtia on ollut maantiellä.

    Bussi kiilasi, vauhtia 60 - 80, ei tapahtunut mitään. Seljällään liu'uttiin asfaltilla ja selvittiin ihan säikähdyksellä.

    Viimeksi meni jalkapöytä paskaksi 50 allueella Snappertunassa. Sain vauhdit melkein kokonaan pois, mutta pyörä kaatui jalan päälle ja kaaduin ojaan. Seurauksena 2 kuukautta kokonaan pois liikenteestä, jalka paketissa.

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  28. #88
    Supermotolla joskus; mutkatie, kevät, 90asteen mutka vasemmalle (johon piti aina kokeilla molemmat suunnat miten lujaa pääsee kunnes kerran.. *) , ulkokaarteessa oli hiekkaa muutama jyvä, takarengas luistaa sivulle. Eihän tässä vielä mitään jos mutka olisi ollut toiseen suuntaan niin luiston olisi voinut pitää aivan normina hallittuna luistona motolla.. Mutka kun oli vasemmalle, takarengas luisti pientareen puolelle, pyörä nurin, itse alle. Varusteina futisjoukkueen tuulipuku, lenkkarit ja selässä poikittain iso laukku kovaa kangasta. Siinä sitten mentiin kyljellään, alimmaisena se laukku, sitten minä verkkareissa ja pyörä päällimmäisenä. *

    Verkkarit aivan riekalaina, jalat ehjät, laukku riekaleina, muoveissa muutama kunnioitusnaarmu.
    Ei muutakuin moto pystyyn ja baanalle.. *

    Edit: Niin se nopeus oli mittarin mukaan 85kmh hiukan ennen kuin ympäri mentiin.



    636 -> 998
  29. #89
    Lainaa (veikke @ Maalis. 01 2009,16:05) kirjoitti
    vauhtia tais olla jotain 80km/h ei kerinny enää mittaria katsoon ku mentiin metsähallituksen puolelle... *
    Samoin..ja se tapahtu piikillä -84.
    Vauriot vähäiset...akka ajokunnossa ja mopossa vaan pari lommoa ja sekin ajokunnossa...Porvoosta kotio...vähän stonga vipatti, mut silti tultiin kotiin ja pajalle (sielä se olikin viikon ja taas oli uus mopo)
    Sen jälkeen ainoostaan 2 kaatoa pihalla...toisessa jalka jäi alle-tottakai ja pikkasen pipi ja toisessa kaadossa naarmu mopon kyljessä ja armoton v*tus ja ajatus, et "ei VOI enää käydä mulle" -- > ja pahinta, kun ei mopo nouse, EI omin voimin, niin missä hitossa ne naapurit nyt on....
    Sit käveli yks vanha mummeli ohi, jota huhuilin jeesiin ja se vaan totes, et "kato seuraavan kerran mihin kaadat mopos, on se sen verran painava"
    Muita kaatoja ei haluu- kiitos * jos vaan suinkin on itestä kiinni...



    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  30.  
  31. #90
    mulla pyörä lunariin, polvet verille ja reidet sinisenä ja ensikosketus maahan takaolkapää/takaraivo, takaolkäpäässä revähti kiertäjäkalvosin ja meni pari viikkoa kortisonipiikin avustamana että käsi taas toimi...
    CBR pc25 91/96
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen