Katso äänestykset tulokset: Missä vauhdissa olet kaatunut? -

Äänestäjät
1119. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • En ole kaatunut

    306 27,35%
  • Paikaltaan

    153 13,67%
  • 1-20 km/h

    180 16,09%
  • 20-50 km/h

    179 16,00%
  • 50-80 km/h

    140 12,51%
  • 80-130 km/h

    113 10,10%
  • 130-200 km/h

    30 2,68%
  • yli 200 km/h

    18 1,61%
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 135:sta
  1. #31
    50-80 kph vauhdista tuli piikkiaikoina kaaduttua (ainakin) pari kertaa talvikelissä. Eipä siinä kummempia, RD ja ukko pystyyn, ja matka jatkui. Toisella kerralla koitin jäljistä ottaa selkoa, miten oli pyöritty, mutta ei saanut mitään tolkkua, sen verran oli mystisiä kuvioita.
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  2. #32
    Radalla 3krt jostain 80-100km/h, Juhannuksella endurolla jotain 60km/h ja siinä jopa tuli vahinkoa.. sääriluuta ja polvea murskaksi jne

    kuvia juhannuksen jälkipuinneista
  3. #33
    Lainaa (Eetu @ Heinä. 19 2008,19:41) kirjoitti
    Radalla 3krt jostain 80-100km/h, Juhannuksella endurolla jotain 60km/h ja siinä jopa tuli vahinkoa.. sääriluuta ja polvea murskaksi jne

    kuvia juhannuksen jälkipuinneista
    *ttu mitkä sääret
    Kawasaki Er-6f
  4. #34
    siinä 60-80 vauhdissa ekana kesänä hartialukko ja odotin kun lepikko raikaa no onneksi ei käynyt pahemmin pyörä pystyyn ja kotiin sit seuraavana päivänä vakuutusyhtiön kautta korjaamolle.
    hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
  5. #35
    parhaimmillaan ollut about 80km/h ja toisessa päässä sit menty perä edellä mäkeä alas päin jo ennen kuin painovoima vei lopullisen voiton
  6. #36
    Pari mieleenpainuvaa kaatoa...
    1) talvella kotio tullessa kävelyvauhdissa etunen karkas alta ja jalka jääklöntin ja pytyn välissä ja tiestysti keskellä yötä yksin ja moppe paino riittävästi...

    2) ajokortin saamisen käsittelykoe katsastuskonttorin pihassa (16.2.-82), pujottelu ok mutta pysätykseen piti kaataa suzuki jotta sain sen pysähtymään riittävän ajoissa Läpi meni ko oli hallittu kaato (noin 80 km vauhdista)
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  7. #37
    Joku 70 taisi olla vauhtia.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  8. #38
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Viimeks abauttiarallaa n 20-30 vauhtii, ja peukalo paskaks. Mopottimeen ei pal mitään. Pari kertaa melkeen paikaltaan ja kerran liikennevaloihin satella öljyläikkään josta turvalleen hiljasessa vauhdissa.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  9. #39
    Pari kertaa kovemmista vauhdeista, seitkytluvulla lepakkosuitzalla naru kireellä jalkakäytävän reunaan n.90 vauhdista ja 80-luvun lopulla taas nutulleen Suitzalla (550) n. 80 vauhdista kun oli tielaitos kaivanu päivän aikana tien poikki ja jättäny syvän montun halki tien. Ja molemmilla kerroilla farkkurotsi ja farkut päällä. Kestää muuten kauan että jäljet lähtee. Argh!

    Sittemmin olenkin vaihtanut pyörämerkkiä ja pitäny nahkarotsia, joten uskokaahan huvixeen että vanhetessa viisastuu!
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  10. #40
    Piikillä tuli ryvettyä omaa hölmäyttään muutamia kertoja ja polvissa edelleen jäljet muistoina. Tulipa vielä kaadettua parin viikon sisään 2 kertaa joista jälkimmäinen käsi kipsissä. Piti näyttää että osaan sitä minäkin lähteä keulimalla. No ranne paketissa ei taipunut ranne löysäämään kaasua ja ympärihän se meni. Siitä kaadosta vaivaa olkapää vieläkin ajoittain. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

    Isommilla 1100 gixu karkas tankslapperin myötävaikutuksella metsään ehkä jostain 100+ vauhdissa. Ei ehtinyt mittaria katsomaan kun kahvoissa roikkui ja roikkuessa kääntyi urku väkisin auki. Sinällään oikein, mutta woblauksen loputtua loppui asfalttikin.

