No nyt vaihtui honda suzukiin ja kysymys kuuluukin notta mistä löytäisin seiskapätkä-kikserin käyttöohjekirjan tai käyttäjän käsikirjan?vuosimalli on 2001.
Toiseksi tiedustelisin että onko se vika vai ominaisuus kun kuutosvaihde kuulostaa hieman "ralliautomaiselta" eli ulisee nopeuden ollessa alle 100 km/h?
Mulla on ainakin koneella joku Suzukin repair manual 750 gsx-r:lle vuosille 2000-2002, se kyllä löytyy jostakin netistäkin ilmaiseksi, itse muistaakseni otin gixxer.comista.
Ja tuosta kuutosvaihteen ulinasta, että viime kesänä omasta pyörästä vaihdettiin jotain osia (muistaakseni vain 6. vaihteen hammaspyörät, työn tehnyt voi korjata jos muistan väärin) koska pyörä teki juuri samaa ääntä. Ilmeisesti tuo on vähän tyyppivika/-ongelma, koska melko monella tuntuu tuota vikaa olevan. Ulina ilmeisesti johtui itselläni toisen hammaspyörän pinnoitteessa olevasta jäljestä.
Öljyillä ei ollu ainakaan itsellä mitään vaikutusta ääneen. Remontin hinnasta ei ole mitään tietoa, koska osat ja työn maksoi liike josta pyörän ostin ja itse huollon tekijän tuntitaksoista en tiedä.
Mäpä katon jos löydän vielä sen sivun mistä service manualin pongasin, ilmottelen jos löydän.
Sun kannattas ehkä muuttaa tuota otsikkoa vähän, niin ihmiset jotka on ollu tekemississä tuon 6. vaihteen ulinan kanssa, osaisivat vastata. Saisit ehkä hinta-arviota ja tarkempaa tieto asiasta, tosin haullakin löytyy jotain asiasta.