    Radalla noin satkun vauhdista keula alta.

    Eiköhän ainakin noita ratakaatoja ole vielä jokunen tulossa. Kadulla toivottavasti pysyy ratareenin ansiosta pystyssä. Kaskoakaan ei enää ole.

    Mopoilla ja muilla leluilla kaatoja onkin sitten lukematon määrä, mutta niitä ei lasketa.
  11. #41
    Paikaltaan on tullut kerran kipattua..
    Pyörät:Suzuki GSXR 1100 -92
    Honda cr125r -92
  12. #42
    Kemoran pääsuora pitkäksi, kun piti tuijottaa nopeusmittaria. Sittemmin mittari on teipillä peitetty.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  13. #43
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    N. satasesta kippasin tiemestarin erikoiseen. Ohitustilanteessa sateen jälkeen pikipaikasta lähti etufillari alta. Pitkän liu´un jälkeen onnekseni huomasin, et pelkällä kolhulla sääreen ja ajokamojen uusimisella selvisin. Säärikolhu muotoutui kyllä vähän pidempiaikaiseksi vaivaksi kun paisui melkoiseksi eikä meinannut sulaa millään.
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
  14. #44
    Pysähtymistilanteessa eli eikös se jo ole paikallaan kaato ja parilla eri pyörällä (täytyyhän sitä aina pyörät testata jotta kuinka nopeasti pääset kaatuvan pyörän alta pois) Eli onneksi ei ole noita kaatoja tullut vielä missään nopeuksissa. kop kop
    Kawa ER5, Honda CBF 600 S, Suzuki SFV650 Gladius, Kawa Vulcan 650
  15. #45
    Kevarilla kersana n.50kmh vauhdista ja viime syksynä pojan kanssa ajellessani liikenneympyrässä Pö-läikkään ja etunen alta etc.Ei fyysisiä vammoja
    Suk dik!
  16. #46
    Kemorassa pitkässä jyrkässä oikeassa, käsittääkseni siinä eniten kaatoja tapahtuukin. Ei sattunut yhtään kiitos kunnon kokonahkapuvun ja selkäsuojan, tosin pää oli kolahdellut sen verran että meinasi kotimatkalla taju lähteä. Ei olisi tietty pitänyt ajaa, mutta ei sitä siinä tullut ajatelleeksi kuin määränpäähän eli kotiin selviämistä.
    GSX-R600 K6
  17. #47
    Lähestulkoon paikaltaan kolme kertaa viimekesänä, vauhtia max 5km/h .
    Meille on annettu kaksi lahjaa, joita tulisi käyttää mahdollisimman paljon - huumori ja mielikuvitus. Mielikuvitus korvaa sen, mitä emme ole, ja huumori auttaa meitä hyväksymään sen mitä olemme.
  18. #48
    Lähes tulkoon nollavauhdista, parkkeeraustilanteessa.
    CBR 600f -93
  19. #49
    Metsässä ei kovin lujaa pääse ja maantiellä ei viitsi kaatua... ..voi vaikka sattua...
  20. #50
    Lainaa (tumeetti @ Kesä. 02 2008,22:24) kirjoitti
    200+ km/h Motoparkissa takasuoralla.

    Ois jännä kuulla että keitä noi muut 200+ kaatajat on.
    Tämän nimimerkin takaa löytyy yksi niistä joka laittoi raksin kyseiseen ruutuun.
    ZX-10R + ZX-6RR
  21. #51
    Aikoinaan kevarilla takajarrulla syrjälleen, etten olisi ajanut pikkutytön päälle. Päättikin tulla yhtäkkiä polkupyörällään melkein keskikaistalle. Vastaan tuli auto, joten huonoin kortti sattui minulle...
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  22. #52
    Eipä ole vielä tullut mp:tä kaadettua (kop kop kop) , mutta pikkumopon kaadoin aikanaan kun Tunturi Super Sportilla vedettiin enskaa... .... Kalliolta laskettiin alas pikkuhiljaa ja etujarrulla jarruttelin irtosoralle ja katolleen siitä... Vauhtia siis ~0km/h
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  23. #53
    Paikallaan kippasi. Asfaltilla pieni kivi vasemman saappaan alle, 1100 Pani täydessä lastissa, kyytiläinen takana ja sitten vasen jalka lipsahti sen kiven päällä. Ei riittänyt enää reidessä paukut, Pani laskeutui nätisti siivelleen. Taukopaikan parkkipaikalla 50 ihmistä seurasi, kun Pani nousi 1.5 sekunnissa pystyyn. Tarvittiin yksi voimasana. Vauriot 25 € (siiven muovihärpäke).
    Shadow 750 C2 --> Pan 1100 ST --> *Pan ST 1300 --> Pan ST 1300 ABS, 15.000 km/v
    Tallissa 1300 Pan European, R1 ja CB 750 Four vm 1973, sekä pari polkupyörää vm. 1980 ja 2010

    Kuivakukkahattu. Pyrkii välttämään tilanteita, joista vain vetomies luul
  24. #54
    Muutaman kerran olen kempsahtanut nollavauhdissa. Kerran jalan alla kuoppa (kun väistää parkkipaikalta lähtiessä kohti ajavaa naapuria, ei ihan ehdi katsomaan mihin jalkansa laskee, eikä tullut mokoma p****pää edes auttamaan) Norjassa levähdyspaikalle kurvatessa oli hiekkaa jalan alla ja kolmannella keralla pimeänä syysiltana oli märkää ja öljyä nupukivillä piharisteyksessä ja pyörä lähti alta aivan ykskaks - silloin viereiseltä kuntosalilta riensi nuori mies apuun ennenkuin itse ehdin edes könytä maasta ylös .

    Pitäisi olla pitkemmät koivet...
    Four wheels move the body.
    Two wheels move the soul.
  25. #55
    Kivisellä tiellä tuli vedettyy pari kilsaa tunnissa. etupyörä pompsahti kivestä vähän sivuun ja tie vajos alta -> pärrä ojassa. Ite pompsahdin kissamaisilla reflekseillä päältä mutta v**utus oli armoton



    I don't live on the edge, but sometimes I go there to visit.
  26. #56
    Mopolla joskus kaaduin ku jäi kengännauha jarrupolkimeen kiinni ja tajusin vähä turhan myöhään ja pikku vauheista kaato risteykseen

    Toinen kerta oli piikillä kun pysähyin kotipihaan ja naputtelin vaihetta vapaalle ja kun vapaavalo sytty ni naps. Oliki vaihe päällä pyörä hyökkäs eteepäin ja siinä hiekalla luisti jalat sen verra et ainut mahis oli hidastaa kaatumuista minkä pysty.

    Omaa tyhmyyttään molemmat, mut aina ei voi onnistua
  27. #57
    Viimeks baarin portaissa, vauhtia oli otettu, paljon.
  28. #58
    Vauhtia noin 140-160 km/ha Alastaron radalla. Meni vähän liian läheltä kanttaria Las Palmasiin menevällä puolisuoralla ja osui kanttariin. Tunnetuin seuraamuksin, mopo lähti lapasesta. Ei varsinaista loukkaantumusta, joskin puku otti aika hyvin "damagea". Toisaalta, puku toimi kuten piti. Ja pukuna oli Dainesen Bora kaikkine titaanhilpekkeineen.



  29. #59
    Paikoiltaan tuli kesäkuussa kipattua. Emäntä hieman rajummassa jarrutuksessa kyytiläisen paikalta niskaan ja itsellä vielä pieni väsy + puutuneet jalat niin ei saanut pyörää enää pidettyä pystyssä. Tulipahan opeteltua taukojen pitämisen tärkeys varsinkin, kun näin aloittelevalla motoristilla tahtoo tuo väsymys iskeä lyhyemmälläkin matkalla.
    -Honda CBR 600F -98
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Janne10r @ Elo. 05 2008,04:21) kirjoitti
    Lainaa (tumeetti @ Kesä. 02 2008,22:24) kirjoitti
    200+ km/h Motoparkissa takasuoralla.

    Ois jännä kuulla että keitä noi muut 200+ kaatajat on.
    Tämän nimimerkin takaa löytyy yksi niistä joka laittoi raksin kyseiseen ruutuun.
    HEP!
    Ei sattunut, ainakaan paljoa.
    Pyörä tykkäsi enemmän kyttyrää.
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen